O kiek SSRS laikais kainuodavo skrydžiai iš Vilniaus į, tarkim, Niujorką, Bankoką, Tokiją?
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VNO] Vilniaus oro uosto istorija
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai bet kokybė panaši, tik gal Aeroflotas valgyti duodavo, bet dabar tas apskritai iš mados išeina.Parašė Al1 Rodyti pranešimąĮ Briuselį su pigiomis avialinijomis. O tarybiniais laikais su bet kuriuo reisu.
Tai dabar ir ne į ES (ir į tą pačią Rusiją ar Ukrainą) skrydžiai būna nebrangūs. Tiesa, aišku, reikia rasti tinkamą skrydį (ir ne tiek svarbu su kuo skrendi), bet tai prie sovietų irgi nebuvo taip, kad va nori ir skrendi.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO prie ko čia Roma? Tuomet TSRS buvo viena didžiulė erdvė, o Lietuva joje. Dabar ES ir Lietuva joje. Tik kur kas mažesnė erdvė. Už kiek dabar gali suskraidyti į S. Peterburgą, Tbilisį ar Kijevą ne low costu?Post in English - fight censorship!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Čia tu pats kai nerandi argumentų ir negali paneigti, to, kas buvo, pradedi nusišnekėti. Aš irgi nenoriu išsiplėsti šioje temoje.Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąMatai kiek tau reikia papildomų sąlygų, kad galėtum ištempti savo "argumentą"? Net juokinga
Bet čia jau nuokrypis nuo temos, todėl nesiplečiam.
O tuomet nereikėjo ieškoti. Visi buvo pigūs. Dabar gi reikia ieškoti ir ne visada gali rasti. Taip, tuomet nebuvo skrendi kada nori. Kaip ir dabar.Parašė index Rodyti pranešimąTai dabar ir ne į ES (ir į tą pačią Rusiją ar Ukrainą) skrydžiai būna nebrangūs. Tiesa, aišku, reikia rasti tinkamą skrydį (ir ne tiek svarbu su kuo skrendi), bet tai prie sovietų irgi nebuvo taip, kad va nori ir skrendi.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nors ir gimiau nepriklausomoj Lietuvoj, bet žinau, kad tokie kaip tu vadinami jedinstvininkais, tad man arabų nepūsk apie Landsbergį, o geriau sau tyliai prisimink kaip senais laikais prekystaliai parduotuvėse lūžo nuo maisto pasiūlos ir kaip visi skraidydavo lėktuvaisParašė Al1Ne, bullshitas tai landsberginė propaganda, per kurią tu negali patikėti faktais juodu ant balto apie TSRS.
Niekas čia tavim netiki, jei dar nepastebėjai ...
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Lyginkim kas yra ir buvo, o ne tai, ko nebuvo.Parašė John Rodyti pranešimąO kiek SSRS laikais kainuodavo skrydžiai iš Vilniaus į, tarkim, Niujorką, Bankoką, Tokiją?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Netiki tokie kaip tu. Tavo problema, kuri nekeičia buvusios realybės tiems, kas ją pergyveno.Parašė Muzungus Rodyti pranešimąNors ir gimiau nepriklausomoj Lietuvoj, bet žinau, kad tokie kaip tu vadinami jedinstvininkais, tad man arabų nepūsk apie Landsbergį, o geriau sau tyliai prisimink kaip senais laikais prekystaliai parduotuvėse lūžo nuo maisto pasiūlos ir kaip visi skraidydavo lėktuvais
Niekas čia tavim netiki, jei dar nepastebėjai ...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tada nelabai yra ką lyginti, nes skristi tada nelabai kur ir galėjai, išskyrus kelias kryptis SSRS. Dabar, su vienu persėdimu, už ~2000Lt (t.y. beveik vidutinę algą), iš Vilniaus gali nuskristi į kelis šimtus vietų visame pasaulyje.Parašė Al1 Rodyti pranešimąLyginkim kas yra ir buvo, o ne tai, ko nebuvo.Paskutinis taisė John; 2013.07.09, 23:01.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tuomet irgi galėjai nuskristi į kelis tūkstančius vietų TSRS už mėnesio algą ir mažiau su persėdimais. Lyginti pagal skrydžių geografiją iš viso yra nekorektiška nes pasaulinė aviacija per pastaruosius 20 metų, ką ten 20, per 10 metų labai smarkiai išsivystė.Parašė John Rodyti pranešimąTada nelabai yra ką lyginti, nes skristi tada nelabai kur ir galėjai, išskyrus kelias kryptis SSRS. Dabar, su vienu persėdimu, už ~2000Lt (t.y. beveik vidutinę algą), iš Vilniaus gali nuskristi į kelis šimtus vietų visame pasaulyje.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na va, kadangi visi čia lygina savo kainas - aš už poros savaičių skrisiu į Frankfurtą į abi puses. Bilietai 330lt. Taigi už vidutinį lietuvio atlyginimą galėčiau suskraidyti apie 7 kartus
 Visai nieko. Ane, A|1? 
