Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John
    Bet kokiu atveju, jei keleivinių skrydžių yra daugiau, o keleivių mažiau, tai yra blogas ženklas dėl lėktuvų užpildymo.
    Su užpildymais blogai.
    Airbaltic nusprendė iš Vilniaus nebeskraidyti į Oslą, Amsterdamą, Berlyną, mažina reisų į Kopenhagą.
    Kai su Star1 skridau į Edinburgą, buvo užimta tik trečdalis vietų.

    Skaičių daugiau galima rasti Simono Bartkaus bloge.
    kaip?

    Comment


      Labai įdomus tas "augimas". Tiesiog atstatė tą patį skrydžių ir keleivių skaičių koks buvo prieš bankrutuojant flyLAL. Juk po bankroto skrydžių ŽENKLIAI sumažėjo, tai todėl ir atrodo, kad dabar tas augimas labai didelis ir lenkia visų Europos sostinių oro uostus.
      دائما الليتوانيه

      Comment


        Tai žinoma, kad taip.

        Comment


          Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
          Labai įdomus tas "augimas". Tiesiog atstatė tą patį skrydžių ir keleivių skaičių koks buvo prieš bankrutuojant flyLAL. Juk po bankroto skrydžių ŽENKLIAI sumažėjo, tai todėl ir atrodo, kad dabar tas augimas labai didelis ir lenkia visų Europos sostinių oro uostus.
          Na iki geriausiu laiku dar toli,bet vis tiek keistai atrodo tas "pozityvas".....kurio istikruju ir nera.

          Comment


            Mane stebina Airbaltic'o požiūris. Tai atidaro, tai uždaro. Taip greit, jog net nebespėja nuiminėt reklamų ir informacijos iš interneto. Gaila, bet grybą jie pjauna.
            Labai džiaugiaus Amsterdamo kryptim, kainos labai padorios buvo, vien dėl manęs ir lankytojų dvyliką kėdžių per tris mėnesius turėjo.

            Kita vertus, Ryanair atėjimas stabilizavo srautus ir bendrovėm Vilniuj reikia pasistengt labiau. Tai labai gerai. Bandysim Weeze greit
            Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

            Comment


              Parašė praetor Rodyti pranešimą
              Bandysim Weeze greit
              Tu apie ka?

              Comment


                Parašė vitiokas Rodyti pranešimą
                Tu apie ka?
                Apie skrydį Weeze (populiariai tariant, Diuseldorfas) - Kaunas
                Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                Comment


                  Žiūrinėdamas youtubės video su Microsoft Flight Simulator X atradau video iš vieno Baltic Aviation Academy simuliatoriaus.
                  You might surprise yourself.

                  Miestai.net FB

                  Comment


                    Atsisakoma tiesioginių skrydžių iš Vilniaus į Ibisą, Berlyną ir Amsterdamą

                    Skrydžių bendrovė „Star1 Airlines“ nusprendė atsisakyti didžiosios dalies tiesioginių skrydžių iš Vilniaus į Ispanijos salą Ibisą. Tiesioginių skrydžių iš Vilniaus į Amsterdamą ir Berlyną šią savaitę nusprendė atsisakyti ir bendrovė „airBaltic“.

                    Tiesa, į Amsterdamą iš Vilniaus ir toliau skraidins „Estonian Air“.

                    „Star1 Airlines“ į Ibisą lietuvius planavo skraidinti birželio-liepos mėnesiais, tačiau vietoj iš pradžių planuotų šešių skrydžių, įvyks du – praėjusį sekmadienį pakilo pirmasis lėktuvas, o šį sekmadienį išskris ir paskutinis.

                    Bendrovės komunikacijos vadovė Jūratė Rupšienė DELFI sakė, kad sprendimą lėmė menkas turistų susidomėjimas poilsiu šioje saloje.

                    „Tokį mūsų sprendimą sąlygojo situacija turizmo rinkoje, kaip bebūtų keista, skirtingai nuo Vakarų turistų, Ibisa nesulaukė didelio poilsiautojų iš Lietuvos susidomėjimo. Mūsų žmonės mieliau renkasi jiems gerai žinomas atostogų kryptis – Egiptą, Turkiją, Graikiją, kur tiksliai žino, ko tikėtis ir ką gali gauti. Žinoma, įtakos turėjo ir kaina, kadangi Ibisa nėra pigus kurortas“, – sakė ji.

                    Kaip DELFI sakė „airBaltic“ korporatyvinės komunikacijos koordinatorė Lietuvoje Rosita Sakalauskaitė, tiesioginiai skrydžiai iš Vilniaus į Amsterdamą nevyksta nuo pirmadienio, o į Berlyną neskris nuo trečiadienio. Gegužę bendrovė atsisakė tiesioginių skrydžių iš Vilniaus į Oslą, balandį – į Miuncheną ir Hamburgą.

                    „Priežastis – nepakankamas keleivių skaičius. Atšauktų reisų keleiviai yra informuoti iš anksto apie skrydžių pasikeitimus ir jiems yra siūlomi alternatyvūs skrydžiai arba grąžinami už bilietus sumokėti pinigai“, – sakė ji.

                    Šis skrydžių atšaukimas galios iki rudens sezono tvarkaraščio pradžios spalio 28 d., tada bus sprendžiama, kokiais maršrutais skraidyti iš Vilnius.

                    Šiuo metu iš Vilniaus reguliariosiomis kryptimis skraido 15 oro bendrovių.

                    delfi

                    Comment


                      Taip pat nuo liepos 2 d. į Stokholmą nebeskraidys Skyways.
                      kaip?

                      Comment


                        Parašė alm Rodyti pranešimą
                        Taip pat nuo liepos 2 d. į Stokholmą nebeskraidys Skyways.
                        Asmenišku įsitikinimu, negerai, kad Miuncheną nuėmė ir Berlyną. Dėl Oslo, Amsterdamo ir Hamburgo galima pateisint lengviau. O Stokholmo tai išvis negaila, nes kažkokie kiaušai dirbo su šia kryptim, tai ir nusidirbo
                        Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                        Comment


                          Miunchena lyg planavo vel atidaryti ziemos sezonui.

                          Berlynas visada buvo silpna kryptis. Juo labiau, kad Ryanair dabar tiesiogiai skraido i pati Berlyna is KUN, tai manau cia nuostolis nedidelis.

                          O kad Skyways nebeskraidys tai gal ir gerai, nes skristi i Stokholma labiau apsimokejo su persedimais nei tiesiogiai.

                          Comment


                            Vilniaus oro uoste - informacija apie taksi įkainius

                            http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=34903915

                            Tarptautiniame Vilniaus oro uoste keleiviams jau pateikiama informacija apie taksi bendrovių įkainius. Viešumu tikimasi sumažinti galimybę piktnaudžiauti. Tačiau taksi bendrovės ir sostinės valdžia pažymi, kad taksi savavaliavimą ir aukštas kainas pakursto ir dideli oro uosto mokesčiai, rašo „Verslo žinios”.


                            Nors taksi vairuotojų piktnaudžiavimo problema aptariama jau senai, tačiau į viešumą iškylančių istorijų apie už kelionę iš užsieniečių didžiules sumas imančius taksistus dar vis gausu. Vilniaus miesto savivaldybė skaičiuoja, kad per mėnesį užfiksuojama 3-5 pažeidimai, susiję su netinkamai naudojamais taksometrais.

                            Vienas iš paskutinių atvejų, kai iš svečių iš Skandinavijos už 4,5 km vairuotojas paėmė 150 litų. Nesąžiningi taksistai - tik viena iš opių problemų. Kita bėda - per dideli TVOU dirbančių taksi bendrovių tarifai. Nors šiuo metu iš TVOU keleivius veža net 5 bendrovės, jų įkainiai įprastus mieste viršija net kelis kartus.

                            „Tikimės, kad sukčiavimą pažabosime per viešumą, o vėliau grįšime prie kitos problemos - taksi kainų mažinimo", - žada Tomas Vaišvila, TVOU generalinis direktorius.

                            Comment


                              Nesuprantu, o kur bene svarbiausia ir idomiausia straipsnio dalis - kokie tie ikainiai ten surasyti??

                              Comment


                                Norėčiau paklausti, ar nežinote tiesioginių skrydžių iš Vilniaus/Kauno/Palangos į Stokholmą?
                                Tokia situacija, kad keltų bilietų tinkamai datai neradau, o skrydžiai iš Lietuvos oro uostų, kuriuos radau internete, yra per aplinkinius oro uostus. Labai nesmagu dėl mažo skrydžių pasirinkimo mūsų šalyje, tačiau neprarandu vilties ir noriu pasiteirauti Jūsų, ar nėra kokios kompanijos, vykdančios tiesioginius skrydžius į Švedijos sostinę?
                                Paskutinis taisė Silber418; 2010.08.02, 16:38.

                                Comment


                                  Parašė praetor Rodyti pranešimą
                                  Asmenišku įsitikinimu, negerai, kad Miuncheną nuėmė ir Berlyną. Dėl Oslo, Amsterdamo ir Hamburgo galima pateisint lengviau. O Stokholmo tai išvis negaila, nes kažkokie kiaušai dirbo su šia kryptim, tai ir nusidirbo
                                  Negaila, kai pačiam nereikia skristi, o kitiems keliauti tiesai per aplinkui, nedidelis malonumas. Suprantu, jeigu į tolimus kraštus vykčiau su persėdimu, o dabar perskristi Baltijos jūros nėra su kuo.
                                  Gerai, kad yra keltai, tačiau būna stuacijų, kai bilietų normaliomis kainomis nėra (kaip mano atveju), tad kelionė gali baigtis gastrolėmis po aplinkinų valstybių oro uostus.
                                  Apmaudu, kad dar prieš kelis metus buvo skrydžiai, o dabar viskas per Rygą.

                                  Comment



                                    Didžiausias Lietuvoje tarptautinis Vilniaus oro uostas sausį-liepą aptarnavo 814,4 tūkst. keleivių – 10,2 proc. daugiau nei pernai tuo pat metu, kai buvo aptarnauta 738,85 tūkst. keleivių.
                                    Vien liepos mėnesį, palyginti su 2009-ųjų liepa, keleivių pagausėjo 5,5 proc. iki 147,3 tūkst., o per mėnesį – liepą, palyginti su šių metų birželiu, sumažėjo 1,5 proc., skelbiama Vilniaus oro uosto tinklalapyje.
                                    Šiemet sausį-liepą, palyginti su tais pačiais mėnesiais pernai, skrydžių Vilniaus oro uoste padaugėjo 21,4 proc. iki 15,7 tūkst., krovinių – 24,83 proc. iki 2,9 tūkst. tonų. Vien liepą, palyginti su 2009-ųjų liepa, skrydžių ir krovinių srautai augo atitinkamai 12,67 ir 23,48 procento.
                                    Vilniaus oro uostas planuoja 2010 metais aptarnauti apie 2 mln. keleivių.
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Vilniaus oro uoste keleivių srautų augimą stabdo “atostogų” reisai
                                      2010 09 2, 13:28

                                      2010 m. rugpjūtį Vilniaus oro uostas aptarnavo 148 281 keleivius, t.y. 7% daugiau nei 2009 m. tą patį mėnesį. Skrydžių skaičius išaugo 12%, pervežtų krovinių kiekis – 26%.

                                      2010 m. vasarą Vilniaus oro uosto keleivių augimo tempas yra mažesnis negu buvo 2010 m. pavasarį. Kame priežastys? Reguliariųjų reisų padidėjimas 2010 m. vasarą ženklus, lyginant su metais prieš tai, o taip pat keleivių skaičius daugelyje reguliarių reisų krypčių auga.

                                      Atsakymas – 2010 m. vasarą labai ženkliai nukrito užsakomųjų skrydžių rinka.

                                      Oficiali Vilniaus oro uosto rezultatų lentelė atrodo taip:

                                      Pagal oficialius duomenis 2010 m. rugpjūtį užsakomaisiais reisais pervežtų keleivių skaičius nukrito daugiau nei 50%. Tačiau verta pažiūrėti ne tik į rezultatą, bet ir į turinį – 2010 m. birželį-liepą “Star1 Airlines” ir “Small Planet Airlines” dalies savo skrydžių statusą pakeitė į “reguliariuosius”, todėl į reguliariųjų reisų lentelę pateko kai kurių krypčių statistika.

                                      Sekančioje lentelėje, 2009 ir 2010 m. užsakomųjų reisų rezultatų palyginimas, nežiūrint koks buvo skrydžio statusas:

                                      Kursyvu išskirtos kryptys, kuriomis 2010 m. vykdomi reguliarieji skrydžiai.

