Parašė liutass
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Avia kompanijų naujienos Lietuvoje
Collapse
X
-
Na taip, mes turim daugiau gyventojų ir daugiau emigrantų, atostogautojų ir t.t. Tik įdomu, kodėl nepavijam RIX pagal krypčių skaičių? Tad iki "tokio paties rezultato" dar labai toli.Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Na, VNO+KUN jau baigia pavyti Rygą pagal keleivių skaičių. Ir tam nereikia šimtamilijoninių mokesčių mokėtojų subsidijų.
P.S. Latviai į airbaltic nebekiša jau daug metų, o mes kišam į kryptis toliau, o tokio paties rezultato negaunam.
Komentuoti:
-
Na, VNO+KUN jau baigia pavyti Rygą pagal keleivių skaičių. Ir tam nereikia šimtamilijoninių mokesčių mokėtojų subsidijų.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ne, negaunam, palyginkite krypčių skaičių VNO ir RIX. Plius dalį krypčių mes toliau subsidijuojam, o latviams jau senai nebereikia.
Komentuoti:
-
O gal RIX del kitu priezasciu daugiau krypciu? Centrinis ir didziausias Baltijos miestas juk.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ne, negaunam, palyginkite krypčių skaičių VNO ir RIX. Plius dalį krypčių mes toliau subsidijuojam, o latviams jau senai nebereikia.Parašė mr.NJ Rodyti pranešimąO realiai mes negaunam panašaus efekto net neturėdami savo oro linijų? .
Komentuoti:
-
O tu matai skirtumą tarp 7 metus pelningai dirbančios kompanijos, kuri užtikrina gerą susisiekimą ir sukuria papildomai šimtus milijonų eurų BVP per aptarnaujančius versus ir mūsų situacijos, kai po 4 mln. mokam vien už vieną maršrutą ir rezultate turim vis tiek n kartų mažesnį susisiekimą? Siūlau paskaityti, kokį poveikį ekonomikai sukuria oro uostai su avialinijomis prieš rašant tokius teiginius neva airbaltic latviams neapsimokėjo išsaugoti.Parašė digital Rodyti pranešimąTu matai skirtumą tarp 1 mln vs 200 mln? Kiek metų mes taip galėtumėm "kišti milijonus" už vienų metų latvių nuostolius?
https://www.ukessays.com/essays/tour...rism-essay.php
Komentuoti:
-
Ukrainiečiams buvusios kainos nėra mažos, dabartinės labai didelės. Galime palyginti Airbaltic ir LOT, kainų skirtumas ženklus. LOT beveik dvigubai mažesnės kainos vis dėl to BT, bent jau vizualiai girtų sutiksi dažniau.
Sutinku, kai tokias kainas laiko Ryanai ar Wizz, kuomet tai sudaro ne mažą dalį jų pajamų. Ar SAS dėl didelių vidinių kaštų.
Bet kai tą daro Airbaltic, UIA ar Tarom...
Komentuoti:
-
Tu matai skirtumą tarp 1 mln vs 200 mln? Kiek metų mes taip galėtumėm "kišti milijonus" už vienų metų latvių nuostolius?Parašė Lettered Rodyti pranešimąLatviai irgi niekada tiek nekišo, o 7 paskutinius metus apskritai dirba pelningai, mes tuo tarpu kišam milijonus vien už pavienius maršrutus, o rezultate krypčių VNO vis tiek kelis kartus mažiau nei RIX.
Komentuoti:
-
Na nereali funkcija, automatiškai užregistravo. Didžiulis patogumas palyginus su kitom linijom, kodėl kitos to nedaro?
Tik atgaliniam skydžiui kažkodėl neužregistravo, nors atsiųstam laiške rašė, kad tą padarys. Likus 7 val pats užsiregistravau, labai patogiai su pora mygtukų. Palyginus su vargu registruojantis ryanair ir pan, tai labai malonu buvo.
Paskutinį kartą UA skridau prieš 22 mėnėsius, nuo to laiko meni upabrango daugiau nei dvigubai. Pvz alus tada buvo lyg 1 er (ar 1,5), dabar 3 eur.
Tada 5* 50ml nmiroff suvenyrinis kompletas kainavo 5 eur, dabar 1*50ml 4 eur.
Maistas irgi analogiškai.
Prarado tą išskirtinumą privalumą. Nenustebčiau, kad daug problemų su girtais turėdavo proie tokių kainų ir todėl pakėlė.
Komentuoti:
-
Tiek, kiek latviai sukišo į airBaltic, galėtų kiekvienam šalies gyventojui po 2 keliones lėktuvu nemokamas dovanoti ateinančius 20 metų.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Latviai irgi niekada tiek nekišo, o 7 paskutinius metus apskritai dirba pelningai, mes tuo tarpu kišam milijonus vien už pavienius maršrutus, o rezultate krypčių VNO vis tiek kelis kartus mažiau nei RIX.
Komentuoti:
-
Latviai irgi niekada tiek nekišo, o 7 paskutinius metus apskritai dirba pelningai, mes tuo tarpu kišam milijonus vien už pavienius maršrutus, o rezultate krypčių VNO vis tiek kelis kartus mažiau nei RIX.Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Na, turbūt panašią naudą kaip ir avialinijos, skraidančios į Lietuvą. Tik mums nereikia kišti po 200mln € mokesčių mokėtojų pinigų kasmet.
Komentuoti:
-
Palanga savo ruožtu turėjo Amber Air su Saab 340 skraidėParašė Sula Rodyti pranešimąLietuvoje net ne valstybė, o kiekvienas miestas privalėjo turėti nuosavas avialinijas! Buvo "Lietuvos avialinijos", o be jų sėkmingai gyvavo Aviakompanija "Lietuva" - atskiras Kauno vežėjas. Dar buvo tokios "Klaipėdos avialinijos" su pora kukurūznikų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Norvegijos pasitraukimo priežastys buvo kiek kitokios nei šiaip nesutarimai. Norvegijai pasitraukus, nauji skrydžiai su SAS toliau sėkmingai atidaromi iš Oslo.Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
1) Tai kokia tada prasmė Lietuvai investuoti į airBaltic, jei Lietuvos investicijos nekeistų visiškai nieko - Ryga kaip buvo, taip ir būtų regiono centru ?
2) Ok, įsivaizduokim Lietuva investuoja į airBaltic. Ir įsivaizduokim kad tiesioginiai skrydžiai iš Vilniaus nuostolingi (primenu, Air Lituanica kiekvienais metais prapildavo po 8mln. eurų), o skrydžiai iš Rygos - pelningi. Ką nori daryti latviai - optimizuotis ir mažinti skrydžių iš Vilniaus kiekį - sprendimas absoliučiai logiškas. Tai koks turėtų būti lietuvių atsakas ? Investavom, bet kaip skridom per Rygą taip ir skriskim ?
3) Ironiška skaityti apie SAS kaip pavyzdį Baltijos šalims, kai Norvegija jau kuris laikas nebeturi ten savo akcijų. Tai jei net skandinavams nepavyko susitarti, tai ką jau kalbėti apie ir šiaip prastesnius tarpusavio santykius turinčias Baltijos šalis ?
Naivu tikėtis, kad įsigijus 20% akcijų centras taps Vilnius. Bet įtaką skrydžiams Lietuva turėtų gerokai didesnę nei šiandien.
Komentuoti:
-
1) Tai kokia tada prasmė Lietuvai investuoti į airBaltic, jei Lietuvos investicijos nekeistų visiškai nieko - Ryga kaip buvo, taip ir būtų regiono centru ?Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąO kas draudė jungtis prie BT? Berods paskutinis pasiūlymas buvo 2016 m. Finansinė padėtis toli gražu nebuvo pati blogiausia.
Ambicijos? Ar tai, kad Ryga bus centras? Tai vienu ar kitu atveju Ryga centras. Bet būdamas akcininkas, gali daryti įtaką skrydžių plėtrai iš VNO ir labai ženklią įtaką.
Dabar vis viena turim centrą Rygoje, su vienu moderniausių lėktuvų parkų. Ir su idėja pradėti transatlantinius skrydžius?
Toli žiūrėti nereikia - SAS. Mažos skandinavijoje šalys tą supranta. Su tuo pačiu SAS buvo labai blogų laikų, bet ir gerų. Aviacija priklausoma nuo rinkos, o rinka yra gyvas dalykas.
