Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Avia kompanijų naujienos Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Šiaip ar taip iš 100 sumažėjo iki 80 krypčių.

    https://madeinvilnius.lt/transportas...ydziu-krypciu/
    Plius dar reikia žiūrėti ne tik krypčių skaičių, bet ir bilietų kainas. Pvz. airBaltic paleido skrydžius iš Las Palmo į šiaurės Europą, tai pvz. į Vilnių į vieną pusę kainos apie 170 Eur, o į Oslą 80 Eur. Tai neturėdami savo avialinijų/operatoriaus ne tik turim mažiau skrydžių, bet ir didesnes kainas.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Birželio 9 turėjo būti deadline teikti pasiūlymus VNO-LCY maršruto užsakymo operavimui po Spalio, bet lygtai neatrandu jokių naujienų apie tai?

    Why Vilnius Could Be A New Opportunity For British Airways
    https://simpleflying.com/vilnius-air...y-risk-sharing

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Šiaip ar taip iš 100 sumažėjo iki 80 krypčių.

    Vasarą Lietuvos oro uostuose keleiviai galės rinktis iš daugiau nei 80 skrydžių krypčių
    https://madeinvilnius.lt/transportas...ydziu-krypciu/

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    Kadangi teko bendraut su LTOU del skrydziu krypciu pletros, tai ten labai paprasta logika. Jie turi svertus paremt tiki iki tam tikros sumos, bet pries tai verslas turi atnest preliminarius skaicius skrydziu. Tada tiesiog prasideda skaiciavimai - verta ar neverta ir jau zodi taria avialinijos. Plius kai kurios kryptys turi oro uostus, kuriu mokesciai gan dideli, tai ta parama yra nelabai reiksminga.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Grąžinkite Lot į Kauną, kad bent viena jungiamoji kryptis būtų!
    Kaunui labai reikia LOT!
    Taip pat ir Airbaltic, po vieną rytinį išvykimą ir vakarinį atvykimą.

    Taip pat reikia ir naujų LCC,kaip Norwrgian pvz. į Oslą ir kažko unikalaus - kaip bent vienos Eurowings krypties į Kiolną/Hamburgą/Štutgartą.

    Klausimas atviras, ar kažkas deda bent menkiausias pastangas, kad šie skrydžiai atsirastų?
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2023.03.11, 22:52.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    4 papildomi skrydžiai dažniui, tuo tarpu Ryanair uždaro Gdanską.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Grąžinkite Lot į Kauną, kad bent viena jungiamoji kryptis būtų!

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Tradicinių oro vežėjų fanams:
    "LOT Polish Airlines" plečia veiklą Vilniaus oro uoste: siūlys daugiau skrydžių"

    Oro bendrovė „LOT Polish Airlines“ nuo kovo mėnesio 28 dienos pridės keturis papildomus reguliarius skrydžius per savaitę tarp Vilniaus ir Varšuvos, bendrovė šiuo metu tarp minėtų sostinių vykdo 28 skrydžius per savaitę.

    Komentuoti:


  • Zygis
    replied
    Galetu i Atenus nebebut, o vietoj to - pagaliau tiesioginis i Portugalija. Yra ir taip i ivairias Graikijos salas. O Atenus karta aplankius ten nebera ko grizti. Baisiausia EU sostine.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    O kur Ciurlionis matai ryanair skrydžius kitiems metams? Kiek žiūriu tai nei vienoj kryptyje nėra jokių skrydžių kitiems metams. Kokius skrydžius būtent lyginai, kad Atėnų kitiems metams sistemoje nėra, o kitas ryanair koksnors skrydis yra? Ar čia kažkokią kitą sistemą nei viešai prieinamą turi?

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Aš nekovoju už FR, aš kovoju prieš dezinformaciją. Ištraukiamas iš lubų kažkoks teiginys ir pateikiamas tarsi faktas - "Ryanair nuima Atėnus". Šitaip ir yra gaminamos fake news. Obektyvus faktas yra tas, kas kitos vasaros tvarkaraštis dar nėra publikuotas, dėl to nei apie Atėnus, nei apie jokį kitą maršrutą tokių pranešimų skelbti negalima.

    Beje, mane labai neramina tai, kad jau ne pirmas kartas kai viešojoje erdvėje yra paskleidžiamos panašios melagienos - prieš pusę metų panašūs teiginiai buvo skelbiami apie Brussels pasitraukimą. Nors kaip matom, ši oro bendrovė niekur nedingo, skrydžiai į Vilnių sugrįžta jau už 3 savaičių.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    ??? Tai kad yra Atėnai šiemet su Ryanair. O dėl kitų metų, tai apskritai jokie miestai dar nėra sudėti
    Daug klaustukų rodo daug emocijų, emocijos objektivumui nėra gerai, deja.

    Palaukiam rudens gal matysi ir tu, jei Ryanair startuos su Atėnais kitais metais, pripažinsiu klydęs - stipriai klydęs.

    Bet, gal papsakosi, kokia pačio nauda taip aršiai kovot už FR?

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Jei abejoji, pasižiūrėk bilietų sistemas - nebėra, kai kiti sudėti, prielaidos akivaizdžios.
    ??? Tai kad yra Atėnai šiemet su Ryanair. O dėl kitų metų, tai apskritai jokie miestai dar nėra sudėti

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Čia tau Vanga pasakė, kad kitais metais nebebus skrydžių į Atėnus, ar kas ? Nes jokių pagrįstų šaltinių ta tema nėra.

    Prieš pusmetį visi žliumbė kad Brussels Airlines išeina iš Lietuvos su visam, dabar paaiškėjo kad tušti oro virpinimai buvo, ir Brussels Airlines vasaros sezonu skraidys kaip kad iki šiol. Tai manau su Atėnais bus tas pats
    Jei abejoji, pasižiūrėk bilietų sistemas - nebėra, kai kiti sudėti, prielaidos akivaizdžios.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Vienas minus du yra -1. Taip, kad sėkmingai traukiamės ir toliau. Panašu, kad ir Ryanair nuo kitų metų nuima Atėnus. Dar 2017 m. džiaugėmės, kad tiesioginiu skrydžiu pasieksime Atėnus, o su vienu persidėmu visas Graikijos salas ir daugelį pietų Europos uostų. Bet tada Ryanair su Wizz labai gretai išstūmė šiuos Graikų vežėjų planus.
    Čia tau Vanga pasakė, kad kitais metais nebebus skrydžių į Atėnus, ar kas ? Nes jokių pagrįstų šaltinių ta tema nėra.

    Prieš pusmetį visi žliumbė kad Brussels Airlines išeina iš Lietuvos su visam, dabar paaiškėjo kad tušti oro virpinimai buvo, ir Brussels Airlines vasaros sezonu skraidys kaip kad iki šiol. Tai manau su Atėnais bus tas pats

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    "Vilniaus ponai" kuo puikiausiai naudojasi šiuo skrydžiu iš Briuselio į Kauną, kuris, kaip ir pastebėjote, savaitgalio vizitui Lietuvoje yra tiesiog puikus - iš Briuselio išvyksta ankstų penktadienio rytą, grįžta vėlai sekmadienį. Tačiau to negana, nes pagrindinis veiksmas Briuselyje vyksta darbo dienomis, ten įvairios delegacijos, ministerijų, Seimo darbuotojai ir t. t. vyksta itin dažnai, dažnai net nenakvoja Briuselyje. Čia reikėtų suprasti ir Europos Sąjungos reikšmę Lietuvai - Briuselyje priimami itin svarbūs sprendimai, nulemintys Lietuvos ateitį, čia veikianti Lietuvos atstovybė Europos Sąjungoje yra tarsi trylikta ministerija, todėl geras susisiekimas su ES sostine yra būtinas. Neveltui Air Baltic čia skrenda dukart per dieną, Finnair - tris.
    Nesiginčiju, kad nepatenkina poreikių, tiknepatiko, kad net nemini tokio skrydžio egzistavimo ir sako, kad išvis nėra. Sakytų nėra gero, tada viskas ok.
    Beje tinka ne tik savaitgalio kelionei į Lt, bet ir visos darbo savaitės kelionei į Belgiją.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Na ir kas ta valanda kelio? Ta prasme neypatingai gerai, bet sakyti, kad dėl to nesiskaito kaip variantas yra perdėta.
    "Daržinė" - nesuprantu kaip kelionę įtakoja oro uosto architektūrinis sprendimas.
    "Vilniaus ponai" kuo puikiausiai naudojasi šiuo skrydžiu iš Briuselio į Kauną, kuris, kaip ir pastebėjote, savaitgalio vizitui Lietuvoje yra tiesiog puikus - iš Briuselio išvyksta ankstų penktadienio rytą, grįžta vėlai sekmadienį. Tačiau to negana, nes pagrindinis veiksmas Briuselyje vyksta darbo dienomis, ten įvairios delegacijos, ministerijų, Seimo darbuotojai ir t. t. vyksta itin dažnai, dažnai net nenakvoja Briuselyje. Čia reikėtų suprasti ir Europos Sąjungos reikšmę Lietuvai - Briuselyje priimami itin svarbūs sprendimai, nulemintys Lietuvos ateitį, čia veikianti Lietuvos atstovybė Europos Sąjungoje yra tarsi trylikta ministerija, todėl geras susisiekimas su ES sostine yra būtinas. Neveltui Air Baltic čia skrenda dukart per dieną, Finnair - tris.

    Komentuoti:


  • Suolas
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą
    universitetai ir daugybe viese istaigu neperka Ryanairo ar Wizzairo, nes galvoja, kad uz viesus pinigus reikia palaikyti saziningus biznius, o pigios avialinijos neturi normaliu profsajungu, samdo palydovus "vienadieniais kontraktais" (kokia audra - nera skrydziu - nera ir algos), neapmoka uz sugaista laika oro uostuose, samdo labai pigia darbo jega visokiuose Lietuvuose kur labai mazi atlyginimai ir pan. tad, laikomosi nuomuones, kad jet jau leidziami viesi pinigai, juos geriau isleisti darbuotuojus gerbiancioms avialinjoms
    Kai reikia, tai mielai perka. Buvo renginys Berlyne, datos tiko idealiai ir kaina buvo puiki. Visi lietuviai smagiai skridome tuo pačiu Ryanair reisu.

    Komentuoti:


  • Suolas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tai kad yra agentūrų perpardavinėjančių ryanair bilietus, kaip ir visokių SAS.
    Neteko gauti pasūlymų iš tokių įstaigų.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    universitetai ir daugybe viese istaigu neperka Ryanairo ar Wizzairo, nes galvoja, kad uz viesus pinigus reikia palaikyti saziningus biznius, o pigios avialinijos neturi normaliu profsajungu, samdo palydovus "vienadieniais kontraktais" (kokia audra - nera skrydziu - nera ir algos), neapmoka uz sugaista laika oro uostuose, samdo labai pigia darbo jega visokiuose Lietuvuose kur labai mazi atlyginimai ir pan. tad, laikomosi nuomuones, kad jet jau leidziami viesi pinigai, juos geriau isleisti darbuotuojus gerbiancioms avialinjoms

    Komentuoti:

Working...
X