Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Simono Bartkaus bloge yra parašyti duomenys apie LF. Į Korką - 134 iš - 145; Roma į - 164 iš - 170, Skavsta - į ~120 iš - 120. Į Lutoną išskrido 146. ~853, suapvalinau iki gražesnio skaičiaus. Dėl išskridusių skaičiaus į Skavsta tiksliai neaišku, gal ir daugiau buvo.
    Paskutinis taisė SarunasLT; 2011.04.17, 13:42.

    Comment


      Labai geri Wizz Air starto rezultatai, kaip pats Varadi penktadienio spaudos konferencijoje sakė, geriau nei jie patys tikėjosi. Minėjo, kad daugiau nei 40 000 bilietų jau parduota ir jog lėktuvų užpildymas yra virš 80% ir tai puikiai atsispindi pirmųjų skrydžių statistikoje .

      Comment


        VNO didina PCNą...!

        VNO perone "rausiama" rimtai į gylį kai kurių lėktuvų stovėjimo aikštelių asfalto danga. Bus keičiama į gelžbetonį, standartinę dangą lėktuvų stovėjimo aikštelėms, priimtą senojoje Europoje...



        2011-04-24


        2011-04-24
        Paskutinis taisė Propper; 2011.04.26, 09:45.

        Comment


          O kodėl prie rankovių kitokio tipo danga?
          Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

          Comment


            Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
            O kodėl prie rankovių kitokio tipo danga?
            Lėktuvas yra nesvietiškai sunkus, ir nuo svorio asfalte ilgainiui atsiranda provėžos. Tai akivaizdžiai matosi VT stotelėse. Žinoma, būtų gražiau, jei ant tų gelžbetoninių plokščių dar būtų užlietas plonas sluoksnis asfalto, bet matyt pasirinktas pigesnis variantas.
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              "airBaltic" nebeskraidins iš Vilniaus į Kopenhagą
              Latvijos skrydžių bendrovė "airBaltic" nuo gegužės 14 dienos atsisako skrydžių iš Vilniaus į Danijos sostinę Kopenhagą.

              Tai BNS patvirtino "airBaltic" atstovė spaudai Rosita Sakalauskaitė. Šiuo metu "airBaltic" iš Vilniaus į Kopenhagą ir atgal skraidina 7 kartus per savaitę.

              "Sprendimas priimtas atsižvelgiant į keleivių srautą, kuris šiandien yra per mažas esamai pasiūlai. Įtakos turėjo ir veiklos perplanavimas, kuris labiau orientuojamas į vasaros sezono populiarias kryptis. Keleiviams, įsigijusiems bilietus į minėtus reisus iš Vilniaus, individualiai pasiūlysime labiausiai tinkančią kelionės alternatyvą", - BNS sakė R.Sakalauskaitė.

              Šių metų vasario pabaigoje skelbta, kad airBaltic", dar neprasidėjus naujam vasaros skrydžių sezonui, dėl konkurencijos nuo kovo 27 dienos atsisakė skrydžių iš Vilniaus į Dubliną, Londoną, Romą ir Paryžių.

              Nei prieš kelias savaites veiklą Vilniaus oro uoste pradėjusi Vengrijos pigių skrydžių bendrovė "Wizz Air", nei gegužės pradžioje skrydžius iš Vilniaus pradedanti Airijos pigių skrydžių bendrovė "Ryanair" kol kas nesiūlo skrydžių į Kopenhagą.

              "airBaltic" iš Vilniaus toliau tiesiogiai skraidins į Rygą bei Taliną.

              Šiuo metu iš Vilniaus ir Palangos oro uostų į Kopenhagą skraidina Skandinavijos oro linijos "Scandinavian Airlines" (SAS).
              Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
              Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

              Comment


                Vakar perpiet parskridau is Rygos... Tai tas musu nusileides Dash ir buvo vienintelis reguliariu reisu lektuvelis visame oro uoste... pasaka tas musu VNO...paskutini karta isskrisdamas atvykau i oro uosta lygiai 30 min pries skrydi - no problem.

                Comment



                  Naktį atskridus į Tarptautinį Vilniaus oro uostą turistams, norintiems patekti į miesto centrą, nėra daug alternatyvų – galima sėsti į taksi arba tikėtis, kad kaip tik tuo metu nusileis ir pigių skrydžių bendrovės „Wizzair“ lėktuvas. Mat tik ši bendrovė siūlo maršrutinį autobusą, priderintą prie savo skrydžių.
                  Miesto autobusai ir privatūs mikroautobusai darbą baigia apie 22 val., paskutinis traukinukas į stotį išvažiuoja po 19 val.
                  TVOU Komercijos departamento direktorius Simonas Bartkus sakė, kad sostinės savivaldybės buvo prašyta dažninti autobusų reisus į oro uostą, tačiau sulaukta neigiamo atsakymo.
                  „Manome, kad augant keleivių skaičiui, šis maršrutas sulauktų keleivių kursuodamas kur kas dažniau ir važiuodamas pratęstomis darbo valandomis“, – teigė jis.
                  Tuo metu savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ direktorius Gintas Bliuvas sakė, kad bendrovė nežino apie tokį poreikį. „Jeigu būtų poreikis, mes tikrai paleistume tokį reisą“, – teigė jis.
                  Anot G. Bliuvo, praėjusią vasarą bendrovės atliktas tyrimas parodė, jog vos 2-3 proc. oro uosto klientų naudojosi miesto viešuoju transportu, o dažniausiai jie rinkosi nuosavus automobilius arba taksi.
                  Šiuo metu į oro uostą važiuoja du miesto autobusai – 1 ir 2, taip pat keleivius veža privačių bendrovių mikroautobusai.
                  Pirmu numeriu pažymėtas autobusas veža maršrutu Stotis-Oro uostas. Jis darbo dienomis į gatves išrieda 5.28 val., o darbą baigia 22.05 val. šeštadieniais – 5.27-21.25 val, sekmadieniais – 6.10-21.25 val.
                  Antruoju numeriu pažymėtas autobusas važiuoja maršrutu Šeškinė-Oro uostas. Jis darbą pradeda ir baigia panašiu laiku, kaip ir pirmasis autobusas. Privatūs maršrutiniai mikroautobusai darbą taip pat baigia panašiai kaip ir miesto autobusai.
                  (...)
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Įdomu, o kiek procentų naudojasi traukiniu? Greičiausiai nė kiek, nes, kiek teko girdėti iš pažįstamų, važiavusių šiuo traukinuku, jis praktiškai visuomet tuščias. Tai dėl ko jį dar laiko? Nejau dėl kryžiuko? Tuo tarpu naikinami traukinių maršrutai į Šilutę ir Rokiškį, kurie turbūt yra kiek populiaresni.

                    Susisiekimo paslaugos turėtų pradžiai atsisakyti kvailokų bagažo apribojimų ir bagažo apmokestinimo bent jau tuose maršrutuose, kurie kursuoja į oro uostą. Jau tuomet keleivių turėtų kiek padaugėti. Tiesa, traukiniu bagažas ir dabar vežamas nemokamai, bet keleivių tai kažkodėl nesuvilioja. Taip pat į oro uostą turėtų važiuoti tik žemagrindžiai autobusai.

                    Beje, o kas tai per Wizzair autobusas? Pirmąkart girdžiu apie jį.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      Įdomu, o kiek procentų naudojasi traukiniu? Greičiausiai nė kiek, nes, kiek teko girdėti iš pažįstamų, važiavusių šiuo traukinuku, jis praktiškai visuomet tuščias. Tai dėl ko jį dar laiko? Nejau dėl kryžiuko?..
                      Jis nuo pat pradžiu buvo dėl kryžiuko, priešrinkiminės kompanijos vinis. Jin nebuvo/nėra skirtas vežioti keleivius su bagažu. Padaryta viskas kad jo niekas nesinaudotu... ir žemi peronai, ir didžiuliai atstumai, ir nesuderintas tvarkaraštis, ir informacija apie ji....
                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                      Comment


                        Galbūt laikys iki krepšinio čempionato, o po to užrauks tą traukinį...

                        Comment


                          vaziuojant is kns traukiniu tai sis traukinys yra labai patogu. pats isbandziau kelis kartus.

                          Comment



                            Sekmadienį buvo atšauktas pirmuoju turėjęs tapti bendrovės „Estonian air“ skrydis iš Vilniaus į Berlyną. Bendrovė tarptautinio Vilniaus oro uosto administraciją informavo, kad skrydis neįvyko dėl techninių priežasčių. „Estonian air“ taip pat atšaukė sekmadienio reisą iš Berlyno į Vilnių. Techninis lėktuvo „Boeing 737-500″“ gedimas buvo pašalintas ir vakare jis pagal numatytą grafiką išvyko į Stokholmą.
                            Metų pradžioje Estijos skrydžių bendrovė paskelbė nuo gegužės 1 dienos pradėsianti skraidyti iš Vilniaus į Berlyno Tegelio oro uostą.
                            (...)
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                              Įdomu, o kiek procentų naudojasi traukiniu?
                              2010 m sausį paskelbti apklausos rezultatai:

                              Simono Bartkaus blogas:

                              Traukiniu: 3%
                              ...
                              Atvykimas į oro uostą traukiniu yra gana populiarus tarp lietuvių, kurių gyvenamoji vieta yra ne Vilniuje – 7% nevilniečių atvyksta traukiniu, tuo tarpu tarp vilniečių traukiniu atvykusieji sudaro 1%.
                              Tarkim, kad 2010 m. tie patys 3%, tai nuo 1,4 mln būtų 42000, arba apie 115 keleivių per dieną.

                              Comment


                                Už pusantros valandos (10:35) leidžiasi pirmas Ryanair lėktuvas Vilniuje (iš Milano)

                                Comment


                                  „Airport Business Park“ į plėtrą investuoja 24 mln. Lt

                                  Šalia Vilniaus tarptautinio oro uosto įsikūręs logistikos ir verslo centras „Airport Business Park“ pradeda trečiąjį projekto plėtros etapą, kurio metu bus pastatyta per 12 000 kv. m. biurų, prekybos ir paslaugų įmonėms pritaikytų patalpų. Trečiojo etapo investicijų vertė - 24 mln. Lt.

                                  Pasak „Airport Business Park“ projekto vadovo Laimio Marcinkevičiaus, jau aišku, kad dalyje naujųjų patalpų iki 2012 m. pavasario įsikurs užsienio kapitalo įmonė „VBH-TBM“.

                                  Kaip informuoja bendrovė, įgyvendinus šį projektą, „Airport Business Park“ patalpų plotas išaugs dvigubai iki 24 000 kv. m. patalpų.

                                  „Airport Business Park“ priklauso „Ogmios” įmonių grupei.

                                  Comment


                                    Tas Airport Business Park jokio ypatingo ryšio su Vilniaus oro uostu neturi

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                      Tas Airport Business Park jokio ypatingo ryšio su Vilniaus oro uostu neturi
                                      Tačiau jis yra VNO zonoje

                                      Comment


                                        Skyways grįžta į VNO - http://simonas.bartkus.lt/blog/2011/...-ir-stokholma/ Atrodo Vilnius atsigauna, trūksta dar kokio Paryžiaus ir Stambulo.

                                        Comment


                                          O Wizz nuo birželio atšaukia Stokholmą, įdomu ką pasiūlys vietoj jo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X