Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Avia kompanijų naujienos Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • DSaulius
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    WizzAir bendrą lėktuvų talpą padidins 2x nuo 2 x 180 iki 3 x 239 nuo gruodžio
    Tai kad jau seniai VNO turi 2x239 (A321Neo), dabar tiesiog grąžina trečią lėktuvą, kurį buvo nuėmę dėl variklių problemų.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    WizzAir bendrą lėktuvų talpą padidins 2x nuo 2 x 180 iki 3 x 239 nuo gruodžio

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Statome 2026-uosius: "Wizz Air" taip pat atsiunčia trečią orlaivį į Vilnių bei grįžta į Palangą https://simonasbartkus.substack.com/...-wizz-air-taip
    Naujos "Wizz Air" kryptys iš Vilniaus į Podgoricą, Nicą, Turku, Krokuvą, Tiraną ir Taliną, o taip pat bendrovė grįžta į Palangos oro uostą.
    2025 m. vasarą savo žemėlapį iš Vilniaus papildžiusi naujomis kryptimis iš Vilniaus į Budapeštą, Bergeną, Kataniją ir Bilundą, “Wizz Air” tęsia plėtrą Lietuvoje atidarydama naujus maršrutus, o taip pat gruodžio pradžioje į bazę Vilniaus oro uoste atsiųsdama trečią “Airbus A321NEO” orlaivį. Šis 239-vietų lėktuvas yra papildoma bendrovės investicija Lietuvoje.
    Būtent šį pavasarį aviakompanija iki tol laikytus “Airbus A320” lėktuvus pakeitė į “Airbus A321NEO”, o žymiai padidinusi pačius orlaivius dabar aviakompanija pasiryžo pusantro karto didinti pasiūlą Vilniuje atsiųsdama trečią lėktuvą. Pirmą kartą iš Vilniaus vyks tiesioginiai skrydžiai į Podgoricą - Lietuva vienintelė iš Šiaurės ir Baltijos šalių turės tiesioginį susiekimą su Juodkalnijos sostine.
    Iš viso su dabartiniu tvarkaraščiu “Wizz Air” ateinančiais metais pasiūlys virš 1,5 mln. vietų skristi. Iš esmės “Wizz Air” grįžta į veiklos apimtis Lietuvoje, kurias turėjo dar 2018 m., o vėliau jas teko sumažinti pradžioje dėl pandemijos, o po to dėl didelių problemų su P&W varikliais jų lėktuvų parke. Būtent 2018 m. “Wizz Air” fiksavo rekordinį keleivių srautą Lietuvos oro uostuose (1,56 mln. keleivių) ir rekordinę rinkos dalį (28%).
    Turiu pripažinti, jog kai kurių “Wizz Air” krypčių pasirinkimas iš esmės yra įdomus - bendrovė šiuo metu nusitaikiusi pasiūlyti trumpų skrydžių regione, kur savo ypatingai žemomis kainomis stimuliuotų paklausą ir vystytų turizmą į abi puses. Po labai sėkmingo Vilnius-Budapeštas starto šią vasarą “Wizz Air” eina į kitus skrydžius mažiau nei 1000km atstumu - prieš metus bendrovė neturėjo nė vieno tokio skrydžio Lietuvos rinkoje, o dabar turės penkis.
    “Wizz Air” papildomą resursų impulsą gavo nusprendusi atsisakyti bendros bendrovės su valstybe Abu Dabyje: dabar ten buvę orlaiviai perkeliami į Centrinės Europos bazes - vieną iš jų gauna Vilnius.

    Komentuoti:


  • pedumetytojas
    replied
    Ryt (rugsėjo 12d) „Wizz Air“ pristatys naujienas, susijusias su Lietuva ir plėtros planais.
    Įdomu ar bus naujų krypčių.

