Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Štai dar kelios idėjos:

    13 Pavilnys - Stotis - Dzūkų g. - Kelininkų st. (https://wikiroutes.info/en/idea/22378)
    Dėl mano siūlyto 58 keitimo, Pelesos g. liktų be VT, o 13 daug pavilniškių nevažiuoja į Vilkpėdę, todėl nuo stoties ir siūlau tokį trasos keitimą.

    30 Pilaitė - Konstitucijos pr. - Šiaurės miestelis - Antakalnis (https://wikiroutes.info/en/idea/22390)
    Pagerėtų Antakalnio susisiekimas su Šiaurės miesteliu bei Pilaite.

    60 Stotis - Verslo trikampis - Perkūnkiemis (https://wikiroutes.info/en/idea/22394)
    Atsirastų didelio verslo rajono jungtis su Naujamiesčiu bei stotimi ir šiauriniais rajonais. Taip pat padėtų 3G.

    61 Kuprioniškės - Stotis - Vilkpėdė (https://wikiroutes.info/en/idea/22393)
    Kadangi 13 nukreiptas į Naujininkus, šis maršrutas kompensuotų Vilkpėdės ir Panerių g. jungtų su stotimi. Taip pat Kuprioniškių gyventojam atsirastų susisiekimas su Naujamiesčiu.

    64 Santariškės - Geležinio Vilko g. - Žvėrynas - Vilkpėdė (https://wikiroutes.info/en/idea/22310)
    Atsirastų Naujamiesčio jungtis su Santariškėmis, nutraukta didžiosios pertvarkos metu. Pagerėtų Žvėryno/Saltoniškių susisiekimas.

    14 Gerosios vilties st. - Pylimo g. - Žirmūnų g. - Saulėtekis (https://wikiroutes.info/en/idea/22361)
    Tereiktų įrengti posūkį Žirmūnų/Kareivių sankryžoje. Kadangi dab. 14 tik orą vežioja, šis pakeitimas, manau, sulauktų daugiau dėmesio.

    Tai tiek, laukiu komentarų .
    Paskutinis taisė lukass; 2018.01.28, 11:22.
    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

    Comment


      Parašė lukass Rodyti pranešimą
      64 Santariškės - Geležinio Vilko g. - Žvėrynas - Vilkpėdė (https://wikiroutes.info/en/idea/22310)
      Atsirastų Naujamiesčio jungtis su Santariškėmis, nutraukta didžiosios pertvarkos metu. Pagerėtų Žvėryno/Saltoniškių susisiekimas.
      Įtariu 1g + atitinkamas trūlas būtų greičiau nei šitas reikalas. Žiūriu tamsta baisiai nemėgsta persėdimų

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Įtariu 1g + atitinkamas trūlas būtų greičiau nei šitas reikalas. Žiūriu tamsta baisiai nemėgsta persėdimų
        Prieš persėdimus nieko prieš neturiu (man pačiam norint šiuo maršrutu pasinautot reiktų persėst ), bet yra žmonių, kuriems sunku persėst. Dėl greičio - gal ir ne piko metu, tačiau dieną turėtų būt greičiau.
        Paskutinis taisė lukass; 2018.01.28, 12:54.
        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

        Comment


          Parašė lukass Rodyti pranešimą

          Prieš persėdimus nieko prieš neturiu (man pačiam norint šiuo maršrutu pasinautot reiktų persėst ), bet yra žmonių, kuriems sunku persėst. Dėl greičio - gal ir ne piko metu, tačiau dieną turėtų būt greičiau.
          Į greitį taip pat reiktų įskaičiuoti dažnumą. 1G ir trūlas kas kelias minutes ir toks autobusas kas 20-30min net piko metu yra visiškai skirtingos kategorijos.

          Kam fiziškai sunku persėsti - tiem bus sunku ir kartą įlipt/išlipt. Kas tiesiog turi alergiją persėdimams - gal geriau spręsti esminę problemą, o ne simptomus. Efektyvus VT niekada neveš į kiekvieną kampą be persėdimų.

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Į greitį taip pat reiktų įskaičiuoti dažnumą. 1G ir trūlas kas kelias minutes ir toks autobusas kas 20-30min net piko metu yra visiškai skirtingos kategorijos.

            Kam fiziškai sunku persėsti - tiem bus sunku ir kartą įlipt/išlipt. Kas tiesiog turi alergiją persėdimams - gal geriau spręsti esminę problemą, o ne simptomus. Efektyvus VT niekada neveš į kiekvieną kampą be persėdimų.
            Mano vizijose šiuo maršrutu dviašis autobusas piko metu kursuotų kas 10-15 min., kitu metu kas 20-25 min.

            Kaip siūlytumėte gydyti alergiją persėdimams?

            Ir prie ko čia siūlomas maršrutas ir persėdimai? Naugarduko g. kursuoja 73 autobusas su 3 reisais į valandą (nepatogu tiek laukt), Naujamiestis -> Žvėrynas (tikrasis, ne Saltoniškės) nėra jungties, GV taip pat nėra alternatyvų (apie tai jau diskutavom).
            Paskutinis taisė lukass; 2018.01.28, 13:32.
            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment


              Parašė lukass Rodyti pranešimą
              30 Pilaitė - Konstitucijos pr. - Šiaurės miestelis - Antakalnis (https://wikiroutes.info/en/idea/22390)
              Pagerėtų Antakalnio susisiekimas su Šiaurės miesteliu bei Pilaite.
              Kuo remiantis padaryta tokia išvada, kad tarp Šiaurės Miestelio ir Antakalnio atsirastų tiesioginių keleivių ? Apie Pilaitę jau nekalbu, yra daug greičiau nuvežantis 4G.

              60 Stotis - Verslo trikampis - Perkūnkiemis (https://wikiroutes.info/en/idea/22394)
              Atsirastų didelio verslo rajono jungtis su Naujamiesčiu bei stotimi ir šiauriniais rajonais. Taip pat padėtų 3G.
              Nepadėtų. Vienintelė stotelė Naujiemiesty, kur stotų abu šie maršrutai yra Sparta, o visų kitų stotelių keleiviams tas 60 būtų giliai dzin bet šiaip pritariu, kad Perkūnkiemiui kaip ir reiktų normalesnio susisiekimo su miesto centru, tačiau ties A.Goštauto gatve maršrutą ir užbaigčiau.

              64 Santariškės - Geležinio Vilko g. - Žvėrynas - Vilkpėdė (https://wikiroutes.info/en/idea/22310)
              Atsirastų Naujamiesčio jungtis su Santariškėmis, nutraukta didžiosios pertvarkos metu. Pagerėtų Žvėryno/Saltoniškių susisiekimas.
              Tai kad didžioji pertvarka jokios Naujamiesčio jungties su Santariškėmis nenutraukė, tokios ir nebuvo. na, nebent kažkoks mikriukų maršrutas egzistavo, bet vistiek ne autobusų, o tai reiškia, kad didelio kiekio keleivių, kurie važinėtų iš Santariškių į Naujamiestį nebuvo ir nemanau, kad atsirastų, kadangi kaip jau minėta 1G+3G nuvežtų žymiai greičiau, negu toks autobusas su apylankomis pro Žvėryną (kokia to prasmė, irgi nesuprantu. Na negalim mes kiekvienam verslo centrui nutiesti po maršrutą į kiekvieną miegamąjį rajoną)

              14 Gerosios vilties st. - Pylimo g. - Žirmūnų g. - Saulėtekis (https://wikiroutes.info/en/idea/22361)
              Tereiktų įrengti posūkį Žirmūnų/Kareivių sankryžoje. Kadangi dab. 14 tik orą vežioja, šis pakeitimas, manau, sulauktų daugiau dėmesio.
              Šitą aš ir pats kažkada esu siūlęs Šiaip tokiu atveju, tai tikrai būtų galima 12-ąjį naikinti, nes jeigu ne, tai ir toks 14 vežtų orą, vienintelis skirtumas būtų, kad ne Antakalnio, o Žirmūnų gatvėje

              Comment


                Parašė lukass Rodyti pranešimą

                Mano vizijose šiuo maršrutu dviašis autobusas piko metu kursuotų kas 10-15 min., kitu metu kas 20-25 min.

