Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė lukass Rodyti pranešimą

    Ir dėl tokios smulkmenos žmonės neis į tą stotelę??? Kiek laiko užtruks pereit GV, 10, 15 ar 30 min?
    Nebus kitos - eis. Bet kam perkelti dabartinę patogią stotelę? Kam reikia ekspreso - nusileidžia nuo kalno iki 1G. Mano nuomone geriau mažiau maršrutų, kurie gal neprivežia iki durų, bet tankesniu tvarkaraščiu. Bent man vienas iš labiausiai užknisančių dalykų su VT - galimybė praleidus TĄ VIENINTELĮ ilgai lauktį sekančio autobuso/troleibuso. Vilniuje kaip tik reiktų skaidyti ilgus maršrutus į trumpus nesidubliuojančius ir skatinti persėdimus. O ne prikurti naujų skersai-išilgai-ratais-kvadaratais važinėjančių.

    Comment


      Parašė lukass Rodyti pranešimą

      Ir dėl tokios smulkmenos žmonės neis į tą stotelę??? Kiek laiko užtruks pereit GV, 10, 15 ar 30 min?
      Gal 1-2min. lėčiau. Bet o kodėl žmonės turėtų norėti net ir tą 1 ar 2 minutes “paaukoti”, vietoj greitesnio atvykimo į miestą ? Ir iš vis nemanau, kad kažkas eitų į tą 69, nes kaip jau anksčiau buvo minėta “žmonėms patinka, kai yra alternatyva.” Nespėjai į 49 - ne bėda, gali pavažiuot su 1G ar 10,34. Nespėjai į 69 - vėl 1-2 minutės ėjimo atgal į Didlaukio stotelę ? Tai elementariai bus nepatogu

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Nebus kitos - eis. Bet kam perkelti dabartinę patogią stotelę? Kam reikia ekspreso - nusileidžia nuo kalno iki 1G...
        Mano siūlimuose naujasis GV "ekspresas" nenuvežtų iki 1G.
        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

        Comment


          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
          Gal 1-2min. lėčiau. Bet o kodėl žmonės turėtų norėti net ir tą 1 ar 2 minutes “paaukoti”, vietoj greitesnio atvykimo į miestą ? Ir iš vis nemanau, kad kažkas eitų į tą 69, nes kaip jau anksčiau buvo minėta “žmonėms patinka, kai yra alternatyva.” Nespėjai į 49 - ne bėda, gali pavažiuot su 1G ar 10,34. Nespėjai į 69 - vėl 1-2 minutės ėjimo atgal į Didlaukio stotelę ? Tai elementariai bus nepatogu
          Atsiras žmonių, kuriems bus patogu. Be to, aš nesiūlau uždaryt visų maršrutų Didlaukio g (!), žmonės rinksis.
          Mano apibrauktos zonos gyventojam tikrai nėra arčiau paeiti iki 1G Baltupių stotelės.
          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

          Comment


            Parašė lukass Rodyti pranešimą
            Aš tikiu tuo, ką matau, o kasdien matau apytusčius 1G ir 53 net ir piko valandomis.
            Kai grafikų dažnis yra 2-3 minutės (bendrai), tai jo, jei kažkuris vienas šiek tiek paskuba ir prisivija ankstesnįjį, arba tarkim 2min. ilgiau laiko parduoda žmonėms bilietus ir jį prisiveja vėlesnysis, tai gal susidaro tokios situacijos, kad vieno autobuso užpildymas 50%, o kito 150%. Bet ar dėl to reikia pirkti brangius keturašius autobusus ir turėti daug brangių investicijų, kai dabartinė sistema yra daugiau mažiau gera ? Tokių autobusų vėlavimo/skubėjimo veiksnių mes nepanaikinsim. O jeigu nukreipsim 53 per Šventaragio, tai turbūt po mėnesio vėl siūlysi ką nors naujo (pvz.: Olandų), nes pasimatys kad labai jis dubliuoja 10 ?

            Comment


              Parašė lukass Rodyti pranešimą

              Atsiras žmonių, kuriems bus patogu. Be to, aš nesiūlau uždaryt visų maršrutų Didlaukio g (!), žmonės rinksis.
              Mano apibrauktos zonos gyventojam tikrai nėra arčiau paeiti iki 1G Baltupių stotelės.
              Ir pasirinkimas bus 69-o nenaudai. Nes Didlaukio st. yra daugiau alternatyvų, mažiau laiko eiti į stotelę, nereikia grįžinėt atgal, jei pavėluoji į autobusą.