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Užtruko tik 14 metų: "Wizz Air" iš Budapešto skraidys į Vilnių https://simonasbartkus.substack.com/...r-is-budapesto
    Ryanair iš Kauno 2021-2022 neišsilaikė. Teko skristi pačiu pirmuoju reisu.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Užtruko tik 14 metų: "Wizz Air" iš Budapešto skraidys į Vilnių https://simonasbartkus.substack.com/...r-is-budapesto
    2024 m. tarp Vilniaus ir Budapešto jungiamaisiais skrydžiais keliavo 13,5 tūkst. keleivių ir pagal šį rodiklį kryptis pateko į populiariausių tiesiogiai nepasiekiamų miestų penketuką. Iš Vilniaus į Budapeštą skrido mažiau keleivių nei į Čikagą, Prahą ar Madridą, bet daugiau nei į Ženevą, Bukareštą ar Belgradą.
    “Wizz Air” skelbiasi, jog Vengrijos rinkoje užima net 50% rinkos dalį, o šiuo metu iš Budapešto oro uosto vykdo skrydžius 70 skirtingų maršrutų. Vilniaus oro uoste pirmą šių metų ketvirtį “Wizz” užėmė 14% rinkos dalį, o vasaros tvarkaraštyje numatyti 13 maršrutų.
    “Wizz Air” skrydžius iš Budapešto į Vilnių vykdys Vengrijoje bazuojamu orlaiviu, tad šis maršrutas yra papildomas, išplečiantis aviakompanijos programą. Po šios plėtros “Wizz Air” yra numačiusi iš viso 38 išvykimus per savaitę iš Vilniaus.
    Tai jau ketvirtas naujas maršrutas, kurį “Wizz Air” paskelbė šiai vasarai: aviakompanija gegužės 5 dieną atidarys skrydžius į Bergeną ir Kataniją, o liepos 3 d. pakeis “Ryanair” maršrute į Bilundą. Po didelės lėktuvų variklių trūkumo krizės “Wizz Air” auga Vilniuje vėl - be naujų maršrutų bazuojami orlaiviai pakeisti į 59 sėdynes daugiau turinčius “Airbus A321neo”. Kova dėl antro didžiausio vežėjo Vilniaus oro uoste tarp “airBaltic” ir “Wizz Air” gali būti įtempta.

    Komentuoti:


  • Keliauninkas
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    "Antra, avialinijų verslas yra brangus ir retai kada pelningas"
    šitas argumentas viską pasako,kad tiesiog yra grupės interesų, kurie nenori šitos investicijos ir BT stiprėjimo Lietuvos rinkoje, nes yra kitų interesantų.
    tai yra viena pelningiausių ir labiausiai augančių industrijų.

    Antras klausimas iš kur tie 2 mlrd.? tokių skaičių niekas nematęs ir nežino.
    Pritariu, konkurencija tikrai skatins pasitempti ir nereikia klausyti lobistų pasakų

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Įspūdingo tuštumo laida, padiskutavo kaip verslui nuolaidas teikia ir kaip FastTrack ir vietų pirkimas tapo norma verslui. Aišku, plės kryptis, jie irgi verslas ir jiems irgi norisi plėstis, bla bla bla.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Gautas leidimas skriadyti tarp Lietuvos ir Saudo Arabijos, Vilnius - Riadas?

    Komentuoti:


  • xvoss
    replied
    Užsakomieji skrydžiai iš PLQ į Šarmą nuo kitų metų spalio mėn: https://simonasbartkus.substack.com/...os-uzsakomieji

    Gal pagaliau pramuš Palangą ir pradės užsakomuosius į Turkiją, Graikiją ir kitur skraidyt..

    Komentuoti:


  • vytgri
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tik kodėl jokios rimtos avialinijos neužsidarė net per covidą, kai jokių pajamų nebuvo ir didžiuliai nuostoliai?
    Jeigu skaičiuotumėte bendrą ekonominę naudą šaliai, tai tada suprastumėt, kad avialijos netgi labai pelningos. Beje, kokia RB II niekada irgi nebus tiesiogiai pelninga ir padengianti milijardines investicijas. Bet niekam nekyla klausimų, kad gerą susisiekimą tarukiniais su Ryga ir Varšuva reikia ir naudinga turėti, bet dėl gero susisiekimo su pasauliniais ar bent Europos centrais kažkaip dar kai kam kyla klausimų.
    Reikia nepamiršti, kad didžiosios, tokios kaip LH ar AF, gavo subsidijas iš valstybės, be kurių būtų kaput. Tokie kaip Ryanair, Wizz turi didžiules kapitalo atsargas, plius taikė agresyvias taupymo priemones ir to dėka išgyveno. Apie tai, kokią naudą ekonomikai ir šalims aviacija sukuria, niekas nesiginčija. Tik tos naudos didžioji dalis lieka ne aviakompanijų kišenėse

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė vytgri Rodyti pranešimą

    Viena pelningiausių? Šiaip yra visai priešingai. Nuo aviacijos sektoriaus dereguliacijos pradžios prieš kelis dešimtmečius pelno procentai stabiliai traukėsi. Kapitalo ir veiklos rizikos - žvėriškos. Paskutiniais metais viso sektoriaus pelningumas variuoja tarp 2,6-2,7 proc. (nemažai šaltinių internete yra). Nežinau kuris sektorius dar blogiau tuo klausimu stovi
    Tik kodėl jokios rimtos avialinijos neužsidarė net per covidą, kai jokių pajamų nebuvo ir didžiuliai nuostoliai?
    Jeigu skaičiuotumėte bendrą ekonominę naudą šaliai, tai tada suprastumėt, kad avialijos netgi labai pelningos. Beje, kokia RB II niekada irgi nebus tiesiogiai pelninga ir padengianti milijardines investicijas. Bet niekam nekyla klausimų, kad gerą susisiekimą tarukiniais su Ryga ir Varšuva reikia ir naudinga turėti, bet dėl gero susisiekimo su pasauliniais ar bent Europos centrais kažkaip dar kai kam kyla klausimų.
    Paskutinis taisė Lettered; 2024.09.23, 08:58.

    Komentuoti:


  • vytgri
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    "Antra, avialinijų verslas yra brangus ir retai kada pelningas"
    šitas argumentas viską pasako,kad tiesiog yra grupės interesų, kurie nenori šitos investicijos ir BT stiprėjimo Lietuvos rinkoje, nes yra kitų interesantų.
    tai yra viena pelningiausių ir labiausiai augančių industrijų.

    Antras klausimas iš kur tie 2 mlrd.? tokių skaičių niekas nematęs ir nežino.
    Viena pelningiausių? Šiaip yra visai priešingai. Nuo aviacijos sektoriaus dereguliacijos pradžios prieš kelis dešimtmečius pelno procentai stabiliai traukėsi. Kapitalo ir veiklos rizikos - žvėriškos. Paskutiniais metais viso sektoriaus pelningumas variuoja tarp 2,6-2,7 proc. (nemažai šaltinių internete yra). Nežinau kuris sektorius dar blogiau tuo klausimu stovi


    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    "Antra, avialinijų verslas yra brangus ir retai kada pelningas"
    šitas argumentas viską pasako,kad tiesiog yra grupės interesų, kurie nenori šitos investicijos ir BT stiprėjimo Lietuvos rinkoje, nes yra kitų interesantų.
    tai yra viena pelningiausių ir labiausiai augančių industrijų.

    Antras klausimas iš kur tie 2 mlrd.? tokių skaičių niekas nematęs ir nežino.
    Čia gal susiję su planuojamu lėktuvų parko didinimu?

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    "Antra, avialinijų verslas yra brangus ir retai kada pelningas"
    šitas argumentas viską pasako,kad tiesiog yra grupės interesų, kurie nenori šitos investicijos ir BT stiprėjimo Lietuvos rinkoje, nes yra kitų interesantų.
    tai yra viena pelningiausių ir labiausiai augančių industrijų.

    Antras klausimas iš kur tie 2 mlrd.? tokių skaičių niekas nematęs ir nežino.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Per keliasdešimt metų prigeneruota 400m. būtų centai turint omeny efektą šaliai ir jos pasiekiamumui. Palyginimui, Lietuvos metinis biudžetas vien keliams kitais metais bus vos ne dvigubai didesnis (715m. eurų):

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...i-neremontuoti

    2 milijardai jau yra rimtesnė suma, bet tokios pats nesu dar girdėjęs, norėčiau konkretesnių šaltinių. Beje, pernai Air Baltic pasiekė 34 milijonų eurų pelną:
    https://eng.lsm.lv/article/economy/t...-2023.a544531/

    Ar investicija į tokį projektą būtų pelninga, ar ne, reiktų matuoti padarant rimtą sociokonominę geresnio šalies pasiekiamumo oru analize ir pasidarant rimtą tokio investavimo strategiją. Visko gali būti, kad investuoti ir neapsimokėtų. Viena, kas aišku, yra tai, kad tokios investicijos racionalumą matuoti vien tiesioginiu atsiperkamumu yra visiška durnystė ir analfabetizmas. Kaip ir mokymo centrų priešpastatymas tokiai investicijai.

    Transporto analfabetų ir artojų šalyje nieko naujo. Geriausia aviacijos strategija čia gyvenant - laukti Rail Baltica į RIX.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Kaip genialioji Mašalė galėtų paaiškinti, kodėl lėktuvų remonto bazė pagerins Lietuvos pasiekiamumą oro transportu? Ar jau tokio tikslo Mašalės strategijoje nėra? Panašu, kad ta Mašalės organizacija yra tiesiog lobistų (Žeimelio) atstovė.
    Gal ir Žiemelio atstovė, bet argumentai labai aiškūs ir įtikinantys, kitaip nei "Investors Forum" svajuko dramblionės

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Kaip genialioji Mašalė galėtų paaiškinti, kodėl lėktuvų remonto bazė pagerins Lietuvos pasiekiamumą oro transportu? Ar jau tokio tikslo Mašalės strategijoje nėra? Panašu, kad ta Mašalės organizacija yra tiesiog lobistų (Žeimelio) atstovė.

    Komentuoti:

Working...
X