Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Kiek atsimenu iki šiol Jeruzalė buvo Izraelio sostinė
    O rudens gale pradės ir į Dubajų skraidyti!
    Kokia bendrovė skraidins į Dubajų?
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Kokia bendrovė skraidins į Dubajų?
      Wizz air:
      Gegužės pabaigoje susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius Vengrijoje registruotai įmonei suteikė paskirtojo oro vežėjo statusą ir leido vykdyti reguliarų oro susisiekimą maršrutu Vilnius–Dubajus.
      Plačiau
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Parašė index Rodyti pranešimą
        Net jei skrydžiai ir buvo sąlyginai nebrangūs (tikėtina, kad buvo pigus kuras, o dar kainos reguliuojamos dėl ko, tikėtina, buvo deficitas ), tai dabar tikrai ne brangiau. Už vidutinį atlyginimą 4 kartus iki Briuselio gali suskraidyti be problemų.
        Į Briuselį su pigiomis avialinijomis. O tarybiniais laikais su bet kuriuo reisu.

        Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
        Už bagažą kapeikos. Tik aš galvoju, kiek kartų už tuometinį tarybinį atlyginimą būčiau galėjęs suskraidyti pvz. į Romą?
        O prie ko čia Roma? Tuomet TSRS buvo viena didžiulė erdvė, o Lietuva joje. Dabar ES ir Lietuva joje. Tik kur kas mažesnė erdvė. Už kiek dabar gali suskraidyti į S. Peterburgą, Tbilisį ar Kijevą ne low costu?

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
          Kokia bendrovė skraidins į Dubajų?
          Emirates, žinoma.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            O tuomet nereikėjo ieškoti. Visi buvo pigūs. Dabar gi reikia ieškoti ir ne visada gali rasti. Taip, tuomet nebuvo skrendi kada nori. Kaip ir dabar.
            Nors ir ne į temą, bet tada kada norėjai galėjai negauti bilietų išvis, o dabar gali tik negauti už norimą kainą.

            BTW, liepos galui skrydis į Maskvą kainuoja nepilnus 800 Lt, į Kijevą - truputi virš 300 Lt. Sovietmečiu tokiomis kainomis į vakarų bloką (Romą ar Paryžių, sakykim) nebūtum nuskridęs. Oh, wait, ten greičiausiai išvis nebūtum nuskridęs, o ypač be priežiūros.
            Paskutinis taisė index; 2013.07.09, 21:43.
            Post in English - fight censorship!

            Comment


              Visais laikais aviacijoje kaina priklause nuo atstumo ir nesvarbu ar tai tarybiniai laikai ar siandieniniai, long-haul irgi nuo atstumo, tik ten dar yra subtillybiu, kur, is kur ir kada
              Paskutinis taisė Ciurlionis; 2013.07.09, 22:03.
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Parašė rat Rodyti pranešimą
                Soriukas, bet žmonės ir į Palangą galėdavo sau leisti nuskristi. O dabar paguglinau - per Rygą 367 Lt
                Pritariu. Prakeikti kapitalistai. Neapsimoka jiems, matai. Tfu...

                Comment


                  O dabar iš Vilniaus į Palanga būtų labai gerai, 45 minutės ir ten.
                  "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                  Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                  Adam Mickiewicz

                  Comment


                    Parašė Edvard Rodyti pranešimą
                    O dabar iš Vilniaus į Palanga būtų labai gerai, 45 minutės ir ten.
                    Ir dar valanda su trupučiu oro uosto procedūrų ir kokia 100-150 Lt kaina.
                    Post in English - fight censorship!

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Ir vėl kada išmoksi mąstyti? Ką lygini? Kažkokias akcijines kainas
                      Čia ne akcijinės kainos, mielasai
                      Parašė A|1
                      Kažkur skaičiau, kad pagal lėktuvų modelius, daugiausiai (skaičiuojant pagal skrydžio valandas) į katastrofas patenka Boeing 737 serija. Tik po to rusiškas IL-76 ir TU-154, o ketvirtas Airbusas.
                      Parodyk savo šaltinį, nes pagal šį http://www.consumerwarningnetwork.co...re-the-safest/

                      What Airplanes Have the Best Safety Records

                      The top 5 airplanes currently in production and flown in more than 10 million flights per year rank as follows:

                      Airbus A320 0.13
                      ATR 42/72 0.33
                      Boeing 737 0.36
                      Boeing 767 0.40
                      Boeing 747 0.76
                      Ir pagal šį http://airtravel.about.com/od/safety...stairplane.htm
                      Airsafe maintains a list of Fatal Event Rates for Selected Airliner Models. According to their statistics the 5 safest types of airplanes are: Airbus A330, Airbus A340, Boeing 777, Boeing 717, and Boeing 737 (600-900 series). No turboprops are included in the list.
                      IR žiūrint pagal šitą http://www.airsafe.com/events/regions/europe.htm
                      Buvusios Sovietų sąjungos oro linijose nuo 1990 buvo bent 31 žinomas įvykis. Daugiausia iš visų, net 3 kartus lenkiantis turkus. Aišku gal šiek tiek nesąžininga, kad žiūrimos visos buvusios sovietų sąjungos valstybės, bet tai kompensuoja, kad statistika tik nuo 1990, kai kitų nuo 1970. Gaila, kad nėra tikslesnių skaičių iš egzistavusios SSRS. Permetus visas statistikas, matome, kad buvusių SSRS valstybių oro linijos buvo pačios nesaugiausios. Netgi Afrikoje žymiai geriau.

                      PS Gali paspausti ant oro linijų ir pamatysi nelaimingus atsitikimus.
                      Paskutinis taisė bebop; 2013.07.10, 08:42.
                      Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.

                      Comment


                        VNO rekomendacija : "Greitas būdas atvykti į oro uostą - maršrutiniai taksi."
                        http://vno.lt/lt/informacija-keleivi...s-i-oro-uosta/
                        Užsimarinavo VNO visiškai, galėtų ir peržiūrėti savo rekomendacijas

                        Comment


                          Beje, norėjau paklausti, kur pamatyti, kokių taksi firmų automobiliai gali dirbti VNO ? Ar yra kur toks puslapis ? Ir kas dar ketina ten dirbti ir kiek iš viso taksi mašinų gali ten dirbti ?

                          Comment


                            Iki šiol prie keleivių terminalo turėjo teisę stovėti įmonės „Pigus taksi“, „Kortesa“, VIP TAK ir „M&N Logistic“ taksi automobiliai. Nuo 2013 liepos 1 d. sutartys su šiomis įmonėmis nutrauktos ir jau sudarytos naujos kol kas su dviem vežėjais: „Passenger Ground Services“ ir „Vilnius veža“.
                            http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=61767247

                            Comment


                              Parašė bebop Rodyti pranešimą
                              Čia ne akcijinės kainos, mielasai
                              Aišku, kad akcijinės arba perkant prieš kelis mėnesius. O prieš 20-30 metų ir Vakaruose nebuvo tokios rinkodaros, kad perkant iš anksto, kainos vos ne dvigubai mažesnės už normalias.
                              Beje, jei geriau pasiknistum internete, tai pamatytum, kad aviabilietų kainos krito eilė Vakaruose per pastaruosius 20 metų. O TSRS jos ir taip buvo žemos. Ir čia tik pastaraisiais metais kainos pas mus ženkliai krito, kai po TSRS žlugimo jos buvo tapusios vos ne Vakarų dydžio, kainavo šimtus ar net tūktančius dolerių, kai prie Tarybų valdžios kelis ar keliasdešimt rublių.

                              http://air-ol.blogspot.com/2012/12/t...-aircraft.html

                              Parašė bebop Rodyti pranešimą
                              IR žiūrint pagal šitą http://www.airsafe.com/events/regions/europe.htm
                              Buvusios Sovietų sąjungos oro linijose nuo 1990 buvo bent 31 žinomas įvykis. Daugiausia iš visų, net 3 kartus lenkiantis turkus. Aišku gal šiek tiek nesąžininga, kad žiūrimos visos buvusios sovietų sąjungos valstybės, bet tai kompensuoja, kad statistika tik nuo 1990, kai kitų nuo 1970. Gaila, kad nėra tikslesnių skaičių iš egzistavusios SSRS. Permetus visas statistikas, matome, kad buvusių SSRS valstybių oro linijos buvo pačios nesaugiausios. Netgi Afrikoje žymiai geriau.

                              PS Gali paspausti ant oro linijų ir pamatysi nelaimingus atsitikimus.
                              Palyginimas nekorektiškas, nes lyginamos absoliučiais dydžiais (katastrofų skaičiais) atskiros nykštukines aviakompanijas su Aeroflotu, kurios iki pat TSRS žlugimo buvo didžiausia aviakompanija pasaulyje, skraidinusi daugiau nei 150 milijonų keleivių per metus.
                              Paskutinis taisė Al1; 2013.07.10, 19:20.

                              Comment


                                Labai daug yra saugumo vertinimo kriterijų ir kiekvienu tyrimu, priklausomai nuo to, kas yra jo užsakovas yra siekiama išryškinti vieną ar kitą aspektą.

                                Visi lėktuvai yra saugūs, kitaip jie nekiltų į dangų
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Aišku, kad akcijinės arba perkant prieš kelis mėnesius.
                                  Pirkau tris savaitės prieš skrydį

                                  Tai kuom dabar tikėti? Bet ir tavo straipsnyje rašoma, kad pagrindinė priežastis, kad neturtingos šalys vis dar naudoja seniausiuosius Boeingus.

                                  Palyginimas nekorektiškas, nes lyginamos absoliučiais dydžiais (katastrofų skaičiais) atskiros nykštukines aviakompanijas su Aeroflotu, kurios iki pat TSRS žlugimo buvo didžiausia aviakompanija pasaulyje, skraidinusi daugiau nei 150 milijonų keleivių per metus.
                                  O iš kur tokie Aeroflot skaičiai? Nes pvz http://en.wikipedia.org/wiki/Aeroflot . Rašo, kad tik 1976 pergabeno savi 100 milijoninį keleivį, o įkurtas 1923m. Grubiai paskaičiavus 2mln per metus. O tu čia kažkokias pievas apie 150 mln per metus pezi. Ir spėju nelabai buvo TSRS kito pasirinkimo su kuo skraidyti.

                                  Gali tada sudėti kad ir tris didžiausias JAV oro kompanijas ir pamatysi, kad net nuo 1970 nesugebėjo tiek nelaimių surinkti kiek exTSRS nuo 1990
                                  Paskutinis taisė bebop; 2013.07.10, 20:26.
                                  Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.

                                  Comment


                                    Vilnius - Palanga bus įmanoma tik tada, kai Vilniuje bus pakankami kiekiai įvairių jungiamųjų skrydžių. Kol Air Lituanica neturės kaip savo tikslo daryti keleivių transferą Vilniuje (o to net puikiai sekantis neturės dar kelerius metus), tol tie transferai eis per Rygą. Nebent Air Lituanica numatytų, kad Vilniuje jungimus iš Palangos žmonės darytų į kitų aviakompanijų kryptis, ir matytųsi, kad tas gali apsimokėti. Kodėl pats savaime, be transfero, skrydis į Palangą nereikalingas? Nagi iš Vilniaus centro į Palangos centrą gali atsidurti mašina per kokias 3 valandas 20, į Klaipėdos centrą išvis per 3 valandas. Lėktuvu gi - pats skrydis gal ir 45 min, bet kelionė į oro uostą, iš oro uosto, procedūros, bagažo laukimas gali laisvai sudaryti dar beveik porą valandų, ir skirtumo nebelieka.

                                    Dėl kainų nesiginčysiu, nes nežinau, bet apskritai imant laikotarpį tai nepaneigsi, kad šiais laikais skraidyti yra žymiai saugiau. Štai iliustruojantis statistinis straipsnelis: http://news.aviation-safety.net/2013...-for-aviation/

                                    Comment


                                      Parašė bebop Rodyti pranešimą
                                      Nes pvz http://en.wikipedia.org/wiki/Aeroflot . Rašo, kad tik 1976 pergabeno savi 100 milijoninį keleivį, o įkurtas 1923m. Grubiai paskaičiavus 2mln per metus.
                                      Nelabai tikėtina.
                                      In 1976 Aeroflot carried its 100 millionth passenger.
                                      Nes:
                                      By 1964 (...). Statistics for the same year showed Aerfolot operating an all-Union route network extending over 400,000 kilometres (250,000 mi), and carrying 36,800,000 passengers.
                                      By 1970, the last year of the Five-Year Plan period, Aeroflot was operating flights to over 3,500 destinations in the Soviet Union, and at the height of the 1970 summer holidays season, the airline was carrying approximately 400,000 passengers per day, and some ninety percent of passengers were being carried on propeller-turbine and jet aircraft.
                                      By 1966 Aeroflot carried 47,200,000 passengers over a domestic route network of 474,600 kilometres (294,900 mi). For the period of the 8th Five-Year Plan, which ran from 1966–1970, Aeroflot carried a total of 302,200,000 passengers, 6.47 billion tons of freight and 1.63 billion tons of mail.
                                      Akivaizdu, kad ne 150 mln., tačiau per 20 metų (iki 1990 m.) keleivių srautai galėjo augti.
                                      Tiesa, rusiškame straipsnyje tegiama, jog 1976 metais „Aeroflot“ tapo pirmąja kompanija pasaulyje, kuri per metus perveždavo daugiau nei 100 mln. keleivių:
                                      В 1976 году Аэрофлот стал первой авиакомпанией в мире, которая за год перевезла более 100 миллионов пассажиров.
                                      Paskutinis taisė LC.; 2013.07.10, 20:55.

                                      Comment


                                        Parašė LC. Rodyti pranešimą
                                        Nelabai tikėtina.
                                        Nes:
                                        Akivaizdu, kad ne 150 mln., tačiau per 20 metų (iki 1990 m.) keleivių srautai galėjo augti.
                                        Tiesa, rusiškame straipsnyje tegiama, jog 1976 metais „Aeroflot“ tapo pirmąja kompanija pasaulyje, kuri per metus perveždavo daugiau nei 100 mln. keleivių:
                                        /\ Bet vat ir rašo, kad iki 1966 metų pervežė 47mln, iki 1964 buvo pervežta 36 mln. Tai gal ir tikėtini skaičiai. O tas rekordas tik vasaros sezone buvo. Bet tikriausiai, kad ir tas "th" pridėtas be reikalo.
                                        Paskutinis taisė bebop; 2013.07.10, 21:09.
                                        Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.

                                        Comment


                                          Parašė bebop Rodyti pranešimą
                                          Pirkau tris savaitės prieš skrydį
                                          Vadinasi tai akcija. Nes dabar tokių kainų net ir prieš mėnesį ar daugiau nėra.


                                          Tai kuom dabar tikėti? Bet ir tavo straipsnyje rašoma, kad pagrindinė priežastis, kad neturtingos šalys vis dar naudoja seniausiuosius Boeingus.
                                          [/QUOTE]

                                          Kaip ir senus rusiškus lėktuvus.

                                          Parašė bebop Rodyti pranešimą
                                          O iš kur tokie Aeroflot skaičiai? Nes pvz http://en.wikipedia.org/wiki/Aeroflot . Rašo, kad tik 1976 pergabeno savi 100 milijoninį keleivį, o įkurtas 1923m. Grubiai paskaičiavus 2mln per metus. O tu čia kažkokias pievas apie 150 mln per metus pezi. Ir spėju nelabai buvo TSRS kito pasirinkimo su kuo skraidyti.

                                          Gali tada sudėti kad ir tris didžiausias JAV oro kompanijas ir pamatysi, kad net nuo 1970 nesugebėjo tiek nelaimių surinkti kiek exTSRS nuo 1990
                                          Iš rusiškos vikipedijos. Beje, arba tu nesupratai, arba angliška vikipedija meluoja. 100 milijonų skraidino vien per 1976 m. ir buvo pirmoji kompanija pasaulyje ne tik kad per metus, bet aplamai pirmą kompanija pasaulyje peržengusi 100 mln. keleivių per metus ribą.
                                          Taip kad pačioje TSRS pabaigoje buvo skraidinama virš 150 mln. per metus. O po TSRS žlugimo ir Aerofloto dalybų eilę metų nei viena pasaulio kompanija tiek keleivių negabeno.
                                          Beje, nelaimių skaičius po TSRS žlugimo padidėjo būtent dėl to, kad elementariai smuko kontrolė, nebuvo lėšų remontui, aplaidumas, kvalifikacijos smukimas ir t.t. Taip kad palyginimas nekorektiškas, nes mes kalbame apie TSRS laikus, o ne apie tai, kas buvo po to ar paskutinius TSRS gyvavimo metus, kai buvo betvarkė.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X