Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Mano siūlymai būtų tokie:

    35-ą palikti taip, kaip yra;
    36-ą sutrumpinti iki stotelės Balsiai. Persės žmonės šioje stotelėje į 65-ą, kurį, aišku, reiktų padažninti ir paderinti su 36-u.
    35-ą galima trumpinti iki Popieriaus st. O st. Balsiai 36 netinka ir jis yra nereikalingas. Nes šiltuoju metu važiuotų 35 ir 65 su užsukimais į st. Balsio ežero paplūdimys.

    Parašė Lucario Rodyti pranešimą
    O mano nuomone viskas gerai taip kaip yra dabar..
    Ožkiniai turi savo maršrutą susisiekimui su miestu. Balsiai , Naujaneriai , Pagubė ir Bireliai taipogi.
    Kam reikalingi 4 vienodi autobusų maršrutai važiuojantys viena ir tą pačia trąsa? Užtektų iš miesto 35 autobuso maršruto, kuris gautų autobusų iš 36, 66, 76 autobusų maršrutų, taip pat gautų ir 65 autobusų iš 36, 66, 76 autobusų maršrutų.

    [QUOTE=Marius555;817934]Būtent persėdimas čia ir yra didžiausia problema. Visgi reikia atsižvelgti į tai, kaip patogiau daugumai keleivių. O dauguma šios maršrutų grupės (35, 36, 65, 66, 76) keleivių, ko gero, važiuoja iš miesto į Balsius/Naujanerius/Ožkinius (ar kitus aplinkinius rajonus) arba atvirkščiai - iš šių rajonų į miestą.
    65 maršrutas patogiausias nedidelei daliai keleivių - daugiausia Balsių mokyklos mokiniams bei darbuotojams. Be jų, ko gero, tik vienetai keleivių važinėja tarp Ožkinių bei Balsių, Naujanerių ar pan.
    Pagrindinė kryptis vis tiek yra į miestą/iš miesto. Todėl geriausia palikti visiems tos apylinkės rajonams tiesioginį susisiekimą su miestu, juolab kad jūsų minėtu atveju tam, kad persėsti iš 35 į 65, reikėtų nukrypti nuo tiesaus kelio (važiuojant Naujanerių kryptimi). Be to, tikriausiai daugeliui keleivių, vykstančių į miestą ar atgal, ir mieste reikia atlikti vieną ar porą persėdimų (nemanau, jog visų jų kelionė baigiasi ar prasideda Kalvarijų g.).
    Manau, kad jūsų sąlyga "kad nei vienas maršrutas nesidubliuotų" neturėtų būti pats svarbiausias kriterijus. Kadangi Ožkinių krypties ir Naujanerių krypties srautai yra iš esmės nepriklausomi (turint omeny didžiąją daugumą keleivių), atkarpoje "Žaliųjų ežerų" st. - "Kurklių" st. 35 maršrutas gali laisvai dubliuotis su bent vienu Naujanerių krypties maršrutu, toks dubliavimasis visiškai nepakenks. Mano manymu, daug svarbesni aspektai būtų tokie:
    1) Ar 35, 36 ir 66 maršrutai būtinai turi visi driektis mieste iki Žalgirio g.? Gal kurį nors reikėtų sutrumpinti? Nors, kita vertus, šie maršrutai (jeigu jų tvarkaraščiai gerai suderinti) sudaro puikią alternatyvą 1G maršrutui stotelėse, kuriose jis nestoja (Pušyno ir Seminarijos stotelėse stoja tik 35, 36 ir 66 maršrutai).
    2) Galima būtų dar panagrinėti 36 ir 66 maršrutų dubliavimąsi su 76 - šį dubliavimąsi panaikinti būtų gal ir gerai, bet viskas priklauso nuo srautų, apie kuriuos, šiuo atveju, žinau nepakankamai, todėl jokių variantų nesiūlysiu.[
    /QUOTE]


    65 yra pats populiariausias maršrutas tarp keleivių į šį skaičių yra neskaičiuojami mokiniai ir darbuotojai, jeigu būtų nepopuliarus vasarai nebūtų palikę, bet kaip matote jis yra populiarus ir jį paliko net vasaros metu.
    Didžioji dalis keleivių persėda Jeruzalės st. į greituosius maršrutus, o Kalvarijų g., jau išlipa tik tie, kurie važiuoja pvz. į turgų.

    Bet VMS ir VVT nepatinka tokie dubliavimaisi, nes jie neša nuostolius.

    1) 35, 36, 66, 76 yra labai blogai sudaryti eismo tvarkaraščiai jeigu jau važiuoja tai visi krūvoje važiuoja, o po to valanda jų nėra, nesvarbu kokia diena ar darbo ar savaitgalis ar šventinė. K. Lubys (2013-09-19 d.) konferencijoje minėjo, kad artimiausiu metu bus panaikintas Žalgirio st. žiedas ir sakė ar Jūs norit ar nenorit bet šie maršrutai bus nukreipti Ateities g., galbūt iki Ozo žiedo. Ir dabar 35, 36, 66 nestoja nei Pušynas nei Seminarija st., nes jose nieks nei įlipa nei išlipa.


    2) Pridedu failo nuoroda, kur yra visi 36, 65, 66 ir 76 srautai.Vilniaus miesto savivaldybės informacija – Balsių rajono viešasis transportas tai dabar gali siūlyti kitus variantus.

    Dar pridedu savo sukurta 65 eismo tvarkaraštį, kuris yra priderintas prie kiekvienos pamokų pradžios ir pabaigos laiko bei prie visų darbuotojų pradžios ir pabaigos laiko. Zip faile yra orginalus excel failai koregavimui ar kūrimui.
    Attached Files
    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

    Comment


      Kilus diskusijoms dėl 115 maršruto, nusprendžiau pamodeliuoti situaciją, kurią, galbūt, būtų galima įgyvendinti ateityje.
      Šis pasiūlymas leistų atsisakyti 67 maršruto atkarpoje Kalno st. - Parko g. Maršrutas būtų pratęsiamas iki Linksmosios gatvės galo (pvz., Gerviškių st., Varnionių st., st. Linksmosios žiedas) ir Naujojoje Vilnioje važiuotų Gerovės gatve (st. Kultūros centras, st. Gerovės parkas, Žvirblių st., st. Muzikos mokykla). Jokių papildomų midibusų jam nereikėtų, dirbtų tie patys keturi, tačiau visame maršrute.

      Pateikiu trasos įveikimo laiką iš Naujosios Vilnios:
      Linksmosios žiedas: 0:00
      Varnionių st.: 0:01
      Gerviškių st.: 0:01
      Naujosios Vilnios žiedas: 0:02
      Muzikos mokykla: 0:03
      Žvirblių st.: 0:04
      Gerovės parkas: 0:05
      Kultūros centras: 0:06
      Tremtinių st.: 0:07
      Dūmų st.: 0:08
      Alberto Kojelavičiaus st.: 0:10
      Uosių st.: 0:11
      Paparčių st.: 0:12
      Kalno st.: 0:13
      Uosių sodai: 0:14
      Rokantiškių sodai: 0:15
      Rokantiškės: 0:16
      Anapilio st. : 0:18
      Viršupio sodai: 0:19
      Mileišiškių sodai: 0:20
      Mileišiškės: 0:21
      Bistryčios st.: 0:24
      Pirmasis troleibusų parkas: 0:25
      Klinikų st.: 0:26
      Tverečiaus st.: 0:27
      Antakalnio st.: 0:28
      Antakalnio žiedas: 0:28

      Pateikiu trasos įveikimo laiką iš Antakalnio:
      Antakalnio žiedas: 0:00
      Antakalnis: 0:02
      Tverečiaus st.: 0:03
      Klinikų st.: 0:04
      Pirmasis troleibusų parkas: 0:05
      Bistryčios st.: 0:06
      Mileišiškės: 0:09
      Mileišiškių sodai: 0:10
      Viršupio sodai: 0:11
      Anapilio st. : 0:12
      Rokantiškės: 0:15
      Rokantiškių sodai: 0:17
      Uosių sodai: 0:18
      Kalno st.: 0:19
      Paparčių st.: 0:20
      Uosių st.: 0:21
      Alberto Kojelavičiaus st.: 0:23
      Dūmų st.: 0:24
      Tremtinių st.: 0:26
      Kultūros centras: 0:27
      Gerovės parkas: 0:28
      Žvirblių st.: 0:29
      Muzikos mokykla: 0:30
      Naujosios Vilnios žiedas: 0:31
      Gerviškių st.: 0:32
      Varnionių st.: 0:32
      Linksmosios žiedas: 0:33

      Taip pat pateikiu ir preliminarų šio maršruto tvarkaraštį:
      Antakalnis – NV – 5 min – NV – Antakalnis – 10 min
      I) 5:20 – 5:53 – 5:58 – 6:26
      II) 5:50 – 6:23 – 6:28 – 6:56
      III) 6:03 – 6:36 – 6:41 – 7:09
      IV) 6:17 – 6:50 – 6:55 – 7:23
      I) 6:36 – 7:09 – 7:14 – 7:42
      II) 7:06 – 7:39 – 7:44 – 8:12
      III) 7:19 – 7:52 – 7:57 – 8:25
      IV) 7:33 – 8:06 – 8:11 – 8:39
      I) 7:52 – 8:25 – 8:30 – 8:58
      II) 8:22 – 8:55 – 9:00 – 9:28 pietūs
      III) 8:35 – 9:08 – 9:13 – 9:41 pietūs
      IV) 8:49 – 9:22 – 9:27 – 9:55 pietūs
      I) 9:08 – 9:41 pietūs 10:11 – 10:39
      II) 9:58 – 10:31 – 10:36 – 11:04
      III) 10:11 – 10:44 – 10:49 – 11:17
      IV) 10:25 – 10:58 – 11:03 – 11:31
      I) 10:49 – 11:22 – 11:27 – 11:55
      II) 11:14 – 11:47 – 11:52 – 12:20
      III) 11:27 – 12:00 – 12:05 – 12:33
      IV) 11:41 – 12:14 – 12:19 – 12:47
      I) 12:05 – 12:38 – 12:43 – 13:11
      II) 12:30 – 13:03 – 13:08 – 13:36 antra pamaina
      III) 12:43 – 13:16 – 13:21 – 13:49 antra pamaina
      IV) 12:57 – 13:30 – 13:35 – 14:03 antra pamaina
      I) 13:21 – 13:54 – 13:59 – 14:27 antra pamaina
      II) 13:46 – 14:19 – 14:24 – 14:52
      III) 13:59 – 14:32 – 14:37 – 15:05
      IV) 14:13 – 14:46 – 14:51 – 15:19
      I) 14:37 – 15:10 – 15:15 – 15:43
      II) 15:02 – 15:35 – 15:40 – 16:08
      III) 15:15 – 15:48 – 15:53 – 16:21
      IV) 15:29 – 16:02 – 16:07 – 16:35
      I) 15:53 – 16:26 – 16:31 – 16:59
      II) 16:18 – 16:51 – 16:56 – 17:24 pietūs
      III) 16:31 – 17:04 – 17:09 – 17:37 pietūs
      IV) 16:45 – 17:18 – 17:23 – 17:51 pietūs
      I) 17:09 – 17:42 – 17:47 – 18:15 pietūs
      II) 17:54 – 18:27 – 18:32 – 19:00 į parką
      III) 18:07 – 18:40 – 18:45 – 19:13
      IV) 18:21 – 18:54 – 18:59 – 19:27
      I) 18:45 – 19:18 – 19:23 – 19:51
      III) 19:23 – 19:56 – 20:01 – 20:29
      IV) 19:37 – 20:10 – 20:15 – 20:43 į parką
      I) 20:01 – 20:34 – 20:39 – 21:07
      III) 20:39 – 21:12 – 21:17 – 21:45
      I) 21:17 – 21:50 – 21:55 – 22:23 į parką
      III) 21:55 – 22:28 – 22:33 – 23:01 į parką

      Taigi išeina toks tvarkaraštis iš st. Antakalnio žiedas:
      5 20 50
      6 03 17 36
      7 06 19 33 52
      8 22 35 49
      9 08 58
      10 11 25 49
      11 14 27 41
      12 05 30 43 57
      13 21 46 59
      14 13 37
      15 02 15 29 53
      16 18 31 45
      17 09 54
      18 07 21 45
      19 00 23 37
      20 01 39 43
      21 17 55
      22 23
      23 01

      ...ir iš stotelės Linksmosios žiedas:
      5 58
      6 28 41 55
      7 14 44 57
      8 11 30
      9 00 13 27
      10 11 36 49
      11 03 27 52
      12 05 19 43
      13 08 21 35 59
      14 24 37 51
      15 15 40 53
      16 07 31 56
      17 09 23 47
      18 32 45 59
      19 23
      20 01 15 39
      21 17 55
      22 33

      PASIŪLYMO PRIVALUMAI: dažnas Rokantiškių ir Uosių sodų keleivių (ypač vaikų) susisiekimas su Naujosios Vilnios parduotuvėmis, mokymo įstaigomis ir t.t.; autobusiukas vežtų moksleivius prie pat jų mokymosi įstaigų Gerovės bei Karklėnų gatvėse; atsiranda privežamasis maršrutas Linksmosios gatvės gyventojams prie Naujosios Vilnios žiedo; galima būtų trumpinti 67 maršrutą.
      PASIŪLYMO MINUSAI: nesu anksčiau sudarinėjęs tvarkaraščių, todėl tikėtina, kad ten yra daug broko; tikėtina, kad kai kur pernelyg sumažinau atkarpos įveikimo laiką; pasiūlymas galėtų būti atmestas dėl parko finansinių problemų.

      Comment


        Mano pasiūlymai pietinėje miesto dalyje:

        1. Atsižvelgus į keleivių srautus Baltojoje Vokėje, reikia panaikinti 3 maršrutą, nes mano manymu, jis aplamai yra nereikalingas ir yra tikrai nuostolingas.

        2. Kompensuojant maršruto praradimą Dilgynės mikrorajonui, siūlau ten kai kuriais reisas paleisti 42 autobuso maršrutą. Galima būtų skirti, kad tik vienas grafikas važiuotų per ten.

        Trasa būtų: 42 - Stotis - Eišiškių pl. - Dilgynė - Salininkai
        Maršruto trasa: Geležinkelio g., Kauno g., Švitrigailos g., Dariaus ir Girėno g., Eišiškių pl., Metalo g., Meistrų g., Motorų g., Eišiškių pl., Mechanikų g., Salininkų g.

        Salininkų gyventojai iš tiesų labai daug neprarastų, nes kelionė pailgėtų, maždaug 6 minutėmis, kas yra tikrai nedaug, keleivių pervežimą šiuo grafiku galėtų užtikrinti ilgas autobusas, jeigu trumpo neužtektų. Dažninti nemanau, kad reikėtų. Tiesa, jeigu būtų didelė painiava, tai būtų galima skirti maršrutui 42A numerį.

        3. Toliau, atsižvelgus į tai, kad Vaidotai iš dalies praranda "patogesnį" susisiekimą su Stotimi, manau, kai kuriais reisais į Vaidotus, protingiausia būtų leisti 78 maršrutą, kursuotų iki Vėjo stotelės. 78 maršrutui būtų galima pridėti vieną papildomą pamaininį grafiką, kuris kursuotų į Pagirius su įvažiavimu į Vaidotus. Kažkas panašaus yra 18 maršrute, kur autobusas užvažiuoja į Dvarčionys.

        Trasa būtų: 78 - Stotis - Eišiškių pl. - Vaidotai - Pagiriai
        Maršruto trasa: Geležinkelio g., Kauno g., Švitrigailos g., Dariaus ir Girėno g., Eišiškių pl., Metalo g., Meistrų g., Motorų g., Eišiškių pl., Mechanikų g., Salininkų g., Eišiškių pl., Kirtimų g., Krantinės g., Vėjo g., Krantinės g., Kirtimų g., Durpių g.

        Esant tokiam maršruto pakoregavimui, nuo to niekas nenukentės, nes Pagirių rajonas gautų dažnesnį autobuso kursavimą, su užsukimu į Vaidotus, o gyventojų tikrai nemažai važiuoja iš ten į ten. Vaidotai gautų greitesnį susisiekimą su miesto stotimi. Kas liečia pačių intervalų Vaidotuose, tai tikrai nematau tragedijos, nes tokiu atveju, autobusas kas 30 minučių važiuodamas į Vaidotus nevežiotų oro. Kad būtų aiškiau gyventojams, maršrutui būtų galima skirti 78A numerį. Būtų sutaupomi 2 autobusai ir labiau optimizuota pietinė miesto dalis, pagerintas susisiekimas tiek Pagirių gyventojams, tiek Vaidotų. Ypač, žinant tai, kad iki Pagirių kelionė pailgėtų tik 6 minutėm irgi.

        Dilgynės mikrorajono gyventojai irgi nieko neprarastų, nes vistiek turėtų kursuojantį autobusą. Blogiausiu atveju, būtų galima 42 maršruto pertraukiamą grafiką nukreipti irgi per Dilgynę, ir kursavimas būtų +/- išsaugotas.

        Kaip ir minėjau, tokiu būdu būtų sumažintas oro vežiojimas pietinėje miesto dalyje. Rajonai nuo to nenukentėtų, o netgi išloštų, nes pagerėtų susisiekimas, o kai kuriose dalyse atsirastų tam tikros jungtys. Pvz, Vaidotai - Pagiriai. Manau, kad tai būtų puikus maršrutų optimizavimas.
        Paskutinis taisė hydrex; 2014.10.02, 10:41.

        Comment


          Nemanau, kad gera idėja yra 78 maršrutą nukreipti per Vaidotus. Abejoju, ar ilgas autobusas apsisuktų Vėjo stotelėje. Taip pat nemanau, kad Salininkų gyventojai apsidžiaugs, jei 42 maršruto autobusai važiuos per Dilgynę, nes tuomet keliauti į Stotį tektų kartu su "įdomiais" keleiviais- čigonais ir narkomanais. Kitų gyventojų Dilgynėje nėra, tik įmonių darbuotojai.

          Turiu šiek tiek kitokią viziją, kaip pertvarkyti transporto tinklą toje miesto dalyje:

          1) 3 maršrutui grąžinti seną trasą Stotis - Dilgynė ir senąjį darbo režimą (darbo dienomis piko metu). Užtektų ir vieno pertraukiamo autobuso, įmonių darbuotojams ne taip jau ir toli iki Eišiškių pl.
          2) 8 autobusų maršrutą pratęsti iki Stoties. Reikės pridėti 1 pamaininį autobusą darbo dienomis ir 1 vienpamainį poilsio dienomis. Tuo pačiu panaikinti 15 troleibusų maršrutą.
          3) Jeigu kada nors išasfaltuos ir sutvarkys V.A.Graičiūno gatvę iki Vaidotų, galima svarstyti apie 25 maršruto pratęsimą iki Pagirių per Vaidotus.
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Kiek aš esu girdėjęs, tai kai kuriems Salininkų gyventojams yra reikalinga jungtis su Aukštaisiais ir Žemaisiais Paneriais, todėl geriau palikti ramybėje 42 ir 78 trasas, o 3 įvesti užsukimus iki Melioratorių st. Šitaip galima būtų sumažinti 42 maršruto reisų skaičių (pvz. nuimti pertraukiamą autobusą) bei suderinti 3 su 8, kad būtų galima patogiai persėsti. Idealiai, tai 3 išvis galima būtų apjungti su 8, bet čia jau gautųsi megamaršrutas su nepastoviais keleivių srautais skirtingose trasos vietose.
            Na, ir tikrai nemanau, kad 3 užtektų 1 autobuso. Nebelikus 71 maršrutinio taksi, dabar jis piko metu į Dilgynę ir iš jos važiuoja pilnutėlis.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Vėjo stotelėje nemanau, kad kiltų problemų apsisukti, nes dabar 78 maršrute dirba trumpi autobusai. Nebent savaitgaliais dėl neaiškių priežasčių dirba ilgi autobusai, tačiau tai išsprendžiama.

              42 maršruto keleiviams nėra ką prarast, nes tokių keleivių yra begalė atkarpoje Stotis - Dilgynė, jau dabar. Mano pasiūlyme praktiškai nereikės papildomų autobusų, tik vieno. Tad čia mabau privalumas didelis. Ir manau, kad iš Vaidotų į Stotį būtų galima greičiau nuvažiuoti per Eišiškių pl, nei per Žemuosius Panerius, kur nuo Gerosios Vilties st, keleivių nebūtų žiauriai daug, nes yra 16 ir 2G, 54.

              Comment


                Tokie trys pasiūlymai :
                1. Ką manote apie tokį maršrutą: 6 Stotis - Konstitucijos pr. - Šeškinė - Fabijoniškės? Trasa: Sodų g., Pylimo g., Jogailos g., Vilniaus g., Kalvarijų g., Konstitucijos pr., Ukmergės g., Šeškinės g. (pro garažus ir Musninkų st.), Paberžės g., Gelvonų g., S. Stanevičiaus g., L. Giros g., Fabijoniškių žiedas.
                Visų pirma, šiuo metu į Fabijoniškes yra didelis keleivių skaičius nuo centro, stoties ir Žaliojo tilto, kuris važiuoja lanku per Ozą. Be to, nėra tesioginio maršruti į Šeškinę iš Stoties. Maršrutu turėtų važinėti 10 ilgų autobusų, o 53 galėtų važinėti 8 ilgi autobusai (gal ir mažiau, bet yra gana didelis srautas į Ozą ir Akropolį). Panaikinti 56 maršrutą.
                2. Sujungti 3 ir 42 maršrutus. Trasa: V. Šopeno g., Kauno g., Švitrigailos g., Dariaus ir Girėno g., Eišiškių pl., Mechanikų g., Salininkų g. (Melioratorių st.), Salininkų g., Eišiškių pl., Krantinės g., Vaidotų st. Tada 8 maršrutą reikėtų pratęsti iki Vėjo st. Dėl autobusų skaičiaus čia nenusimanau.
                3. 8 troleibusų maršrutą atnaujinti trasa: Pašilaičių žiedas (arba Skalvių st.) - Žvėrynas - V. Kudirkos g. - Naujininkai. Trasa manau aiški. Turėtų važinėti 7 troleibusai piko metu, 6 dienos metu, o poilsio dienomis 4-5 troleibusai.
                Paskutinis taisė Pilaitis; 2014.10.10, 19:54.

                Comment


                  1. Nemanau, ar pasiteisintų toks variantas 6-o autobuso maršruto
                  2. Apie šiuos maršrutus buvo jau šnekėta. Galima nebent palikti taip kaip yra, tik reiktų suderinti grafikus tarpusavyje.
                  3. Labai siauras posūkis iš Jasinskio į Kudirkos gatvę, sunkiai troleibusai išsitektų posūkyje
                  Daugiau mano nuotraukų >>
                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                  Comment


                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                    3. Labai siauras posūkis iš Jasinskio į Kudirkos gatvę, sunkiai troleibusai išsitektų posūkyje
                    Nėra problemų pasukti. Pylimo - J. Basanavičiaus gatvių sankryža įdomesnė, bet problemų nekyla.

                    Comment


                      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                      1. Nemanau, ar pasiteisintų toks variantas 6-o autobuso maršruto
                      2. Apie šiuos maršrutus buvo jau šnekėta. Galima nebent palikti taip kaip yra, tik reiktų suderinti grafikus tarpusavyje.
                      3. Labai siauras posūkis iš Jasinskio į Kudirkos gatvę, sunkiai troleibusai išsitektų posūkyje
                      1./2. Nu tai aišku, kad ponui viską reikia palikti kaip yra Vat tik ar tai yra (ir pagal jus, bus) patogu keleiviams - nežinia.
                      3. Užtenka tos vietos ten.

                      Comment


                        6-am maršrutui nepritarčiau, nes nuo Žaliojo tilto pilnai dubliuotų 56-ą. Nebent 56-am arba 40-am daryti užsukimus į Šeškinę (Ukmergės g., Ozo g., tarp garažų, Šeškinės g. (pro Musninkų st), Paberžės g. ir toliau link Fabijoniškių
                        Daugiau mano nuotraukų >>
                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                        Comment


                          Kilo idėja 6-ą autobusų maršrutą atkurti trasa Šeškinė - Žaliasis tiltas - Pylimo g. - Stotis.
                          Trasa: Musninkų st., Šeškinės g., Ukmergės g., Konstitucijos pr., Kalvarijų g., Žaliasis tiltas, Vilniaus g., Jogailos g., Pylimo g., Geležinkelio g.

                          Nauda: Šeškinė turėtų tiesioginį susisiekimą, kurį prarado pernai metų liepos 1-ąją
                          Daugiau mano nuotraukų >>
                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                          Comment


                            Na, aš tokį pasiūlymą ir pasiūliau, tik tada 6 važinėtų iki Fabijoniškių, Fabijoniškių gyventojų patogumui

                            Comment


                              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                              Na, aš tokį pasiūlymą ir pasiūliau, tik tada 6 važinėtų iki Fabijoniškių, Fabijoniškių gyventojų patogumui
                              Fabijoniškėms patogų susisiekimą užtikrina 3G, 56. O kad Šeškinė turėtų tiesioginį, pasiūliau A6 iki ten paleist
                              Daugiau mano nuotraukų >>
                              Mano rajonas ir apylinkės >>

                              Comment


                                Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                Fabijoniškėms patogų susisiekimą užtikrina 3G, 56. O kad Šeškinė turėtų tiesioginį, pasiūliau A6 iki ten paleist
                                Nesupratai Tą patį 6 ir 56 būtų galima sujungti. 3G tikrai nėra tas, ko reikia keleiviams, Fabijoniškės nėra tik gabaliukas šiaurėje, jos tesiasi Šeškinės link, kur 3G yra LABAI toli.

