Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Apie juridinius asmenis.
    LG yra akcine bendrove! Ir visada buvo nuo pat isteigimo. Vilniaus oro uostas - nuo pat isteigimo - valstybes imone.
    Teisiškai taip; o kas keičiasi iš esmės? Abi įmonės 100proc. priklauso valstybei. Kodėl viena transporto šaka gali siekti pelno, o kita negali?
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Parašė Perfect Rodyti pranešimą
      Vilniaus oro uostas - siekia tapti pigiausiu Europoje
      vz.lt


      Kaip ten sakoma... "In your face"
      Džiugu. Ženkliai sumažintos oro uosto išlaidos irgi didelis pasiekimas.
      kaip?

      Comment


        Parašė praetor Rodyti pranešimą
        Prieš skelbdamas drąsias mintis pasitikslink, bent jau apie LG.
        Žmogus čia išsakydamas mintis, kurios nieko neįžeidžia ir nesikeikia, neprivalo atsakyti už savo mintis. Tai jo nuomonė, nesvarbu - drąsi ji ar ne. O tavo pastabas yra:
        1. Bandymas užčiaupti.
        2. Rodymas, kad su nuomone kažkokiu būdu susitapatinai ir įsižeidei.

        Išsirink variantą
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė amiko Rodyti pranešimą
          Žmogus čia išsakydamas mintis, kurios nieko neįžeidžia ir nesikeikia, neprivalo atsakyti už savo mintis. Tai jo nuomonė, nesvarbu - drąsi ji ar ne. O tavo pastabas yra:
          1. Bandymas užčiaupti.
          2. Rodymas, kad su nuomone kažkokiu būdu susitapatinai ir įsižeidei.

          Išsirink variantą
          Pagal tave tai nesvarbu ka pasakai, svarbu netyleti. Tai jei niekas nebus atsakingas uz savo zodzius, tai galiu sakyti ka tik noriu, kad ir tave pasiusti ant triju raidziu, bet man nieko nebus?
          考纳斯, 立陶宛

          Comment


            Pastabos

            Parašė amiko Rodyti pranešimą
            Žmogus čia išsakydamas mintis, kurios nieko neįžeidžia ir nesikeikia, neprivalo atsakyti už savo mintis. Tai jo nuomonė, nesvarbu - drąsi ji ar ne. O tavo pastabas yra:
            1. Bandymas užčiaupti.
            2. Rodymas, kad su nuomone kažkokiu būdu susitapatinai ir įsižeidei.
            Išsirink variantą
            Nebūtina cituoti ir komentuoti to, kas nesusiję su temos pavadinimu
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Jaunuolis beuždavinėdamas klausimus kitiems pats sau užsidavė klausimą kas esąs, kiaušinis ar višta, ir per klaidą pasirinko antrąjį varinatą. Tiesiog.
              Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

              Comment


                įsipainiosiu į diskusiją:
                iki kokių 1996 m. LG buvo Valstybinė įmonė (VĮ)
                po to iki kokių 2000 m. buvo specialios paskirties akcinė bendrovė (SPAB )
                ir jau tik po to tapo akcinė bendrovė (AB ).

                taip kad...... apie ką čia mes diskutuojam?
                Paskutinis taisė aesde; 2009.11.09, 21:25. Priežastis: pataisiau tuos simbolius, kuriuos matote šio pranešimo citatose. adminai užsiimkit problema
                Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                Comment


                  Parašė aesde Rodyti pranešimą
                  įsipainiosiu į diskusiją:
                  iki kokių 1996 m. LG buvo Valstybinė įmonė (VĮ)
                  po to iki kokių 2000 m. buvo specialios paskirties akcinė bendrovė (SPAB)
                  ir jau tik po to tapo akcinė bendrovė (AB).