              Comment


                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                ...Bet ar dėl to reikia pirkti brangius keturašius autobusus ir turėti daug brangių investicijų, kai dabartinė sistema yra daugiau mažiau gera ? Tokių autobusų vėlavimo/skubėjimo veiksnių mes nepanaikinsim.
                Kaip ir sakiau, keturašiai tik laiko klausimas neatsiradus naujai transporto rūšiai (ko ir nenusimato) dėl mažinamos automobilizacijos.

                O jeigu nukreipsim 53 per Šventaragio, tai turbūt po mėnesio vėl siūlysi ką nors naujo (pvz.: Olandų), nes pasimatys kad labai jis dubliuoja 10 ?
                Viename iš ankstesnių post'ų minėjau, kad ir 10 trasa taisytina.
                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                Comment


                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                  Ir pasirinkimas bus 69-o nenaudai. Nes Didlaukio st. yra daugiau alternatyvų, mažiau laiko eiti į stotelę, nereikia grįžinėt atgal, jei pavėluoji į autobusą.
                  Bet tai vienintelis greičiausias susisiekimas su greitai besivystančiu Saltoniškių rajonu.
                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    (...)
                    62 geras maršrutas. Tik būtų dar geresnis ir, kaip minėta, punktualesnis, jei važiuotų per Žvalgų g. Nežinau kaip ten su posūkiu iš Žirmūnų g. link Valakampių tilto, bet neturėtų būti blogiau, nei kairysis posūkis prie Pramogų arenos. Be to, ties Žvalgų/Verkių/Žimūnų g. sankryža yra Vilniaus Kolegijos bendrabučiai, o jiems yra aktualu važiuoti iki Didlaukio g...
                    Kaip šis variantas https://wikiroutes.info/en/idea/22311 ?
                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                    Comment


                      Parašė lukass Rodyti pranešimą

                      Bet tai vienintelis greičiausias susisiekimas su greitai besivystančiu Saltoniškių rajonu.
                      Ir piko metu strigtų prie Žalgirio/GV/Pedagoginio ilgam. Ar ten irgi daryt A juostas?

                      Comment


                        Parašė lukass Rodyti pranešimą

                        Mano siūlimuose naujasis GV "ekspresas" nenuvežtų iki 1G.
                        Tuo blogiau. Jei praleidai tokį vieną autobusą - sėdi stotelėj iki sekančio autobuso. Ilgai. Arba ilgai eini iki alternatyvios stotelės. O kažkas tuo metu laukia netoliese kitoj stotelėj kito į panašią pusę važiuojančio autobuso. Vietoj to, kad padaryt bendrą maršrutą ir juo paleisti dažnai, kad net nereiktų galvoti apie tvarkaraštį ir pavėlavimą-nepavėlavimą.

                        Comment


                          O dab. 49 ir 69 ilgam nestoja žiede ar Žalgirio/GV? Ir kiek tas ilgai?
                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Tuo blogiau. Jei praleidai tokį vieną autobusą - sėdi stotelėj iki sekančio autobuso. Ilgai. Arba ilgai eini iki alternatyvios stotelės. O kažkas tuo metu laukia netoliese kitoj stotelėj kito į panašią pusę važiuojančio autobuso. Vietoj to, kad padaryt bendrą maršrutą ir juo paleisti dažnai, kad net nereiktų galvoti apie tvarkaraštį ir pavėlavimą-nepavėlavimą.
                            Aš ir nesiūlau "ekspreso" su dviem autobusais valandos bėgyje. O kas neleidžia keleiviams ateiti pora min anksčiau?

                            O apie kokį "bendrą" maršrutą kalbate?
                            Paskutinis taisė lukass; 2018.01.26, 13:15.
                            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                            Comment


                              Dėl 53 Fabijoniškių/Šeškinės keleivių iki "tikro" senamiesčio (VK aikštės):

                              40 centre galėtų važiuoti žiedu Goštauto, Vilniaus, Jogailos, Pamėnkalnio, J. Tumo - Vaižganto, Lukiškių gatvėmis;
                              56 tokia pačia trasa, tik priešinga kryptimi.
                              Taip 1G net nereiktų keturašių autobusų įgyvendinus mano siūlomus 53 pakeitimus.
                              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                              Comment


                                Parašė lukass Rodyti pranešimą

                                Aš ir nesiūlau "ekspreso" su dviem autobusais valandos bėgyje. O kas neleidžia keleiviams ateiti pora min anksčiau?