                                Comment


                                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                  Nesupratai Tą patį 6 ir 56 būtų galima sujungti. 3G tikrai nėra tas, ko reikia keleiviams, Fabijoniškės nėra tik gabaliukas šiaurėje, jos tesiasi Šeškinės link, kur 3G yra LABAI toli.
                                  Fabijoniškių susisiekimas su Lukiškėmis puikiai užtikrinamas 40, 56 ir 3G maršrutais. Taip, 3G irgi puikiai tinka tiems, kas netingi šiek tiek pasivaikščioti. Tuo tarpu susisiekimui su Senamiesčiu ir Stotimi yra 53 maršrutas (daliai gyventojų tinka ir 2G). Sutiksiu, juo važiuoti gal kiek ilgiau užtrunka, bet tiems, kam reikia nuvažiuoti iki Senamiesčio greitai, gali važiuoti su persėdimu. Iš tavo siūlomo 6-ojo maršruto nebūtų jokios naudos Fabijoniškių gyventojams, juo labiau su tokiais ratais kvadratais per visą Šeškinę.

                                  Kita vertus, jei jau prakalbome apie vakarinės Šeškinės dalies susisiekimą su Pylimo g./Stotimi, tai geriau būtų, pavyzdžiui, 43 maršrutui grąžinti senąją trasą. Ir ne vien tik dėl Šeškinės gyventojų. Pagrindinė priežastis yra ta, jog pakankamai apkrautoje atkapoje Žaliasis tiltas- Stotis (jungia du didžiulius persėdimų taškus) 1G ir 53 maršrutai nesusitvarko su keleivių srautais, nors važiuoja pakankamai dažnai. Trečias maršrutas ten tikrai būtų reikalingas. Juk 1G toje atkarpoje pakeitė ne tik tris miesto maršrutus (26, 43 ir 5 trol.), beti ir du privačius bei tris mikroautobusų maršrutus.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    O ar negeriau leisti autobusą maršrutu Stotis - Šeškinė?
                                    Daugiau mano nuotraukų >>
                                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                                    Comment


                                      Aš tai palaikyčiau Vilnietizz dėl 43 maršruto atstatymo iki Stoties. Tikrai nemanau, kad koks 6 maršrutas yra reikalingas, kai dabar tas pats 43 nėra pilnai išnaudojamas. Juk anksčiau piko metu vos 8 ilgi autobusai susitvarkydavo su keleivių srautais, o dabar - vos ne visi autobusai yra trumpi ir jų pilnai užtenka. Savaitgaliais išvis dabar labiau primena oro vežiojimą, kai anksčiau nuo pat ryto iki 19-20 val. kokioje 3 ar 4 stotelėje jau nebūdavo sėdimų vietų, o Šeškinėje išvis "kova" vyko tik už geresnę stovimą.
                                      Paskutinis taisė Mettal; 2014.10.10, 21:55.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                        O ar negeriau leisti autobusą maršrutu Stotis - Šeškinė?
                                        Na, čia jau pritarsiu Mettal. Kam kurti dar vieną maršrutą, kai ir taip atkarpoje Šeškinė-Žaliasis tiltas transporto yra pakankamai? Užtat atkarpoje Žaliasis tiltas-Stotis po reformos- tikrai mažokai.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Tai, kad 43-io keleiviai jau įprato važinėti su persėdimu naudodami 3G, 52, 60.

                                          53 ir 1G su srautais iki Stoties susitvarko. Problema tik tame, kad gal koks trečdalis autobuso įlipa V.Kudirkos st. pavažiuoti iki Žaliojo tilto. Todėl be galo patogu būtų jei 3G važiuotų Vilniaus-Jogailos-Pamėnkalnio gatvėmis vietoj A.Goštauto-J.Tumo-Vaižganto. Tam įgyvendinti tereiktų įrengti stotelę V.Kudirkos gatvėje kylant į kalną.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X