Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Avia kompanijų naujienos Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sula
    replied
    Minskas dar yra 10 mln. šalies sostinė, o oro uosto keleivių mažiau nei VNO. Tai kaip paaiškinti tokį fenomeną?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Minskas už sienos, prie kurios gali tekti praleisti kelias valandas, ir viza kainuoja, todėl 1 prie 1 su Ryga lyginti negalima.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Negalima taip tiesioginiai lyginti pagal gyventojų skaičių. Visai šiaurės ir vakarų Lietuvai, o taip pat ir pietų Estijai yra arčiau Ryga negu Vilnius (Talinas).

    Be to, Ryga yra ir Baltijos regiono centras, daugelis tarptautinių įmonių padalinių Baltijos šalims kuriasi būtent čia, todėl Ryga tiesiog natūraliai traukos centras.
    Užtat šalia Vilniaus Minskas su 2 mln. gyventojų, ir į kurį bent kol kas neskrenda jokie LCC, tačiau VNO iki RIX keleivių skaičiaus vis tiek toli.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Globalus Rodyti pranešimą
    Jeigu RIX planuoja aptarnauti 8 mln šiais metais, ivertinus kad Lietuvoje pusantro karto daugiau gyventoju, kad butu lygiosios Vilniui, Kaunui, Palangai reikia aptarnauti 12 mln sias metais. Toli mums iki to.
    Negalima taip tiesioginiai lyginti pagal gyventojų skaičių. Visai šiaurės ir vakarų Lietuvai, o taip pat ir pietų Estijai yra arčiau Ryga negu Vilnius (Talinas).

    Be to, Ryga yra ir Baltijos regiono centras, daugelis tarptautinių įmonių padalinių Baltijos šalims kuriasi būtent čia, todėl Ryga tiesiog natūraliai yra didesnis traukos centras.
    Paskutinis taisė 10.000; 2019.06.26, 20:50.

    Komentuoti:


  • Globalus
    replied
    Jeigu RIX planuoja aptarnauti 8 mln šiais metais, ivertinus kad Lietuvoje pusantro karto daugiau gyventoju, kad butu lygiosios Vilniui, Kaunui, Palangai reikia aptarnauti 12 mln sias metais. Toli mums iki to.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Gan įspūdingi skaičiai neskrendančių. Galvočiau čia vos ne gyvybės mirties atveju neskrenda, o čia net 5-10 proc.

    O tai ką Ukrainos oro linijos vardan etikos ir moralės, skirtingai nei kiti, sąžiningai pardavinėja vietas ir praranda pinigus?
    Skaičiai visur skirtingi, oro linijos turi savus skaičiavimus ir pagal tai atitinkamai daro sprendimus. Kaip viskas vyksta Ukrainos Oro linojose, gali pasakyt tik Ukrainos oro linijos, bet tikiu, kad jie nėra maksimaliai optimizavę savo procesų pelningumui didinti taip kaip yra optimizuotos EU ar Amerikos Oro linijos.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    Kitos to nedaro, nes pardavinėja daugiau bilietų nei lektuve yra vietu su mintim, kad yra 5-10% kurie nepasirodys.
    Gan įspūdingi skaičiai neskrendančių. Galvočiau čia vos ne gyvybės mirties atveju neskrenda, o čia net 5-10 proc.

    O tai ką Ukrainos oro linijos vardan etikos ir moralės, skirtingai nei kiti, sąžiningai pardavinėja vietas ir praranda pinigus?

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Na nereali funkcija, automatiškai užregistravo. Didžiulis patogumas palyginus su kitom linijom, kodėl kitos to nedaro?
    Kitos to nedaro, nes pardavinėja daugiau bilietų nei lektuve yra vietu su mintim, kad yra 5-10% kurie nepasirodys.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O skandinavų ar suomių mokesčių mokėtojai niekada nesubsidivavo savo avialinijų? Latvių dirba pelningai kur kas ilgiau, tuo tarpu SAS ar Finnair turėjo didžiulius nuostolius tik prieš 4 metus.
    Na taip, latviai dirba pelningai kur kas ilgiau - ne 4 metus kaip SAS ar Finnair, o netgi 5 metus

    https://www.airbaltic.com/airbaltic-...-profit-1h2014
    Paskutinis taisė 10.000; 2019.06.25, 13:06.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O skandinavų ar suomių mokesčių mokėtojai niekada nesubsidivavo savo avialinijų? Latvių dirba pelningai kur kas ilgiau, tuo tarpu SAS ar Finnair turėjo didžiulius nuostolius tik prieš 4 metus.
    Tai reikia žiūrėti aggregate duomenis. Dabar latvių tokie duomenys, kad jų sumerkti milijonai niekada negrįš.

    O bet tačiau ką gali žinoti, gal airBaltic netrukus taps dominuojančiu žaidėju pasaulyje, ir neš mžiniškus pelnus šaliai. Visko gali būti. Nors abejotina, aišku. Kur kas didesnė tikimybė kad sumekti pinigai niekada negrįš, o tikėtina kad ateityje ir vėl reikės merkti.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Taip, bet dar neseniai mokėjo po 200mln€.

    Su dabartiniu pelnu sukišti pinigai latviams niekada neatsipirks.
    O skandinavų ar suomių mokesčių mokėtojai niekada nesubsidivavo savo avialinijų? Latvių dirba pelningai kur kas ilgiau, tuo tarpu SAS ar Finnair turėjo didžiulius nuostolius tik prieš 4 metus.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Puiku, už SAS skrydžius skandinavų mokesčių mokėtojai nemoka, taip pat kaip ir latviai už pelningai dirbančios airBaltic.
    Taip, bet dar neseniai mokėjo po 200mln€.

    Su dabartiniu pelnu sukišti pinigai latviams niekada neatsipirks.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    O tai sunku pačiam pažiūrėti?

    2018 -
    Puiku, už SAS skrydžius skandinavų mokesčių mokėtojai nemoka, taip pat kaip ir latviai už pelningai dirbančios airBaltic.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Už subsidijuojamus SAS skrydžius irgi moka skandinavų mokesčių mokėtojai?
    O tai sunku pačiam pažiūrėti?

    2018 -

    Pretax profit for the May to July quarter came in at 2.00 billion Swedish crowns ($219.7 million), slightly up from 1.97 billion a year ago, and beating the 1.77 billion crowns expected in a Reuters poll of analysts.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Puiku, latviai iš savo mokesčių mokėtojų kišenės finansuoja mūsų skrydžius.
    Už subsidijuojamus SAS ar Finnair skrydžius irgi moka skandinavų mokesčių mokėtojai?
    Paskutinis taisė Lettered; 2019.06.25, 12:05.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą


    Ne tik airiams, bet ir tiems patiems latvių AirBaltic.
    Puiku, latviai iš savo mokesčių mokėtojų kišenės finansuoja mūsų skrydžius.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Na tai puiku, Lietuvoje ryanair, Wizz air & co sukuria irgi 2,5% BVP. Tik nereikėjo investuoti šimtų milijonų.
    Tiek nesukuria, nes skrenda emigracinėmis, o ne verslo kryptimis. Beto Lietuvoje gyventojų 50% daugiau, tai tą irgi vertinkite lyginant keleivių skaičius.

    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
    O kad savo pinigus atiduodame airiams (aer Lingus?) ar kam kitam, aš nematau jokių problemų.
    Ne tik airiams, bet ir tiems patiems latvių AirBaltic.

    Komentuoti:


  • jyotikarakoti
    replied


    Below are the Top IVF Centres in Varanasi with options to book your first appointment FREE. Check Reviews, IVF Cost, Success rates, Fees, Contact Number and Address for all In Vitro Fertilization treatments. Also find affordable test tube baby costs.


    Top 10 Best IVF Centres in Varanasi ✓Find IVF Treatment Hospitals ✓Infertility Clinics Varanasi, ✓Best Infertility Doctors, ✓IVF Treatment Cost in Varanasi ✓Top IVF Centre Reviews and Success rates in Elawoman.com

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    AirBaltic sukuria 2,5% Latvijos BVP, tai tie kažkada investuoti keli šimtai milijonų Eur senai atsipirkę.
    Na tai puiku, Lietuvoje ryanair, Wizz air & co sukuria irgi 2,5% BVP. Tik nereikėjo investuoti šimtų milijonų.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Mes neturime, tiek pat keleivių. Šiemet Ryga turės netoli 8 mln., o mes tikimės perlipti 5 mln. skirtumas didelis. O be generuojamų pajamų ir srautų turime ką turime, savo pinigus už skrydžius atiduodam airiams, vengrams ir tiem patiem latviams. Sėdime apgailėtiname oro uoste į lėktuvus važiuojame autobusais, kurie pagaminti 1998 m.

    Čia pasainagrinėti, apie inderect revenue, jei įdomu:

    https://www.internalconsulting.com/s...y_Revenues.pdf
    Na tai kad ne. Latviai turi 7, mes - 6,5 mln keleivių.

    O kad savo pinigus atiduodame airiams (aer Lingus?) ar kam kitam, aš nematau jokių problemų. Dabar perkam mums reikalingą paslaugą (skrydžius į tam tikrą oro uostą) konkurencingoje rinkoje už patraukliausią kainą. Tai man skamba daug patraukliau nei kad valstybė pati imasi organizuoti tokį brangų ir nedėkingą verslą kaip oro linijos.

    Komentuoti:

Working...
X