Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
    Problema tik tame, kad gal koks trečdalis autobuso įlipa V.Kudirkos st. pavažiuoti iki Žaliojo tilto. Todėl be galo patogu būtų jei 3G važiuotų Vilniaus-Jogailos-Pamėnkalnio gatvėmis vietoj A.Goštauto-J.Tumo-Vaižganto. Tam įgyvendinti tereiktų įrengti stotelę V.Kudirkos gatvėje kylant į kalną.
    Arba ką nors padaryti su 56, kad jis pagaliau taptų reikalingu. Galėtų nuo Žaliojo tilto važiuoti Vilniaus g., Gedimino pr., Jogailos g., Pamėnkalnio g., J. Tumo-Vaižganto g. iki Lukiškių. Tuomet tikrai juo būtų aktyviai naudojamasi.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Atnaujinti 13 maršrutą Šiaurės miestelis – Šeimyniškių g. – J. Basanavičiaus g. – Naugarduko g., trasa: P. Lukšio g., Žirmūnų g., Šeimyniškių g., Kalvarijų g., Vilniaus g., Gedimino pr., Jogailos g., Pylimo g., J. Basanavičiaus g., Švitrigailos g., Naugarduko g. Atgal: Naugarduko g., Žemaitės g., Savanorių pr., S. Konarskio g., J. Basanavičiaus g., ... .
      Atsirastų patogesnis Naujininkų susisiekimas su Pylimo g., nes persėsti Stotyje nėra nei labai patogu, nei saugu, o čia net nereikėtų gatvės pereiti. Tai pat, šalia Statybininkų st. gyvenantiems būtų patogiau nuvažiuoti į centrą.
      ------
      Atnaujinti 9 troleibusų maršruto eismą į Žirmūnus
      ------
      Ar man kas nors gali paaiškinti tokį laiko švaistymą??? Paimkime 4G maršrutą ir buvusį 47 autobusų maršrutą. Patyrinėkime tvarkaraščius.
      47 maršrutas prieš reformą:
       7:09 Bitėnų st.
       7:10 Gilužio st.
       7:12 Karaliaučiaus st.
       7:12 Tolminkiemio st.
       7:13 Papilėnų st.
       7:15 Senoji Pilaitė
       7:16 Pilaitė
       7:22 Piliakalnio st.
       7:23 Sietyno st.


      4G maršrutas:
       7:08 Bitėnų st.
       7:10 Gilužio st.
       7:12 Karaliaučiaus st.
       7:13 Tolminkiemio st.
       7:15 Papilėnų st.
       7:21 Sietyno st.

      Skirtumas: TIK 1 MINUTĖ!!!
      Aš niekaip negaliu suprasti, kam tarp Bitėnų ir Gilužio stotelių ir tarp Gilužio ir Karaliaučiaus st. yra skiriama po 2 minutes, kai abiems atvejams visiškai užtenka ir po 1 minutę.
      Tas pats ir su atkarpa tarp Karaliaučiaus ir Tolminkiemio st. Ten net minutės nereikia. Nors gal atsargai ir nieko blogo.
      Taip, tarp Tolminkiemio ir Papilėnų stotelių užtekdavo minutės, nes važiuoti reikėjo tiesiai, o dabar - kairėn, be to, Papilėnų st. autobusą atakuoja geras šimtukas keleivių.
      Taigi, kam mes dovanojame savo laiką? Pilaitėje tikrai nieko nepasikeitė, kad reikėjo pridėti papildomas 3 minutes.
      Paskutinis taisė Pilaitis; 2014.10.26, 15:13.

      Comment


        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
        ... J. Basanavičiaus g., Švitrigailos g., ... .
        Ten nėra tokio kontaktinio tinklo posūkio.

        Atsirastų patogesnis Naujininkų susisiekimas su Pylimo g., nes persėsti Stotyje nėra nei labai patogu, nei saugu
        Tūkstančiai žmonių stotyje persėda ir jiems yra ir saugu ir patogu.

        Ar man kas nors gali paaiškinti tokį laiko švaistymą??? Paimkime 4G maršrutą ir buvusį 47 autobusų maršrutą. Patyrinėkime tvarkaraščius.
        Tu nevairuoji autobuso ir neturi nė menkiausio supratimo apie laiko paskirstymą 4G maršrute. Ilgi autobusai 4G praktiškai visada vėluoja ir tos papildomos minutės Pilaitėje labai padeda.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Kiek man siekia atmintis, 47-as visad vėluodavo į Centro pusę.
          Daugiau mano nuotraukų >>
          Mano rajonas ir apylinkės >>

          Comment


            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            Ten nėra tokio kontaktinio tinklo posūkio.



            Tūkstančiai žmonių stotyje persėda ir jiems yra ir saugu ir patogu.



            Tu nevairuoji autobuso ir neturi nė menkiausio supratimo apie laiko paskirstymą 4G maršrute. Ilgi autobusai 4G praktiškai visada vėluoja ir tos papildomos minutės Pilaitėje labai padeda.
            1. O įrengti jį jau negalima?
            3. Vėluoja dėl to, kad kai kur yra duodama per mažai laiko.

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              Tu nevairuoji autobuso ir neturi nė menkiausio supratimo apie laiko paskirstymą 4G maršrute. Ilgi autobusai 4G praktiškai visada vėluoja ir tos papildomos minutės Pilaitėje labai padeda.
              Na nereikia taip jau drastiškai teigti, kad Pilaitėje gerai paskirstytas laikas. Palyginkim Pilaitę su Naująja Vilnia (galima teigti, kad ten eismo situacijos identiškos):

              Bitėnų st.– Gilužio st. – 295 m - 4G 2 min
              Gilužio st. – Karaliaučiaus st. – 425 m - 4G 2 min

              Parko st. – Respublikinė psichiatrijos ligoninė – 385 m - 6G 1 min (plius vienas šviesoforas)
              Respublikinė psichiatrijos ligoninė – Genių st. – 486 m - visiems maršrutams duodama irgi 1 min (klausimas, kodėl "išskirtiniam" 6G duodamos 2 min)

              Comment


                Siūlau sujungti 12 ir 14 troleibusų maršrutus. Tiesa, tam reikėtų įrengti kairįjį posūkį iš Kareivių į Žirmūnų gatvę. Trasa galėtų būti tokia: st. Senoji Plytinė, Saulėtekio al., Nemenčinės pl., Antakalnio g., Lizdeikos g., Kareivių g., Žirmūnų g., Šeimyniškių g., Kalvarijų g., Vilniaus g., Pylimo g., Jono Basanavičiaus g., Savanorių pr., Gerosios Vilties st., ir atgal - ta pačia trasa. Taip būtų nušaunami keli zuikiai vienu metu - sumažinta 6 ir 12 bei 2 , 4 ir 14 maršrutų trasų dubliacija. "Šiauriniai" Žirmūnai su Centru ir Žemaisiais Paneriais galėtų susisiekti 6 maršruto troleibusu, su "pietiniais" Žirmūnais ir Šiaurės Miesteliu liktų 17 ir 20 troleibusai. Saulėtekio ir Antakalnio susisiekimui liktų 2, Antakalnio gatvei ir Savanorių prospektui 4 troleibusai. Vienintelė kryptos, kur reiktų persėdimo būtų "pietiniai" Žirmūnai - Žemieji paneriai. Tačiau tokiu atveju (nors nemanau, kad yra daug keleivių, kurie važiuoja tokiu maršrutu) Gerosios Vilties stotelėje būtų galima persėsti į 4,6,15 troleibusus.

                Comment


                  Įdėja nebloga, tačiau tada 21 maršrutas bus visiškai nuostolingas šio maršruto dubliatorius. Gal kaip tik reikėtų sujungti 6 ir 14 troleibusų maršrutus? Tiesa, reikėtų įrengti posūkį iš O. Milašiaus į Žirmūnus, bei įrengti abipusį KT Verkių g. (ten, kur ir dabar 6 važiuoja).

                  Comment


                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                    63 vyksta keleiviai iš Papiškių ir Padekaniškių (bei dar kelių gyvenviečių), todėl jo liesti nereikėtų. 101 rajoninis nėra alternatyva - jame negalioja Vilniečio kortelė.
                    Vertėtų galvoti ne tik apie Senąją Pilaitę, bet ir apie Naująją, todėl reikėtų naujo maršruto Pilaitė - Pilaitės pr. - Centras. Maršrutas panašus į buvusį 47-ą, tik Pilaitėje važiuoja kiek kitokia trasa. Tačiau būtų žymiai naudingiau ateityje Naujojoje Pilaitėje įrengti autobusų žiedą ir leisti autobusus nuo jo.

                    Comment


                      Šiuo metu blogai, kad nėra Smalinės ir Karaliaučiaus gatvių tęsinio šiauriau, ir kad Gilužio g. nėra asfaltuota. Tada 4G/naujas maršrutas iki Spaudos rūmų važiuotų: ..., Pilaitės pr., Karaliaučiaus g., J. Bretkūno g., Smalinės g., Gilužio g., Karaliaučiaus g., Pilaitės pr. Kitokio maršruto nesugalvoju, nebent jų daugiau reikėtų.
                      Arba variantas - vieną maršrutą paleisti Pilaitės pr., Stalupėnų g., Smalinės g., Gilužio g., Karaliaučiaus g., Pilaitės pr., o kita paleisti Pilaitės pr., Karaliaučiaus g., J. Bretkūno g., Smalinės g., Vydūno g., Pilaitės pr., ... .
                      Paskutinis taisė Pilaitis; 2014.11.09, 17:54.

                      Comment


                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                        Įdėja nebloga, tačiau tada 21 maršrutas bus visiškai nuostolingas šio maršruto dubliatorius. Gal kaip tik reikėtų sujungti 6 ir 14 troleibusų maršrutus? Tiesa, reikėtų įrengti posūkį iš O. Milašiaus į Žirmūnus, bei įrengti abipusį KT Verkių g. (ten, kur ir dabar 6 važiuoja).
                        Dėl to nuostolingumo - šio maršruto funkcija yra užtikrinti Lazdynėlių ir dalies Lazdynų susisiekimą su Centru. Kaip dabar šis maršrutas dubliuoja dalį troleibusų maršrutų, taip ir tada dubliuotų. Tiesa, dubliuotų net kiek mažiau maršrutų, kadangi du iš jų būtų sujungti į vieną :-) :-) :-) o kaip tu jungtum 6 ir 14 maršrutų trasas ? Kokiom gatvėm maršrutas eitų ? Nesuprantu.

                        Comment


                          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                          Dėl to nuostolingumo - šio maršruto funkcija yra užtikrinti Lazdynėlių ir dalies Lazdynų susisiekimą su Centru. Kaip dabar šis maršrutas dubliuoja dalį troleibusų maršrutų, taip ir tada dubliuotų. Tiesa, dubliuotų net kiek mažiau maršrutų, kadangi du iš jų būtų sujungti į vieną :-) :-) :-) o kaip tu jungtum 6 ir 14 maršrutų trasas ? Kokiom gatvėm maršrutas eitų ? Nesuprantu.
                          Kiek suprantu kalba eina apie 21 troleibuso marsruta

                          Comment


                            Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimą
                            Kiek suprantu kalba eina apie 21 troleibuso marsruta
                            Ak, atsiprašau... tačiau vistiek nesuprantu, kaip tada būtų galima sujungti 6 ir 14 maršrutus. O 21 išliktų tiems, kurie iš Žirmūnų/Šiaurės miestelio norėtų pasiekti Šilo Tiltą, Klinikas ir Tverečiaus stotelę.

                            Comment


                              Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                              Ak, atsiprašau... tačiau vistiek nesuprantu, kaip tada būtų galima sujungti 6 ir 14 maršrutus. O 21 išliktų tiems, kurie iš Žirmūnų/Šiaurės miestelio norėtų pasiekti Šilo Tiltą, Klinikas ir Tverečiaus stotelę.
                              14/6 maršruto trasa: st. Senoji Plytinė, Saulėtekio al., Nemenčinės pl., Antakalnio g., Lizdeikos g., Kareivių g., Žirmūnų g., Verkių g., Kareivių g., Kalvarijų g., Vilniaus g., Jogailos g., Pylimo g., J. Basanavičiaus g., S. Konarskio g., Savanorių pr., Titnago g., st. Valkininkų.

                              Comment


                                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                Įdėja nebloga, tačiau tada 21 maršrutas bus visiškai nuostolingas šio maršruto dubliatorius.
                                Koks dar dubliatorius? Žirmūnų bobutėms kažkaip iki Klinikų reikia juk nusigauti. Ir Antakalnio gyventojams iki Šiaurės miestelio.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  Koks dar dubliatorius? Žirmūnų bobutėms kažkaip iki Klinikų reikia juk nusigauti. Ir Antakalnio gyventojams iki Šiaurės miestelio.
                                  Aš turėjau omeny keleivius iš Žirmūnų į Saulėtekį arba Antakalnio žiedą ir atvirkščiai.

                                  Comment


                                    O tokių išvis būna?
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Jei kalbama apie Pilaitės susisiekimą, priminsiu savo seną pasiūlymą (gal kažkada ir rašiau)- iki Lukiškių pratęsti 63 maršrutą. Darbo dienomis reikėtų 2 pamaininių ir 1 pertraukiamo autobusų, savaitgaliais- dviejų visą dieną. Mano pasiūlymas būtų, kad iki Karveliškių iki 19 val. važiuotų pertraukiamas ir vienas iš autobusų, savaitgaliais- 1 iš 2 autobusų. Naujosios Pilaitės gyventojams toks maršrutas užtikrintų kur kas geresnį susisiekimą nei 54 (jį galima bus grąžinti į Vydūno gatvę), be to, šiek tiek nukraus 4G ir bus šioks toks jo "dublis", stojantis visose stotelėse.
                                      Prieš kuriant kažkokius naujus maršrutus, reikėtų pilnai išnaudoti esamus).
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Turėjau laisvo laiko, ir užėjo noras ''pasvarstyti ir pakeisti'' kai kurių maršrutų trasas.
                                        2 Panaikinti.
                                        3 Ištiesinti važiuojant per Eišiškių pl. Turėtų užsukti į Melioratorių st. Baltosios Vokės patogumui, turėtų važiuoti per Parko g.
                                        13 Gražinti trasą per Dzūkų g. iki Tyzenhausų st. Turėtų būti pratestas iki Rodūnios sodų. Panerių g. yra labai mažas keleivių srautas, o be to, labai jau arti yra Kauno g.
                                        21 Verslo trikampio patogumui, turėtų važiuoti: ..., Savanorių pr., Žemaitės g., Geležinio Vilko g., naujoji estakada, A. Goštauto g., J. Jasinskio g., Pamėnkalnio g., ... .
                                        22 / 23 Sujungti, paliekant 23 numerį. T. Ševčenkos st. išlipa/įlipa tikrai nedaug žmonių. Lazdynuose turėtų važiuoti 23 trasa, o centre - 22 maršruto trasa.
                                        40 Centre paleisti trasa priešinga 46 maršrutui.
                                        41 Turėtų važiuoti per Metalo, Meistrų, Motorų gatves.
                                        58 Ištiesinti per Liepkalnio g.
                                        67 Sutrumpinti iki Parko g. važiuojant iš Mickūnų.
                                        75 Turėtų važiuoti per senajį Pilaitės kelią. Pridėti papildomą autobusą.

                                        Comment


                                          2 maršrutas - kokiu tikslu jis naikinamas? Susisiekimas su IKEA, ir naujuoju, ten statomu prekybos centru, smarkiai pablogėtų. Tiksliau, jo išvis nebeliktų. Būtų galima nuo Naujininkų ar Eišiškių pl. pėdint pėščiomis.

                                          3 maršrutas - koks tikslas jį tiesinti? Siūlymas leisti 41 maršrutą per Meistrų g. nepatiks Užusienio gyventojams. Dėl Melioratorių stotelės, aš pritariu. Autobusas turėtų važiuoti iki ten, apsisukti ir tada važiuoti į Vaidotus ar į miestą. O dėl Parko g., vargu ar ten atsirastų daug keleivių, ir šiaip manau, kad kelias yra per siauras. Važiuojant autobusui, būtų sudėtinga prasilenkti su automobiliu. Aš toje vietoje buvau ir ten vien mikroautobusui važiuojant, sunkoka su automobiliu prasilenkti.

                                          13 maršrutas - dėl Dzūkų g. nelabai aš turėčiau ką pridurti, nes ten 58-as važiuoja, ir nežinau pagal srautus, ar ten reikalingas 13-as, tačiau siūlymas, kad maršruto galinė stotelė Tyzenhausų, kvaila. Apie pratesimą iki Rodūnios sodų, išvis net kalbų negali būti, nes ten važiuoja 4 maršrutas ir jo ten pakanka. Dėl Panerių g., kad ten maži srautai, tai dar nereiškia, kad ten autobusas yra nereikalingas.

                                          21 maršrutas - kaip ir nenuostabu, kad vos atidarius naująją estakadą, atsirado siūlymą kažkurį maršrutą paleisti per ją. Iš vienos pusės siūlymas gal ir geras, iš kitos pusės gal ir kvailas. Nelabai turiu čia nuomonę. Dingtų Lazdynėlių susisiekimas su Vingiu, bet galbūt greičiau pasiektų Pamėnkalnio g., arba ne.

                                          22 / 23 maršrutai - aš galbūt 23 autobusą išvis panaikinčiau. Susisiekimas nemanau, kad suprastėtų, nes būtų galima persėsti į 2G ir nuvažiuoti iki Stoties.

                                          40 maršrutas - Koks tikslas? Nereikia išradinėt antro dviračio. 40 trasa dabar yra gera, vienintelė ten problema yra ta, kad trasai įveikti duodama per daug laiko, o apie priešingybę 46-am, yra 43-as iki Lukiškių.

                                          41 maršrutas - dar prieš didžiąją reformą, šis maršrutas turėjo važiuoti Metalo, Meistrų gatvėmis, tačiau užprotestavus gyventojams, maršrutas buvo paliktas toks, koks jis ir buvo ir yra iki šiol, todėl šio maršruto išvis nereikia liesti.

                                          58 maršrutas - išvis protu nesuvokiamas siūlymas, nes Pelesos g. lieka be jokio autobuso. Yra gerai taip, kaip yra dabar. Nesuprantu, kuo šis maršrutas blogas.

                                          67 maršrutas - šiuo metu, jis yra problematiškas ir su juo kažką sunku sumąstyti, nes jis galima sakyt egzistuoja tik dėl Mickūnų. Sutrumpinus jį iki Parko g., jis manau dažnai tuščias važinėtų, nes į vieną pusę kelionė 13 minučių. Tai maždaug galima įsivaizduot, kad į valandą važiuotų bent 2-3 kartus. Šiaip, manau, jeigu pavyktų susitarti su Vilniaus rajonu, būtų galima 67 maršrutui suteikti tokią trasą: Parko g. - Mickūnai - Skaisteriai. Nežinau, ar ten atsirastų norinčių važiuoti daug, bet pabandymui gal ir tiktų.

                                          75 maršurtas - jis į Santariškes ir taip važiuoja Senuoju Pilaitės keliu. O apie papildomą autobusą, net galvoti nereikia, nes jo ten tikrai nereikia. Ką ten galima būtų pakeisti, tai nebent tai, kad vietoje ilgų autobusų, kuriuos paskiria 2TP, važiuotų trumpi, nes jų ten pakanka. Ir apie jokius papildomus autobusus net kalbos būt negali.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X