                  taip kad...... apie ką čia mes diskutuojam?
                  A|1 pageidautų, kad visi svarbiausi Lietuvos (o gal net visos EU) infrastruktūros objektai ir įmonės priklausytų tik valstybei (tarp jų ir TVOU). Nenoriu perlenkti lazdos, bet man regis kad šiam forumiečiui Baltarusija ir Šiaurės Korėja yra sektini pavyzdžiai
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Parašė aesde Rodyti pranešimą
                    įsipainiosiu į diskusiją:
                    iki kokių 1996 m. LG buvo Valstybinė įmonė (VĮ)
                    po to iki kokių 2000 m. buvo specialios paskirties akcinė bendrovė (SPAB)
                    ir jau tik po to tapo akcinė bendrovė (AB).

                    taip kad...... apie ką čia mes diskutuojam?
                    Tai va, tokia ta ir istorija. Ji juk net saite geležinkelio aprašyta.
                    Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                    Comment


                      Parašė alm Rodyti pranešimą
                      Per paskutinius kelis metus išvykimo mokestis buvo 50 Lt, dar prie Ivanausko buvo sumažintas iki 45 Lt. Prie Vaišvilos oro uosto mokesčiai dar nekito (bet žada dar truputį sumažinti).
                      Bet be keleivio išvykimo mokesčio yra ir kitų mokesčių. Kurie ir dar Vilniaus oro uostą santykinai brangų (oro uosto mokesčiai).
                      Papildau:

                      Tarptautinis Vilniaus oro uostas (TVOU) oro linijų bendrovėms pristatė naują kainodarą, kuri skatins naujus skrydžius iš Vilniaus. Šiemet TVOU jau kartą buvo sumažinusi oro linijų bendrovių mokamą keleivio mokestį, kuris buvo 40 Lt.
                      „Lyginant su kaimyniniais oro uostais, tai buvo aukšta kaina. Todėl dabar, kai oro linijų bendrovės skaičiuoja kiekvieną litą, tokia kaina tampa rimtu barjeru naujiems skrydžiams atsirasti“, – sakė TVOU generalinis direktorius Tomas Vaišvila.
                      Įdiegus naująją TVOU kainodarą, naujiems reguliariesiems maršrutams keleivio mokestis bus 4 Lt
                      TVOU sumažino mokesčius oro bendrovėms ir už keleivius, skrendančius dabar esančiais maršrutais.
                      „airBaltic“ labai palaiko Vilniaus oro uosto sprendimą mažinti oro uosto mokesčius aviakompanijoms ir svarstys galimybę atnaujinti kai kurias prioritetines skrydžių kryptis iš Vilniaus. Šis Vilniaus oro uosto ir Susisiekimo ministerijos sprendimas yra ilgai lauktas ir sveikintinas“, – rašoma oro linijų pranešime spaudai.
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                        „airBaltic“ labai palaiko Vilniaus oro uosto sprendimą mažinti oro uosto mokesčius aviakompanijoms ir svarstys galimybę atnaujinti kai kurias prioritetines skrydžių kryptis iš Vilniaus. Šis Vilniaus oro uosto ir Susisiekimo ministerijos sprendimas yra ilgai lauktas ir sveikintinas“, – rašoma oro linijų pranešime spaudai.
                        Pasvarstys, ir nuspręs, kad neverta - geriau skraidyti į Rygą. Nes jie ir taip turi nuolaidų iš VNO. Bet kokiu atveju, oro uosto mokestis nėra aviakompanijos pajamos ir išlaidos, ir yra tik papildomas veiksnys pritraukti keleivį.

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                          Pasvarstys, ir nuspręs, kad neverta - geriau skraidyti į Rygą. Nes jie ir taip turi nuolaidų iš VNO. Bet kokiu atveju, oro uosto mokestis nėra aviakompanijos pajamos ir išlaidos, ir yra tik papildomas veiksnys pritraukti keleivį.
                          Oro uosto mokestis gali sudaryti labai esminį skirtumą. Imkime Ryanair - per pusmetį keleivių (tiksliau - parduotų bilietų) - 36,4 mln., pajamos (įskaitant visas įmanomas papildomas, kaip už reklamą) - 1767 mln. eur. Gaunasi 168 Lt/bilietui. Ten pat jų skelbiama vidutine bilieto kaina 135 Lt - dar mažesnė. Prie tokių sumų oro uostui realiai sumokamo keleivio mokesčio dydis - 4, 45 ar 80 litų - yra labai esminis ir lemia ar bus dirbama į pliusą (kaip kad dabar sekasi Ryanairui) ar į minusą.
                          kaip?

                          Comment


                            Gali būt, jog tuoj viskas bus geriau:
                            http://vz.lt/rss/straipsnis/2009/11/...krypciu_PAPILD
                            AMS, CDG, TXL, FCO, MUC žadami gana rimta intonacija iš airbaltic pusės.
                            Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                            Comment


                              Kuriu sąmokslo teoriją

                              AirBaltic grįžta (nors iki galo ir nebuvo pasitraukę) į Vilnių ne šiaip sau. Sunerimo, kad Vilniuje atsiradus naujai nacionalinei kompanijai Star1, taip pat kelioms kompanijoms iš užsienio (Belgijos, Airijos, Rusijos), dar ir Aurelai pabandžius reguliariuosius skrydžius, latvių aviakompanija praras rinkos dalį Lietuvoje ir net skrydžiai į Rygą bus nebepatrauklūs keliaujant į Vakarų ar Pietų Europą. Juk kam skristi į Rygą, jeigu yra siūlomas tiesioginis reisas į tą patį miestą? O vat Vilniuje jau įsitvirtinusios naujos aviakompanijos, tad AirBaltic tegali pasiūlyti tik skrydžius į Latviją (Ryga, Venstspilis ir Liepoja). Tada belieka tik Latvijos keliautojai ir (nebelikus lietuvių) nedidelis skaičius persėdančių Rygoje keleivių. Taigi latviai ateina dabar, kol dar ne per vėlu. Kita vertus — puikus pretekstas, o visa kita — tik šaltakraujiškas apsimetinėjimas ir pėdsakų mėtymas:
                              Tadas Vizgirda, „airBaltic“ viceprezidentas ir atstovybės Lietuvoje generalinis direktorius, pabrėžia, jog skrydžių bendrovė pradėjo svarstyti galimybes atnaujinti skrydžius iš Vilniaus tik dėl naujų kainų Vilniaus oro uoste.
                              Juk kare svarbiausias dalykas yra pretekstas
                              Jeigu galite argumentuotai paneigti mano išsakytas mintis — labai prašom. Nekantriai laukiu.
                              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                Kuriu sąmokslo teoriją

                                AirBaltic grįžta (nors iki galo ir nebuvo pasitraukę) į Vilnių ne šiaip sau. Sunerimo, kad Vilniuje atsiradus naujai nacionalinei kompanijai Star1, taip pat kelioms kompanijoms iš užsienio (Belgijos, Airijos, Rusijos), dar ir Aurelai pabandžius reguliariuosius skrydžius, latvių aviakompanija praras rinkos dalį Lietuvoje ir net skrydžiai į Rygą bus nebepatrauklūs keliaujant į Vakarų ar Pietų Europą. Juk kam skristi į Rygą, jeigu yra siūlomas tiesioginis reisas į tą patį miestą? O vat Vilniuje jau įsitvirtinusios naujos aviakompanijos, tad AirBaltic tegali pasiūlyti tik skrydžius į Latviją (Ryga, Venstspilis ir Liepoja). Tada belieka tik Latvijos keliautojai ir (nebelikus lietuvių) nedidelis skaičius persėdančių Rygoje keleivių. Taigi latviai ateina dabar, kol dar ne per vėlu. Kita vertus — puikus pretekstas, o visa kita — tik šaltakraujiškas apsimetinėjimas ir pėdsakų mėtymas:
                                Tadas Vizgirda, „airBaltic“ viceprezidentas ir atstovybės Lietuvoje generalinis direktorius, pabrėžia, jog skrydžių bendrovė pradėjo svarstyti galimybes atnaujinti skrydžius iš Vilniaus tik dėl naujų kainų Vilniaus oro uoste.
                                Juk kare svarbiausias dalykas yra pretekstas
                                Jeigu galite argumentuotai paneigti mano išsakytas mintis — labai prašom. Nekantriai laukiu.
                                Star1, Aurela - lyginant su AirBaltic - juokingo dydžio kompanijos (dar labiau pagal įdirbį). AirBaltic - IATA narė - ir bilietus per pasaulines platinimo sistemas parduoda, ir su kitom aviakompanijom sutartis dėl jungtinių skrydžių turi. Sakyti, kad AirBaltic labai įtakojama mūsų naujų lietuviškų vežėjų - beveik tas pats kas aiškinti, jog tuoj tuoj Šakių autobusų parkas nukonkuruos Kautrą.
                                kaip?

