Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O kaip bus su Kauno baze?

    Comment


      Baze liks. Bet skrydziai bus pagrinde tik emigraciniai + Kopenhaga, Izraelis ir dar kazkas. Ryanair ten turi pasistate remonto angarus, personala turi, tai manau baze laikys. Palikus lektuva nakvoti jam galima kazkoki maitenance check'a padaryti nakties metu bet specialaus skraidinimo kazkur vien tik tam.

      Comment


        Bet visvien bjauru, kad valdžiagyviai taip tyčiojasi iš Kauno. Absurdo teatras kažkoks.

        Kitas dalykas, kad Kaunas yra geografiškai patogiausioje Lietuvos vietoje. Visai Lietuvai patogiausia keliauti būtent iš Karmėlavos. O VNO patogus nebent Vilniaus ponams ir Nemenčinei. Ko siekiama tokiais valdžios veiksmais?
        Paskutinis taisė John; 2016.03.16, 17:36.

        Comment


          Pakankamai geras ir logiškas straipsnis 15min ta tema

          Kodėl „Ryanair“ turėtų nemokamai skraidinti „derybininkus“?

          http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...kus-500-597017
          Paskutinis taisė Romas; 2020.02.25, 21:23. Priežastis: Pridėtas pavadinimas

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Bet visvien bjauru, kad valdžiagyviai taip tyčiojasi iš Kauno. Absurdo teatras kažkoks.

            Kitas dalykas, kad Kaunas yra geografiškai patogiausioje Lietuvos vietoje. Visai Lietuvai patogiausia keliauti būtent iš Karmėlavos. O VNO patogus nebent Vilniaus ponams ir Nemenčinei. Ko siekiama tokiais valdžios veiksmais?
            O prie ko čia valdžia?
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
              O prie ko čia valdžia?
              Aišku pagrinde rinka diktuoja savo sąlygas, bet oro uostai yra valstybiniai, tad valdžia irgi turi šiek tiek galimybių pritraukti naujas avialinijas ir skrydžius per mokesčių politiką, infrastruktūros gerinimą ir pan.
              Paskutinis taisė Lettered; 2016.03.17, 07:33.
              Flickr

              Comment


                Bet ne dėl to RYR pradėjo veikla Vilniuje.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                  Pakankamai geras ir logiškas straipsnis 15min ta tema

                  http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...kus-500-597017
                  Šiaip labai prastas ir nelogiškas straipsnis. Madrido pagrindinis oro uostas ir ten ryanair ir easy jet ir kitos pigios avia kompanijos. Lietuvoje logiška būtų turėti du oro uostus, Vilniaus ir Palangos, nes Lietuvos rinka labai maža, gyventojų skaičius labai mažas, kad atskirti pigių, ne pigių avia kompanijų oro uostai, kai visi sutelpa į vieną, o Palangos reikalingas dėl Klaipėdos uosto, turizmo ir vakarų Lietuvai aptarnaut. Kam reikalingas Karmėlavos neįsivaizduoju, kai už 100 km pagrindinis oro uostas, vien dėl pigių avia kompanijų laikyti tokią infrastruktūrą ar dėl cska užsakomojo skrydžio?

                  Comment


                    Parašė Vilnius Rodyti pranešimą
                    Šiaip labai prastas ir nelogiškas straipsnis. Madrido pagrindinis oro uostas ir ten ryanair ir easy jet ir kitos pigios avia kompanijos. Lietuvoje logiška būtų turėti du oro uostus, Vilniaus ir Palangos, nes Lietuvos rinka labai maža, gyventojų skaičius labai mažas, kad atskirti pigių, ne pigių avia kompanijų oro uostai, kai visi sutelpa į vieną, o Palangos reikalingas dėl Klaipėdos uosto, turizmo ir vakarų Lietuvai aptarnaut. Kam reikalingas Karmėlavos neįsivaizduoju, kai už 100 km pagrindinis oro uostas, vien dėl pigių avia kompanijų laikyti tokią infrastruktūrą ar dėl cska užsakomojo skrydžio?
                    Pritariu, kuo mažiau oro uostų, tuo mažesnės išlaikymo išlaidos ir atitinkamai galima mažinti mokesčius, kas leistų dar daugiau skrydžių pritraukti.
                    Flickr

                    Comment


                      Aš tai manau , kad nereikalingas nei Palangos nei Vilniaus oro uostas. Palangoje turistų nerasta, o jei ir būna tai vieną mėnesį per metus, Vilnius nėra Lietuva. Na bet kaip sakoma

                      Comment


                        Parašė udrius Rodyti pranešimą
                        Aš tai manau , kad nereikalingas nei Palangos nei Vilniaus oro uostas. Palangoje turistų nerasta, o jei ir būna tai vieną mėnesį per metus, Vilnius nėra Lietuva. Na bet kaip sakoma
                        Vilnius nėra Lietuva, tačiau bet kuris kitas miestas tuo labiau. Esmė tame, kad logiškiausia būtų paliktų tą vieną oro uostą, kuris daugiausia keleivių ir avialinijų aptarnauja.
                        Flickr

