Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Užmiršo žodžius "gruodžio mėnesį"

    Comment


      Nelabai žinau ar verta skelbti, bet šiandien laidoje 24/7 pokalbis su A. Zuoku apie milijoną, skirtą oro bendrovėms, Air Lituanicos žlugimą...

      http://tv.lrytas.lt/?id=14535631381452942194

      Comment


        Kas valdys oro uostus?
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Nuo lapkričio 1 dienos Ryanair skraidys iš Vilniaus į Berlyną!
          Skrydžiai bus vykdomi 3 kartus į savaitę (2dn, 4dn, 6dn).
          Iš Vilniaus lėktuvai skris 16:30-17:10; iš Berlyno 13:25-16:05.

          Comment


            Parašė vilnews Rodyti pranešimą
            Nuo lapkričio 1 dienos Ryanair skraidys iš Vilniaus į Berlyną!
            Skrydžiai bus vykdomi 3 kartus į savaitę (2dn, 4dn, 6dn).
            Iš Vilniaus lėktuvai skris 16:30-17:10; iš Berlyno 13:25-16:05.
            Į kokį oro uostą?

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Į kokį oro uostą?
              Berlin SXF

              Comment


                Sausio mėn VNO augo negti labiau, nei vidutiniškai pernai. +16,62%, viso 237376 keleivių.Geras metų startas. Jeigu toks augimas būtų per visus metus, tai per 2016 aptarnautų 3,9 mln. keleivių. Taip augdami Rygą galėtumėm pasivyt per kelis metus, bet atrodo, kad VNO augimas bus apribotas nesugebėjimo laiku praplėsti oro uosto pajėgumų.

                Comment


                  Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                  bet atrodo, kad VNO augimas bus apribotas nesugebėjimo laiku praplėsti oro uosto pajėgumų.
                  Oro uostai iš principo yra guminiai ir dar niekur nebuvo kliūtis augti srautui jei keleivių yra. Dešimtys oro uostų aptarnauja dvigubai daugiau keleivių nei buvo numatyta.

                  Kad ir dabar - Ryanair bazuos 4 papildomus lėktuvus Berlyne, uždarymo laukiančiam sename oro uoste, kuris jau dabar perpildytas laukiant ir taip ir nesulaukiant naujo.
                  kaip?

                  Comment


                    Kažką lygtais žadėjo daryti tako rekonstrukcijos metu. Bet nieko konkretaus. Esamo terminalo komplikuotas išplanavimas - neįsivaizduoju, ką ten galima padaryti iš esmės nepertvarkant. Realiausia būtų statyti papildomą terminalą B.

                    Comment


                      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                      Sausio mėn VNO augo negti labiau, nei vidutiniškai pernai. +16,62%, viso 237376 keleivių.Geras metų startas. Jeigu toks augimas būtų per visus metus, tai per 2016 aptarnautų 3,9 mln. keleivių. Taip augdami Rygą galėtumėm pasivyt per kelis metus, bet atrodo, kad VNO augimas bus apribotas nesugebėjimo laiku praplėsti oro uosto pajėgumų.
                      Ryga taip pat nemiega - pernai keleivių prieaugis buvo 7,5%, statomas naujas terminalas, padidinantis oro uosto pajėgumus iki 10mln. keleivių.

                      Comment


                        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                        Sausio mėn VNO augo negti labiau, nei vidutiniškai pernai. +16,62%, viso 237376 keleivių.Geras metų startas. Jeigu toks augimas būtų per visus metus, tai per 2016 aptarnautų 3,9 mln. keleivių. Taip augdami Rygą galėtumėm pasivyt per kelis metus, bet atrodo, kad VNO augimas bus apribotas nesugebėjimo laiku praplėsti oro uosto pajėgumų.
                        Dabartinio terminalo pajėgumus plėsti neturėtų būti sunku. Iki 4-5 milijonų pakaktų praplatinti kai kuriuos bottleneck'us: pasų kontrolę, security ir dar šį bei tą. T.y. tam nereikia papildomo terminalo. Tereikia perkonfigūruoti dabartinius facilities.