                                O apie kokį "bendrą" maršrutą kalbate?
                                Stenkis kaip nori, vistiek kartais sugebėsi pavėluoti. Be to planuojant ateiti anksčiau ilgėja suvokiamo keliavimo trukmė. Bent man (nors kiek tenka diskutuoti, ne tik man..) taikymasis prie tvarkaraščio ir visi tie "ateiti porą min anksčiau" yra #1 VT trūkumas. Galiu arba investuoti pastangas į atėjimą anksčiau į stotelę, arba į pinigų uždirbimą. Kuriuos investuosiu į automobilį, kad galėčiau nesukti galvos dėl tvarkaraščių

                                Dėl bendrų maršrutų - turiu omeny, kad turėtų būti mažiau nuo-durų-iki-durų retai važinėjančių dalinai besidubliuojančių maršrutų, o daugiau dažnai važiuojančių ir su persėdimais. Schema galėtų būti panaši į saulę su papildomu lanku. Spinduliai iš periferijos į centrą su galimybe peršokti nuo vieno spindulio prie kito.

                                Comment


                                  Parašė lukass Rodyti pranešimą
                                  O dab. 49 ir 69 ilgam nestoja žiede ar Žalgirio/GV? Ir kiek tas ilgai?
                                  Atsirastų problema važiuojant link Santariškių - kadangi dabar autobusas nevažiuoja pro GV, gaunasi kaip ir greičiausias trasos variantas - Edukologijos žiedas, Konstitucijos pr., Linkmenų g., Žalgirio g. Bet jeigu reiktų važiuoti į GV, visas šitas “lankstas” sunaudotų dar papildomas 4-5min., kadangi greičiausiu keliu - pro estakadą ir tą mažą Lvovo g. žieduką autobusas nepravažiuotų

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Stenkis kaip nori, vistiek kartais sugebėsi pavėluoti. Be to planuojant ateiti anksčiau ilgėja suvokiamo keliavimo trukmė. Bent man (nors kiek tenka diskutuoti, ne tik man..) taikymasis prie tvarkaraščio ir visi tie "ateiti porą min anksčiau" yra #1 VT trūkumas. Galiu arba investuoti pastangas į atėjimą anksčiau į stotelę, arba į pinigų uždirbimą. Kuriuos investuosiu į automobilį, kad galėčiau nesukti galvos dėl tvarkaraščių
                                    Negi pora min daug kainuoja?

                                    Dėl bendrų maršrutų - turiu omeny, kad turėtų būti mažiau nuo-durų-iki-durų retai važinėjančių dalinai besidubliuojančių maršrutų, o daugiau dažnai važiuojančių ir su persėdimais. Schema galėtų būti panaši į saulę su papildomu lanku. Spinduliai iš periferijos į centrą su galimybe peršokti nuo vieno spindulio prie kito.
                                    Laukiame konkretesnių siūlymų
                                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                    Comment


                                      Parašė lukass Rodyti pranešimą
                                      Dėl 53 Fabijoniškių/Šeškinės keleivių iki "tikro" senamiesčio (VK aikštės):

                                      40 centre galėtų važiuoti žiedu Goštauto, Vilniaus, Jogailos, Pamėnkalnio, J. Tumo - Vaižganto, Lukiškių gatvėmis;
                                      56 tokia pačia trasa, tik priešinga kryptimi.
                                      Taip 1G net nereiktų keturašių autobusų įgyvendinus mano siūlomus 53 pakeitimus.
                                      Tau gi Mettal aiškiai parašė, pagrindinės problemos kyla Kalvarijų gatvėje, nuo Pramogų Arenos stotelės. Nei 40, nei 56 ne prie ko. O šitokios jų trasos tik dar labiau sugadintų gyvenimą keleiviams, kadangi prarandamos jungtys su Konstitucijos pr. ir Žaliuoju Tiltu

                                      Comment


                                        Parašė lukass Rodyti pranešimą

                                        Negi pora min daug kainuoja?
                                        Visi žmonės bent porą kartų savo gyvenime yra pavėlavę į autobusą/troleibusą. Tai yra visiškai normali praktika.

                                        Laukiame konkretesnių siūlymų
                                        Konkretus pasiūlymas yra palikti viską taip kaip yra. Nors ir netobulos, dabartinės trasos turi mažiausiai trūkumų

                                        Comment


                                          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                          Atsirastų problema važiuojant link Santariškių - kadangi dabar autobusas nevažiuoja pro GV, gaunasi kaip ir greičiausias trasos variantas - Edukologijos žiedas, Konstitucijos pr., Linkmenų g., Žalgirio g. Bet jeigu reiktų važiuoti į GV, visas šitas “lankstas” sunaudotų dar papildomas 4-5min., kadangi greičiausiu keliu - pro estakadą ir tą mažą Lvovo g. žieduką autobusas nepravažiuotų
                                          Tačiau dabar problema važiuojant link Lazdynų toje sankryžoje. Nuvažiavus nuo žiedo link Santariškių ilgiau poros min autobusas netruktų toje sankryžoje.
                                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X