Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Avia kompanijų naujienos Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • alga
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Ne visi žiūri. Ne visi pažiūrėję atsimena. Ne visi skraido tokiu kiekiu skirtingų avialinijų. Ne visi išvis skraido reguliariai.
    Jei apklaustum bendrą populiaciją su Čiurlionio išvardintais kodais, nė 1 proc neivardintų visų.
    Jei apklaustum tik skrendančius tarkim bent 4 kartus per metus, nė 2 proc neivardintų visų.
    Čia mano spėjimai, bet supranti į kurią pusę - arčiau 0 nei 100. Tiksliai net arčiau 0 nei 10.
    Šitas lingo yra skirtas kalbantis aviacijos specialistams tarpusavyje.
    Na, bet į kuriuos Vokietijos miestus skraido kurie operatoriai irgi yra informacija, įdomi daug mažiau už 1% populiacijos. Čia entuziastų forumas, ar ne taip?

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Ne visi žiūri. Ne visi pažiūrėję atsimena. Ne visi skraido tokiu kiekiu skirtingų avialinijų. Ne visi išvis skraido reguliariai.
    Jei apklaustum bendrą populiaciją su Čiurlionio išvardintais kodais, nė 1 proc neivardintų visų.
    Jei apklaustum tik skrendančius tarkim bent 4 kartus per metus, nė 2 proc neivardintų visų.
    Čia mano spėjimai, bet supranti į kurią pusę - arčiau 0 nei 100. Tiksliai net arčiau 0 nei 10.
    Šitas lingo yra skirtas kalbantis aviacijos specialistams tarpusavyje.
    Diselė dauguma kodų turi prasme ir nėra sunku iššifruoti ypač tokius, kaip LO, LH, Briuselio SN (likęs nuos senojo pavadinimo Sabena).

    AirLituanica turėjo - LT, Lietuvos avialinijos - buvo labai įdomus TE.

    Bet tema buvo apie W6(Wizz) dubliuojamas kryptis.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Jeez, jei porą kartų paskrendi kiekviena oro linija, vis tiek matai savo skrydžio numerius bilietuose, švieslentėse, tai visai iššifruojami pasidaro tie IATA kodai.
    Ne visi žiūri. Ne visi pažiūrėję atsimena. Ne visi skraido tokiu kiekiu skirtingų avialinijų. Ne visi išvis skraido reguliariai.
    Jei apklaustum bendrą populiaciją su Čiurlionio išvardintais kodais, nė 1 proc neivardintų visų.
    Jei apklaustum tik skrendančius tarkim bent 4 kartus per metus, nė 2 proc neivardintų visų.
    Čia mano spėjimai, bet supranti į kurią pusę - arčiau 0 nei 100. Tiksliai net arčiau 0 nei 10.
    Šitas lingo yra skirtas kalbantis aviacijos specialistams tarpusavyje.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
    Niekada nežiūriu į tuos kodus kaip ir į traukinio numerius. Turbūt daugybė žmonių yra važiavę traukiniu Vilnius-Kaunas, kiek net iš forumo dalyvių dabar galėtų išvardinti šio maršruto traukinių numerius?
    Jeigu skrendu ypač ne rytiniu skrydžiu tai visada pasižiūriu per flightradar24 ar jau sugrįžo laiku mano būsimas lėktuvas, kaip bendrai vyko jo tos dienos skrydžiai. Kartais gali nemaloniai nustebti, kai lėktuvas vėluoja smarkiai.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Jeez, jei porą kartų paskrendi kiekviena oro linija, vis tiek matai savo skrydžio numerius bilietuose, švieslentėse, tai visai iššifruojami pasidaro tie IATA kodai.
    Niekada nežiūriu į tuos kodus kaip ir į traukinio numerius. Turbūt daugybė žmonių yra važiavę traukiniu Vilnius-Kaunas, kiek net iš forumo dalyvių dabar galėtų išvardinti šio maršruto traukinių numerius?