 Ir palygink atstumus. Plius žinant, kad skrendant sovietmečiu visada rizikuodavai dėl savo gyvybės, nes nebuvo tokios kokybės kontrolės kaip dabar. Net šiurpas nukrečia kai prisimini lėktuvo avariją sovietmečiu, kuomet žuvo didelė dalis Vilniaus pediatrų.
							
						Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ir dabar gali sau tą leisti. Skirtumas tik tas, kad dabar didžioji dalis žmonių sau gali be jokių problemų leisti nuvažiuoti į Palangą automobiliu. Bijau sumeluot, bet ar visi anais laikais galėdavo lengvai įsigyti automobilį iš standartinio dydžio pajamų?Parašė rat Rodyti pranešimąSoriukas, bet žmonės ir į Palangą galėdavo sau leisti nuskristi. O dabar paguglinau - per Rygą 367 Lt
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Visų pirma niekas tais laikais negyvendavo už formalią algą, viską, ko reikia gaudavo "po blatu", o jeigu jo neturėdavo, tuomet galėdavo tuos rublius pečiuje kurentiParašė Creatium Rodyti pranešimąIr dabar gali sau tą leisti. Skirtumas tik tas, kad dabar didžioji dalis žmonių sau gali be jokių problemų leisti nuvažiuoti į Palangą automobiliu. Bijau sumeluot, bet ar visi anais laikais galėdavo lengvai įsigyti automobilį iš standartinio dydžio pajamų?
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ir vėl kada išmoksi mąstyti? Ką lygini? Kažkokias akcijines kainas, už kurias parduodami vos keli bilietai, su kainomis kurios buvo vienodos į visus lėktuvus, skrendančius konkrečiu maršrutu. Tiesa, tarybiniais laikais, pradėjus plisti reaktyviniams lėktuvams, į propelerinius duodavo netgi nuolaidą kai kurioms keleivių grupėms (studentai, moksleiviai, kariai, invalidai ir pan.).Parašė bebop Rodyti pranešimąNa va, kadangi visi čia lygina savo kainas - aš už poros savaičių skrisiu į Frankfurtą į abi puses. Bilietai 330lt. Taigi už vidutinį lietuvio atlyginimą galėčiau suskraidyti apie 7 kartus
 Visai nieko. Ane, A|1? 
 Ir palygink atstumus. Plius žinant, kad skrendant sovietmečiu visada rizikuodavai dėl savo gyvybės, nes nebuvo tokios kokybės kontrolės kaip dabar. Net šiurpas nukrečia kai prisimini lėktuvo avariją sovietmečiu, kuomet žuvo didelė dalis Vilniaus pediatrų.
Dabar gyvybe nerizikuoji? Kasmet įvyksta kelios katastrofos ES, JAV. O gal anais laikais jos vykdavo tik TSRS, o Vakaruose neįvykdavo? Taip kad nereikia čia pasakų. Kažkur skaičiau, kad pagal lėktuvų modelius, daugiausiai (skaičiuojant pagal skrydžio valandas) į katastrofas patenka Boeing 737 serija. Tik po to rusiškas IL-76 ir TU-154, o ketvirtas Airbusas.
Mes kalbame ne apie automobilius, o apie skrydį lėktuvu.Parašė Creatium Rodyti pranešimąIr dabar gali sau tą leisti. Skirtumas tik tas, kad dabar didžioji dalis žmonių sau gali be jokių problemų leisti nuvažiuoti į Palangą automobiliu. Bijau sumeluot, bet ar visi anais laikais galėdavo lengvai įsigyti automobilį iš standartinio dydžio pajamų?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Drįsčiau abejoti dėl teiginio, kad niekas. Absoliuti dauguma kaip tik gyveno tik iš algos.Parašė Lettered Rodyti pranešimąVisų pirma niekas tais laikais negyvendavo už formalią algą, viską, ko reikia gaudavo "po blatu", o jeigu jo neturėdavo, tuomet galėdavo tuos rublius pečiuje kurenti
O lėktuvų bilietai šiaip jau tikrai buvo deficitas. Ir daugiausiai dėl to, kad daug vietų buvo iš anksto "broniruota" visokio plauko valdininkams, kariškiams ir įmonėms.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Beabejo, kad dauguma gyveno iš atlyginimo, bet kaip ir pats pasakėtė, visko buvo deficitas ir ne rublių turėjimas lemdavo, kiek žmonės turėjo, o ryšiai. Todėl kai kurie darbai ir už 500 rublių buvo nepatrauklūs ir pavykdavo rasti darbuotojų tik per paskirimus, o kai kur visi verždavosi dirbti ir už 70 rublių. Tiesiog nebuvo rinkos ekonomikos, kur viską galėdavai nuėjęs į parduotuvę už pinigus nusipirkti, todėl tie visi skaičiavimai, kiek ko galima buvo nusipirkti už vidutinį atlyginimą nelabai prasmės turi.Parašė Sula Rodyti pranešimąDrįsčiau abejoti dėl teiginio, kad niekas. Absoliuti dauguma kaip tik gyveno tik iš algos.
O lėktuvų bilietai šiaip jau tikrai buvo deficitas. Ir daugiausiai dėl to, kad daug vietų buvo iš anksto "broniruota" visokio plauko valdininkams, kariškiams ir įmonėms.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ir dėl to, kad kainos buvo iš tikrųjų mažos. Dabar už tokias skraidytų VISI (pabrėžiu) lėktuvai, tai užpildymas būtų didelis, o populiariomis kryptimis bilietų katastrofiškai trūktų.Parašė Sula Rodyti pranešimąDrįsčiau abejoti dėl teiginio, kad niekas. Absoliuti dauguma kaip tik gyveno tik iš algos.
O lėktuvų bilietai šiaip jau tikrai buvo deficitas. Ir daugiausiai dėl to, kad daug vietų buvo iš anksto "broniruota" visokio plauko valdininkams, kariškiams ir įmonėms.
Nereikia visaapibendrinančių išvadų. Ne viskas buvo deficitas. Už 500 rublių darbo vietos nesimėtė. Kas kita, kad tokioms darbo vietoms buvo keliami aukšti kvalifikaciniai reikalavimai arba jos buvo kur nors užkampyje. Užkampyje TSRS masteliais, o ne Lietuvos ar kitos respublikos masteliais. Už 70 rublių verždavosi dirbti ten, kur buvo galima vogti. Bet juk ir dabar taip yra. Valdiškose vietose tikrai nėra dideli atlyginimai, bet į kai kurias oi kaip veržiamasi.Parašė Lettered Rodyti pranešimąBeabejo, kad dauguma gyveno iš atlyginimo, bet kaip ir pats pasakėtė, visko buvo deficitas ir ne rublių turėjimas lemdavo, kiek žmonės turėjo, o ryšiai. Todėl kai kurie darbai ir už 500 rublių buvo nepatrauklūs ir pavykdavo rasti darbuotojų tik per paskirimus, o kai kur visi verždavosi dirbti ir už 70 rublių. Tiesiog nebuvo rinkos ekonomikos, kur viską galėdavai nuėjęs į parduotuvę už pinigus nusipirkti, todėl tie visi skaičiavimai, kiek ko galima buvo nusipirkti už vidutinį atlyginimą nelabai prasmės turi.
Comment
 
 Viskas čia sufabrikuota, Jūs Landsberginiai šmikiai !! 

Comment