                Kaip siūlytumėte gydyti alergiją persėdimams?

                Ir prie ko čia siūlomas maršrutas ir persėdimai? Naugarduko g. kursuoja 73 autobusas su 3 reisais į valandą (nepatogu tiek laukt), Naujamiestis -> Žvėrynas (tikrasis, ne Saltoniškės) nėra jungties, GV taip pat nėra alternatyvų (apie tai jau diskutavom).
                Ar būtų pakankamai keleivių kas 10-15min? Ar nebūtų pustuštis maršrutas, kuriuo vežiojamas oras?

                Nežinant persėdimų alergijos priežasčių sunku sugalvoti kaip taisyti padėtį. Įdomu ar žmonės bijo pavėluoti persėsti. Jei taip, reiktų labiau laikytis tvarkaraščio bei įgyti keleivių pasitikėjimą. Ar trūksta informacijos. Pvz galima transporto priemonėse rodyti persėdimus kitoje stotelėje. Jei elementariai tingėjimas... Gal reiktų reklaminės kampanijos, kad su persėdimu greičiau nei retai važinėjantis tiesioginis?

                Pusiau į temą, valandiniai vienkartiniai bilietai yra vienas nuostabiausių dalykų nutikusių Vilniaus VT. Bet reiktų dviejų pakeitimų:

                1) iš vairuotojo perkamas bilietas taip pat turėtų būti valandinis ir leisti persėsti

                2) galiojimo pabaiga turėtų būti ne laiko terminas, o transporto priemonės maršruto pabaiga. Laiko terminas tik nurodytų kiek laiko galima persėsti. Nuimtų nemažai streso "spėsių ar nespėsiu". Keleivis kiekvieną kartą įlipęs į VT turėtų pažymėti bilietą. Persėsti galima 1 valandą nuo pradinio atžymėjimo. Jei persėsta 58ą minutę, šiuo transportu galėtų važiuoti iki maršruto pabaigos. Helsinkyje panaši sistema, labai patiko.

                Comment


                  Ir kur gi būtų tas 60-ojo maršruto apsisukimo žiedas Perkūnkiemyje? Perkūnkiemio susisiekimui su centru pilnai užtenka ir 52-ojo maršruto (kuris dabar važiuoja dažniau nei po reformos važiavo 52 ir 60 kartu sudėjus), daugiau transporto ten tikrai nereikia, juolab ir troleibusai netoli.

                  Beje, kalbant apie Verslo trikampį - ten VT tikrai nepamaišytų. Manau, iki ten galėtų važiuoti 56 maršruto autobusai (tiesiai nuo Operos ir baleto stotelės). Maršrutas, taip ar taip yra žiedinis, prie Verslo trikampio ten yra vieta po viaduku, kur galima apsisukti. Papildomai reikėtų tik įrengri A.Goštauto stotelę važiuojant nuo Žaliojo tilto, abipusę stotelę prie Seimo bei, žinoma, stotelę prie pačio Verslo trikampio.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Parašė lukass Rodyti pranešimą

                    64 Santariškės - Geležinio Vilko g. - Žvėrynas - Vilkpėdė (https://wikiroutes.info/en/idea/22310)
                    Atsirastų Naujamiesčio jungtis su Santariškėmis, nutraukta didžiosios pertvarkos metu. Pagerėtų Žvėryno/Saltoniškių susisiekimas.
                    Dar prisiminiau.. Juk yra 2G! Visai patogus variantas iš tolimojo Naujamiesčio (krasnūchos) į Santariškes.

                    Comment


                      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                      Kuo remiantis padaryta tokia išvada, kad tarp Šiaurės Miestelio ir Antakalnio atsirastų tiesioginių keleivių ? Apie Pilaitę jau nekalbu, yra daug greičiau nuvežantis 4G.
                      Šiaurės miestelis su gausybe įvairių parduotuvių turėtų būt patrauklus ir Antakalniui.

                      Nepadėtų. Vienintelė stotelė Naujiemiesty, kur stotų abu šie maršrutai yra Sparta, o visų kitų stotelių keleiviams tas 60 būtų giliai dzin bet šiaip pritariu, kad Perkūnkiemiui kaip ir reiktų normalesnio susisiekimo su miesto centru, tačiau ties A.Goštauto gatve maršrutą ir užbaigčiau.
                      Iki Spartos tikrai važiuoja daug 3G keleivių, taip pat jam padėtų tarp J. Baltrušaičio st. iki Studentų st. (žinau, 3G važiuoja iki Sąjūdžio kelio, bet atstumas tarp jų niekinis).
                      Dėl maršruto užbaigimo A. Goštauto g. nesutikčiau, nes nėra kito maršruto tarp Ukmergės g. ir stoties, o ši trasa būtų greičiausiai įveikiama.

                      Tai kad didžioji pertvarka jokios Naujamiesčio jungties su Santariškėmis nenutraukė, tokios ir nebuvo. na, nebent kažkoks mikriukų maršrutas egzistavo, bet vistiek ne autobusų, o tai reiškia, kad didelio kiekio keleivių, kurie važinėtų iš Santariškių į Naujamiestį nebuvo ir nemanau, kad atsirastų, kadangi kaip jau minėta 1G+3G nuvežtų žymiai greičiau, negu toks autobusas su apylankomis pro Žvėryną (kokia to prasmė, irgi nesuprantu. Na negalim mes kiekvienam verslo centrui nutiesti po maršrutą į kiekvieną miegamąjį rajoną)
                      Taip, buvo 15 mikriukas . Dabar Žvėrynas turi susisiekimą tik su Senamiesčiu, Karoliniškėm ir Pašilaičiais, o sparčiai augantis Naujamiestis, nors ir netoli, tačiau nepasiekiamas.
                      Verslo rajonų daug ir neturim, bent po maršrutą galėtume duot skatinant darbuotojus naudotis VT.
                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                      Comment


                        Tiems keleiviams, kurie važiuoja Šiaurės miestelio į Antakalnį, pakanka ir 21 troleibuso. Daugiausia jo naudojamasi, kad iš Žirmūnų nuvažiuoti į Antakalnio Klinikas.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Ar būtų pakankamai keleivių kas 10-15min? Ar nebūtų pustuštis maršrutas, kuriuo vežiojamas oras?

                          Nežinant persėdimų alergijos priežasčių sunku sugalvoti kaip taisyti padėtį. Įdomu ar žmonės bijo pavėluoti persėsti. Jei taip, reiktų labiau laikytis tvarkaraščio bei įgyti keleivių pasitikėjimą. Ar trūksta informacijos. Pvz galima transporto priemonėse rodyti persėdimus kitoje stotelėje. Jei elementariai tingėjimas... Gal reiktų reklaminės kampanijos, kad su persėdimu greičiau nei retai važinėjantis tiesioginis?

                          Pusiau į temą, valandiniai vienkartiniai bilietai yra vienas nuostabiausių dalykų nutikusių Vilniaus VT. Bet reiktų dviejų pakeitimų:

                          1) iš vairuotojo perkamas bilietas taip pat turėtų būti valandinis ir leisti persėsti

                          2) galiojimo pabaiga turėtų būti ne laiko terminas, o transporto priemonės maršruto pabaiga. Laiko terminas tik nurodytų kiek laiko galima persėsti. Nuimtų nemažai streso "spėsių ar nespėsiu". Keleivis kiekvieną kartą įlipęs į VT turėtų pažymėti bilietą. Persėsti galima 1 valandą nuo pradinio atžymėjimo. Jei persėsta 58ą minutę, šiuo transportu galėtų važiuoti iki maršruto pabaigos. Helsinkyje panaši sistema, labai patiko.
                          Ar bus tiek keleivių, nežinosim, kol napaleisim maršruto (vėliau gi būtų galima retint/dažnint).

                          Dėl bilietų pilnai sutinku

                          Ir kur gi būtų tas 60-ojo maršruto apsisukimo žiedas Perkūnkiemyje? Perkūnkiemio susisiekimui su centru pilnai užtenka ir 52-ojo maršruto (kuris dabar važiuoja dažniau nei po reformos važiavo 52 ir 60 kartu sudėjus), daugiau transporto ten tikrai nereikia, juolab ir troleibusai netoli.

                          Beje, kalbant apie Verslo trikampį - ten VT tikrai nepamaišytų. Manau, iki ten galėtų važiuoti 56 maršruto autobusai (tiesiai nuo Operos ir baleto stotelės). Maršrutas, taip ar taip yra žiedinis, prie Verslo trikampio ten yra vieta po viaduku, kur galima apsisukti. Papildomai reikėtų tik įrengri A.Goštauto stotelę važiuojant nuo Žaliojo tilto, abipusę stotelę prie Seimo bei, žinoma, stotelę prie pačio Verslo trikampio.
                          Pateiktoje nuorodoje yra maršruto žemėlapis, kuriame matome, jog žiedas būtų Skalvių.

                          52 iš vis kažkokia nesąmonė, kam reik kažkokiai Tarendei susisiekimo su centru? Kuo tankiau apgyvendintos Grigiškės prastesnės?

                          Vis tik manau, kad Verslo trikampis neturėtų būt galinė stotelė.

                          Beje, kar per Jūsų minimas 60?

                          Dar prisiminiau.. Juk yra 2G! Visai patogus variantas iš tolimojo Naujamiesčio (krasnūchos) į Santariškes.
                          Ir 2G trenktis per visus miegamus rajonus 50 min susispaudus kaip silkėm statinėj ? Pats važiuotumėt?
                          Paskutinis taisė lukass; 2018.01.28, 14:27.
                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                          Comment


                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            Tiems keleiviams, kurie važiuoja Šiaurės miestelio į Antakalnį, pakanka ir 21 troleibuso. Daugiausia jo naudojamasi, kad iš Žirmūnų nuvažiuoti į Antakalnio Klinikas.
                            Na bet keliom stotelėm pratęst negi būtų sunku ?
                            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                            Comment


                              Parašė lukass Rodyti pranešimą

                              Ar bus tiek keleivių, nežinosim, kol napaleisim maršruto (vėliau gi būtų galima retint/dažnint).
                              O pagal ką sudarinėjat galimus maršrutus jei ne pagal nuspėjamus keleivių srautus?

                              Parašė lukass Rodyti pranešimą
                              Ir 2G trenktis per visus miegamus rajonus 50 min susispaudus kaip silkėm statinėj ? Pats važiuotumėt?
                              O koks greitesnis variantas? 1G + trūlas gaunasi dar ilgiau. Automobiliu, jei nėra kamščių, aišku greičiau. Bet piko metu praktiškai tas pats. Greičiausias variantas - dviratis Išbandyta praktiškai. Dėl susispaudimo nematau kuo skųstis. Jei piko metu VT nėra pripildytas - matyt maršrutas yra neefektyvus. Reiktų tik džiaugtis, kad yra daug keleivių. Aišku viskas turi būti proto ribose ir probleminius maršrutus reikia tankinti.

