Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    /\

    ir dar skraido ne kelis kartus į savaitę, o kelis kartus į dieną. Niekaip nesuprantu kaip šita kryptis, dabar turinti tokią paklausą, dar ne taip seniai neturėjo nė vieno skrydžio.
    Na SAS operuoja SAAB 2000, kuriame yra apie 50 sėdimų vietų, tuo tarpu Norwegian ar Ryanair operuojami boeing su 180 vietų.

    SAS orientacinė publika Lietuvos-Švedijos verslininkai, bei žmonės skrendantis toliau su SAS.

    Kalbant apie jungimus per ARN su Norwegian paieškojus galima surasti bilietų Vilnius- New York už 500-600lt į vieną pusę.

    Kryptis auganti, kaip ant mielių.
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
      /\

      ir dar skraido ne kelis kartus į savaitę, o kelis kartus į dieną. Niekaip nesuprantu kaip šita kryptis, dabar turinti tokią paklausą, dar ne taip seniai neturėjo nė vieno skrydžio.
      Šiandien populiariausia kryptis iš VNO yra Londonas, bet prieš kelis metus iš Vilniaus į Londoną tiesioginių skrydžių apskritai nebuvo, tai stebėtis dėl Stokholmo juo labiau neverta.

      Comment


        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
        Pasirodo paklausa tikrai nemažai, kai dvi skirtingos bendrovės skraido į vieną miestą.
        Pastebėjau. Arlandoje sutinku vis daugiau lietuvių.

        Comment


          Labai pozityvus augimas tarp skandinavijos sostinių ir Vilniaus, belieka laukti, gal ateis tokia diena, kai SAS atidarys OSL-VNO maršrutą. Žinoma, to nebus kol RYR skraido 8kart per savaitę tarp Lietuvos ir Norvegijos.
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Wizz Air, didžiausia pigių skrydžių bendrovė Centrinėje ir Rytų Europoje, nuo š.m. birželio 22 dienos skraidins nauju maršrutu iš Tarptautinio Vilniaus oro uosto į Larnaką (Kipras).

            http://www.ivilnius.lt/suzinok/trans...a/69643d383734

            Comment


              Man kilo klausimas kaip čia bus su TVOU keleivių skaičiaus augimu. Kadangi pasak vikipedijos, 2013 metais TVOU aptarnavo 2,6 mln. kelevių, o metinis oro uosto pajėgumas yra apie 3mln. Tai nejaugi tai reiškia, kad per šiuos metus pridėjęs tuos 400 tūkst. kelevių TVOU kitais metais bus nebepajėgus aptarnauti daugiau keleivių?

              Comment


                Lakis, Simonas Bartkus yra minėjęs, kad VNO yra pajėgus aptarnauti ir daugiau, jeigu sutvarkys infrastruktūrą pačiame terminale. RIX virš ribos sukasi.
                Paskutinis taisė SarunasLT; 2014.04.02, 19:37.

                Comment


                  Tai tada jau dabar reiktų pradėti kažką gerinti infrastruktūroje, nes tikrai šiais metais jau bus pasiekti tie 3 mln.

                  Comment


                    Reikia sutikti, kad infrastruktūros požiūriu Vilniaus oro uosto planai neaiškūs. Anksčiau lyg ir planuota statyti papildomą terminalą, pertvarkyti teritorijas, parkavimo vietas.
                    Kažkiek pagerėjo susisiekimas per "Ikea", bet pagrindinė planuota gatvė neužbaigta, kaip pas mus priimta. Rodūnios kel. su slampinėjančiais narkomanais ir čigonais - tragiškas. Pagrindinis įvažiavimas į oro uosto teritoriją nuolat užkimštas automobilių. Kažin kaip tai dera su aviacine sauga.
                    Pastaruoju metu apie planus net nieko nesigirdi. Vienintelis dalykas - naujos tvoros statyba.