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Čia gal forume 1-2 žmonės airbaltic vadina BT. Kiti rašo normaliai - AirBaltic.
    Tas BT tinka tarp aviacijos specialistų dirbančių toje srityje, bet ne bendriniame forume.
    Jeez, jei porą kartų paskrendi kiekviena oro linija, vis tiek matai savo skrydžio numerius bilietuose, švieslentėse, tai visai iššifruojami pasidaro tie IATA kodai.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Čia gal forume 1-2 žmonės airbaltic vadina BT. Kiti rašo normaliai - AirBaltic.
    Tas BT tinka tarp aviacijos specialistų dirbančių toje srityje, bet ne bendriniame forume.
    IATA kodai nėra stebuklas. Bet kad būtų aišku, kas liečia LTOU:

    BT- AirBaltic
    FR -Ryanair
    W6- Wizzair
    SK- SAS
    LO- LOT
    LH- Lufthansa
    DY- Norwegian

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą

    Ir klausymas zinovams kur skristi kad butu patogu nusigauti i Bremen, nes i DE siaure/siaures-vakarus skrydziu is LT nera.
    Į Hamburgą su Airbaltic, nuo ten valanda kelio traukiniu.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

    Kiek yra populiaresnių avialinijų Vilniuje atmetus kokius SAS ir LOT ? Užtenka atsidaryti oro uostas atvykimas ir viskas bus surašyta.
    Jei diskutuojama apie aviakompanijas Vilniuje tai kaip ir turėtų būti akivaizdu.
    Čia gal forume 1-2 žmonės airbaltic vadina BT. Kiti rašo normaliai - AirBaltic.
    Tas BT tinka tarp aviacijos specialistų dirbančių toje srityje, bet ne bendriniame forume.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
    galima issiverst sutrumpinimus? LH lyg Lufthansa, nes Frankfurt INTL ju pagrindine baze, kitu nelabai suprantu
    Kiek yra populiaresnių avialinijų Vilniuje atmetus kokius SAS ir LOT ? Užtenka atsidaryti oro uostas atvykimas ir viskas bus surašyta.
    Jei diskutuojama apie aviakompanijas Vilniuje tai kaip ir turėtų būti akivaizdu.

    Komentuoti:


  • ZYKLON-B
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    BT skrenda į Berlyną, Miuncheną, Hamburgą, Diuseldorfą.
    LH: Frankfurtą.
    FR: Berlyną, Hahn, Niurnbergą.
    W6: Dortmundą.

    Nėra nei vienos šalies į kurią iš Vilniaus skirstų į 8 skirtingus miestus.
    galima issiverst sutrumpinimus? LH lyg Lufthansa, nes Frankfurt INTL ju pagrindine baze, kitu nelabai suprantu. Ir klausymas zinovams kur skristi kad butu patogu nusigauti i Bremen, nes i DE siaure/siaures-vakarus skrydziu is LT nera.
    Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2025.09.13, 11:04.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
    Kodel taip mazai krypciu is Lietuvos i Vokietyja palyginus su UK? As galejau tai suprasti iki Brexit kai pagrindine mase emigrantu is LT pasitrauke i UK. Bet dabar, kai Vokietyja yra LT ekonominis traukos centras tikrai klaiku kad susisiekimas ypac salyginai pigus (Ryanair/Wizzair) toks blogas. Ryanair skrenda tik i Nuremberg, Berlin, Hahn (dar ta siknaskyle), bei i Cologne is Kauno. Wizzair tik i Dortmunda. Reikia nusigaut iki Bremeno, net nezinau kur skristi.
    BT skrenda į Berlyną, Miuncheną, Hamburgą, Diuseldorfą.
    LH: Frankfurtą.
    FR: Berlyną, Hahn, Niurnbergą.
    W6: Dortmundą.