                                Comment


                                  - Pačią pirmą darbo dieną metėte gana įžūlų iššūkį – tikinote, kad ilgainiui TVOU galės lygiuotis į Kopenhagos, Londono oro uostus. Dar nenusviro rankos?

                                  - Nenusviro. Tuomet turėjau galvoje, kad oro uostas taptų europinio lygio. O tai sudaro daugelis elementų – aptarnavimo paslaugos, darbuotojai, personalo motyvacija.

                                  Tai, ką radau atėjęs, buvo kitos epochos bendrovė
                                  Tai yra esminė mintis interviu su naujuoju oro uosto direktoriumi. Kol valstybines įmones valdys visi tie sovietinio mentaliteto žmonės, tol Lietuvoje greitos pažangos nebus. Tas pats yra su LG, ir daugeliu kitų įmonių. Labai džiaugiuosi tokiu veikliu naujuoju oro uosto direktoriumi, o jo amžius tik parodo, kad jaunas vadovas dabartinėje Lietuvos situacijoje yra žymiai geriau nei patyręs senas (problema ta, kad ta "patirtis" yra sovietinė ir visiškai nereikšminga rinkos ekonomikoje).

                                  Itin reiktų pasidžiaugti AirBaltic atnaujinamais skrydžiais, kurie ir vėl sujungs Vilnių su pagrindiniais Europos miestais ir galėsime nebesivadinti juodąja Europos dėme.

                                  Didelė pagarba naujajam vadovui! Nereiktų pamiršti ir to, kad šis vadovas buvo paskirtas liberalų sąjūdžio deleguoto ministro. Manau tai tik vienas iš permainingos vyriausybės darbo pavyzdžių. Aišku, ši vyriausybė yra labai nepopuliari, tačiau darbai, kuriuos ji įvykdė per vienerius metus yra tiesiog neįtikėtini, palyginus su visom socdemų vyriausybėm (prisiminkim aukštojo mokslo reformą, puikų ūkio ministrą, atvedusį į Lietuvą Barclays, LEO LT išardymą ir daugelį kitų dalykų).
                                  BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                                  Comment


                                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                    Kuriu sąmokslo teoriją

                                    AirBaltic grįžta (nors iki galo ir nebuvo pasitraukę) į Vilnių ne šiaip sau. Sunerimo, kad Vilniuje atsiradus naujai nacionalinei kompanijai Star1, taip pat kelioms kompanijoms iš užsienio (Belgijos, Airijos, Rusijos), dar ir Aurelai pabandžius reguliariuosius skrydžius, latvių aviakompanija praras rinkos dalį Lietuvoje ir net skrydžiai į Rygą bus nebepatrauklūs keliaujant į Vakarų ar Pietų Europą. Juk kam skristi į Rygą, jeigu yra siūlomas tiesioginis reisas į tą patį miestą? O vat Vilniuje jau įsitvirtinusios naujos aviakompanijos, tad AirBaltic tegali pasiūlyti tik skrydžius į Latviją (Ryga, Venstspilis ir Liepoja). Tada belieka tik Latvijos keliautojai ir (nebelikus lietuvių) nedidelis skaičius persėdančių Rygoje keleivių. Taigi latviai ateina dabar, kol dar ne per vėlu. Kita vertus — puikus pretekstas, o visa kita — tik šaltakraujiškas apsimetinėjimas ir pėdsakų mėtymas:
                                    Tadas Vizgirda, „airBaltic“ viceprezidentas ir atstovybės Lietuvoje generalinis direktorius, pabrėžia, jog skrydžių bendrovė pradėjo svarstyti galimybes atnaujinti skrydžius iš Vilniaus tik dėl naujų kainų Vilniaus oro uoste.
                                    Juk kare svarbiausias dalykas yra pretekstas
                                    Jeigu galite argumentuotai paneigti mano išsakytas mintis — labai prašom. Nekantriai laukiu.
                                    Kam čia tos sąmokslo teorijos? AirBaltic, visų pirma, yra verslo, o ne labdaros organizacija. Bankrutavo Flylal, Lietuvos ekonomikos perspektyvos buvo labai blankios, oro uosto mokesčiai žvėriški, jokio suinteresuotumo iš oro uosto ką nors keisti. Klausimas: kokia nauda pelno siekiančiai organizacijai yra tęsti skrydžius tokiomis sąlygomis iš Vilniaus?

                                    Dabar, kai oro uosto kainodara tapo patraukli, o situacija Latvijoje tik blogėja (galima daryti prielaidą, kad skrendančių latvių mažėja), visiškai protingas žingsnis atnaujinti (o AirBaltic akimis, matyt, perkelti iš Rygos į Vilnių) dalį skrydžių .
                                    BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                                    Comment


                                      Parašė alm Rodyti pranešimą
                                      Prie tokių sumų oro uostui realiai sumokamo keleivio mokesčio dydis - 4, 45 ar 80 litų - yra labai esminis ir lemia ar bus dirbama į pliusą (kaip kad dabar sekasi Ryanairui) ar į minusą.
                                      Koks skirtumas, jei visa ta suma renkama (nesvarbu ar 4Lt ar 104Lt) perduodama oro uostui.
                                      Paskutinis taisė Sula; 2009.11.10, 15:50.

                                      Comment


                                        Parašė John
                                        Na jie tiesiog mąsto strategiškai. Šiandien aišku, kad joks Star1 ar Aurela nėra AirBaltic konkurentai. Bet kaip bus po 5-10 metų? AirBaltic irgi neatsirado iš niekur. Yra galimybė priimti tam tikrus strateginius sprendimus, ką jie tikriausiai ir daro, jei tikėtume Vyckos teorija (kuri, šiaip jau, skamba labai įtikinamai).
                                        Tiesą sakant, AirBaltic atsirado iš niekur Jie gi 1995 metais buvo įkurti su gan juokingu startiniu kapitalu, o pirmus kelis mėnesius skraidė su vieninteliu propeleriniu 33 vietų SAAB 340.

                                        Kad kažkiek įtakoja sąmokslavimo galimybės jų sprendimus sutinku. Bet mano nuomone, jų sprendimus vis dar galima laikyti pelno maksimizavimu trumpu laikotarpiu.
                                        kaip?

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          Koks skirtumas, jei visa ta suma renkama (nesvarbu ar 4Lt ar 104Lt) perduodama oro uostui.
                                          Nesutinku. Lėktuvo bilietas yra tokia pati prekė kaip ir visos kitos, ir keleiviui realiai kainos sudėtinės dalys visai neįdomios ir neįtakoja sprendimo pirkti arba ne - tą daro galutinė kaina. Jei sumokama daugiau oro uostui, tai mažiau lieka aviakompanijai.
                                          kaip?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X