                    Comment


                      Oro uosto atvykimo terminale užtikau informacinę lentą su transporto tvarkaraščiais

                      Paskutinis taisė digital; 2023.11.12, 22:06. Priežastis: atkurta foto

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                        Reikia sutikti, kad infrastruktūros požiūriu Vilniaus oro uosto planai neaiškūs. Anksčiau lyg ir planuota statyti papildomą terminalą, pertvarkyti teritorijas, parkavimo vietas.
                        Kažkiek pagerėjo susisiekimas per "Ikea", bet pagrindinė planuota gatvė neužbaigta, kaip pas mus priimta. Rodūnios kel. su slampinėjančiais narkomanais ir čigonais - tragiškas. Pagrindinis įvažiavimas į oro uosto teritoriją nuolat užkimštas automobilių. Kažin kaip tai dera su aviacine sauga.
                        Pastaruoju metu apie planus net nieko nesigirdi. Vienintelis dalykas - naujos tvoros statyba.
                        Oro uostas yra Vilniaus gėda, prastai atrodo privažiavimo kelias, visa aplinka, ir pats terminalas. Nėra ko lyginti su kaimyninių šalių Rygos arba Varšuvos oro uostais.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          Oro uostas yra Vilniaus gėda, prastai atrodo privažiavimo kelias, visa aplinka, ir pats terminalas. Nėra ko lyginti su kaimyninių šalių Rygos arba Varšuvos oro uostais.
                          Taip, bet kodėl šita tema yra tabu?
                          Na, keleivių terminalo disfunkciją galima suversti ant ginčytino "architektūros paveldo".
                          Bet pačios aplinkos infrastruktūra yra apverktina, nepritaikyta nei verslui nei plėtrai. Reiktų pertvarkos, bet jokių žinių ir perspektyvų nebegirdėti.

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                            Oro uostas yra Vilniaus gėda, prastai atrodo privažiavimo kelias, visa aplinka, ir pats terminalas. Nėra ko lyginti su kaimyninių šalių Rygos arba Varšuvos oro uostais.
                            Varšuva visai kito kalibro miestas tad nereikėtų į jį lygioutis. VNO pats kukliausias oro uostas kokiame yra tekę pabuvot asmeniškai, bet kad gėdingo nieko ten nėra, na nebent jau 100 kartų minėtus laipiojimus aukštyn žemyn atvykus iš ne Šengeno ir plėšikaujančius taxi.

                            Comment


                              Subjektyvumai ir nuomonės visada gerai, tačiau norėčiau šiek tiek kiekybinio objektyvumo įvesti.

                              Vilniaus oro uostas dalyvaudavo Europos oro uostų organizacijos Airport Service Quality tyrime (galbūt tebedalyvauja). Tyrimas yra daromas bendrai, dalyvauja apie 100 Europos oro uostų - pagal bendrą standartą naudojant keleivių apklausas vertinami įvairūs oro uostų rodikliai ir vertinamas bendras keleivių vertinimas. Rodiklių yra berods apie 40, įskaitant švarą; eiles prie check-in, security, pasienio; darbuotojų mandaugumą ir paslaugumą (check-in, security, pasienio); antžeminį transportą, atskirai taksi kainas, paslaugas, kokybę, autobusus, traukinius; bagažo išdavimo greitį, t.t.

                              Paskutinį tyrimą mačiau 2012 m. ir eilę prieš tai. Pagal bendrą vertinimą, Vilniaus oro uostas visada užimdavo maždaug 50 vietą (iš 100, svyruodavo tarp 45-55) tarp dalyvaujančių Europos oro uostų. Įdomu tai, jog pagal atskirą pjūvį vertinami būdavo užsieniečių (passengers-visitors) ir vietinių keleivių (local-passengers) vertinimai. Pagal užsieniečių vertinimą oro uostas būdavo apie 25-30 vietą, pagal vietinių apie 70-75 (čia jau gal tautinis bruožas viską nuvertinti).

                              Geriausi užsieniečių vertinimai buvo už architektūrą ir dekorą (galiu pasakyti, kad natūraliai labai daug užsieniečių yra sužavėti arrival hall dekoru), už trumpas eiles, trumpus atstumus, už labai greitą susisiekimą su miesto centru. Užsieniečių prasti balai ateina už paslaugų trūkumą (restoranų nepakankamą skaičių, nebūvimą rūbų parduotuvių ir vaistinės bei kt.; self-check-in trūkumą, nedidelį business lounge), prastos kokybės taksi (kainos vertinamos gerai, kokybė blogai), viešojo transporto painumą.

