Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Avia kompanijų naujienos Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • VNS
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O kodėl kitos valstybės kiša, tiek į valdiškas, tiek privačias? Kiša net į tas, kurios turi užsikaupusios "lašinių". Juk gali nekišti, neišleisti nei vieno USD ir leisti bankrutuoti. Apskritai joks verslas dabar per krizę gali būti neremiamas, jei valstybės tikslas taupyti, bet kuri protinga valstybė dabar ruošiasi taupyti? Lietuva be savo avialinijų vėl išeis pralaimėtoja, kaip tas nutiko ir 2009, Ryga atnaujins savo maršrutus greičiau, o iš VNO planuoti nauji reisai 2020 apskritai neaišku, kada įvyks. Deja, bet Lietuvoje kolūkietiška valstiečių valdžia vis dar nesupranta, kad lėktuvai tokia pati svarbi infrastruktūra kaip autostrados ir kad norint turėti gerą susisiekimą reikia investuoti į lėktuvus kaip ir į autostradas.
    Airbaltic Lietuvoje dirbo labdaros tikslais?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Savotiškai įdomu stebėti, kaip ilgametis Europos Sąjungos įdirbis naikinant nacionalinių avialinijų sistemą, per porą mėnesių nuėjo šuniui ant uodegos.
    Bet kai kas prognozuoja, kad pirmieji atsigaus nenacionaliniai low-cost'ai.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Savotiškai įdomu stebėti, kaip ilgametis Europos Sąjungos įdirbis naikinant nacionalinių avialinijų sistemą, per porą mėnesių nuėjo šuniui ant uodegos.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Zygis Rodyti pranešimą
    Iš dalies dabar gerai, kad LT neturi savo oro linijų - nereiks kišt daugybės milijonų ir gelbėt.
    O kodėl kitos valstybės kiša, tiek į valdiškas, tiek privačias? Kiša net į tas, kurios turi užsikaupusios "lašinių". Juk gali nekišti, neišleisti nei vieno USD ir leisti bankrutuoti. Apskritai joks verslas dabar per krizę gali būti neremiamas, jei valstybės tikslas taupyti, bet kuri protinga valstybė dabar ruošiasi taupyti? Lietuva be savo avialinijų vėl išeis pralaimėtoja, kaip tas nutiko ir 2009, Ryga atnaujins savo maršrutus greičiau, o iš VNO planuoti nauji reisai 2020 apskritai neaišku, kada įvyks. Deja, bet Lietuvoje kolūkietiška valstiečių valdžia vis dar nesupranta, kad lėktuvai tokia pati svarbi infrastruktūra kaip autostrados ir kad norint turėti gerą susisiekimą reikia investuoti į lėktuvus kaip ir į autostradas.
    Paskutinis taisė Lettered; 2020.04.29, 01:26.

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Man kažkaip atrodo, kad jeigu mes turėtumėm normalią valdžią, tai jinai jau šiandieną vykdytų planus nacionalinių avialinijų steigimui. Covid-19 yra didelė krizė ir chaosas, bet kaip vienas protingas žmogus yra pasakęs - 'chaos is a ladder'. Įsteigti naujas avialinijas nuo nulio nebuvo ir nebus geresnės progos, nei dabar, kada lėktuvus galima pirkti už centus, o konkurentų avia kompanijos susiduria su niekur nematytais nuostoliais ir realiai visi pradeda nuo nulio. Bet kaip aš suprantu mes šitą progą praleisim, mums geriau Zuoko žaisliukai, kurie po metų subliūkšta.

    Komentuoti:


  • Zygis
    replied
    Gi niekas nežino ir po kolkas nebankrutavo. Tiek LOT, tiek Air baltic, priklauso valstybei (nežinau tiesa ar visas 100% akcijų). Visom oro linijom dabar blogai ir priklausys ar valstybės stengsis jas ištraukt už ausų.

    Iš dalies dabar gerai, kad LT neturi savo oro linijų - nereiks kišt daugybės milijonų ir gelbėt. Be to, air baltic paskelbė atleidžianti berods 400 darbuotojų, spėju ant dienų bus ir daugiau, SAS atleidžia 10,000 laikinai. Būtų nemažas akmuo LT ekonomikai, ypač SoDrai.

    Komentuoti:


  • Suolas
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Simonas Bartkus, FB
    Tikrai tai LOT ir AiBaltic bankrotas?

    Komentuoti:


  • Zygis
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Force majeur - pinigų grąžinti nėra būtina, tokių atveju.
    Pinigus grąžint būtina, tik kompensacijų po 250 mokėt nereikia.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Zygis Rodyti pranešimą

    Turbut pigiau taip, nei grazint pinigus uz bilietus.
    Force majeur - pinigų grąžinti nėra būtina, tokių atveju.

    Komentuoti:


  • Zygis
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Galės skraidyti, nuo ryt tuščiais lėktuvais iš ir į Lt.
    Turbut pigiau taip, nei grazint pinigus uz bilietus.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Matyt, yra dar kažkiek užsieniečių srauto, lietuviai su rimta priežastimi irgi gali skristi.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Zygis Rodyti pranešimą

    ryanair lyg ir ne? Pvz i Ispanija kaip suprantu normaliai vyksta.
    Galės skraidyti, nuo ryt tuščiais lėktuvais iš ir į Lt.

    Komentuoti:


  • Zygis
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą

    o tai skrydžių laikinai "nekarpo" į LT?
    ryanair lyg ir ne? Pvz i Ispanija kaip suprantu normaliai vyksta.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Parašė Zygis Rodyti pranešimą
    Ryanair kolkas tyli. Keista visai, negi toliau skraidys.
    o tai skrydžių laikinai "nekarpo" į LT?

    Komentuoti:


  • Zygis
    replied
    Ryanair kolkas tyli. Keista visai, negi toliau skraidys.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    SAS irgi visiškai nutraukia skrydžius, paskutinis reisas grįžta į Kopenhagą.

    SAS33A from Vilnius to Copenhagen https://fr24.com/SAS33A/2431ffe7

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    „Wizz Air“ nuo antradienio stabdo skrydžius Lietuvoje

    Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...voje-14040649/

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Simonas Bartkus, FB
    Toks įdomus niuansas - Lenkija nuo šiandien, o Latvija nuo rytojaus uždraudė tarptautinius skrydžius. Šitaip jos iš principo pasiuntė LOT Polish Airlines ir airBaltic į bankrotą ir dabar jau nuo valstybių priklauso, ar jos bus gelbėjamos ir jeigu bus, tai kokia forma (įtariu pigiau būtų per šitą kokį mėnesį truksiantį break'ą pakurti naują bendrovę su ištrintais ilgalaikiais įsipareigojimais).

    Lietuva tuo tarpu beveik (GetJet išvykstamų skrydžių nebevykdo kelionių organizatorių sprendimu; Avion Express, DOT LT ir kt. iš Lietuvos faktiškai neskraido) neturi nacionalinių bendrovių, tačiau tokio sprendimo uždrausti skrydžius nepriėmė. Aišku, pagal karantino sąlygas, nuo rytojaus faktiškai skrydžiais gali naudotis tik Lietuvos piliečiai ir turintys teisę čia gyventi.
    Bet kokiu atveju, skrydžių į Lietuvą dabar vyksta gerokai daugiau nei į Lenkiją ar Latviją. Toks liūdnesnis.
    Pasaulyje kol kas tik 7 valstybės skrydžius uždraudė: Čekija, Latvija, Lenkija, Slovakija, Pusiaujo Gvinėja, Kuveitas ir Saudi Arabija.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Nuo pirmadienio stabdomi skrydžiai iš Latvijos, Estijos, Lietuvos.
    Iki šiol buvo pranešta apie 350.zmonių atleidimą. Kas bus toliau, niekas nespėlioja

    „airBaltic“ laikinai stabdo visus suplanuotus skrydžius
    ​​​
    https://m.delfi.lt/verslas/verslas/a...hp?id=83774321
    ​​​​​​
    Beveik mėnesiui.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Latviai uždaro sienas nuo Kovo 16. Skrydžius nuo Kovo 17 d.
    Nuo pirmadienio stabdomi skrydžiai iš Latvijos, Estijos, Lietuvos.
    Iki šiol buvo pranešta apie 350.zmonių atleidimą. Kas bus toliau, niekas nespėlioja

    „airBaltic“ laikinai stabdo visus suplanuotus skrydžius
    ​​​
    https://m.delfi.lt/verslas/verslas/a...hp?id=83774321
    ​​​​​​

    Komentuoti:

Working...
X