                        Comment


                          Dabartinis VNO pralaidumas yra apie 4-4,5, o užpildant spragas, vidurio dienos reisais, kaip "Ryanair" į Berlyną, tai manau galima ir iki 5 varyt, dar labiau pagerinus esamą infrastruktūrą.
                          Paskutinis taisė Ciurlionis; 2016.02.11, 13:49.
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Veikiausiai VNO galėtų suvirškinti ir 5 mln. keleivių, tik ką reikės daryti, kai jų bus daugiau nei 5 mln. Jeigu VNO ir toliau augtų tokiais tempais, tai tie 5 mln. galėtų būti pasiekti per 2-3 metus. Kiek aš suprantu, tai norint po 3 metų turėti naują terminalą, darbus jau vos ne dabar reikėtų pradėti. Tik turbūt niekas jokių darbų net neplanuos, nes planuose perduot oro uostų valdymą koncesininkui.

                            Naujas oro uostų šeimininkas – jau kitąmet

                            J.Baltrušaitytės teigimu, tikėtina, kad koncesijos sutartį su konkurso būdu išrinkta bendrove būtų galima pasirašyti jau kitų metų antrąjį arba trečiąjį ketvirtį. Pasak jos, Lietuvos oro uostai potencialo augti turi itin daug.

                            15min

                            Comment


                              Mūsų jūrų uostas irgi turi potencialo augti. Bet kažkodėl Lietuvos gyventojai į Skandinaviją plaukia per Lenkiją arba Latviją, Estiją.

                              Parduosim oro uostus - bus tas pats. Šilumą jau išpirkinėjame iš "nuostabių koncesininkų" miestuose.

                              Reik tikėtis, kad apsigalvos. Normalūs koncesininkai čia neis, o vienadieniams ne keleivių srautą rūpės pakelti.

                              Comment


                                Mano supratimu pagrindinė VNO problema yra ta, kad jam yra užkrautas kitų oro uostų išlaikymas. Palanga ir Kaunas deja dirba nuostolingai ir kaip suprantu nuostolis yra dengiamas iš VNO pelno. Tačiau VNO konkuruoti ne su Kaunu turi, o su Ryga, kuri ir šiaip visa galva aukštesnė. Taigi vietoj to, kad tas VNO pelnas būtų panaudotas plėtrai ar tarifų mažinimui, kaip Rygoje, tai tie pinigai panaudojami kitų oro uostų subsidijoms. Mano manymu Lietuvai reikia Palangos oro uosto, tikriausiai gerai ir Kauno oro uostą turėt, tačiau subsidijos jų išlaikymui turėtų būti skirtos iš valstybės biudžeto, o ne iš VNO. Tokios priemonės stabdo VNO plėtrą, kuris turi konkuruoti ne vietinėje, o tarptautinėje rinkoje.

                                O kas dėl oro uostų nuomos, tai sutinku, kad tai rizikinga, nes galima užsirauti ant kokio Rubicono. Tačiau kartu tai gali turėti ir teigiamų aspektų - privatus koncesininkas veikiausiai labiau remsis ekonomine logika ir rinkos dėsniais, nei socialiniais aspektais, o tai visų pirma yra pagrindas plėtrai. Tačiau labai tikėtina, kad mūsų biurokratai kažkaip sumaišys kortas - pvz. įtrauks sąlygą iš Kauno atlikti 30% visų skrydžių, kas veikiausiai reikštų ne skrrdžių daugėjimą Kaune, o jų mažejimą Vilniuje. Kai tik versle socialiniai reikalai yra iškeliami aukščiau ekonominių - toks verslas iškart yra pasmerkiamas žlugti. Zuokas savo AirLituanicą steigė socialiniu, o ne konkurenciniu pagrindu ir matom kas gavos.

                                Privatus koncesininkas, besivadovaujantis ekonomine logika, turintis patirties, ryšių su avialinijom ir atėjęs dirbti sąžiningai, ne kaip koks Rubiconas, galėtų išeiti į naudą. Tačiau sutinku, kad tai rizikinga ir visų pirma rizikinga dėl to, kad mūsų biurokratai gali nesugebėti tinkamai atsirinkti koncesininko, arba tinkamai iškelti jam užduotis ir tikslus.


                                Prie Lietuvos slenksčio jau rikiuojasi didžiausi pasaulio oro uostų operatoriai

                                Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostų koncesijos klausimas vis dar sprendžiamas Seime, tačiau jais jau domisi didžiausi pasaulio oro uostų operatoriai – „Fraport“, MAG, „Vinci“, „Avialliance“, „Egis-group“, „Ferrovial“ ir kiti.

                                G.Almanto teigimu, toks operatorių susidomėjimas leidžia teigti, kad koncesijos konkurse gali būti rimta konkurencija ir Lietuva gali tikėtis itin palankių sąlygų. Tiesa, koncesijos konkursui dar turi pritarti Seimas.

                                Pagrindinės Lietuvos oro uostų koncesijos projekto užduotys yra susijusios su visos šalies pasiekiamumo gerinimu, skrydžių, keleivių ir krovinių srautų augimu, investicijomis į trijų Lietuvos oro uostų infrastruktūrą ir augančia valstybės kapitalo grąža“, – minėjo Lietuvos oro uostų vadovas.

                                Pastaruosius pusantrų metų labai aktyviai konsultuojamės su pasauline oro uostų operatorių rinka. Mums labai svarbu pasidaryti būtinus namų darbus – paruošti įstatyminę aplinką koncesijos konkursui. Įstatymų paketas jau yra pateiktas Seimui ir jo svarstymo laukiama pavasario sesijoje. Vykdoma valstybės konsultantų, kurie paruoš koncesijos konkurso sąlygas ir konsultuos valstybę per derybas, atranka. Taip pat baigiamas ruošti oro uostų investicinis projektas.
                                Kažin ką tas investicinis projektas reiškia, ar kad Lietuva atliks VNO plėtrą ir po to išnuomos oro uostą, ar išnuomos ir tada koncesininkas užsiims investicijomis į plėtrą.

                                Comment


                                  Per žinių radiją prieš kokį porą mėnesių Gediminas Almantas sakė, kad koncesininkas užsiims investicijomis į plėtrą.
                                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                  Comment


                                    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                    Privatus koncesininkas, besivadovaujantis ekonomine logika, turintis patirties, ryšių su avialinijom ir atėjęs dirbti sąžiningai, ne kaip koks Rubiconas, galėtų išeiti į naudą.
                                    Rubikonas vadovavosi ekonomine logika sąžiningai į savo kišenę. Ar matei privatų verslą, kuris vadovautusi šalies interesais? Jis dažnai negali veikti kaip norėtų pirmiausia dėl egzistuojančios konkurencijos jei tokia yra. Bet ne dėl šalies, socialinių programų ir pan.
                                    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                    Comment


                                      Vienas iš tokių potencialių investuotojų, į Šliupo komentarą, kad KUN vieną dieną turės tapti pagrindinių oro uostu, atsakė, kad tai yra nesamonė ir vienintėlis variantas anot jo (Jei VNO plėtra bus nebeįmanoma, statyti orouostą tarp Vilniaus ir Kauno.
                                      Taigi apie tai jau kažkada kalbėta buvo, bet panašu, kad vėl prasideda tos pačios kalbos, o rezultatas bus kaip su stadionu ant šeškinės kalvos.

                                      Comment


                                        Kai viskas daroma per kita gala, vaiku nebuna

                                        Comment


                                          Nenoriu reklamuotis, bet šiandien kaip tik koncesijos klausimu kalbinau Gediminą Almantą ir didelį šio reikalo kritiką Jurgį Razmą. Jei įdomu, galite pasiklausyti įrašo. Ši tema regis nuo maždaug penktos minutės.

                                          http://www.ziniuradijas.lt/epizodas/...vilgsnis/53936

                                          Comment

                                          Working...
                                          X