                              Tik norėjau įsikišti paminėdamas, jog ne visi viską mato vienodomis akimis.

                              Aš asmeniškai, esu aplankęs 90 oro uostų pasaulyje (taip, registruoju) ir mano manymu, prasčiausi aplankyti oro uostai Europoje yra Dublin Terminal 1, Bergamo, Heathrow (išskyrus T5), Stockholm Arlanda (išskyrus SAS Terminal), Milan Linate, Berlin Tegel. Vilnius yra way aukščiau juos pagal paslaugų kokybę.

                              Comment


                                Parašė smb Rodyti pranešimą

                                Aš asmeniškai, esu aplankęs 90 oro uostų pasaulyje (taip, registruoju) ir mano manymu, prasčiausi aplankyti oro uostai Europoje yra Dublin Terminal 1, Bergamo, Heathrow (išskyrus T5), Stockholm Arlanda (išskyrus SAS Terminal), Milan Linate, Berlin Tegel. Vilnius yra way aukščiau juos pagal paslaugų kokybę.
                                Tai čia visai kitos kategorijos oro uostai, nebent Bergamo. Tegelį jau bene dešimtmetį turėjo uždaryti, tai su juo viskas aišku.
                                Pilna bendrai baisesnių ir nepatogesnių oro uostų, ypač į rytus.
                                Tas tyrimas, kiek suprantu, apima tik keleivius? Bet yra dar ir verslas tiesiogai ir netiesiogiai susijęs su oro uosto veikla.

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  Tai čia visai kitos kategorijos oro uostai, nebent Bergamo. Tegelį jau bene dešimtmetį turėjo uždaryti, tai su juo viskas aišku.
                                  Pilna bendrai baisesnių ir nepatogesnių oro uostų, ypač į rytus.
                                  Tas tyrimas, kiek suprantu, apima tik keleivius? Bet yra dar ir verslas tiesiogai ir netiesiogiai susijęs su oro uosto veikla.
                                  Dar problema ta, jog vaizdas visų rajonų važiuojant iš oro uosto į miestą labai baisus (D&G, Tūkstantmečio, Žirnių, Liepkalnio gatvių aplinka). Na bent jau pačios gatvės perasfaltuotos ir nebėra duobių. Jei oro uostas stovėtų kur nors prie Ukmergės plento, visai kitas įspūdis būtų.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                    Dar problema ta, jog vaizdas visų rajonų važiuojant iš oro uosto į miestą labai baisus (D&G, Tūkstantmečio, Žirnių, Liepkalnio gatvių aplinka). Na bent jau pačios gatvės perasfaltuotos ir nebėra duobių. Jei oro uostas stovėtų kur nors prie Ukmergės plento, visai kitas įspūdis būtų.
                                    Skonio reikalas, Fabijoniskiu pilkuma, tas visas skruzdelynas, pasilaiciu blokirovkes ne ka geriau, gal net blogiau. Naujininku ladsaftas labai grazus, vienas dalykas tik ko reikia, atrenovuot namus, kioskus iskelt kazkur ir aplinka sutvarkyti ir vaizdas bus labai grazus. IKEA aplinka kaip sutvarke, pasaka tiesiog!
                                    Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                                    Comment


                                      Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
                                      Skonio reikalas, Fabijoniskiu pilkuma, tas visas skruzdelynas, pasilaiciu blokirovkes ne ka geriau, gal net blogiau. Naujininku ladsaftas labai grazus, vienas dalykas tik ko reikia, atrenovuot namus, kioskus iskelt kazkur ir aplinka sutvarkyti ir vaizdas bus labai grazus. IKEA aplinka kaip sutvarke, pasaka tiesiog!
                                      Sutinku su jūsų nuomone.

                                      Comment


                                        Parašė smb Rodyti pranešimą
                                        Subjektyvumai ir nuomonės visada gerai, tačiau norėčiau šiek tiek kiekybinio objektyvumo įvesti.

                                        Vilniaus oro uostas dalyvaudavo Europos oro uostų organizacijos Airport Service Quality tyrime (galbūt tebedalyvauja). Tyrimas yra daromas bendrai, dalyvauja apie 100 Europos oro uostų - pagal bendrą standartą naudojant keleivių apklausas vertinami įvairūs oro uostų rodikliai ir vertinamas bendras keleivių vertinimas. Rodiklių yra berods apie 40, įskaitant švarą; eiles prie check-in, security, pasienio; darbuotojų mandaugumą ir paslaugumą (check-in, security, pasienio); antžeminį transportą, atskirai taksi kainas, paslaugas, kokybę, autobusus, traukinius; bagažo išdavimo greitį, t.t.

                                        Paskutinį tyrimą mačiau 2012 m. ir eilę prieš tai. Pagal bendrą vertinimą, Vilniaus oro uostas visada užimdavo maždaug 50 vietą (iš 100, svyruodavo tarp 45-55) tarp dalyvaujančių Europos oro uostų. Įdomu tai, jog pagal atskirą pjūvį vertinami būdavo užsieniečių (passengers-visitors) ir vietinių keleivių (local-passengers) vertinimai. Pagal užsieniečių vertinimą oro uostas būdavo apie 25-30 vietą, pagal vietinių apie 70-75 (čia jau gal tautinis bruožas viską nuvertinti).

                                        Geriausi užsieniečių vertinimai buvo už architektūrą ir dekorą (galiu pasakyti, kad natūraliai labai daug užsieniečių yra sužavėti arrival hall dekoru), už trumpas eiles, trumpus atstumus, už labai greitą susisiekimą su miesto centru. Užsieniečių prasti balai ateina už paslaugų trūkumą (restoranų nepakankamą skaičių, nebūvimą rūbų parduotuvių ir vaistinės bei kt.; self-check-in trūkumą, nedidelį business lounge), prastos kokybės taksi (kainos vertinamos gerai, kokybė blogai), viešojo transporto painumą.

                                        Tik norėjau įsikišti paminėdamas, jog ne visi viską mato vienodomis akimis.

                                        Aš asmeniškai, esu aplankęs 90 oro uostų pasaulyje (taip, registruoju) ir mano manymu, prasčiausi aplankyti oro uostai Europoje yra Dublin Terminal 1, Bergamo, Heathrow (išskyrus T5), Stockholm Arlanda (išskyrus SAS Terminal), Milan Linate, Berlin Tegel. Vilnius yra way aukščiau juos pagal paslaugų kokybę.
                                        Labai blaivus ir vietoje pastebėjimas. VNO, lyginant su kokiu nors Heathrow T3 atrodo kaip gaivaus vėjo gūsis

                                        Bendrai paėmus, VNO yra tikrai neblogas oro uostas, kuris galbūt ir neprilygsta lyderiams, bet gali drąsiai lygiuotis į tą kategoriją, kuriai galima priskirti "pilkąją masę" naujai pastatytų ar rekonstruotų oro uostų (nepriklausomai nuo dydžio), kurie, nors ir nesiūlo jokių išskirtinių paslaugų ar perks'ų (kuriais žaidžia Singapūro, Honkongo ir panašūs aukščiausios lygos žaidėjai), bet yra šiaip modernūs, švarūs, tvarkingi ir tiesiog gerai savo funkciją atliekantys objektai.

                                        Didžiausia problema su VNO tikriausiai bus ta, kad jau netrukus bus pasiektas capacity, kas reiškia, kad didės eilės, reiks daugiau stumdytis ir šiaip bus prastesnis experience.

                                        Visgi yra vienas man visiškai nesuvokiamas dalykas. Vilniaus oro uoste nėra pick-up point'o. Tai, imho, yra nenormalu.
                                        Paskutinis taisė John; 2014.04.03, 23:11.

                                        Comment


                                          Pritariu, nera blogas VNO, taip reiktu kazka daryt su atvykimo sale, sengeno zona, o aplinka vaziuojant link centro nera tokie baisi, manau uzsieniecius labiau gazdina zmones Naujininkuose, nei pastatai. O sito jokios renovacijos nepakeis, reiks laukti kada rinka ivertins Naujininku geografine padeti
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X