    Nėra nei vienos šalies į kurią iš Vilniaus skirstų į 8 skirtingus miestus.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė tajus2 Rodyti pranešimą

    Visus Wizz ir Ryanair ir galima naudoti tik kaip kelionės pabaigą. Įdomu ar daug yra tokių, kurie skrenda su tokiom avialinijom ir rizikuoja su self transferiais?
    Priklauso nuo oro uosto, bet Milanas, Roma, Kopenhaga, Barselona, Londonas (iki brexit) rečiau Berlynas, Paryžius yra naudojami persėdimams.

    Komentuoti:


  • ZYKLON-B
    replied
    Kodel taip mazai krypciu is Lietuvos i Vokietyja palyginus su UK? As galejau tai suprasti iki Brexit kai pagrindine mase emigrantu is LT pasitrauke i UK. Bet dabar, kai Vokietyja yra LT ekonominis traukos centras tikrai klaiku kad susisiekimas ypac salyginai pigus (Ryanair/Wizzair) toks blogas. Ryanair skrenda tik i Nuremberg, Berlin, Hahn (dar ta siknaskyle), bei i Cologne is Kauno. Wizzair tik i Dortmunda. Reikia nusigaut iki Bremeno, net nezinau kur skristi.
    Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2025.09.13, 10:18.

    Komentuoti:


  • tajus2
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Visiško blogio nėra, Fumicino vienas geriausių oro uostų EU, turintis jungtis ne tik į visą Ialiją, bet ir Europą ir pusę pasaulio. Iš Fumicino pasieksi traukiniu pusę Italijos. Ciampino yra kelionės pabaifa visomis prasmėmis.

    Bet turbūt esant didesniai konkurencijai galime likti be Krokuvos, Tiranos ir Nicos, jei konkurencinę kovą laimėtų Wizz.

    Visiškas blogis yra, kad esant nepadengtų krypčių - dubliuojami maršrutai.
    Visus Wizz ir Ryanair ir galima naudoti tik kaip kelionės pabaigą. Įdomu ar daug yra tokių, kurie skrenda su tokiom avialinijom ir rizikuoja su self transferiais?

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

    Ar kažkoks visiškas blogis jei skraido į Rome Ciampino ?
    Visiško blogio nėra, Fumicino vienas geriausių oro uostų EU, turintis jungtis ne tik į visą Ialiją, bet ir Europą ir pusę pasaulio. Iš Fumicino pasieksi traukiniu pusę Italijos. Ciampino yra kelionės pabaifa visomis prasmėmis.

    Bet turbūt esant didesniai konkurencijai galime likti be Krokuvos, Tiranos ir Nicos, jei konkurencinę kovą laimėtų Wizz.

    Visiškas blogis yra, kad esant nepadengtų krypčių - dubliuojami maršrutai.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Jei AirBaltic pasitrauks iš tų krypčių, geryn nenueisim. Nez Wizz keis jas ilgainiui, kaip jiems patogu.

    Puikus pavyzdys, kaip Ryanair ir Wizz konkuravo dėl Romos Fumicino, dabar nebeskraido nei vienas.
    Ar kažkoks visiškas blogis jei skraido į Rome Ciampino ?

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Ilgainiui vis tiek geryn eina be šimtų mln investicijų.
    Jei AirBaltic pasitrauks iš tų krypčių, geryn nenueisim. Nez Wizz keis jas ilgainiui, kaip jiems patogu.

    Puikus pavyzdys, kaip Ryanair ir Wizz konkuravo dėl Romos Fumicino, dabar nebeskraido nei vienas.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Ilgainiui nieko gero, keturi dubliuojami maršrutai. Kai iš VNO nėra Madrido, Romos Fumicino, Ženevos, Alikantės, Bucharešto ir Valencijos.
    Ilgainiui vis tiek geryn eina be šimtų mln investicijų.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Ilgainiui nieko gero, keturi dubliuojami maršrutai. Kai iš VNO nėra Madrido, Romos Fumicino, Ženevos, Alikantės, Bucharešto ir Valencijos.

    Komentuoti:

Working...
X