Parašė Obi-Wan Kenobi
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Avia kompanijų naujienos Lietuvoje
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
O šiaip, kam gadinti kitų laiką, jeigu net nepasigilinant, ką minėtos darbo grupės veikia?Paskutinis taisė Perfect; 2023.02.21, 08:54.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė TIME Rodyti pranešimąKad issprestum problema pirma ja reikia pripazinti - is paskutiniu interviu su Skuodziu ar oro uosto vadovais jauciasi, kad jie tos problemas net nemato/ nesupranta
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kad issprestum problema pirma ja reikia pripazinti - is paskutiniu interviu su Skuodziu ar oro uosto vadovais jauciasi, kad jie tos problemas net nemato/ nesupranta
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąSkuodis apie oro uostų planus: šią vasarą turėsime apie 100 skrydžių krypčių https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=92576987
Ir gali Skuodis sakyti, ką nori, bet jo ministerija neįtikino LRV skirti daugiau lėšų krypčių finansavimo mechanizmams, jo vadovaujama ministerija nesugebėjo rasti būdų, kaip ta parama derėtų su ES nuostatomis. Pritrauktų krypčių skaičius, kiek? 0?
Dovanokit, man tai kvepia nekompetencija.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Skuodis apie oro uostų planus: šią vasarą turėsime apie 100 skrydžių krypčių https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=92576987
M. Skuodis sako, kad šalis gali būti nusiteikusi subsidijuoti skrydžius, tačiau tai gali kirstis su Europos Sąjungos (ES) politika, su Bendrijos valstybės pagalbos taisyklėmis, skirtomis išvengti dirbtinio konkurencinės aplinkos iškraipymo. „ES reguliavimas yra nepalankus tokioms šalims, kaip Lietuva. Mes tą klausimą keliame su kitomis šalimis, deja, Europos Komisija nenori į tai reaguoti.
Pasak jo, vis dėlto kalbėti apie nacionalines oro linijas nėra prasmės. „Jeigu žiūrėtume į nacionalines linijas, „AirBaltic‟ finansavimas buvo labai didelis. Ir kiek žinau iš mano kolegos ministro, „AirBaltic‟ turės grąžinti paskolą. Mes pažiūrėsime, kaip pasiseks. Estija irgi eksperimentavo su savo nacionalinėmis avialinijomis, jų dabar nėra – skraido kažkur Skandinavijoje, ne Estijoje. Sėkmingų nacionalinių avialinijų pavyzdžių, aš kalbu apie tas, kurios būtų neseniai įsteigtos ir veiktų, jų beveik nėra‟, – įsitikinęs ministras. Pasak jo, metų pabaigoje jau turėtų paaiškėti, ar Lietuvos siūlymų modelis oro linijoms patrauklus, ar ne. Ministras apgailestavo, kad oro linijos sprendimus priima lėtokai, bet tikisi, jog „gerų naujienų taip pat bus‟.
Komentuoti:
-
Parašė bato_usai Rodyti pranešimąSlovėnijoje dabar pastovios kalbos apie nac. vežėjo kūrimą arba tą vadinamą virtualų nac. vežėją, arba vengriško tipo subsidijavimą. Jiems irgi nepatinka gale Europos būti.
Komentuoti:
-
Parašė TIME Rodyti pranešimąSlovenija yra labai arti Italijos oro uostu (tiesa, jau skelbiama, kad investuos i oro susisiekimo gerinima). Be to, Centrines Europos valstybes turi alternatyvas susisiekimui orui. Musu pakrastys, deja, bet ne
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ir turi, ir neturi. 2015 jų flag carrier Estonian Air bankrutavo. Tuoj pat vietoje jos buvo įkurta Nordica, bet ir ta, nors egzistuoja, bet reguliarių skrydžių nevykdo nuo 2019. Teoriškai gali vėl pradėti skraidyti, įtariu, kad net slot’us išsaugojo pagrindiniuose oro uostuose.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąPaklausęs atsiminiau savo pastebėjimą Lietuvos pasiekiamumo reitingo 95 vietos:
Irakas, Kuba 71-72 vietos...
Net Uzbekistanas aukščiau
Tačiau šiandien pastebėjau, kad
Estonia 105
Slovenia 115
Slovakia 140
Paskutinis taisė TIME; 2023.02.11, 09:09.
Komentuoti:
-
Nebuvo šioje temoje
15min.lt 2023.01.27
Vilniaus oro uostui keliant įkainius, „Ryanair“ mažins kai kurių skrydžių dažnumą 30 proc.
„Ryanair“ penktadienį paskelbė, jog reaguodamos į Vilniaus oro uosto sprendimą nuo 2023 m. sausio 1 d. padidinti mokesčius 28 proc., vasaros sezono metu suplanuotų skrydžių iš Vilniaus dažnumą mažina 30 proc. Oro linijos pranešė, kad panaikins du maršrutus, o rečiau skraidys dar 11-oje maršrutų. (..._
Nuo kovo pabaigos planuojama pilnai atsisakyti dviejų skrydžių iš Vilniaus į Jungtinės Karalystės Birmingemo ir Lydso/Bradfordo oro uostus. 11 krypčių, kuriomis bendrovės lėktuvai iš sostinės skraidys rečiau, remiantis pranešimu spaudai yra šios: Atėnai, Berlynas, Bilundas (Danija), Korfu (Graikija), Dublinas, Frankfurtas, Gdanskas, Londono Stanstedas, Milanas, Venecija, Viena. Kokie konkretūs skrydžiai šiuose maršrutuose bus apkarpyti nedetalizuojama.
http://www.15min.lt/verslas/naujiena...us-667-2001122
LRT 2023.02.01
Iš „Ryanair“ blogos žinios ne tik Lietuvai: iš Talino nebelieka 7 skrydžių krypčių
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąYra ir gerų žinių
https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...rydziu-krypciu
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Paklausęs atsiminiau savo pastebėjimą Lietuvos pasiekiamumo reitingo 95 vietos:
Irakas, Kuba 71-72 vietos...
Net Uzbekistanas aukščiau
Tačiau šiandien pastebėjau, kad
Estonia 105
Slovenia 115
Slovakia 140
Komentuoti:
-
„Air Baltic“ šią vasarą siūlys 12 tiesioginių maršrutų iš Vilniaus
Plačiau: https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...us-637-1662210
Komentuoti:
-
New flight destinations launched at Lithuanian airports
“This December, airlines will offer regular flights to as many as 78 destinations across the entire network of Lithuanian airports (compared to 88 destinations in December 2019). Perhaps the biggest leap in terms of the number of destinations has already been demonstrated by Kaunas Airport at the beginning of November, where as many as eight new direct destinations were launched. Vilnius Airport will offer direct access to cities such as Yerevan and Reykjavik from next month, while a number of previously existing routes will be renewed,” says Aurimas Stikliūnas, Head of Aviation Services at Lithuanian Airports.
8 new destinations from Kaunas Airport
On Saturday-Tuesday, 8 new regular routes were launched to and from Kaunas Airport. Flights to two Spanish cities - Madrid and Malaga, a popular resort in the south of the country, as well as Helsinki in Finland and Gothenburg in Sweden - started on 31 October. From Monday, a direct and regular flight from Kaunas Airport will take you to the UK city Manchester and Alborg (Denmark). Flights to two popular capitals Stockholm and Budapest started on Tuesday. All these routes are offered by “Ryanair”.
What's new at Vilnius Airport?
There will be no shortage of news at the capital’s airport, some of which has already started. Flights to Kharkiv, Ukraine, started on Saturday, flights to Tel Aviv, Israel, and to Birmingham, UK, started on Tuesday. These routes are organised by “Ryanair”, which has also launched a regular route to Eindhoven Airport (the Netherlands) from the beginning of November.
Direct flights to Liverpool, Belfast and Lviv are scheduled to resume from mid-December. These routes will be operated by the airline “Wizz Air”.
In addition to the routes to be renewed, the capital’s airport will offer new destinations. It is planned that from mid-December, “Wizz Air” passengers will be able to fly to Yerevan, the capital of Armenia and to Reykjavik. From the second half of this month, “Norwegian Air Shuttle” is expected to offer flights to the Norwegian city Bergen, which is relevant for Lithuanians.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTarpiniame oro uoste laukiant kito skrydžio. Bet Stambulo oro uostas ir Turkish Airlines man asmeniškai vistiek bus Nr.1.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKas per pasivaikščiojimas skrendant?
Komentuoti:
-
Į turizmo rinką įžengusi DAT planuoja atostogų skrydžius iš Lietuvos
Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz78X3ZU1wA
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Jei sulauktume, kokio Icelnadair - būtų tobulas produktas. 4 h skrydžio pasivaikštai ir dar 4 val, jei visą rytinę pakrantę apima. Servisas geras, vietos užtenka, monitoriai.
Komentuoti:
Komentuoti: