Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na čia dabar, nuo Senamiesčio iki Naujininkų tikrai nenueisi per 15min. Nuo Stoties nebent. Turiu omeny pagrindinę Naujininkų dalį, palei Dariaus ir Girėno g.
    Taip pat, Švitrigailos gatve būtinai kažkas turi važiuoti.
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2015.12.30, 19:53.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Gerai, jeigu jau tikrai yra toks reikalas, 101N būtų galima nukreipti J.Basanavičiaus g.-Švitrigailos g.-{apsisukimas st. Naujininkai, arba sukimas į kairę iš kart prie st.Sparta)-Kauno g.-Sodų g.(Atgal: Gėlių g.)-Pylimo g. ir toliau į Saulėtekį

      Comment


        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
        Gerai, jeigu jau tikrai yra toks reikalas, 101N būtų galima nukreipti J.Basanavičiaus g.-Švitrigailos g.-{apsisukimas st. Naujininkai, arba sukimas į kairę iš kart prie st.Sparta)-Kauno g.-Sodų g.(Atgal: Gėlių g.)-Pylimo g. ir toliau į Saulėtekį
        Čia jau geras variantas.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Norėčiau grįžti prie to, nuo ko šita tema ir prasidėjo – savo išgalvotų miestų braižymo, maršrutų jiems kūrimo ir t.t. Ar kas nors dar tuo užsiima? Esu bandęs piešti savo miestą, bet neišėjo išlaikyti mastelio ir proporcijų. Gal yra kokių programų braižyti kompiuteriu?

          Comment


            Parašė liootas Rodyti pranešimą
            Norėčiau grįžti prie to, nuo ko šita tema ir prasidėjo – savo išgalvotų miestų braižymo, maršrutų jiems kūrimo ir t.t. Ar kas nors dar tuo užsiima? Esu bandęs piešti savo miestą, bet neišėjo išlaikyti mastelio ir proporcijų. Gal yra kokių programų braižyti kompiuteriu?
            Įdomu, kad dar yra šitais dalykais besidominčių. Savo tinklaraštyje turiu tokių žemėlapių. O internete aptikau labai gerą programą Ortelius. Deja, ji skirta tik Mac. Kitų programų nežinau.
            100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

            Comment


              Parašė taccido Rodyti pranešimą
              Įdomu, kad dar yra šitais dalykais besidominčių. Savo tinklaraštyje turiu tokių žemėlapių. O internete aptikau labai gerą programą Ortelius. Deja, ji skirta tik Mac. Kitų programų nežinau.
              Siūlau kada yra laisvesnio laiko ir norisi nuo visko atitrūkti, pažaisti Cities in Motion arba Cities in Motion 2 (CiM2). Galima ir savo žemėlapių ten pasibraižyti, tik jau tam reikia daug laiko. Bet galima imti artimų pavyzdžių, Liepojos ar Prahos žemėlapius (parsisiunčiant iš interneto kaip žaidimo priedus).
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Šiuo metu Klaipėdoje priveista daug maršrutų su A ir B raidėmis. 6A maršrutas buvo lemiamas. Po jo įvedimo pradėjau galvoti, ką būtų galima padaryti kitaip, kad raidinių maršrutų būtų kuo mažiau, o susisiekimas ne tik kad nepablogėtų, bet ir pagerėtų

                Paanalizavęs žemėlapį, vizualiai įvertinęs keleivių srautus nusprendžiau, kad galima naikinti 8 maršrutus ir sukurti 3 naujus. Na, greičiau tai būtų ne naikinimas, bet esamų maršrutų apjungimas.

                Naikinami: 2A, 2B, 5B, 6A, 7, 11, 11A, 28.
                Vietoje jų atsiranda 7, 11, ir 11A.

                7 maršrutas.
                Iš esmės tai tas pats 7, tik pratęstas į miesto gilumą. Šiuo metu į Mazūriškes iš ligoninių važiuoja mikroautobusas, kuris netenkina esamų poreikių, dažnai važiuoja visiškai užpildytas. Po pokyčių šiame maršrute važiuotų autobusas (12m) tokiu pačiu intervalu, koks yra dabar (30-60 min). Dalis trasos dubliuotų dabar esančio 28 maršruto trasą, nenuskriaudžiant Baltijos pr. ir Bangų gatvės gyventojų. Galima sumažinti 14 maršruto reisų skaičių.
                Pagerėja susisiekimas Mazūriškių, Tauralaukio, Bangų g. ir Baltijos pr. gyventojams.


                11 maršrutas.
                Susisiekimas su Lėbartais šiuo metu yra daugiau nei pakankamas, todėl 11 maršrutas sutrumpinamas ir sujungiamas su 2A maršrutu. Naujasis maršrutas prasidėtų ir pasibaigtų Sportininkuose (taip, kaip 10 prasideda ir baigiasi AP), taip neapkraunama galinė Mogiliovo g. stotelė. Atsiranda galimybė be persėdimų nuvykti iš Mogiliovo rajono į Sportininkų (ir atgal). Darbo dienomis autobusas važiuotų 10-20 min intervalu, poilsio 20-30 min. Žinoma, važiuotų ne mikroautobusas.
                Pagerėja susisiekimas Mogiliovo ir Sportininkų rajonams, Debreceno gatvės gyventojams.


                11A maršrutas (arba 28, bet ne skaičiuke esmė ).
                Panaikinus 28 maršrutą sodininkai praranda susisiekimą su miesto centru, todėl 11A yra pratęsiamas į miesto gilumą (galima sakyti, sujungiamas su dabartiniu 6A). Kad sumažinti Tiltų ir Manto gatvių apkrovą, maršrutas nukreipiamas aplink, per Pilies tiltą. Vasarą šis maršrutas turėtų nemažą populiarumą - Mogiliovo ir Taikos pr. gyventojams atsiranda tiesioginis susisiekimas su senąja perkėla. Maršrutu važiuotų 12 ir 18m autobusai 20-30 minučių intervalu.


                Pokyčių minusai.
                Kol kas radau tik 1. Debreceno rajono sodininkai prarandą susisiekimą su Šernais. Tačiau tai nesunkiai būtų išsprendžiama ne naikinant, bet pratęsiant dabartinį 2B maršrutą iki Šernų. Pakaktų vieno mikroautobuso.

                Žinau, kad iš mano tokių pamąstymų naudos 0, bet savo mintis norisi išsisakyti
                Kokia būtų jūsų nuomonė?

                P.S. Jei nepataikiau į temą, perkelkit prašau.

                Comment


                  Nesulaukiau jokios reakcijos. Na, bent fantazuoti nieks nedraudžia, tai tęsiu toliau

                  Į nugarą jau kvėpuoja vasara. Kaip ir kasmet, tuoj tuoj žmonės pradės veržtis prie jūros. Žinoma, kaip ir kiekvienais metais, visi turės presuotis į trumpus autobusus. O KKT eilę metų iš eilės atsimazina nuo bet kokių pokyčių vykdymo "argumentais", tokiais kaip "ilgi autobusai netilps Molo ir Mogiliovo gatvėse"...

                  Pabandžiau paieškoti išeities. Kuo paprastesnės.

                  Atsižvelgiant į "geležinius" Neniškio ir Ko argumentus, įvedamas naujas maršrutas, kuriuo galėtų važiuoti (tik) prailginti autobusai. Skirkim jam numerį 86 - tarsi 8 ir 6 junginys.


                  Maršrutas prasidėtų Jūrininkų st., baigtųsi Girulių st. Pamario gatvėje (galinė 4A maršruto stotelė). Grįžtant atgal užsuktų į Melnragę (kaip dabartinis 4). Važiuotų KLAP'o prailginti autobusai iš 8 maršruto.

                  Kadangi buvusio susisiekimo netenka stotys ir Mogiliovo gatvė, 8 maršrutas nukreipiamas į pastarąją. Jame važiuotų trumpieji autobusai iš 6 maršruto tokia trasa:


                  Tikrasis 6-asis naikinamas, 6E paliekamas ir pratęsiamas iki Švyturio stotelės.

                  Autobusai tokiais maršrutais važiuotų visą vasarą.
                  Arba tik vasaros savaitgaliais ir švenčių dienomis, bet taip atsirastų tik dar daugiau painiavos.
                  Paskutinis taisė Briedis; 2016.05.06, 17:29.

                  Comment


                    Pasiūlymas Vilniuje: vietoj kuriamo 30 maršruto pratęsti 63-ią iki Šiaurės miestelio per Konstitucijos-Kalvarijų-Apkasų g. Pridėti du autobusus.
                    Privalumai: Šiaurės miestelis gautų prašytą susisiekimą su Pilaitės pr.; Šiaurinė Pilaitė ir visos gyvenvietės iki Karveliškių gautų dažnesnį susisiekimą; nereiktų retinti 4G.

                    Comment


                      Vykstant diskusijoms apie a30 maršrutą Vilniuje, norėčiau pasiūlyti alternatyvą.

                      1) 4G maršruto trasos pakeitimas. Visų pirmą, Pilaitėje važiuotų žiedine trasa (kaip 6G centre). Antrą, būtų keičiama trasa nuo Centro iki Saulėtekio.

                      Taigi, 4G maršrutas būtų: Saulėtekis – Antakalnio g. – Žaliasis tiltas – Konstitucijos pr. – Pilaitės pr. – Pilaitė.
                      Trasa: Saulėtekio al., Nemenčinės pl., Antakalnio g., T. Kosciuškos g., Žygimantų g., Kalvarijų g., Konstitucijos pr., T. Narbuto g., Pilaitės pr., Karaliaučiaus g., Bitėnų g., Karaliaučiaus g., Vydūno g., Pilaitės pr. ir toliau atgal minėtomis gatvėmis į Saulėtekį.
                      Sustotų šiose stotelėse: Senoji plytinė, Gedimino technikos universitetas, Vilniaus universitetas, Saulėtekis, Antakalnis, Klinikų st., Šilo tiltas, L. Sapiegos st., Šv. Petro ir Povilo bažnyčia, Karaliaus Mindaugo tiltas, Žaliasis tiltas, Europos aikštė, Lietuvos sąjūdžio kelias, Lietuvos edukologijos universitetas, T. Narbuto st., Sietyno st., Smalinės st., Įsruties st., Pajautos st., Gilužio st., Bitėnų st., Karaliaučiaus st., Tolminkiemio st., Papilėnų st., Sietyno st. ir toliau jau minėtose stotelėse.

                      Pakeitimų pliusai:
                      • atsiranda greitas susisiekimas atkarpoje Saulėtekis – Žaliasis tiltas;
                      • atsiranda jungtis Arkikatedra – Konstitucijos pr.;
                      • atsiranda jungtis Pilaitė – Centras – Arkikatedra (Senamiestis);
                      • Naujosios Pilaitės susisiekimo gerinimas.

                      2) Keičiant 4G trasą, atsiranda galimybė padaryti 7G maršrutą Žirmūnai – Žaliasis tiltas – Lazdynai.
                      Šio maršruto trasa būtų: Žirmūnų g., Šeimyniškių g., Kalvarijų g., A. Goštauto g., J. Tumo-Vaižganto g., Savanorių pr., Oslo g., Erfurto g., Architektų g., Erfurto g., Oslo g. ir toliau minėtomis gatvėmis atgal į Žirmūnus.
                      Sustotų šiose stotelėse: Šaltinėlio st., Žirmūnų seniūnija, Kareivių st., Šiaurės miestelis, Minties st., Tuskulėnų rimties parkas, „Žalgirio“ stadionas, Žaliasis tiltas, J. Tumo-Vaižganto st., M. K. Čiurlionio st., Vingis, Savanorių prospektas, Gerosios Vilties st., Šiltnamių st., Lazdynų ligoninė, Erfurto st., Lazdynų seniūnija, Žėručio st., Lazdynai.
                      Atgal stotų šiose stotelėse: Lazdynai, Ąžuolo st., Ryto st., Akacijų st., Šalnos st., Architektų st., Riešutų st., Lazdynai, Žėručio st. ir toliau jau minėtose stotelėse.

                      Šio maršruto pliusai:
                      • atsiranda greitas susisiekimas atkarpoje Žirmūnai – Žaliasis tiltas;
                      • atsiranda seniai reikalinga jungtis Lazdynai – Žaliasis tiltas;
                      • patogi jungtis Žaliasis tiltas – Lazdynų ligoninė;
                      • greitasis maršrutas aptarnatų visus Lazdynus;
                      • stotų „Žalgirio“ stadiono stotelėje dėl ten vystomų projektų.

                      Comment


                        Visai įdomūs pasiūlymai - tuolab kad ir kadanors (lai mano žodžiai eina Dievui į širdį) Vilniuje būsiančio metro siūloma pirmoji trasa eitų analogiškai - noriu tikėti, kad tai reiškia padarytus kažkokius skaičiavimus, kad tokia trasa atsipirktų. Tik štai man kilo klausimas su Gilužio stotele -- ar neprailgs kelionė šioje stotelėje įlipantiems keleiviams, jeigu jiems dar reiks sukinėtis Bitėnų žiede (kaip matau, siūloma kad 4G čia stotų tik viena kryptimi). Gal tada geriau trasą Pilaitėje palikti esamą ?Beje, Leono Sapiegos stotelėje nėra itin didelių keleivių srautų - tai liudija ir SĮSP pateikiami stotelių paros apyvartos duomenys. Analogiškai ir su "Žalgirio" stadiono stotele - juk čia jau važiuojantys 4G ir 6G nestoja, reiškiasi nėra ko stoti ir naujam greitajam. Vystomi projektai dar tik vystomi, čia tas pats, kas siūlyt 3G užsukt prie Nacionalinio stadiono. Šiltnamių stotelę irgi naikinčiau, panašios apyvartos stoteles (pvz.: Antano Jonyno, Stasio Lozoraičio) kiti greitieji irgi praleidžia, tuolab kad ir st. Lazdynų ligoninė netoli. Ir iš vis - kodėl reiktų Lazdynuose stot visose stotelėse, jeigu kiti greitieji tokios praktikos beveik nesilaiko - išskyrus 6G Naujojoje Vilnioje, bet čia ir "skrituliukų dydžiai" didesni - manau užtektų stoti Erfurto, Architektų, Ąžuolo, Ryto ir tada vėl Erfurto stotelėse, Erfurto gatvę paliekant kokiam 21-ui, nukreipiant jį čia vietoj Architektų g. 22-ą naikinčiau, per daug dubliacijos su 7G
                        Paskutinis taisė 10.000; 2016.06.14, 19:08.

                        Comment


                          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                          Šiltnamių stotelę irgi naikinčiau, panašios apyvartos stoteles (pvz.: Antano Jonyno, Stasio Lozoraičio) kiti greitieji irgi praleidžia
                          Šioje stotelėje visada išlipa daug žmonių, bet įlipa - nedaug, nes įlipama yra Architektų st. į 22-ą.

                          Beje, nepatinka man tai, kad siūlai daryti tokius ilgus žiedinius maršrutus. Jau dabar intervalai būna netolygūs dėl transporto spūsčių, o atstovos nebuvimas viename maršruto gale tik apsunkina visą situaciją.

                          Beje, trūksta tik dar vieno greitojo Pašilaičiai - Justiniškių g. - Žvėrynas - Reformatų st. - Savanorių pr. - Ž. Paneriai ir galima bus naikinti troleibusus.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            Šioje stotelėje visada išlipa daug žmonių, bet įlipa - nedaug, nes įlipama yra Architektų st. į 22-ą.
                            Hmmmm, bet kas trukdo tiems žmonėms išlipti Lazdynų ligoninės st ? Juk atstumas tarp jų tikrai nėra pats didžiausias. Prieš įvedant 3G st. Saltoniškės irgi buvo populiaresnė nei st. Šeškinė, tačiau žmonės sugebėjo persiorientuoti.

                            Beje, trūksta tik dar vieno greitojo Pašilaičiai - Justiniškių g. - Žvėrynas - Reformatų st. - Savanorių pr. - Ž. Paneriai ir galima bus naikinti troleibusus.
                            Juokai juokais, bet bent jau aš tai nematau jokios prasmės palikinėti troleibusus, vien dėl to, kad jie yra troleibusai, nepaisant to, kaip beprotiškai jie dubliuojasi (pvz.: 4 ir 14, 6 ir 12). Šitoks greitųjų įvedimas Žirmūnuose ir Antakalnyje leistų to išvengti, kadangi 12-ą ir 14-ą būtų galima laisvai panaikinti. Tuolab kad ir naujų greitųjų autobusų maršrutų įvedimas kainuotų žymiai pigiau (reiktų tik pagaminti naujas lenteles) negu greitųjų troleibusų (reiktų kiekvieną stotelę apsatyti iešmais, kad būtų įmanomas lenkimas, bei užsipirkti dvigubų troleibusų). Manau, žmonėms greitis (t.y. praleidžiamos tam tikros stotelės) svarbiau nei ekologija, dėl to reiktų plėsti greitųjų autobusų tinklą, o ne palikinėti troleibusus.

                            Comment


                              Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                              Hmmmm, bet kas trukdo tiems žmonėms išlipti Lazdynų ligoninės st ? Juk atstumas tarp jų tikrai nėra pats didžiausias. Prieš įvedant 3G st. Saltoniškės irgi buvo populiaresnė nei st. Šeškinė, tačiau žmonės sugebėjo persiorientuoti.
                              Nelabai vykęs palyginimas su Saltoniškėmis, nes:
                              1) tai daugiausia persėdimų stotelė;
                              2) šios stotelės populiarumo kritimas labai mažai susijęs su greitaisiais maršrutais.

                              Ji buvo "nuskalpuota" jau seniai, kai tik buvo pastatyta estakada nuo pedagoginio žiedo į Ukmergės g. Dalis žmonių persiorientavo į 3 stoteles aplink minėtą žiedinę sankryžą, nes tik ten dabar yra patogu atlikti persėdimus.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                Vykstant diskusijoms apie a30 maršrutą Vilniuje, norėčiau pasiūlyti alternatyvą.

                                1) 4G maršruto trasos pakeitimas. Visų pirmą, Pilaitėje važiuotų žiedine trasa (kaip 6G centre). Antrą, būtų keičiama trasa nuo Centro iki Saulėtekio.

                                Taigi, 4G maršrutas būtų: Saulėtekis – Antakalnio g. – Žaliasis tiltas – Konstitucijos pr. – Pilaitės pr. – Pilaitė.
                                Trasa: Saulėtekio al., Nemenčinės pl., Antakalnio g., T. Kosciuškos g., Žygimantų g., Kalvarijų g., Konstitucijos pr., T. Narbuto g., Pilaitės pr., Karaliaučiaus g., Bitėnų g., Karaliaučiaus g., Vydūno g., Pilaitės pr. ir toliau atgal minėtomis gatvėmis į Saulėtekį.
                                Sustotų šiose stotelėse: Senoji plytinė, Gedimino technikos universitetas, Vilniaus universitetas, Saulėtekis, Antakalnis, Klinikų st., Šilo tiltas, L. Sapiegos st., Šv. Petro ir Povilo bažnyčia, Karaliaus Mindaugo tiltas, Žaliasis tiltas, Europos aikštė, Lietuvos sąjūdžio kelias, Lietuvos edukologijos universitetas, T. Narbuto st., Sietyno st., Smalinės st., Įsruties st., Pajautos st., Gilužio st., Bitėnų st., Karaliaučiaus st., Tolminkiemio st., Papilėnų st., Sietyno st. ir toliau jau minėtose stotelėse.

                                Pakeitimų pliusai:
                                • atsiranda greitas susisiekimas atkarpoje Saulėtekis – Žaliasis tiltas;
                                • atsiranda jungtis Arkikatedra – Konstitucijos pr.;
                                • atsiranda jungtis Pilaitė – Centras – Arkikatedra (Senamiestis);
                                • Naujosios Pilaitės susisiekimo gerinimas.
                                Šiuo atveju gal ir būtų nušauti iškart du zuikiai, bet:
                                1) Vis tiek nėra susisiekimo V. Kudirkos aikštė - Europos aikštė
                                2) Pilaitėje nebūtų ganėtinai patogu dėl užsukimo į Bitėnų stotelę.
                                3) Esu įsitikinęs, kad tokiu atveju 19 troleibusu nuo Europos a. iki Antakalnio nuvažiuoti bus greičiau.
                                Savo pasiūlymus dėl eismo organizavimo Pilaitėje pateiksiu žemiau.

                                2) Keičiant 4G trasą, atsiranda galimybė padaryti 7G maršrutą Žirmūnai – Žaliasis tiltas – Lazdynai.
                                Šio maršruto trasa būtų: Žirmūnų g., Šeimyniškių g., Kalvarijų g., A. Goštauto g., J. Tumo-Vaižganto g., Savanorių pr., Oslo g., Erfurto g., Architektų g., Erfurto g., Oslo g. ir toliau minėtomis gatvėmis atgal į Žirmūnus.
                                Sustotų šiose stotelėse: Šaltinėlio st., Žirmūnų seniūnija, Kareivių st., Šiaurės miestelis, Minties st., Tuskulėnų rimties parkas, „Žalgirio“ stadionas, Žaliasis tiltas, J. Tumo-Vaižganto st., M. K. Čiurlionio st., Vingis, Savanorių prospektas, Gerosios Vilties st., Šiltnamių st., Lazdynų ligoninė, Erfurto st., Lazdynų seniūnija, Žėručio st., Lazdynai.
                                Atgal stotų šiose stotelėse: Lazdynai, Ąžuolo st., Ryto st., Akacijų st., Šalnos st., Architektų st., Riešutų st., Lazdynai, Žėručio st. ir toliau jau minėtose stotelėse.

                                Šio maršruto pliusai:
                                • atsiranda greitas susisiekimas atkarpoje Žirmūnai – Žaliasis tiltas;
                                • atsiranda seniai reikalinga jungtis Lazdynai – Žaliasis tiltas;
                                • patogi jungtis Žaliasis tiltas – Lazdynų ligoninė;
                                • greitasis maršrutas aptarnatų visus Lazdynus;
                                • stotų „Žalgirio“ stadiono stotelėje dėl ten vystomų projektų.
                                Nemanau kad tai labai pasiteisintų. Aišku, bandyti galima, tačiau panašų susisiekimą galima būtų gauti 14 troleibusą pratęsiant iki Karoliniškių. Su autobusais Vilniuje ir taip striuka. Privataus vežėjo konkursas sustabdytas(sužlugdytas??).
                                Manau, šiuo atveju gal labiau pasitarnautų 22 ir 56 jungimas, kaip jau kažkada siūlė aRa. Lazdynuose maršrutas važinėtų 23 pavidalu. Trasa: st. Lazdynai, Ąžuolo st., Ryto st., Akacijų st., Šalnos st., Architektų st., Riešutų st., st. Lazdynai, Erfurto g., Oslo g., Laisvės pr., Savanorių pr., S. Konarskio g., V. Kudirkos g., Pamėnkalnio g., Jogailos g., Vilniaus g., Kalvarijų g., Konstitucijos pr., Ukmergės g., Šeškinės g., Paberžės g., Gelvonų g., S. Stanevičiaus g., L. Giros g. Jeigu būtų poreikis, maršrutą galima būtų paleisti pro Gedvydžių, Tako, Sporto Gimnazijos stotelės.

                                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                Visai įdomūs pasiūlymai - tuolab kad ir kadanors (lai mano žodžiai eina Dievui į širdį) Vilniuje būsiančio metro siūloma pirmoji trasa eitų analogiškai - noriu tikėti, kad tai reiškia padarytus kažkokius skaičiavimus, kad tokia trasa atsipirktų. Tik štai man kilo klausimas su Gilužio stotele -- ar neprailgs kelionė šioje stotelėje įlipantiems keleiviams, jeigu jiems dar reiks sukinėtis Bitėnų žiede (kaip matau, siūloma kad 4G čia stotų tik viena kryptimi). Gal tada geriau trasą Pilaitėje palikti esamą ?Beje, Leono Sapiegos stotelėje nėra itin didelių keleivių srautų - tai liudija ir SĮSP pateikiami stotelių paros apyvartos duomenys. Analogiškai ir su "Žalgirio" stadiono stotele - juk čia jau važiuojantys 4G ir 6G nestoja, reiškiasi nėra ko stoti ir naujam greitajam. Vystomi projektai dar tik vystomi, čia tas pats, kas siūlyt 3G užsukt prie Nacionalinio stadiono. Šiltnamių stotelę irgi naikinčiau, panašios apyvartos stoteles (pvz.: Antano Jonyno, Stasio Lozoraičio) kiti greitieji irgi praleidžia, tuolab kad ir st. Lazdynų ligoninė netoli. Ir iš vis - kodėl reiktų Lazdynuose stot visose stotelėse, jeigu kiti greitieji tokios praktikos beveik nesilaiko - išskyrus 6G Naujojoje Vilnioje, bet čia ir "skrituliukų dydžiai" didesni - manau užtektų stoti Erfurto, Architektų, Ąžuolo, Ryto ir tada vėl Erfurto stotelėse, Erfurto gatvę paliekant kokiam 21-ui, nukreipiant jį čia vietoj Architektų g. 22-ą naikinčiau, per daug dubliacijos su 7G
                                4G Pilaitėje važiuoja tik Vydūno gatve. Tačiau tiek iš Smalinės gatvių, tiek iš Naujosios Pilaitės yra nemaži srautai. Taip, žmonės eina iki artimiausių stotelių, tačiau tai tikrai nėra labai patogu ir atgraso Pilaitės automobilistus nuo naudojimosi VT.
                                Dėl 7G pamiršote svarbų faktą - tai daugiausia pensininkų rajonas, todėl norint pasiekti didelius keleivių srautus, jam Lazdynuose reikėtų stoti visose stotelėse.