                        Comment


                          reikia palikti tą, kuris būtų optimaliausias VISOS Lietuvos žmonėms, o ne Vilniui. Beje dar Ryanair pastaba

                          Pirmiausia D.O'Brienas sukritikavo Lietuvos oro uostų tinklo skatinimo priemones: „Lietuva sukūrė naują sistemą, kuria siekia skatinti augimą visuose oro uostuose, bet ji turi būti pertvarkyta, nes šiuo metu ji kur kas naudingesnė Vilniui, ir mes nejaučiame, kad mūsų pastangos Kaune atsipirktų.“

                          http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...s-lietuvai.htm

                          Vo tep va

                          Comment


                            Ir dar vienas tekstas

                            http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=70330934


                            Na kad į Vilniu ateina tik pigios avialinijos tai aišku (germania prie tokių), bet kam naudojamos fondo lėšos tai jau iš fantastikos srities -

                            – Pernai per maršrutų plėtros programą skrydžių bendrovėms iš Lietuvos biudžeto buvo išdalinta apie 1 mln. eurų (po 100 tūkst. eurų – SAS, „Belavia“, po 200 tūkst. - „Air Baltic“, LOT ir „Wizzair“, 113,7 tūkst. eurų - „Germania“, po 50 tūkst. eurų - „Small Planet Airlines“ ir „Vueling“).

                            Už ką Small planetams ? Koks jų reguliarus skrydis , gal aš ko nežinau ????

                            Comment


                              Parašė udrius Rodyti pranešimą
                              reikia palikti tą, kuris būtų optimaliausias VISOS Lietuvos žmonėms, o ne Vilniui. Beje dar Ryanair pastaba

                              Pirmiausia D.O'Brienas sukritikavo Lietuvos oro uostų tinklo skatinimo priemones: „Lietuva sukūrė naują sistemą, kuria siekia skatinti augimą visuose oro uostuose, bet ji turi būti pertvarkyta, nes šiuo metu ji kur kas naudingesnė Vilniui, ir mes nejaučiame, kad mūsų pastangos Kaune atsipirktų.“

                              http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...s-lietuvai.htm

                              Vo tep va
                              Optimaliausias tas ir yra, kur skrenda daugiausia keleivių ir avialinijų. Jeigu pvz. Lufthansai būtų optimaliau surinkti keleivius Kaune ar Palangoje ir iš ten galėtų jų daugiau tikėtis, skristų iš ten, bet skrenda kažkodėl iš Vilniaus.
                              Flickr

                              Comment


                                Valstybės politika yra tarnauti piliečiams o ne aviakompanijoms. kažkaip su logika prasilenkia Jūsų mastymas

                                Comment


                                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                  Valstybės politika yra tarnauti piliečiams o ne aviakompanijoms. kažkaip su logika prasilenkia Jūsų mastymas
                                  Taip, todėl ir reikia valdžiai koncentruotis į tuos oro uotus, kurie gali daugiausia keleivių pritraukti visai šaliai.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                    reikia palikti tą, kuris būtų optimaliausias VISOS Lietuvos žmonėms, o ne Vilniui. Beje dar Ryanair pastaba

                                    Pirmiausia D.O'Brienas sukritikavo Lietuvos oro uostų tinklo skatinimo priemones: „Lietuva sukūrė naują sistemą, kuria siekia skatinti augimą visuose oro uostuose, bet ji turi būti pertvarkyta, nes šiuo metu ji kur kas naudingesnė Vilniui, ir mes nejaučiame, kad mūsų pastangos Kaune atsipirktų.“


                                    Vo tep va
                                    RYR tą daro visoje Europoje, apleidžia "priemiesčius", kodėl, nes eina į vienas prieš vieną su tradiciniais vežejais.

                                    Rinka diktuoja sąlygas, ne mokesčiai. Nes aukštus mokesčius Ryanair be vargo moka CPH, LGW, AMS. Kiek žinau RYR net nepasinaudojo lengvata, teikiama kompanijoms skraidančioms iš visų trijų Lietuvos oro uostų. Tai ar tikrai lengvatos lemia jų sprendimus?

                                    O Kaune paliktos tos kryptys, kurios jiem tikrai naudingos.
                                    Vilnius su visa Minsk 3 publika atrodo gerokai patraukliau.
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      tai uždarome Palangą ok ? Taip pat ir Šiaulius

                                      Comment


                                        Beje, Minsk 3 politika visiškai netoliaregiška - yra keli klausimai - kodėl už LT mokėtojų pinigus remiami keliautojai iš Baltarusijos ? Ir aišku ankščiau ar vėliau baltarusiai atidarys dangų , tad išmetę krūvą pinigų dabar baltarusiams vilioti po kelių metų turėsime barankos skylę

                                        Comment


                                          Jo nes PLQ dėl lengvatų turi SAS, Norwegian, Air Baltic, LOT, Belavia. O va dar du LCC pridėjo.

                                          Nuo kada SQQ reguliarūs skrydžiai atsirado?
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X