                              Be to, Vilniaus mąstais tai nėra blogai. Palyginimui 1G Santariškės - Stotis irgi panašiai užtrunka. Ir žmonės važinėja. Ką padarysi, kad Santariškės fiziškai yra užkampis.

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                O pagal ką sudarinėjat galimus maršrutus jei ne pagal nuspėjamus keleivių srautus?
                                Kad keleivių būtų pakankamai, tai tikrai, bet ar "daug", ar "mažai" nemoku prognozuot (gal patarsit?)

                                O koks greitesnis variantas? 1G + trūlas gaunasi dar ilgiau. Automobiliu, jei nėra kamščių, aišku greičiau. Bet piko metu praktiškai tas pats. Greičiausias variantas - dviratis Išbandyta praktiškai. Dėl susispaudimo nematau kuo skųstis. Jei piko metu VT nėra pripildytas - matyt maršrutas yra neefektyvus. Reiktų tik džiaugtis, kad yra daug keleivių. Aišku viskas turi būti proto ribose ir probleminius maršrutus reikia tankinti.
                                Ne visi dviračiu gali/nori/moka važiuot, ypač į "kalvotąsias" Santariškes/Baltupius.
                                Dabar jau teigiate, kad 1G + trūlas būtų net ilgiau? Greitai keičiasi nuomonė .

                                Dėl susispaudimo - kelias stoteles važiuot vos įsispraudus gal ir nieko, bet per visą miestą tai ką žinau...

                                Be to, Vilniaus mąstais tai nėra blogai. Palyginimui 1G Santariškės - Stotis irgi panašiai užtrunka. Ir žmonės važinėja. Ką padarysi, kad Santariškės fiziškai yra užkampis.
                                Į Santariškes reikia metro!
                                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                Comment


                                  Parašė lukass Rodyti pranešimą

                                  52 iš vis kažkokia nesąmonė, kam reik kažkokiai Tarendei susisiekimo su centru? Kuo tankiau apgyvendintos Grigiškės prastesnės?
                                  Pritariu. Visgi lieku prie savo prieš pusmetį išsakytos nuomonės, kad optimaliausia būtų tiesiog sukeisti 5 ir 52 trasas, kad vienas važiuotų iš Tarandės į Šiaurės miestelį, o kitas iš Pašilaičių(Perkūnkiemio) į Centrą. Vilnietizz dabartinis 52 visgi nėra tobulas pasirinkimas perkūnkiemiečiams, nes iki jo dar reikia ganėtinai paėjėti.

                                  Beje, kar per Jūsų minimas 60?
                                  Atsirado po pertvarkos, išbuvo metus. Iš Lukiškių ėjo iki Bukiškių, panašiai kaip 52. Po to 60 apjungtas su 87, paliekant pastarojo numerį.

                                  Ir 2G trenktis per visus miegamus rajonus 50 min susispaudus kaip silkėm statinėj ? Pats važiuotumėt?
                                  Žinant tai, kad Santariškės yra pati 2G maršruto pradžia, tai ten dar pilnai galima gauti atsisėsti. Nedramatizuokit su tuo “susispaudus kaip silkėm statinėj”
                                  Paskutinis taisė 10.000; 2018.01.28, 14:55.

                                  Comment


                                    Parašė lukass Rodyti pranešimą

                                    Na bet keliom stotelėm pratęst negi būtų sunku ?
                                    Būtų. Negalime vežioti oro be priežasties, na “nes nesunku”. Ir Antakalnio bei Šiaurės miestelio susisiekimui jis visiškai netinka, kadangi Antakalny stoja tik vienoje stotelėje. Tas pats 21 aprėpia žymiai didesnę rajono teritoriją

                                    Comment


                                      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                      Pritariu. Visgi lieku prie savo prieš pusmetį išsakytos nuomonės, kad optimaliausia būtų tiesiog sukeisti 5 ir 52 trasas, kad vienas važiuotų iš Tarandės į Šiaurės miestelį, o kitas iš Pašilaičių(Perkūnkiemio) į Centrą. @Vilnietizzz dabartinis 52 visgi nėra tobulas pasirinkimas perkūnkiemiečiams, nes iki jo dar reikia ganėtinai paėjėti.
                                      52 siūlyčiau daryt "privežamąjį" (kaip kokį 20 ar 28) - trumpint iki Kaimelio žiedo (J. Baltrušaičio būtų pagr. persėdimo punktas), tačiau pratęst iki Avižienių (pro Tarandę prasuktų) bei palikti dab. dažnumą.

