Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė trilobitas Rodyti pranešimą
    Lietuvos padangėje tuščia

    Atvaizdas


    2009-11-03, 10 val.
    Šitas daiktas toli gražu ne visus lėktuvus rodo, ypač virš Lietuvos.
    kaip?

    Comment


      Aurela pradeda reguliarius skrydžius?

      Aurelos puslapyje www.aurela.lt šįvakar buvo atsiradusi galimybė pirkti lėktuvo bilietus Vilnius-Dublinas ir Vilnius-Londonas kalėdiniu laikotarpiu. Skrydžiai buvo maršrutu Vilnius-Londonas Lutonas-Dublinas-Vilnius. Dabar puslapį panašu išjungė, bet reik tikėtis greitu metu paleis vėl. Iš pirmo žvilgsnio kainos nebuvo labai mažos, tai smarkiai pergyventi ir skubėti būti vienam pirmų pirkėjų manau neverta. Tikėtis, kad reguliariai skraidys ir pasibaigus šventėm, irgi.
      kaip?

      Comment


        Masiulis: imsimės veiksmų TVOU nenaudingoms sutartims nutraukti

        Susisiekimo ministro Eligijaus Masiulio įpareigojimu Tarptautinis Vilniaus oro uostas (TVOU) imsis visų teisinių priemonių, kad būtų nutrauktos arba palankiomis sąlygomis perrašytos įmonei ir valstybei nenaudingos sutartys. Tokių sutarčių, kurias sudarė ankstesni TVOU vadovai, egzistavimą atskleidė neseniai ministro pavedimu atliktas TVOU galiojančių sutarčių auditas.

        „Turime įtarimų, kad ankstesnė oro uosto vadovybė sudarė tokias sutartis, kuriomis buvo sukurtas pagrindas naudotis valstybės turtu ir sukurtos „lesyklėlės“ privatiems interesams. Matydamas šią situaciją, ryžtingai veiksiu, kad oro uostui nenaudingos sutartys būtų kuo greičiau nutrauktos ir pakeistos naudingomis sutartimis. Būtina kuo skubiau sustabdyti valstybei daromą žalą“, – sakė ministras E. Masiulis.

        Ministro teigimu, TVOU vadovybei pavesta imtis visų reikalingų žingsnių ir rasti teisinius būdus tokioms sutartims nutraukti. TVOU jau praėjusią savaitę kreipėsi į teismą dėl kelių tokių sutarčių nutraukimo. Ministras taip pat ketina artimiausiu metu kreiptis į Valstybės kontrolę, kad būtų įvertinta dėl tokių sutarčių valstybei padaryta žala. Gavus ekspertų išvadas dėl padarytos žalos dydžio, neatmetama galimybė kreiptis į teisėsaugos institucijas dėl kaltininkų nustatymo ir žalos atlyginimo.

        Tokių sutarčių pavyzdžiu ministras E. Masiulis pateikė TVOU sutartis su dėl komercinių patalpų nuomos prekybai. Minėtos sutartys sudarytos be valstybės materialiojo turto nuomos viešo konkurso procedūrų iki 2014 metų pabaigos. Teismui patenkinus TVOU ieškinį, pasitvirtintų faktas, kad vien dėl šių sutarčių valstybinė įmonė neteko dešimčių milijonų litų pajamų.

        Susisiekimo ministro teigimu, audito metu aptikta ir daugiau TVOU nenaudingų sutarčių. Pavyzdžiui, nustatyta, kad keliems rangovams buvo išmokėti keli šimtai tūkstančių litų už neatliktus, iš dalies atliktus arba nepagrįstus projektavimo darbus. TVOU taip pat nenaudingos automobilių aikštelių nuomos sutartys bei išskirtinę teisę vežti keleivius iš oro uosto suteikusi sutartis su „Martono taksi“ – pastarąją sutartį jau pavyko nutraukti.

        „Žala valstybei turi būti kuo skubiau sustabdyta. Analogiškus sutarčių auditus esu pavedęs atlikti ir kitose Susisiekimo ministerijos reguliavimo srities įmonėse“, – pabrėžė ministras E. Masiulis.
        Ištikro, buvusi VNO valdžia yra daugiausiai kalta dėl oro uosto stagnacijos ir konkurencinės kovos pralaimėjimo Rygai. Naujoji valdžia kol kas atrodo dirba visai tinkamai, žinoma, nereikia tikėtis stebuklu tokiu metu, o dar atėjus į tokios padėties oro uostą, kur vienas iš dviejų pagrindinių skraidintojų bankrutavo (FlyLAL), o antrasis stipriai apmažino skrydžius (AirBaltic). Tačiau tendencijos sveikintinos- tiek VNO internetinis puslapis, tiek nuolaidos, tiek ir bandymas perrašyti sutartis.

        Comment


          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
          Ištikro, buvusi VNO valdžia yra daugiausiai kalta dėl oro uosto stagnacijos ir konkurencinės kovos pralaimėjimo Rygai. Naujoji valdžia kol kas atrodo dirba visai tinkamai, žinoma, nereikia tikėtis stebuklu tokiu metu, o dar atėjus į tokios padėties oro uostą, kur vienas iš dviejų pagrindinių skraidintojų bankrutavo (FlyLAL), o antrasis stipriai apmažino skrydžius (AirBaltic). Tačiau tendencijos sveikintinos- tiek VNO internetinis puslapis, tiek nuolaidos, tiek ir bandymas perrašyti sutartis.
          Paskaičius tą straipsny, kuris reklamuojamas Ekstra viršelyje tai dar ima atrodyt, kad ir dabartinė VNO valdžia kažką suka.
          Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

          Comment


            Parašė alm Rodyti pranešimą
            Aurelos puslapyje www.aurela.lt šįvakar buvo atsiradusi galimybė pirkti lėktuvo bilietus Vilnius-Dublinas ir Vilnius-Londonas kalėdiniu laikotarpiu. Skrydžiai buvo maršrutu Vilnius-Londonas Lutonas-Dublinas-Vilnius. Dabar puslapį panašu išjungė, bet reik tikėtis greitu metu paleis vėl. Iš pirmo žvilgsnio kainos nebuvo labai mažos, tai smarkiai pergyventi ir skubėti būti vienam pirmų pirkėjų manau neverta. Tikėtis, kad reguliariai skraidys ir pasibaigus šventėm, irgi.
            Jau vėl www.aurela.lt parduodami bilietai. Tik oro uostas Londone dabar pakeistas į Stanstedo.
            kaip?

            Comment




              Susisiekimo ministro, Liberalų sąjūdžio vedlio Eligijaus Masiulio įpareigojimu Tarptautinis Vilniaus oro uostas (TVOU) skelbia besiimsiantis visų teisinių priemonių, kad būtų nutrauktos arba palankiomis sąlygomis perrašytos įmonei ir valstybei nenaudingos sutartys.
              Tokių sutarčių, kurias neva sudarė ankstesni TVOU vadovai, egzistavimą esą atskleidė neseniai ministro pavedimu atliktas TVOU galiojančių sutarčių auditas. „Būtina kuo skubiau sustabdyti valstybei daromą žalą“, – grūmoja ministras E. Masiulis.
              Politiko teigimu, TVOU vadovybei pavesta imtis visų reikalingų žingsnių ir rasti teisinius būdus tokioms sutartims nutraukti. TVOU jau praėjusią savaitę kreipėsi į teismą dėl kelių tokių sutarčių nutraukimo. Ministras taip pat ketina artimiausiu metu kreiptis į Valstybės kontrolę, kad būtų įvertinta dėl tokių sutarčių valstybei padaryta žala.
              E. Masiulis paskelbė, jog bendrovė „Fragrances International“ Tarptautiniame Vilniaus oro uoste (TVOU) 470 kv. m plotą nuomojasi po 9 Lt už kvadratinį metrą.
              „Mane tokios kainos stebina. Mano galva, netgi pas bobutę norėdamas išsinuomoti daržinę tokių kainų nerasi“, - surengęs spaudos konferenciją stebėjosi E. Masiulis.
              Tuo metu Benas Gudelis, minėtos kompanijos savininkas, spaudai pareiškė, jog E. Masiulis, kalbėdamas apie jo valdomą bendrovę tiesiog bando nukreipti dėmesį nuo neseniai į viešumą iškilusios istorijos, kai nuomos kainos galimai pažeidžiant įstatymus buvo sumažintos kompanijai „Travel Retail Vilnius“.
              Ministro veiksmus verslininkas pavadino „visišku fiasko“: esą sumažinusi nuomos kainą minėtai bendrovei, valstybė netenka apie 3 mln. litų per metus.
              B. Gudelio žodžiais, susisiekimo ministras, skelbdamas nuomos kainas, nepaminėjo, jog kalba eina apie patalpas, esančias oro uosto rūsyje, be to, kitos kompanijos už nuomą moka dar mažiau.
              Spauda jau skelbė, jog „Travel Retail Vilnius“ perpus mažesnį nuomos mokestį pradėjo mokėti nuo birželio. Sumažinti nuomos kaina kompanija paprašė dar buvusio TVOU direktoriaus – po keturių dienų šis pasitraukė.
              Į jo vietą buvo paskirtas E. Masiulio bičiuliu laikomas Tomas Vaišvila. Jis patenkino privačios bendrovės prašymą — nuomos įkainius sumažino 40 proc.
              Vilniaus apygardos prokuratūros civilinių bylų skyriaus prokurorai sprendžia, ar jiems imtis ginti pažeistą viešąjį interesą. Tačiau ministerija ir TVOU jau užbėgo prokurorams už akių – patys kreipėsi ir į Valstybės kontrolę.
              Susisiekimo ministras tikisi, kad, Seimui grąžinus biudžetą Vyriausybei patobulinti, pavyks išprašyti 15 mln. litų. Tokia suma tikimasi dotuoti žlugusią Lietuvos aviaciją. Dar E. Masiulis ketina uostus išbraukti iš specialiosios paskirties objektų sąrašo ir paversti bendrovėmis. Tai leistų juos privatizuoti. Ekspertai tokius siūlymus pasitinka itin skeptiškai.
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Idomiai su Aurela gaunas....