2) Ok, įsivaizduokim Lietuva investuoja į airBaltic. Ir įsivaizduokim kad tiesioginiai skrydžiai iš Vilniaus nuostolingi (primenu, Air Lituanica kiekvienais metais prapildavo po 8mln. eurų), o skrydžiai iš Rygos - pelningi. Ką nori daryti latviai - optimizuotis ir mažinti skrydžių iš Vilniaus kiekį - sprendimas absoliučiai logiškas. Tai koks turėtų būti lietuvių atsakas ? Investavom, bet kaip skridom per Rygą taip ir skriskim ?
3) Ironiška skaityti apie SAS kaip pavyzdį Baltijos šalims, kai Norvegija jau kuris laikas nebeturi ten savo akcijų. Tai jei net skandinavams nepavyko susitarti, tai ką jau kalbėti apie ir šiaip prastesnius tarpusavio santykius turinčias Baltijos šalis ?
Komentuoti:
-
Lietuvoje net ne valstybė, o kiekvienas miestas privalėjo turėti nuosavas avialinijas! Buvo "Lietuvos avialinijos", o be jų sėkmingai gyvavo Aviakompanija "Lietuva" - atskiras Kauno vežėjas. Dar buvo tokios "Klaipėdos avialinijos" su pora kukurūznikų.
Komentuoti:
-
Vien turėti tą nacionalinį vežėją neužtenka - reikia ir vykusiai jį valdyti. Pvz., Czech Airlines įkurta net 1923 m., bet nusigyvenusi (tik 14 lėktuvų), ne kartą keitėsi savininkai ir dabar ją valdo kita čekų aviacijos bendrovė (privati). Panašaus amžiaus LOT irgi turėjo daug nuostolingų metų, buvo ruošiama privatizavimui, bet prieš kelis metus persitvarkė ir dabar visai neblogai laikosi. Didžioji dalis akcijų išliko Lenkijos vyriausybės rankose.
Komentuoti:
-
O kas draudė jungtis prie BT? Berods paskutinis pasiūlymas buvo 2016 m. Finansinė padėtis toli gražu nebuvo pati blogiausia.
Ambicijos? Ar tai, kad Ryga bus centras? Tai vienu ar kitu atveju Ryga centras. Bet būdamas akcininkas, gali daryti įtaką skrydžių plėtrai iš VNO ir labai ženklią įtaką.
Dabar vis viena turim centrą Rygoje, su vienu moderniausių lėktuvų parkų. Ir su idėja pradėti transatlantinius skrydžius?
Toli žiūrėti nereikia - SAS. Mažos skandinavijoje šalys tą supranta. Su tuo pačiu SAS buvo labai blogų laikų, bet ir gerų. Aviacija priklausoma nuo rinkos, o rinka yra gyvas dalykas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O estai jau irgi 2 kartus.Parašė mr.NJ Rodyti pranešimą
O realiai mes negaunam panašaus efekto net neturėdami savo oro linijų? Mano manymu, šiuo metu yra daug efektyviau dotuoti reikiamus skrydžius su EU parama arba net be jos nei užsispirti su savu nacionaliniu vežėju, kišti pinigus su neaiškia ateitimi priešakyje.
Žinoma, turėti savo flag-carrier būtų labai labai smagu, beeeeet jau praradom FlyLal ir nebeturim to pagrindo, o dubliuoti skrydžius su kitom oro linijom yra visiškai nepelninga. Manau pamoką su AirLituanica jau išmokom.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O realiai mes negaunam panašaus efekto net neturėdami savo oro linijų? Mano manymu, šiuo metu yra daug efektyviau dotuoti reikiamus skrydžius su EU parama arba net be jos nei užsispirti su savu nacionaliniu vežėju, kišti pinigus su neaiškia ateitimi priešakyje.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Taip, pažiūrėkite, kokią naudą DABAR sukuria, finansinę, socialinę, įvaizdžio, susisiekimo ir t.t. Net didžiausi kritikai senai tyli.
Žinoma, turėti savo flag-carrier būtų labai labai smagu, beeeeet jau praradom FlyLal ir nebeturim to pagrindo, o dubliuoti skrydžius su kitom oro linijom yra visiškai nepelninga. Manau pamoką su AirLituanica jau išmokom.
Komentuoti:
-
Na, turbūt panašią naudą kaip ir avialinijos, skraidančios į Lietuvą. Tik mums nereikia kišti po 200mln € mokesčių mokėtojų pinigų kasmet.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Taip, pažiūrėkite, kokią naudą DABAR sukuria, finansinę, socialinę, įvaizdžio, susisiekimo ir t.t. Net didžiausi kritikai senai tyli.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: