Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Jeigu gerai suprantu, tai siūlai vienokią trasą važiuojant link Saulėtekio, ir kitokią link Fabijoniškių. Gal gali argumentuoti ? Manau, būtų geriausia, jei Žvalgų gatve autobusas važiuotų tiek į vieną, tiek į kitą pusę.

    Comment


      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

      Tau gi Mettal aiškiai parašė, pagrindinės problemos kyla Kalvarijų gatvėje, nuo Pramogų Arenos stotelės. Nei 40, nei 56 ne prie ko. O šitokios jų trasos tik dar labiau sugadintų gyvenimą keleiviams, kadangi prarandamos jungtys su Konstitucijos pr. ir Žaliuoju Tiltu
      Tai jei žmonės, kurių galinis punktas tas tikrasis senamiestis su ministerijom nenuvažiuotų iki tos Pramogų arenos, kur būtų problema? Mano 40 ir 56 siūlyme nebūtų prarastos jungtys su Konstitucijos pr. ar Žaliuoju tiltų, jei ką.
      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

      Comment


        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

        Visi žmonės bent porą kartų savo gyvenime yra pavėlavę į autobusą/troleibusą. Tai yra visiškai normali praktika.
        Tai va, pora kartų, o ne kasdien.

        Konkretus pasiūlymas yra palikti viską taip kaip yra. Nors ir netobulos, dabartinės trasos turi mažiausiai trūkumų
        O mano siūlymai turi vien tik trūkumus?
        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

        Comment


          Problema ta, kad panaikinus 53 ir nesuteikus 1G keturašių autobusų, nuo Pramogų Arenos jame netilps žmonės. O 40 ir 56 siūlai nukreipti pro kažkokias Goštauto ir Pamėnkalnio, tai kas tau su juo važiuos į ŽT ir Konstitucijos pr. ?

          Comment


            Parašė lukass Rodyti pranešimą

            Tačiau dabar problema važiuojant link Lazdynų toje sankryžoje. Nuvažiavus nuo žiedo link Santariškių ilgiau poros min autobusas netruktų toje sankryžoje.
            Kryptimi link Lazdynų ta problema ir išliktų, niekas nepasikeistų. Stovėtų toje pačioje Žalgirio-GV sankryžoje

            Comment


              Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

              Jeigu gerai suprantu, tai siūlai vienokią trasą važiuojant link Saulėtekio, ir kitokią link Fabijoniškių. Gal gali argumentuoti ? Manau, būtų geriausia, jei Žvalgų gatve autobusas važiuotų tiek į vieną, tiek į kitą pusę.
              Didžiausia problema būtų Kareivių/Kalvarijų sankryža nuo Baltupių link Saulėtekio, dėl to važiuojama Žvalgų g. Grįžtant į Baltupius toje sankryžoje, dėl dešnio posūkio autobusas turėtų greičiau pasiekti Kazlausko st. nei sukiojantis žiedais pro Žirmūnus.
              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

              Comment


                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                Problema ta, kad panaikinus 53 ir nesuteikus 1G keturašių autobusų, nuo Pramogų Arenos jame netilps žmonės. O 40 ir 56 siūlai nukreipti pro kažkokias Goštauto ir Pamėnkalnio, tai kas tau su juo važiuos į ŽT ir Konstitucijos pr. ?
                Štai siūlomos trasos:
                40 https://wikiroutes.info/en/idea/22350
                56 https://wikiroutes.info/en/idea/22351
                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                Comment


                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                  Kryptimi link Lazdynų ta problema ir išliktų, niekas nepasikeistų. Stovėtų toje pačioje Žalgirio-GV sankryžoje
                  Bet iki tos sankryžos greičiau nusigaut GV
                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                  Comment


                    Parašė lukass Rodyti pranešimą

                    Bet iki tos sankryžos greičiau nusigaut GV
                    Bet tuo pačiu dingsta visi keleiviai, kurie važioja ne į Saltoniškes. Praktiškai būtų autobusas gyvenantiems Didlaukio gatvės gale ir dirbantiems Saltoniškių ofisuose

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Bet tuo pačiu dingsta visi keleiviai, kurie važioja ne į Saltoniškes. Praktiškai būtų autobusas gyvenantiems Didlaukio gatvės gale ir dirbantiems Saltoniškių ofisuose
                      Saltoniškės nebūtų paskutinė stotelė. O ką, nėra baltupiškių dirbančių NMC?
                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                      Comment


                        Parašė lukass Rodyti pranešimą

                        Saltoniškės nebūtų paskutinė stotelė. O ką, nėra baltupiškių dirbančių NMC?
                        Į Konstitucijos prospektą galima atvažiuot su 1g. Nereiks per pedagoginio žiedą eiti. Ir dar klausimas per kur greičiau - ar atstovėt Žalgirio/Pedagoginio/GV kamštyje ar per Kalvarijų gatvę su A juosta.

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Į Konstitucijos prospektą galima atvažiuot su 1g. Nereiks per pedagoginio žiedą eiti. Ir dar klausimas per kur greičiau - ar atstovėt Žalgirio/Pedagoginio/GV kamštyje ar per Kalvarijų gatvę su A juosta.
                          Klausimas, ar tikrai greičiau - 1G stoja ŽT, nuo kurio dar reik nueiti gabalą iki to prospekto, o Saltoniškėse tik per žiedą pereit.
                          Žalgirio g. nėra A juostos, o Žalgirio/GV sankryžoje tie patys kamščiai
                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                          Comment


                            Pakomentuosiu ir aš:
                            53 įdėja gal ir verta dėmėsio, tačiau dabar Pylimo gatvėje jis tikrai reikalingesnis. Galbūt būtų galima išskirti kokį nors 53A, kuris važiuotų pasiūlyta trasa, tačiau vis dėl to abejočiau šio maršruto nauda. Reikėtų palikti tą 53 ir stiprinti 10, paleisti juo ilgus autobusus.
                            58 palikti kaip yra, daugiausia galima būtų pratęsti nuo stoties iki Vilkpedės, bet tam nebūtų jokio poreikio, nes jau yra 13, kurį irgi galima trumpinti iki Stoties nepiko metu.
                            62įdomus pasiūlymas, tačiau per Žvalgų gatvę turėtų važiuoti į abi puses. Tiesa, šiek tiek abejočiau keleivių srautais savaitgalį, mat maršrutas aiškiai ''studentinis''.
                            66 gali būti kad ilgas autobusas neužkops į kalną grįžtant, bei tas žiedas prie Balsio vasarą visada užstatytas. Bet poreikis tokiam užsukimui yra.
                            69 vienintelis dalykas kuris turėtų pasikeisti šiame maršrute tai geresnis jo derinimas su 49. Na, galbūt dar paleidimas pro Europos a. Nesakau, kad pro GV nebūtų keleivių, tačiau ten turėtų būti būti kitas maršrutas. Aš gal net sakyčiau kad reikėtų 49 ir 69 į Lazdynus irgi nukreipti pro Linkmenų gatvę, nes dabar nemaži kamščiai ties GV.
                            1 kažkada irgi galvojau kad būtų puiku nukreipti būtent T1 į Pilaitę, deja, nėra nei kontaktinio tinklo, nei troleibusų su autonomine eiga, ir panašu nei vieno nei kito jau niekada nebus.
                            8 visom už tokį maršrutą, poreikis tokiam yra, nes dabar nemažai keleivių persėda iš T1/T7 į 3G/T10/T17 Pamėnkalnio stotelėje.
                            15A nelabai manau kad turėtų pakankamą keleivių srautą, nebent kažkaip išreklamuoti šį maršrutą ir pliažus kartu, kaip kad reklamavo naktinius autobusus.
                            12/20 ši įdėja turbūt viena geriausiu iš pateiktų. Dabar nuo J. Basanavičiaus gatvės visi važiuoja per Žaliajį tiltą, o nuo Stoties nei vienas troleibusas nevažiuoja, tik perpildytieji 1G ir 53. Ir jokių būdu negalima naikinti nei dabartinių, nei pakeistų 12/20 maršrutų, kaip kad čia bando įteigti vienas veikėjas, nes tada Žirmūnai lieka be normalaus susisiekimo.

                            Comment


                              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                              58 palikti kaip yra, daugiausia galima būtų pratęsti nuo stoties iki Vilkpedės, bet tam nebūtų jokio poreikio, nes jau yra 13, kurį irgi galima trumpinti iki Stoties nepiko metu.
                              Kaip jau sakiau, naujoji trasa sujungtų Gurius/Naujininkus ne su vienu, o su dviem persėdimo taškais.

                              62įdomus pasiūlymas, tačiau per Žvalgų gatvę turėtų važiuoti į abi puses. Tiesa, šiek tiek abejočiau keleivių srautais savaitgalį, mat maršrutas aiškiai ''studentinis''.
                              Kodėl turėtų abiem pusėm važiuot Žvalgų g.?

                              66 gali būti kad ilgas autobusas neužkops į kalną grįžtant, bei tas žiedas prie Balsio vasarą visada užstatytas. Bet poreikis tokiam užsukimui yra.
                              Galima leist 12 m autobusus, tik dažniau (vis tiek vasarą reik mažiau TP maršrutam)

                              1 kažkada irgi galvojau kad būtų puiku nukreipti būtent T1 į Pilaitę, deja, nėra nei kontaktinio tinklo, nei troleibusų su autonomine eiga, ir panašu nei vieno nei kito jau niekada nebus.
                              Svarbu neprarast vilties

                              15A nelabai manau kad turėtų pakankamą keleivių srautą, nebent kažkaip išreklamuoti šį maršrutą ir pliažus kartu, kaip kad reklamavo naktinius autobusus.
                              Nepamirškim būsimo Uperio, su kuriuo Antakalnio/Galgių/N. Vilnios gyventojai galėtų pasiekt Verkių parką.
                              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                              Comment


                                Kadangi mano siūlomas 69 niekam tikęs, tai pristatau naują 64 https://wikiroutes.info/en/idea/22310
                                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                Comment


                                  Parašė lukass Rodyti pranešimą

                                  Gerai, neliečiam 69, bet GV, mano manymu tikrai reikėtų VT iki Santariškių, kad ir 24A Santariškės-Ž. Paneriai ar pan.
                                  G.Vilku būna nemaži kamščiai. Kažin ar greičiau ir punktualiau būtų juo važiuoti, nei su 55. Ir kažin kiek žmonių reikėtų tokios jungties kaip Santariškės - Ž. Paneriai. Net maršrutinio taksi tokio nepamenu.

                                  Bet dabar autobusai ilgai stovi Liepkalnio/Pelesos/Geležinkelio sankryžoj. Mano siūlimo esmė ta, kad Naujininkų gyventojams Spartos st. suteiktų daugiau naudos, nes iki stoties naujininkiečiams (Dzūkų/Panevėžio g.) viso labo 10-15 min pėsčiomis. (Pats pasinaudočiau tokiu maršrutu )
                                  Man atrodo, kad tikrai ne ilgiau, nei Spartoje ir stotyje. Pasikartosiu - gi yra tokių, kurie važiuoja.

                                  Tie laikai praeityje, nes norint viešuoju nusigaut iki Valakumpių pliažo reik ratais kvadratais per visokias Turniškes važiuot.
                                  Jei tik dėl to, tai 39 turi būti labiausiai sausakimšas būti. Bet taip nėra. Tiesiog daugiau žmonių renkasi kitas vietas (įskaitant užsienį) arba važiuoja nuosavu transportu. Kaip kad su Žaliaisiais ežerais - ten atvažiavęs autobusas strigtų, nes chaotiško parkavimo tu niekaip nesuvaldysi. Ne Vokietijoj gyvenam.

                                  Neįrengus posūkio, nesužinosim.
                                  Be to, ar būna troleibusų posūkiai trijomis kryptimis (siūlymas papildyt Žaliasis t. -> Europos a.)? Niekad nemačiau ir negirdėjau.
                                  Būna, tik ne Lietuvoje.

                                  Kai 1G ir 53 viens kitam iš paskos važiuoja ir paskesnis autobusas važiuoja pustuštis, normalu? O kaip besivystantis Šeimyniškių/Rinktinės rajonas, į kurį plūstels keleivių srautas?
                                  Jau buvo paaiškinta - jiems abiems keleivių užtenka ir tu negali idealiai suderinti visų grafikų ir šviesoforų, kad viskas važiuotų tolygiai. Kad ir 50% užpildytas ilgas autobusas yra gerai, nes taip yra komfortiškiau žmogui. Dar kartą kartoju - nereikia keisti to, kas nėra sugedę. Vilniuje turime vos porą maršrutų, kurių efektyvumas yra tokio aukšto lygio: 2G ir 53. Visomis kryptimis, visą dieną ir visoje maršruto trasoje keleivių yra vienodai daug (arba vienodai mažai jeigu vėlyvas vakaras).

                                  Parašė lukass Rodyti pranešimą
                                  Atgal irgi per Žvalgų g. Maršrutas orientuotas į studentus, tai gal reikia, kad juo naudotųsi maksimaliai, o ne tik į vieną pusę. Jeigu jau galim parvežt iš paskaitų, tai kodėl gi nenuvežus į paskaitas? Grįžtant per Verkių st. ir Pramogų areną nieko nelaimėsi, išskyrus stovėjimą kamštyje kaip tik nuo posūkio į Žirmūnų g.

                                  Parašė lukass Rodyti pranešimą
                                  Dėl 53 Fabijoniškių/Šeškinės keleivių iki "tikro" senamiesčio (VK aikštės):

                                  40 centre galėtų važiuoti žiedu Goštauto, Vilniaus, Jogailos, Pamėnkalnio, J. Tumo - Vaižganto, Lukiškių gatvėmis;
                                  56 tokia pačia trasa, tik priešinga kryptimi.
                                  Taip 1G net nereiktų keturašių autobusų įgyvendinus mano siūlomus 53 pakeitimus.
                                  Nereikia svaigti dėl keturašių autobusų. Mes nemokam susitvarkyti su savo turima technika, o čia dar tokius technikos stebuklus siūlai įsigyti. Hamburgas jų nori atsisakyti dėl per didelio nepatikimumo.
                                  56 pakeitimas geras, palaikau. O 40 - nelabai. Kražių st. dabar yra jo pagrindinė stotelė, o gausis taip, kad teks išlipti anksčiau ir kulniuoti pėsčiomis. Apskritai A. Goštauto g. pastaruoju metu yra viena didelė tragedija, kur autobusai susirenka 40-60 min. vėlavimus.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Parašė lukass Rodyti pranešimą

                                    Klausimas, ar tikrai greičiau - 1G stoja ŽT, nuo kurio dar reik nueiti gabalą iki to prospekto, o Saltoniškėse tik per žiedą pereit.
                                    Žalgirio g. nėra A juostos, o Žalgirio/GV sankryžoje tie patys kamščiai
                                    Iš 1G važiuojant į Konstitucijos prospektą patogiausia išlipti prie turgaus. Jei reikia į savivaldybę/europą, tai arčiau nei eiti nuo žiedo. Aišku būtų dar geriau papildoma stotelė prie Kalvarijų/Konstitucijos sankryžos

                                    Iš principo tai nebūtų blogai. Tiesiog ganėtinai nedaug pagerintų gyvenimą nedideliam kiekiui žmonių. Nemanau, kad atsipirktų tokie pakeitimai.

                                    Comment


                                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                                      G.Vilku būna nemaži kamščiai. Kažin ar greičiau ir punktualiau būtų juo važiuoti, nei su 55. Ir kažin kiek žmonių reikėtų tokios jungties kaip Santariškės - Ž. Paneriai. Net maršrutinio taksi tokio nepamenu.
                                      Žr. mano ankstesnį komentarą.

                                      Man atrodo, kad tikrai ne ilgiau, nei Spartoje ir stotyje. Pasikartosiu - gi yra tokių, kurie važiuoja.
                                      Kelios bobutės ten įlipa/išlipa, ir dėl jų būtinai pro ten važiuot? Stotis tik už viaduko!

                                      Jei tik dėl to, tai 39 turi būti labiausiai sausakimšas būti. Bet taip nėra. Tiesiog daugiau žmonių renkasi kitas vietas (įskaitant užsienį) arba važiuoja nuosavu transportu. Kaip kad su Žaliaisiais ežerais - ten atvažiavęs autobusas strigtų, nes chaotiško parkavimo tu niekaip nesuvaldysi. Ne Vokietijoj gyvenam.
                                      Auto stovėjimą lengvai sureguliuotų kelio ženklai bei baudos.

                                      Būna, tik ne Lietuvoje.
                                      Gal galima kelis pvz.?

                                      Jau buvo paaiškinta - jiems abiems keleivių užtenka ir tu negali idealiai suderinti visų grafikų ir šviesoforų, kad viskas važiuotų tolygiai. Kad ir 50% užpildytas ilgas autobusas yra gerai, nes taip yra komfortiškiau žmogui. Dar kartą kartoju - nereikia keisti to, kas nėra sugedę. Vilniuje turime vos porą maršrutų, kurių efektyvumas yra tokio aukšto lygio: 2G ir 53. Visomis kryptimis, visą dieną ir visoje maršruto trasoje keleivių yra vienodai daug (arba vienodai mažai jeigu vėlyvas vakaras).
                                      Jei 53 idealus, tai gal reiktų keist 1G trasą?

                                      Atgal irgi per Žvalgų g. Maršrutas orientuotas į studentus, tai gal reikia, kad juo naudotųsi maksimaliai, o ne tik į vieną pusę. Jeigu jau galim parvežt iš paskaitų, tai kodėl gi nenuvežus į paskaitas? Grįžtant per Verkių st. ir Pramogų areną nieko nelaimėsi, išskyrus stovėjimą kamštyje kaip tik nuo posūkio į Žirmūnų g.
                                      Gerai, kada visiems gerai

                                      56 pakeitimas geras, palaikau. O 40 - nelabai. Kražių st. dabar yra jo pagrindinė stotelė, o gausis taip, kad teks išlipti anksčiau ir kulniuoti pėsčiomis. Apskritai A. Goštauto g. pastaruoju metu yra viena didelė tragedija, kur autobusai susirenka 40-60 min. vėlavimus.
                                      Nuo Kražių iki Vašingtono aikštės tereiktų pereit gatvę, todėl namanau, jog drastiškai kristų keleivių srautai.
                                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                      Comment


                                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                        12/20 ši įdėja turbūt viena geriausiu iš pateiktų. Dabar nuo J. Basanavičiaus gatvės visi važiuoja per Žaliajį tiltą, o nuo Stoties nei vienas troleibusas nevažiuoja, tik perpildytieji 1G ir 53. Ir jokių būdu negalima naikinti nei dabartinių, nei pakeistų 12/20 maršrutų, kaip kad čia bando įteigti vienas veikėjas, nes tada Žirmūnai lieka be normalaus susisiekimo.
                                        Sorry, bet tai vienas iš didžiausių tavo nusišnekėjimų, kokį man teko matyti. Panaikinus 12, o 20 nukreipus per Žaliąjį, atkarpas:
                                        1) Šiauriniai Žirmūnai - Centras arba Šiauriniai Žirmūnai - Žemieji Paneriai aptarnautų 6
                                        2) Pietiniai Žirmūnai - Centras aptarnautų 20

                                        Be kokio normalaus susisiekimo liktų Žirmūnai ? Kad vietoj 12 reikų naudotis 20 arba 6 ? Čia skaitosi “likimas be normalaus susisiekimo” ? Net nereikia persėsti

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          Iš 1G važiuojant į Konstitucijos prospektą patogiausia išlipti prie turgaus. Jei reikia į savivaldybę/europą, tai arčiau nei eiti nuo žiedo. Aišku būtų dar geriau papildoma stotelė prie Kalvarijų/Konstitucijos sankryžos

                                          Iš principo tai nebūtų blogai. Tiesiog ganėtinai nedaug pagerintų gyvenimą nedideliam kiekiui žmonių. Nemanau, kad atsipirktų tokie pakeitimai.
                                          Yra žmonių, einančių į Europos a. per tuos purvynus/bomžynus? Rimtai?
                                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X