                                      Taip, Perkūnkiemio gyv. (ypač pietiniam) tolokai iki Ukmergės g. Taip pat siūlyčiau padaryt stotelę Perkūnkiomio/Pavilionių sankryžoj.

                                      Atsirado po pertvarkos, išbuvo metus. Iš Lukiškių ėjo iki Bukiškių, panašiai kaip 52. Po to 60 apjungtas su 87, paliekant pastarojo numerį.
                                      Dėkui, nežinojau
                                      Paskutinis taisė lukass; 2018.01.28, 14:59.
                                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                      Comment


                                        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                        Būtų. Negalime vežioti oro be priežasties, na “nes nesunku”. Ir Antakalnio bei Šiaurės miestelio susisiekimui jis visiškai netinka, kadangi Antakalny stoja tik vienoje stotelėje. Tas pats 21 aprėpia žymiai didesnę rajono teritoriją
                                        Gerai, dėl 30 nesiginčysiu

                                        Nebent vasarą vietoj mano siūlyto 15A šį pratęst iki Valakumpių. Iš centro galėtum pasiekti du pliažus (Valakumpių + Salotės ež. Pilaitėje)
                                        Paskutinis taisė lukass; 2018.01.28, 15:04.
                                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                        Comment


                                          Parašė lukass Rodyti pranešimą
                                          Kad keleivių būtų pakankamai, tai tikrai, bet ar "daug", ar "mažai" nemoku prognozuot (gal patarsit?)
                                          Reiktų žiūrėti iš kur tų keleivių atsirastų. Pvz siūlomo maršruto atveju atkrenta Jeruzalės, Baltupių dalies prie Kalvarijų gatvės, Ozo parko ir Kalvarijų/Kareivių g. keleiviai. Nemaža dalis 1G keleivių važiuoja šitą atkarpą. Važiuojantys į/š senamiesčio taip pat atkrenta. Vienintelis tikslinis srautas būtų iš Santariškių į Žvėryną. Ar toks srautas užpildytų 4-5 autobusus per valandą piko metu (kas 10-15min)? Likusiu metu esu važiuotų praktiškai tuščias. Žvėryne ar naujamiestyje nelabai yra unikalių traukos centrų. Ozas atstoja Panoramą, Iš Santariškių/Baltupių važiuoti į Vingio parką irgi nelabai aktualu Iš Žvėryno ar į Santariškių klinikas irgi vargu ar būtų daug srauto. Rimti ligoniai šiaip ar taip vengia viešojo transporto. Važiuojantys aplankyti vargu ar pakankamai užpildytų maršrutą. Vasarą į Žaliuosius ežerus šiaip ar taip reiktų važiuoti su persėdimu ir kelionė trunka ilgai.

                                          Parašė lukass Rodyti pranešimą
                                          Dabar jau teigiate, kad 1G + trūlas būtų net ilgiau? Greitai keičiasi nuomonė .
                                          Kaip rašiau, į tolimąjį Naujamiestį (krasnūchą), greičiau 2G. Į Mindaugo ar Čiurlionio gatvę greičiau 1G + trūlas.

                                          Parašė lukass Rodyti pranešimą
                                          Dėl susispaudimo - kelias stoteles važiuot vos įsispraudus gal ir nieko, bet per visą miestą tai ką žinau...
                                          Naivu tikėtis piko metu važiuoti pustuščiu VT....

                                          Comment

                                          Working...
                                          X