                Comment


                  Parašė John

                  Pabandziau paieskoti bilietu Kaledoms is Londono i Vilniu 24-27d.d. Siuloma kaina - ~700Lt. Sakyciau, neblogai.
                  Bet is Londono i Vilniu per Dublina.... Is bedos, kaip sakant. Jei kitur bilietu visai ner,tai galima ir paskraidyt pirmyn-atgal

                  Comment


                    Biudžetas mažėja, užmojai – auga

                    http://www.lrytas.lt/?data=20091107&...u091107&view=2
                    Aida MURAUSKAITĖ
                    LR korespondentė
                    2009-11-07
                    Mažesnės paslaugų kainos ir gyvenimas su gerokai mažesniu biudžetu – tokius 2010-uosius regi Tarptautinio Vilniaus oro uosto (TVOU) vadovas Tomas Vaišvila.

                    Dėl sumažintos nuomos kainos vienai oro uoste įsikūrusiai prekybos bendrovei T.Vaišvilą neseniai už pakarpos stvėrė ir šalies susisiekimo valdžia, ir verslininkai.

                    Tačiau vos 31 metų generalinis direktorius tikina, kad tai neatvėsino jo didelių užmojų, kurie šiemet vasarį ne vienam patyrusiam vadovui kėlė šypseną.

                    - Pačią pirmą darbo dieną metėte gana įžūlų iššūkį – tikinote, kad ilgainiui TVOU galės lygiuotis į Kopenhagos, Londono oro uostus. Dar nenusviro rankos?

                    - Nenusviro. Tuomet turėjau galvoje, kad oro uostas taptų europinio lygio. O tai sudaro daugelis elementų – aptarnavimo paslaugos, darbuotojai, personalo motyvacija.

                    Tai, ką radau atėjęs, buvo kitos epochos bendrovė.

                    - Kas labiausiai prieš gerą pusmetį badė akis?

                    - Anksčiau TVOU gyveno komfortiškai. Jame smarkiai konkuravo tik dvi oro bendrovės – „airBaltic“ ir „flyLAL“. Dėl šios konkurencijos augo keleivių skaičius, lėktuvai skraidė daugybe krypčių.

                    Pačiam oro uostui reikėjo dėti mažai pastangų. Tai buvo geras laikas dairytis į kitus oro uostus ir spręsti, ką reikės daryti vėliau. Bet greičiausiai komforto būsena užliūliavo tuometę TVOU valdžią.

                    Šiuo metu esame vis dar labai atsilikę nuo tų oro uostų, į kuriuos orientuojamės. Vienas rimčiausių konkurentų – Rygos oro uostas. 2004 metais jis pradėjo daryti tai, ko mes ėmėmės tik prieš keletą mėnesių.

                    Rygiečiai pakeitė viską. Drastiškai sumažino paslaugų kainas, pritraukė tarptautinės patirties turinčių specialistų. Daug metų dėl to patyrė nuostolių, tačiau siekė pritraukti daugiau keleivių.

                    - Kokių pokyčių ėmėtės?

                    - Vargais negalais skrydžių skaičių padidinome nuo 11 iki 16. Tai geras ar blogas rezultatas, sunku įvertinti. Turbūt blogas, nes lūkesčiai yra kur didesni.

                    Šiuo metu tikriname visą oro uostą – pradedant žmonėmis, investicijomis, sutartimis, kurios pastaruoju metu sukėlė tiek diskusijų, baigiant kiekvienu laidu.

                    Planuojame smarkiai mažinti paslaugų kainas. Siekiame pritraukti tuos keleivius, kurie skristų iš TVOU, jei būtų jiems reikalingų maršrutų. Tokių žmonių susidarytų 200-300 tūkst.

                    Keleivio mokestis, kuris siekia 40 litų, ateityje turėtų dar mažėti. Tuomet būtume vienas pigiausių Europoje oro uostų.

                    Oro uostus spaudžia skrydžių bendrovės, todėl jie priversti atsisakyti dalies su aviacija susijusių pajamų.

                    - Sumažinsite mokesčius, o iš ko gyvensite?

                    - Didinsime pajamas iš kitų šaltinių, todėl ir tikriname visas ankstesnes sutartis. Šiemet uždirbome 11 mln. litų pajamų ne iš aviacijos.

                    Planuojame mažinti sąnaudas. 2008 metais TVOU išleisdavo apie 140 mln. litų. Šiemet – 85 mln. litų, kitais metais turėsime gyventi su 60 mln. litų – 40 proc. tos sumos, kurią turėjo buvusi TVOU valdžia.

                    - Šįmet kelis kartus mažėjo ir oro uosto darbuotojų. Ar kitais metais nuoš dar viena atleidimų banga?

                    - Kai atėjau vadovauti, TVOU dirbo apie 900 žmonių. Dabar turime mažiau nei 500 darbuotojų. Kitais metais planuojame, kad liks 350 žmonių.

                    Dalį funkcijų perduodame rinkai, nes ji dažnai tai daro geriau, greičiau ir pigiau. Sprendėme, ar privačioms įmonėms perleisti ir apsaugą.

                    Pasitarėme su bendrovėmis, jos nurodė kainą, kiek atsieitų metus teikiama paslauga, – 7-8 mln. litų.

                    Dabar apsauga mums atsieina per 12 mln. litų per metus.

                    Apsvarstėme, kas nutiktų kitą dieną, jei pasamdyta saugos įmonė netinkamai atliktų pareigas. Oro uoste saugumas yra labai svarbu. Todėl parengėme planą – kitąmet ir toliau dirbsime patys, tačiau už 7,5 mln. litų.

                    Valyti oro uostą patiems anksčiau mums kainuodavo 2,2 mln. litų per metus, dabar dvi samdomos įmonės tai atlieka triskart pigiau – už 0,7 mln. litų.

                    Konkursas truko du mėnesius, dalyvavo 20 bendrovių. Su visais naujais partneriais sudarėme sutartis, kurias nutraukti galima per 15 dienų.

                    - Šiemet gerokai apkarpytas jūsų atlyginimas – nuo 12,2 tūkst. per mėnesį iki 8,9 tūkst. Kito ir kitų darbuotojų atlyginimai?

                    - Man atlyginimas skiriamas susisiekimo ministro įsakymu. Kitų vadovų uždarbis turi būti mažesnis nei generalinio direktoriaus – tokia taisyklė.

                    Ministras man kelis kartus dėl krizės uždarbį jau mažino, tad krito ir pavaldinių alga.

                    Iš 7 direktorių oro uoste dabar liko tik trys. Vadovų funkcijos iki tol dubliavosi. Technikos direktoriumi tapo buvęs vieno TVOU padalinio viršininkas, vadovauti komercijai ir personalui atėjo žmonės iš kitų bendrovių.

                    - Prakalbote apie naujojo terminalo rekonstrukciją. Vėl oro uoste gaus statybininkų įranga?

                    - Buvo atvykę ekspertai iš Vokietijos, jie nemokamai atliko auditą ir davė patarimų, kaip pertvarkyti atvykimo iš ne Šengeno šalių terminalą.

                    Jame keleiviams nepatogu – reikia laipioti iš pirmo į trečią, iš trečio į pirmą aukštą.

                    Už 200-300 tūkstančių litų galime pertvarkyti šį architektūrinį nesusipratimą. To imsimės kitų metų pradžioje. Jokių didelių griovimų neprireiks.


                    - Sakėte, kad vokiečiai patarimus dalijo nemokamai. Argi taip būna?

                    - Išties tai nėra nemokamai. Suprojektavę šią rekonstrukciją jie galės kitiems parodyti, kaip buvo anksčiau ir ką jie padarė. Reklama – taip pat turtas.

                    - Pastaruoju metu jums tenka teisintis, kodėl vienai TVOU nuomininkei sumažinote kainą.

                    - Gaila, kad valstybės ir verslo požiūriai nesutampa. Kai į valstybės tanybą ateina dirbti žmogus iš privataus verslo, jis tikisi dirbti pagal verslo principus. Būna sunku persilaužti.

                    Dažnai valstybinės įmonės vadovui yra palankiau nieko nedaryti, nes tuomet jis nesulauks kritikos. Tačiau noriu visiems priminti, kad TVOU yra pelno siekianti organizacija ir jai turėtų galioti tie patys drąsūs principai kaip versle.

                    Mes turime aiškiai apsibrėžti, ko siekiame, kelių žvaigždučių viešbučiu turėtų tapti TVOU.

                    - Į kelias žvaigždutes dabar gali lygiuotis TVOU?

                    - Manau, esame verti dviejų arba trijų. Bet toks jis turėtų ir likti. Tai nereiškia, kad toks oro uostas yra prastas. Tai reiškia, kad jis yra paprastas.

                    * * *

                    Nuo gamyklos – iki oro uosto

                    * Tomas Vaišvila TVOU generaliniu direktoriumi tapo šiemet vasario 24 dieną. Prieš sėsdamas į valstybinės organizacijos vadovo kėdę jis sėmėsi vadovavimo privačiose bendrovėse patirties.

                    * Trejus metus T.Vaišvila vadovavo vienam sostinės kazino. Prieš tai jis dvejus metus buvo uostamiestyje įsikūrusio „Klaipėdos“ viešbučio direktorius. Iki tol trejus metus ėjo Vakarų laivų gamyklos vieno vadovų pareigas.

                    * Baigė Klaipėdos universitetą, studijavo politikos mokslus ir vadybą. Vedęs, turi dukterį.

                    Comment


                      Parašė digital Rodyti pranešimą

                      Dažnai valstybinės įmonės vadovui yra palankiau nieko nedaryti, nes tuomet jis nesulauks kritikos. Tačiau noriu visiems priminti, kad TVOU yra pelno siekianti organizacija ir jai turėtų galioti tie patys drąsūs principai kaip versle.

                      Oro uostas yra valstybes imone. Jos tikslas nera pelno siekis, o viesuju interesu tenkinimas. Todel valstybes imone gali (bet, aisku, neprivalo) dirbti nuostolingai. Nuostolius padengs valstybe.
                      Paskutinis taisė Al1; 2009.11.08, 16:18.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Oro uostas yra valstybes imone. Jos tikslas nera pelno siekis, o viesuju interesu tenkinimas. Todel valstybes imone gali (bet, aisku, neprivalo) dirbti nuostolingai. Nuostolius padengs valstybe.
                        Sekant ta pačia logika, LG taip pat yra valstybės įmonė, bet keleivių vežimo nuostolius valstybė nepadengia, o leidžia kompensuoti iš krovinių vežimo pelno. Nepaisant to, bendras LG biudžetas pastaruosius kelerius metus (įtariu, nuo pat 1991m.) buvo 'pliusinis'. Kažkas čia nesueina...
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                          Sekant ta pačia logika, LG taip pat yra valstybės įmonė, bet keleivių vežimo nuostolius valstybė nepadengia, o leidžia kompensuoti iš krovinių vežimo pelno. Nepaisant to, bendras LG biudžetas pastaruosius kelerius metus (įtariu, nuo pat 1991m.) buvo 'pliusinis'. Kažkas čia nesueina...
                          Apie juridinius asmenis.
                          LG yra akcine bendrove! Ir visada buvo nuo pat isteigimo. Vilniaus oro uostas - nuo pat isteigimo - valstybes imone.

                          Comment


                            Va čia tai vadovas. Daugiau tokių būtų Lietuvoje, kurie turi "think big" sugebėjimą.
                            考纳斯, 立陶宛

                            Comment


                              Jei Vilniaus oro uosto isvykstančio keleivio mokestis yra 40lt, o pvz Dublino apie 100lt, tai kur logika, vadinti tai brangiausiu oro uostu Europoje?
                              Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                              Comment


                                Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                                Jei Vilniaus oro uosto isvykstančio keleivio mokestis yra 40lt, o pvz Dublino apie 100lt, tai kur logika, vadinti tai brangiausiu oro uostu Europoje?
                                Nu kiek pamenu, tai Vaišvilai ateinant buvo 80 lt. O tokiam nelabai reikšmingam Europos miestui kaip Vilnius sakyčiau daugokai.
                                考纳斯, 立陶宛

                                Comment


                                  Parašė surskis18 Rodyti pranešimą
                                  Nu kiek pamenu, tai Vaišvilai ateinant buvo 80 lt. O tokiam nelabai reikšmingam Europos miestui kaip Vilnius sakyčiau daugokai.
                                  Vaišvilai ateinant tikrai nebuvo 80lt (bent keleivio mokesčio) o 45 arba 50lt už keleivį. Tik žinoma aš pastebėjau, kad tik didžiulias nuolaidas padare naujiems maršrutams.
                                  Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                  Comment


                                    Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                                    Vaišvilai ateinant tikrai nebuvo 80lt (bent keleivio mokesčio) o 45 arba 50lt už keleivį. Tik žinoma aš pastebėjau, kad tik didžiulias nuolaidas padare naujiems maršrutams.
                                    Susiradau internete, kad oro uosto mokesčiai anksčiau buvo 19-20 Eur.
                                    Atėjus Vaišvilai jie pasidarė 11 Eur. Skirtumas yra
                                    考纳斯, 立陶宛

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Apie juridinius asmenis.
                                      LG yra akcine bendrove! Ir visada buvo nuo pat isteigimo. Vilniaus oro uostas - nuo pat isteigimo - valstybes imone.
                                      Prieš skelbdamas drąsias mintis pasitikslink, bent jau apie LG.
                                      Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                      Comment


                                        Parašė surskis18 Rodyti pranešimą
                                        Susiradau internete, kad oro uosto mokesčiai anksčiau buvo 19-20 Eur.
                                        Atėjus Vaišvilai jie pasidarė 11 Eur. Skirtumas yra
                                        Nežinau kur prisiskaitei šitų nesąmonių. Ką rašo aviakompanijos parduodamos bilietus dažnai su realiai oro uostui sumokamais mokesčiais mažai bendro turi.

                                        Per paskutinius kelis metus išvykimo mokestis buvo 50 Lt, dar prie Ivanausko buvo sumažintas iki 45 Lt. Prie Vaišvilos oro uosto mokesčiai dar nekito (bet žada dar truputį sumažinti).

                                        Bet be keleivio išvykimo mokesčio yra ir kitų mokesčių. Kurie ir dar Vilniaus oro uostą santykinai brangų (oro uosto mokesčiai).

                                        Be to kai kurios valstybės ima keleivių mokestį (šiuo metu Didžioji Britanija, Airija, prieš kurį laiką ėmė bet jau nustojo Olandija). Jis eina valstybės biudžetui, ne oro uostui. Irgi reikia turėti omenyje oro uostų brangumą lyginant.
                                        kaip?

                                        Comment


                                          Vilniaus oro uostas - siekia tapti pigiausiu Europoje
                                          vz.lt
                                          Nuo šiol naujiems reguliariesiems maršrutams keleivio mokestis bus 4 Lt (palyginimui: Rygoje - 10,35 Lt, Taline - 31,74 Lt, Varšuvoje - 55,2 Lt).
                                          Kaip ten sakoma... "In your face"
                                          Paskutinis taisė Perfect; 2009.11.09, 13:48.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X