Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Avia kompanijų naujienos Lietuvoje
Collapse
X
-
Avialinijos yra labai komplikuotas verslas, pelno maržos net senų vilkų yra gan mažos. Bankrotų yra sočiai ES ir nemanau, kad Lietuvai taip jau reikėtų nerti į tai su nacionalinėmis avialinijom sukišant į sukūrimą šimtus mln. Reikia stiprinti tą veiklą, kuri neša pelną (pvz.: uostas), bet ne mėtyti pinigus per lėktuvo langą.
- 1 patinka
-
Taip, pažiūrėkite, kokią naudą DABAR sukuria, finansinę, socialinę, įvaizdžio, susisiekimo ir t.t. Net didžiausi kritikai senai tyli.Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Aha, kuris generavo nuostolius iki pat 2012m. (buvo laikotarpis net po 200mln. eurų kasmet), buvo neteisėtai dotuojamas Latvijos vyriausybės (kas dabar pažeistų ES taisykles, ir dėl ko realiai buvo uždaryta Nordicos pirmtakė Estonian Air), neteisėtai nemokėdavo jokių mokesčių RIX ir nelegaliai dempinguodavo kainas ?
Komentuoti:
-
Aha, kuris generavo nuostolius iki pat 2012m. (buvo laikotarpis net po 200mln. eurų kasmet), buvo neteisėtai dotuojamas Latvijos vyriausybės (kas dabar pažeistų ES taisykles, ir dėl ko realiai buvo uždaryta Nordicos pirmtakė Estonian Air), neteisėtai nemokėdavo jokių mokesčių RIX ir nelegaliai dempinguodavo kainas ?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Pasakys pažiūrėkit į AirBaltic ir RIX.
Komentuoti:
-
Pasakys pažiūrėkit į AirBaltic ir RIX.Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
tai realiai žiemos sezono metu pati Nordica savo vardu jokių skrydžių nebevykdys, nes 3 kryptis perima LOT, o likusios 5 - uždaromos (kitur skraidoma tik vasarą).
Na, ką dabar pasakys visi svajotojai apie nacionalines avialinijas ?
Komentuoti:
-
tai realiai žiemos sezono metu pati Nordica savo vardu jokių skrydžių nebevykdys, nes 3 kryptis perima LOT, o likusios 5 - uždaromos (kitur skraidoma tik vasarą).
Na, ką dabar pasakys visi svajotojai apie nacionalines avialinijas ?
Komentuoti:
-
Estų „Nordica“ stabdo 5 skrydžius, tarp jų – ir į Vilnių https://www.vz.lt/transportas-logist...u--ir-i-vilniu
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Su UIA turi pateikti paso duomenis pirkdamas bilietą. Tos dvi valandos turėtų būti registracijai internetu paliekamos. Bet pirmą kartą girdžiu apie automatinį įregistravimą.
Jei prašo duomenų tai jau labiau tikėtina, kad užregistruos automatiškai.
Bet vėlgi - keista, kad laikas iki 2val. jei visus automatiškai suregistruoja likus 12 valandų. Vadinasi likus 11 valandų nebus nei vieno, kuris dar bus neregistruotas, tai kam tas iki 2 val laikas bus aktualus? Nebent korekcijoms (bagažo pridėjimams, maisto užsakymams turima galvoje)
Komentuoti:
-
Su UIA turi pateikti paso duomenis pirkdamas bilietą. Tos dvi valandos turėtų būti registracijai internetu paliekamos. Bet pirmą kartą girdžiu apie automatinį įregistravimą.Parašė Gator Rodyti pranešimąKaip suprasti Ukrainos oro linijas:
"If you have not checked-in in advance, you will be checked-in automatically 12 hours before scheduled time departure flight. Your boarding pass will be send via e-mail."
Kokiu būdu jie tave automatiškai užregistruos, juk paso duomenų neturi?
Jei likus 12 valandų automatiškai užregistruoja, kokiu būdu registracija atvira iki 2val likus? Juk jau likus 11val visi bus automatiškai užregistruoti pagal šitą keistą sakinį.
Komentuoti:
-
Kaip suprasti Ukrainos oro linijas:
"If you have not checked-in in advance, you will be checked-in automatically 12 hours before scheduled time departure flight. Your boarding pass will be send via e-mail."
Kokiu būdu jie tave automatiškai užregistruos, juk paso duomenų neturi?
Jei likus 12 valandų automatiškai užregistruoja, kokiu būdu registracija atvira iki 2val likus? Juk jau likus 11val visi bus automatiškai užregistruoti pagal šitą keistą sakinį.
Komentuoti:
-
Latvijos nacionalinė skrydžių bendrovė „Air Baltic“ pranešė 2018-aisiais uždirbusi 5,4 mln. eurų grynojo pelno – 46 proc. daugiau nei 2017 metais. Finansinė apyvarta augo 18 proc. iki rekordinės – 408,7 mln. eurų.