                                      Rezultatai rodo, jog du piko mėnesius liepą ir rugpjūtį, “atostoginiais” reisais pervežtų keleivių skaičius krito net 27%. Kelionių organizatorių rinkoje iš ties ankšta, verta prisiminti, jog “Star1 Holidays” veiklą pradėjo 2009 m. tik jau įsibėgėjus vasaros sezonui, todėl smarkiai susitraukusį pyragą šiemet turi dalintis daugiau burnų.

                                      Daugelis kelionių organizatorių 2010 m. vasarai turėjo ambicingus planus, todėl 2010 m. vasarą buvo atšaukta po keliasdešimt “atostogų” skrydžių per mėnesį.

                                      Užsakomųjų reisų rinkos kritimas atsispindi daugiausia “atostogų” reisų atliekančios bendrovės “Small Planet Airlines” pervežtų keleivių skaičiai – 2010 m. per tris vasaros mėnesius “Small Planet Airlines” pervežė 27% keleivių mažiau. Neveltui bendrovė plėtrą sieja tik su užsienio rinkomis – keleivių sumažėjimas Lietuvoje yra rinkos tendencija, kadangi klientų skrydžių bendrovė neprarado.

                                      Kokios priežastys užsakomųjų reisų rinkos kritimo? Išskirčiau keturias svarbiausias:

                                      - ekonominis sunkmetis vis labiau verčia taupyti atostogoms, jei 2009 m. keliaujama dar buvo “iš inercijos”, tai 2010 m. taupymas palietė atostogų eilutę;
                                      - reguliariųjų skrydžių pagausėjimas Vilniaus ir Kauno oro uostuose didina keleivių norą organizuotis atostogas savarankiškai;
                                      - “vulkano” krizė – nors ji atrodo vyko seniai, tačiau vyko pardavimų piko metu – tai nulėmė nemažai žmonių norą atostogauti kitaip;
                                      - vasaros orai, lepinę Lietuvoje – atidėję kelionės pirkimą “paskutinei minutei” vasarotojai drąsiai galėjo rinktis lietuviškos vasaros alternatyvą.

                                      Tuo tarpu tarp skrydžių reguliariaisiais reisais, didžioji dalis krypčių “žaliuoja”:

                                      Palyginus 2009 m. ir 2010 m. matosi, jog “Star Alliance” priklausančios bendrovės ženkliai sutvirtino pozicijas Vilniaus oro uoste – veiklą pradėjus SAS ūgtelėjo Kopenhagos kryptis, “Lufthansa” grupei priklausančios bendrovės ženkliai padidino pervežamų keleivių skaičius, LOT išlaikė praėjusių metų apimtis.

                                      2010 m. vasarą rodo, jog Dublino ir Londono kryptys iš Lietuvos yra “guminės”, tačiau segmentas labai jautrus kainai. Padaugėjus skrydžių šia kryptimi lėktuvai pildėsi gerai, tačiau pajamos oro bendrovėms nepadengia skrydžių kaštų. Kadangi paklausa elastinga, tai pasiūla didina keleivių skaičius, tačiau bent kiek kilstelėjus kainą, keleiviai neišeina pas konkurentus, bet tiesiog neskrenda visai, jeigu tam tikrą dieną bilietai jiems atrodo per brangūs. “airBaltic” rugsėjo mėnesį stabdo skrydžius į Dubliną ir Londono Gawick oro uostą.

                                      Toliau sėkmingai srautą į Kijevą sėkmingai augina bendrovė “Aerosvit”. Palyginus su praėjusiais metais, keleivių skaičius maršrute Kijevas-Vilnius-Kijevas išaugo beveik trigubai. “Aerosvit” nedaug trūksta iki visų laikų maršruto rekordo, kurį 2008 m. rugsėjį pasiekė “flyLAL” – 3036 keleiviai per mėnesį.

                                      http://simonas.bartkus.lt/blog/2010/...ostogu-reisai/
                                      Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                      Comment


                                        Estonian Air nuo spalio 31 d. pradės skrydžius iš VNO į Stokholmą (ARN). Kasdien, išskyrus šeštadieniais.

                                        Comment


                                          Parašė ACC Rodyti pranešimą
                                          Estonian Air nuo spalio 31 d. pradės skrydžius iš VNO į Stokholmą (ARN). Kasdien, išskyrus šeštadieniais.
                                          Šaunuoliai estai. Manau seksis geriau, nei Skyways.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X