                                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                Hmmmm, bet kas trukdo tiems žmonėms išlipti Lazdynų ligoninės st ? Juk atstumas tarp jų tikrai nėra pats didžiausias. Prieš įvedant 3G st. Saltoniškės irgi buvo populiaresnė nei st. Šeškinė, tačiau žmonės sugebėjo persiorientuoti.
                                Pasakykite tai pensininkui. Su didžiausia pagarba jiems, jie visada išsireikalaus arčiausio susisiekimo.
                                Juokai juokais, bet bent jau aš tai nematau jokios prasmės palikinėti troleibusus, vien dėl to, kad jie yra troleibusai, nepaisant to, kaip beprotiškai jie dubliuojasi (pvz.: 4 ir 14, 6 ir 12). Šitoks greitųjų įvedimas Žirmūnuose ir Antakalnyje leistų to išvengti, kadangi 12-ą ir 14-ą būtų galima laisvai panaikinti. Tuolab kad ir naujų greitųjų autobusų maršrutų įvedimas kainuotų žymiai pigiau (reiktų tik pagaminti naujas lenteles) negu greitųjų troleibusų (reiktų kiekvieną stotelę apsatyti iešmais, kad būtų įmanomas lenkimas, bei užsipirkti dvigubų troleibusų). Manau, žmonėms greitis (t.y. praleidžiamos tam tikros stotelės) svarbiau nei ekologija, dėl to reiktų plėsti greitųjų autobusų tinklą, o ne palikinėti troleibusus.
                                Greituosiuose autobusuose prieš paprastus maršrutus yra tik vienas pranašumas - jie tik praleidžia stotelę, net greičiau nevažiuodami. Tarkim atkarpoje tarp Lazdynų ir G. Vilties 2G velkasi, net nelenkia troleibusų, ir susumavus jis sutaupo tik kokią minutę palyginus su troleibusu. Pagaminti tik lenteles neužtektų, nes jau dabar nemažos dalies autobusų būklė yra bloga.

                                Žadėti Pilaitės srities pasiūlymai:
                                1) 4G paleisti žiedu. Trasa: ..., Pilaitės pr., Papilėnų g., Vydūno g., Smalinės g., Gilužio g. (sąlyga - ši gatvė asfaltuojama), Karaliaučiaus g., Pilaitės pr., ...
                                2) 30 paleisti priešinga 4G kryptimi. Trasa: ..., Pilaitės pr., Karaliaučiaus g., Gilužio g., Smalinės g., Vydūno g., jungiamoji gatvelė tarp Vydūno g. ir Pilaitės pr., Pilaitės pr., ...
                                Kaip tik 30 čia tiktų, nes abejoju, ar ilgas autobusas sugebėtų pasukti nuo Rimi į tą jungiamąją gatvę.
                                3) Nesu tikras, bet ko gero vertėtų grąžinti 54 į Vydūno gatvę kartu su 75.
                                4) 63 lieka savo vietoje. Kaip galimą (optional) sprendimą galima jį pratęsti iki Lukiškių, pridedant vieną autobusą. Individualiųjų namų kvartalai Papiškėse tik didėja.
                                Noriu priminti, kad Naujojoje Pilaitėje, J. Bretkūno gatvėje jau yra padarytos kišenės VT stotelėms. Todėl, kai bus pratęstos Karaliaučiaus ir Smalinės gatvės, reikės kažkaip spręsti VT eismo organizavimą.

                                Comment


                                  Pasiūlymas dėl renginių ir naktinių autobusų maršruto (įtraukiant N. Vilnia, Pavilnį, Gurius, Markučius). Pateikiu savo pasiūlymus. Pasiūlykite savo gatves ties nenurodytais maršrutais. (Viską ką pasiūlysite ir iš diskutuosime bus perduota vienam VMS tarybos nariui su kurio pagalba galimai galėsim pramušti renginių ir naktinių autobusų maršrutus į Naująją Vilnią, Pavilnį, Gurius, Markučius).

                                  Mano siūlomi maršrutai (laukia taisymų ir koregavimų).

                                  SIŪLOMI RENGINIŲ AUTOBUSŲ MARŠRUTAI

                                  156R (pradinė stotelė renginio vieta) Bireliai – Sakališkės – Pagubė – Naujaneriai – Jeruzalė – Baltupiai – Centras (renginio vieta mieste). Važiuotų šiomis gatvėmis: Birelių g., Sakališkių g., Pagubės g., Sakališkių g., Žaliųjų ežerų g., Jeruzalės g., Kalvarijų g., Konstitucijos pr., Geležinio Vilko g., renginio vieta mieste.

                                  157R (pradinė stotelė renginio vieta) Skirgiškės – Europos parkas – Balsiai – Bubilo g. – Ožkiniai – Naujieji Verkiai – Chemijos instituto st. – Baltupio g. – Kalvarijų g. – Centras (rengini vieta mieste). Važiuotų šiomis gatvėmis: Skirgiškių g., Europos parko g., Žaliųjų ežerų g., Balsių g., Bubilo g., Ragučio g., Žaliųjų ežerų g., Mokslininkų g., Chemijos instituto st., Baltupio g., Didlaukio g., Kalvarijų g., Konstitucijos pr., Geležinio Vilko g., renginio vieta mieste.

                                  SIŪLOMI NAKTINIŲ AUTOBUSŲ MARŠRUTAI
                                  106N Naujoji Vilnia – Guriai Pavilnys – Centras – Tuskulėnų g. – Kalvarijų g. – Žaliųjų ežerų g. – Bubilo g. – Balsiai – Naujaneriai – Pagubė – Sakališkės – Bireliai
                                  Važiuotų šiomis gatvėmis: Pramonės g., Linksmoji g., Parko g., Pergalės g., Juodasis kelias, Tolimoji g., Garsioji g., Džiaugsmo g., Pergalės g. Dūmų g., A. Kojelavičiaus g. Stepono Batoro g., Olandų g., Tuskulėnų g., Žalgirio g., Kalvarijų g., Jeruzalės g., Žaliųjų ežerų g., Ragučio g., Bubilo g., Balsių g., Žaliųjų ežerų g., Sakališkių g., Pagubės g., Sakališkių g., Birelių g.

                                  Atgal: (važiuotų tomis pačiomis gatvėmis) Bireliai – Sakališkės – Pagubė – Naujaneriai – Balsiai – Bubilo g. – Žaliųjų ežerų g. – Kalvarijų g. – Tuskulėnų g. – Centras – Guriai – Pavilnys – Naujoji Vilnia

                                  107N Markučiai – Užupis – Centras – Rinktinės g. – Žalgirio g. – Kalvarijų g. – Jeruzalės g. – Ateities g. – Baltupio g. – Chemijos institutas – Mokslininkų g. – Žaliųjų ežerų g. – Popieriaus g. – Naujieji Verkiai – Ožkinių g. – Popieriaus g. – Žaliųjų ežerų g. – Ragučio g. – Bubilo g. – Balsių g. – Žaliųjų ežerų g. – Europos parko g. – Skirgiškės
                                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                  Comment


                                    Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                                    Pasiūlymas dėl renginių ir naktinių autobusų maršruto (įtraukiant N. Vilnia, Pavilnį, Gurius, Markučius). Pateikiu savo pasiūlymus. Pasiūlykite savo gatves ties nenurodytais maršrutais. (Viską ką pasiūlysite ir iš diskutuosime bus perduota vienam VMS tarybos nariui su kurio pagalba galimai galėsim pramušti renginių ir naktinių autobusų maršrutus į Naująją Vilnią, Pavilnį, Gurius, Markučius).

                                    Mano siūlomi maršrutai (laukia taisymų ir koregavimų).

                                    SIŪLOMI RENGINIŲ AUTOBUSŲ MARŠRUTAI

                                    156R (pradinė stotelė renginio vieta) Bireliai – Sakališkės – Pagubė – Naujaneriai – Jeruzalė – Baltupiai – Centras (renginio vieta mieste). Važiuotų šiomis gatvėmis: Birelių g., Sakališkių g., Pagubės g., Sakališkių g., Žaliųjų ežerų g., Jeruzalės g., Kalvarijų g., Konstitucijos pr., Geležinio Vilko g., renginio vieta mieste.

                                    157R (pradinė stotelė renginio vieta) Skirgiškės – Europos parkas – Balsiai – Bubilo g. – Ožkiniai – Naujieji Verkiai – Chemijos instituto st. – Baltupio g. – Kalvarijų g. – Centras (rengini vieta mieste). Važiuotų šiomis gatvėmis: Skirgiškių g., Europos parko g., Žaliųjų ežerų g., Balsių g., Bubilo g., Ragučio g., Žaliųjų ežerų g., Mokslininkų g., Chemijos instituto st., Baltupio g., Didlaukio g., Kalvarijų g., Konstitucijos pr., Geležinio Vilko g., renginio vieta mieste.

                                    SIŪLOMI NAKTINIŲ AUTOBUSŲ MARŠRUTAI
                                    106N Naujoji Vilnia – Guriai Pavilnys – Centras – Tuskulėnų g. – Kalvarijų g. – Žaliųjų ežerų g. – Bubilo g. – Balsiai – Naujaneriai – Pagubė – Sakališkės – Bireliai
                                    Važiuotų šiomis gatvėmis: Pramonės g., Linksmoji g., Parko g., Pergalės g., Juodasis kelias, Tolimoji g., Garsioji g., Džiaugsmo g., Pergalės g. Dūmų g., A. Kojelavičiaus g. Stepono Batoro g., Olandų g., Tuskulėnų g., Žalgirio g., Kalvarijų g., Jeruzalės g., Žaliųjų ežerų g., Ragučio g., Bubilo g., Balsių g., Žaliųjų ežerų g., Sakališkių g., Pagubės g., Sakališkių g., Birelių g.

                                    Atgal: (važiuotų tomis pačiomis gatvėmis) Bireliai – Sakališkės – Pagubė – Naujaneriai – Balsiai – Bubilo g. – Žaliųjų ežerų g. – Kalvarijų g. – Tuskulėnų g. – Centras – Guriai – Pavilnys – Naujoji Vilnia

                                    107N Markučiai – Užupis – Centras – Rinktinės g. – Žalgirio g. – Kalvarijų g. – Jeruzalės g. – Ateities g. – Baltupio g. – Chemijos institutas – Mokslininkų g. – Žaliųjų ežerų g. – Popieriaus g. – Naujieji Verkiai – Ožkinių g. – Popieriaus g. – Žaliųjų ežerų g. – Ragučio g. – Bubilo g. – Balsių g. – Žaliųjų ežerų g. – Europos parko g. – Skirgiškės
                                    Ir vėl? Tu rimtai? Naktiniai ir renginių maršrutai į Skirgiškes, Kryžiokų sodus ir net po 2 tokius maršrutus į Balsius ir Naujanerius? Karščiai lyg ir baigės, o tu kliedi. Gal jau sakyčiau užteks? Ką tie maršrutai veš? Suprasčiau, pasiūlytum vieną naktinį, pavyzdžiui, Stotis-Naujaneriai, bet po 2 naktinius/renginių maršrutus į Balsius, Naujanerius, Kryžiokų sodus(!) ir po vieną į Pagubę, Birelius ir Skirgiškes(!) rodo, kad kažkas tau negerai.

                                    Comment


                                      Parašė Elis Rodyti pranešimą
                                      Ir vėl? Tu rimtai? Naktiniai ir renginių maršrutai į Skirgiškes, Kryžiokų sodus ir net po 2 tokius maršrutus į Balsius ir Naujanerius? Karščiai lyg ir baigės, o tu kliedi. Gal jau sakyčiau užteks? Ką tie maršrutai veš? Suprasčiau, pasiūlytum vieną naktinį, pavyzdžiui, Stotis-Naujaneriai, bet po 2 naktinius/renginių maršrutus į Balsius, Naujanerius, Kryžiokų sodus(!) ir po vieną į Pagubę, Birelius ir Skirgiškes(!) rodo, kad kažkas tau negerai.
                                      Bandžiau daryti vieną, bet kitaip nesigauna. Gali būti vienas, bet tiek Bubilo g., Bireliai, Pagubė, st., Juozapiškės turi būti aptarnaujami VT. Ir keleivių tikrai būtų. Man rūpi mikrorajono gyventojai, ne dėl savęs, o dėl kitų turi būti renginių ir naktinių autobusų maršrutai į šį mikrorajoną.
                                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                      Comment


                                        O pvz. Grigiškėms nereikia? Gal dar užsimanysit, kad naktinis VT iki pat durų vežtų?

                                        Comment


                                          Pasiūlymas - nuo rugsėjo mėn. tapusį nereikalingą 26 maršrutą paleisti trasa "Ozo g. - Didlaukio g. - Jeruzalė - Mažieji Gulbinai.

                                          Maršrutas: 26 "Ozo g. - Didlaukio g. - Jeruzalės g. - Mažieji Gulbinai".
                                          Trasa: st. Ozo žiedas, V. Gerulaičio g., Ozo g., Kalvarijų g., Didlaukio g., Baltupio g., Ateities g., Jeruzalės g., Žaliųjų Ežerų g., Gulbinėlių g. Raudonės g., st. Mažieji Gulbinai.
                                          Stotelės: Ozo žiedas - Licėjus - Pramogų arena - J. Kazlausko st. - Naujakiemio st. - Baltupiai - Didlaukio st. - Ateities st. - Rugių st. - Kalvarijos - Jeruzalė - Žaliųjų Ežerų st. - P. Baublio st. - Verkių Rūmai - Ežerėliai (tik link Mažųjų Gulbinų) - Gulbinėlių st. (nauja stotelė ties Gulbinėlių ir Prašiškių gatvių sankryža, pažymėjau vietą https://goo.gl/Xwekvq ) - Mažieji Gulbinai ( https://goo.gl/rkkqB6 ).

                                          Nubrėžiau šį maršrutą čia: https://goo.gl/gqSCNS (atsiprašau už primityvumą).Visas stoteles pažymėjau tik viena kryptim (Ozo g. -> Mažieji Gulbinai), tik naujai siūlomą Gulbinėlių stotelę pažymėjau abiem kryptim.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X