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1124652?copied
Komentuoti:
-
Wikipedia rašo, kad AirBaltic pajamos, tiesa, už 2017 metus, buvo 348 mln. eur., taigi labai tikėtina, kad pernai didžiausia Baltijos šalių aviacijos kompanija tapo būtent „Avia Solutions Group“.Tarptautinė aviacijos paslaugų grupė „Avia Solutions Group“ pernai gavo 420 mln. eurų pajamų - 25 proc. daugiau nei prieš metus (337 mln. eurų). „Avia Solutions Group“ konsoliduotas grynasis pelnas išaugo 96 proc. iki 14,05 mln. eurų (2017 m. - 7,1 mln. eurų).
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=81043979
Komentuoti:
-
Šiek tiek pavėluota žinutė, beet... Simonas Bartkus įsivėlė į kelionių organizatorių karus ir paleido tikrą fake news - tipo iš Kauno užsakomųjų reisų nebus. Šiek tiek nesolidu iš eksperto pusės šiaip jau...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kaip ir tiketasi. Labai gerai, kad pagaliau turesim normalu skrydi.
„Penktadienį atrinktas laimėtojas – lenkų avialinijos LOT. Jeigu su jomis sutartis bus sėkmingai pasirašyta iki metų galo, nuo gegužės mėnesio į Londoną turėtų skraidyti du kartus į Sičio oro uostą“, – šeštadienį BNS sakė Rokas Masiulis, susisiekimo ministras.
„Tai yra tas skrydis, kurio Lietuvos verslo bendruomenė jau keletą metų prašė, kaip vieno trūkstamo skrydžio“, – pridūrė ministras.
Virginijus Sinkevičius, ūkio ministras BNS sakė, kad sutartis su LOT turėtų būti sudaryta penkeriems metams.
„Mums labai svarbu, kad tas skrydis būtų nuolatinis. Čia realiai investuotojų skrydis, yra didelių vardų, su kuriais deramės, kalbamės. Esame sakę, kad bus tas verslo skrydis, nes su visa pagarba toms avialinijoms, kurios skraido, bet mums labai brangiai kainuoja įmonių prezidentus laikyti lauke 6 val. ryto. Tas verslo skrydis labai reikalingas, ir aš labai džiaugiuosi, kad man su komanda pavyko viską taip greitai įgyvendinti“, – teigė p. Sinkevičius.
Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5XlciwLDz
Komentuoti:
-
Administratoriai-vadybininkai-biurokratai (kam kuris žodis labiau prie širdies), leidimų išdavimui ir administravimui specifinių kvalifikacijų nereikia. Dėl to manau, kad yra gerai jog atskiriama ir sujungiama administracinės kontroliuojančių įstaigų pusės į Lietuvos transporto saugos administraciją, kur galima geriau išnaudoti resursus ir efektyviai organizuoti procesus (nes daromas principe toks pat darbas), o techinės-ekspertinės kvalifikacijos perkeliamos į VšĮ Transporto kompetencijų agentūrą.Parašė Romas Rodyti pranešimąČia naujiena ne apie aviakompanijas, bet apie jas licencijuojančią įstaigą
- Neaišku, kokios specializacijos kvalifikacijos specialistai vykdys funkcijas - kelininkai, geležinkelininkai, jūrininkai ar aviatoriai?
Komentuoti:
-
Čia naujiena ne apie aviakompanijas, bet apie jas licencijuojančią įstaigą
VZ.LT 2018.11.06
CAA po pertvarkos bus prijungta prie LTSA
Po tokio pranešimo kyla klausimų:Susisiekimo ministerija skelbia ruošianti Civilinės aviacijos administracijos (CAA) pertvarką, šios įstaigos funkcijas perduodant dviem kitoms sektoriaus įstaigoms.
„Tikimės, kad ši pertvarka padės pritraukti užsienio investicijų į šalies aviacijos sektorių, taip pat didės paslaugų eksportas, mažės finansinė našta oro uostams, o sutaupytos lėšos bus nukreipiamos į oro uostų plėtrą“, – išplatintame pranešime cituojamas Rokas Masiulis, susisiekimo ministras.
Įstatymų pakeitimams, sudarantiems teisines sąlygas šią įstaigą reorganizuoti, pritarė Seimas, juos pasirašė prezidentė.
Reorganizuojant CAA, ją planuojama prijungti prie Lietuvos transporto saugos administracijos (LTSA) ir šiai įstaigai pavesti CAA vykdomas valstybės atstovavimo tarptautinėje aviacijos bendruomenėje, civilinės aviacijos inspektavimo, teisėkūros, administracinių sankcijų skyrimo, keleivių teisių apsaugos ir ekonominio aviacijos reguliavimo funkcijas.
VŽ rašė, kad prie pernai įsteigtos LTSA buvo prijungtos Valstybinė kelių transporto inspekcija, Valstybinė geležinkelių transporto inspekcija ir Lietuvos saugios laivybos administracija
Likusią dalį CAA atliekamų funkcijų, t. y. techninių-ekspertinių civilinės aviacijos priežiūros paslaugų teikimą numatoma pavesti vykdyti susisiekimo ministro įgaliotai viešajai įstaigai – šiuo metu veikiančiam VšĮ Kelių ir transporto tyrimo institutui, kuris iki metų pabaigos bus pervadintas į VšĮ Transporto kompetencijų agentūrą (TKA).
Pranešama, kad TKA aviacinė veikla bus finansuojama daugiausia iš pajamų, gautų už aviacijos subjektams teikiamas paslaugas, įstaiga teiks savo paslaugas ir tarptautinėje aviacijos paslaugų rinkoje.
Toks pertvarkos modelis pasirinktas atsižvelgiant į tai, kad didelė dalis CAA atliekamų funkcijų yra panašios į LTSA veiklą kitų transporto rūšių – geležinkelių ir vandens transporto – srityse. CAA atlieka civilinės aviacijos saugumo valstybinį valdymą, priežiūrą ir kontrolę, išduoda licencijas vykdyti oro susisiekimą bei tinkamumo skraidyti pažymėjimus, išduoda leidimus vykdyti reguliarųjį ar nereguliarųjį oro susisiekimą, tvirtina reguliariojo oro susisiekimo tvarkaraščius, organizuoja Nacionalinės civilinės aviacijos saugumo programos įgyvendinimą. Šias funkcijas perdavus LTSA, toliau bus vykdoma veikla ir teikiamos tos pačios paslaugos, tačiau naudojant mažiau resursų.
Ministerija skelbia, kad planuojama reorganizacija leis sumažinti valstybės tarnautojų skaičių apie 40 etatų ir taupyti valstybės biudžeto lėšas. Vietoje šiuo metu CAA išlaikyti metams skiriamų 460.000 Eur jos LTSA perduodamoms funkcijoms vykdyti pakaks apie 220.000 Eur, o viešajai įstaigai perduodamoms funkcijoms vykdyti – apie 60.000 Eur, taip sutaupant apie 180.000 Eur per metus.
https://www.vz.lt/transportas-logist...ngta-prie-ltsa
- Šiek tiek neaišku, ar iš tiesų esant dabartiniams 63 CA administracijos darbuotojams bus atsisakyta 40 etatų. Nupjovimas dviem trečdaliais tai vis dėlto ne 5 procentais.
- Neaišku, kokios specializacijos kvalifikacijos specialistai vykdys funkcijas - kelininkai, geležinkelininkai, jūrininkai ar aviatoriai?
- Kam į CAA reikės nešti parodyti "Small planet" verslo planą? Sprendžiant iš numatomo etatų karpymo masto CAA darbuotojams dabar mažiausia turėtų rūpėti kažkurios avialinijos reikalai.
Komentuoti:
-
Duosiu b 737-800 pavyzdį: maksimalus svoris su kuriuo gali pakilti yra 80 000 kg.: lėktuvo svoris apie 40 000 kg. ir max kuras, kuris yra apie 18 000 kg. tad apie 20 000 kg atitenka, kroviniams įgūlai ir kelieviams.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kiek, skaičiuojant skrydžio parametrus, sveria vidutinis keleivis?
Viskas priklauso nuo lėktuvo konfiguracijos, t.y. kiek yra sėdimų vietų, bet atsakant trumpai - standartų nėra, nes susideda labai daug faktorių, priklauso ir nuo lėktuvo, skrydžio ilgio, cargo, kuro bei avialinijų, bet yra rekomendacijos:
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O kiek, skaičiuojant skrydžio parametrus, sveria vidutinis keleivis?Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąPilnu baku B763 gali nuskristi 11 300 km. iki Madagaskaro 8 300 km. Itaka leidžia imti 20 kg bagažo, o ne 23 kg - 200 keleivių, dar 600 kg (kas yra labai daug).
Komentuoti:
-
Pilnu baku B763 gali nuskristi 11 300 km. iki Madagaskaro 8 300 km. Itaka leidžia imti 20 kg bagažo, o ne 23 kg - 200 keleivių, dar 600 kg (kas yra labai daug). Dėl siuntinių na neįsivaizduoju, ką mes galime siųsti į Madagaskarą.Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
Maziau kuro,kai skrydis truks 10valandu?Idomu tikrai bus su pakilimo taku kaip ten.Plius kaip gali but maziau bagazo?Jei bus pilnas zmoniu lektuvas ir visi su bagazu,plius siuntiniai visokie ir t.t. ...tikrai idomu kaip ten bus
P.S. 767-300 vienas nuostabiausių "short field performerių" 600 m.:
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: