Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Mettal, pagal 240 ir siūlau 14 pratęsti. Kaip dėl 15 maršruto?

    Beje, turbūt galima būtų sujungti 50 su 57. Pagrindinė trasa išlieka 50, tik kad būtų iki st. Bajorai, tačiau maršrutas užsuktų iki Bajorų sodų st.

    Comment


      Turint omenyje, kad iki 57 maršruto Bajorų praktiškai niekas nevažiuoja ir ten kelio plotis yra maždaug kaip trumpo autobuso, yra labai neracionalus toks trasos variantas.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
        Siūlau 15 autobusų maršrutą nukreipti Žolyno, Bistryčios, V. Grybo, P. Rimšos gatvėmis. Važinėtų du midibusai darbo dienomis, o poilsio vienas pamaininis midibusas. Rimšos g. uždrausti stovėjimą.
        Manyčiau, kad P. Rimšos gatvė čia yra ne į temą. Visgi, atsiradus 115 maršrutui, šis maršrutas galėtų kursuoti Žolyno g., Bistryčios g., V. Grybo g., Šilo g., Antakalnio g. ir toliau senąja trasa. Atliktų Bistryčios ir V. Grybo gatvių keleivių privežimą prie Antakalnio gatvės.


        Man iškilo dar vienas pasiūlymas galvoje dėl 27 maršruto. Juk galima jį nukreipti Olandų g., Tuskulėnų g., Kalvarijų g., Ozo g. Maršrutas būtų Arimų g. - Olandų g. - Tuskulėnų g. - Ozo žiedas.
        Keleiviai, kurie dabar išlipa Šeimyniškių stotelėje ir atlieka persėdimus, galėtų išlipti stotelėje Tuskulėnai. Taip pat didžioji dauguma keleivių, išlipę Kalvarijų turgaus stotelėje, eina ne į turgų, o laukia kito autobuso. Tie patys maršrutai stoja ir Broniaus Laurinavičiaus stotelėje. Esminė pratęsimo nauda - susisiekimas su Ozo gatve ir persėdimas, norint pasiekti Lazdynus arba Vilniaus šiaurės-vakarų dalį. Dar viena nematoma nauda - bobučių privežimas prie apsipirkimo taško PC "Ozas".

        Comment


          Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
          Manyčiau, kad P. Rimšos gatvė čia yra ne į temą. Visgi, atsiradus 115 maršrutui, šis maršrutas galėtų kursuoti Žolyno g., Bistryčios g., V. Grybo g., Šilo g., Antakalnio g. ir toliau senąja trasa. Atliktų Bistryčios ir V. Grybo gatvių keleivių privežimą prie Antakalnio gatvės.
          Na va, nurungėte mane Ir man štai tokia trasa patinka

          Man iškilo dar vienas pasiūlymas galvoje dėl 27 maršruto. Juk galima jį nukreipti Olandų g., Tuskulėnų g., Kalvarijų g., Ozo g. Maršrutas būtų Arimų g. - Olandų g. - Tuskulėnų g. - Ozo žiedas.
          Keleiviai, kurie dabar išlipa Šeimyniškių stotelėje ir atlieka persėdimus, galėtų išlipti stotelėje Tuskulėnai. Taip pat didžioji dauguma keleivių, išlipę Kalvarijų turgaus stotelėje, eina ne į turgų, o laukia kito autobuso. Tie patys maršrutai stoja ir Broniaus Laurinavičiaus stotelėje. Esminė pratęsimo nauda - susisiekimas su Ozo gatve ir persėdimas, norint pasiekti Lazdynus arba Vilniaus šiaurės-vakarų dalį. Dar viena nematoma nauda - bobučių privežimas prie apsipirkimo taško PC "Ozas".
          Neblogas pasiūlymas, bet tada nebus tesioginio susisiekimo NV - Kalvarijų turgus. Nemanau, kad gausiai apsipirkęs važiotum su persėdimu iš 37 į 27. Kažkaip reikėtų tai išspręsti, bet šiaip įdėja gera.

          Beje, šiek tiek į ne maršrutų temą - kokio ilgio yra mūsų Noge midibusai? Ir kokio ilgio yra dujiniai Fiat Ducato?

          Comment


            Manau, kad 22 maršrutą reiktų sujungti su 56 ar 40. Nauda:

            1. Atsirastų tiesioginė jungtis L.Giros-Stanevičiaus-Gelvonų gatvėms su Lazdynais, kuri dabar yra labai komplikuota.
            2. Lazdynai gautų patogų privažiavimą prie Žaliojo tilto, Europos (56 atveju).
            3. Piko metu kažkiek turėtų papilnėti tie reisai, kurie važiuoja kryptimi prieš pagrindinį srautą (pvz kryptimi Fabijoniškės-Lukiškės apie 16h).
            4. 22+40 atveju Fabijoniškėms būtų visai patogu nuvažiuoti ir į Savanorių pr., nereiktų toli eiti eiti į 24-ą. Žinoma, problemiška tai, kad maršrutas priklauso privatininkams.

            Nelabai išmanau srautų 22-am, bet galbūt jų pakaktų nedideliam padažninimui sujungimo atveju?

            Comment


              Labai gerai idėja 22+56 tiktų geriausiai - tiek keleivių srautas, tiek eismo dažnumas juose yra panašūs.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                O sujungus 22+56 kokia trasa būtų? Lazdynai - Lukiškės - Šeškinė - Fabijoniškės?
                Daugiau mano nuotraukų >>
                Mano rajonas ir apylinkės >>

                Comment


                  Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                  O sujungus 22+56 kokia trasa būtų? Lazdynai - Lukiškės - Šeškinė - Fabijoniškės?
                  Taip. Abu maršrutai išlaikytų savo trasas, todėl niekas nenukentėtų. Taip be jau minėtų privalumų Lazdynams dar ir atsirastų keleivių "tuščioje" 56-o atkarpoje Žaliasis tiltas-Lukiškės.

                  Taip pat nebereiktų 22-o pertraukiamų palikti centre, jie galėtų stovėti Fabijoniškėse. Nukreipus 43, 52 ir 60 nebebūtų reikalingas ir Lukiškių žiedas.

                  Tiesa, sujungtas maršrutas labai dubliuotų 3G.

                  Comment


                    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                    Nukreipus 43, 52 ir 60 nebebūtų reikalingas ir Lukiškių žiedas.

                    Tiesa, sujungtas maršrutas labai dubliuotų 3G.
                    Lukiškių maršrutų trasos pakeitimas yra laikinas - kol Lukiškių g. vyksta šilumos trasos rekonstrukcijos darbai.
                    O su 3G anoks čia dubliavimas - 22+56 važiuoja per Stanevičiaus g., o 3G - Ukmergės g. Šiuo metu kaip tik 3G ir 60 apkrova labai padidėjusi turėtų būti popietinio piko metu, nes tikrai ne visi dar įprato į 43,52,56 lipti priešingoje kelio pusėje.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                      Manau, kad 22 maršrutą reiktų sujungti su 56 ar 40. Nauda:

                      1. Atsirastų tiesioginė jungtis L.Giros-Stanevičiaus-Gelvonų gatvėms su Lazdynais, kuri dabar yra labai komplikuota.
                      2. Lazdynai gautų patogų privažiavimą prie Žaliojo tilto, Europos (56 atveju).
                      3. Piko metu kažkiek turėtų papilnėti tie reisai, kurie važiuoja kryptimi prieš pagrindinį srautą (pvz kryptimi Fabijoniškės-Lukiškės apie 16h).
                      4. 22+40 atveju Fabijoniškėms būtų visai patogu nuvažiuoti ir į Savanorių pr., nereiktų toli eiti eiti į 24-ą. Žinoma, problemiška tai, kad maršrutas priklauso privatininkams.

                      Nelabai išmanau srautų 22-am, bet galbūt jų pakaktų nedideliam padažninimui sujungimo atveju?
                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                      Labai gerai idėja 22+56 tiktų geriausiai - tiek keleivių srautas, tiek eismo dažnumas juose yra panašūs.
                      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                      O sujungus 22+56 kokia trasa būtų? Lazdynai - Lukiškės - Šeškinė - Fabijoniškės?
                      Viskas, kas nauja - tai gerai užmiršta sena

                      22 maršruto autobusai tarybinių laikų pabaigoje jau važinėjo tokia trasa - "Lazdynai - Centras - Šeškinė" (Fabijoniškių tada dar nebuvo).

                      Comment


                        Benaršant kelių metų pranešimus šioje temoje, suradau Mettal pasiūlymus (failas Vilnius_light). Manyčiau, kad kai kurie pakeitimai galėtų pasitarnauti ir šiandien. Pateikiu geriausius Mettal pasiūlytus maršrutus, kurie, mano manymu, pasitarnautų Vilniuje su kai kuriais pakoregavimais.

                        1) 10 maršrutas. Mettal siūlė jį nukreipti iki stotelės Pašilaičių žiedas, tačiau SĮSP šiuo klausimu yra kategoriška ir nepritaria, nes sudėtinga sankryža apsisukimui. Siūlyčiau pagalvoti apie šio maršruto pratęsimą iki Skalvių stotelės.
                        Jungtis Žaliasis tiltas – Pašilaičiai aptarnaujama 46 maršrutu, o nuo Pramogų arenos kursuoja 5G, tačiau jungtis Baltupiai – Fabijoniškės – Pašilaičiai kol kas nėra tinkamai aptarnaujama. Dar vienas pastebėjimas: atstumas tarp didžiosios dalies Pašilaičių mikrorajono ir Baltupių yra ganėtinai mažas (4,5 km), bet gera infrastruktūra nėra išnaudojama patogiam susisiekimui. Visgi prisimename, kad buvęs 33 maršrutas atkarpoje Kalvarijų g. – Baltupiai – Pašilaičių žiedas turėjo pakankamai keleivių.
                        Šiuo maršrutu daugiausia naudotųsi studentai. Dabartinės alternatyvos: 46 + 2G/48/55 + 10. Didžiausias srautas išliptų Mykolo Romerio stotelėje, todėl realiausia alternatyva – 46 + 2G/48/55.

                        2) Siūlau keisti 60 maršruto trasą ir maršrutą aptarnauti midibusais. Siūlomas maršrutas: Avižieniai – Bukiškės – Bajorai – Visorių Sodai – Fabijoniškės. Maršruto trasa būtų: kelias 171, Mokyklos g., Draugystės g., Šaulio g., Mokslininkų g., Noragiškių g., Visorių Sodų g., Visorių g., Ateities g., Kaimelio žiedas.
                        Atrodo Noragiškių gatvė jau yra pilnai išasfaltuota, todėl ja galima leisti viešąjį transportą. Šiuo metu šita Visorių sodų dalis yra atskirta nuo miesto, nes Baltupio gatve važiuojantys autobusai yra ganėtinai toli, plius juos skiria judri Geležinio Vilko gatvė. 60 maršrutas bus toks pat privežamasis, kaip ir 57 maršrutas. Visgi, manau, nėra tikslinga Bukiškių maršrutą leisti net iki miesto centro, tuo labiau, kad dalyje trasos yra 52 maršrutas. Bukiškių stotelė būtų naikinama, tačiau ji būtų įrengta Draugystės gatvėje.
                        Jeigu Vilniaus rajonas uždraustų kursuoti Avižieniuose, trasa būtų trumpinama iki žiedinės sankryžos Bukiškėse.

                        3) Eksperimentinis maršrutas, jungiantis tarpusavyje visą pietrytinę Vilniaus dalį: Pagiriai – Vaidotai – Juodšiliai – Kalviškės – Rudamina – Skaidiškės – Grigiaičiai – Parko g. Maršruto trasa: Durpių g., Kaštonų g., Kadagių g., Jaunystės g., Vėjo g., Krantinės g., Baltosios Vokės g., 106 kelias, Šilo g., Europos tarybos g., Žalioji g., 106 kelias, Jašiūnų g., Gamyklos g., Aušros g., Rudaminos g., Filaretų g., Pergalės g., Parko g.
                        Maršrutu kursuotų tik du mikroautobusai (kažkur kas dvi valandas). Šiuo metu norint iš vieno paminėto rajono nusigauti į kitą, reikia važiuoti pro Stotį. Šis maršrutas būtų naudingas sodininkams, bobutėms ir statybininkams.
                        Minusai: Vilniaus rajono valdžia; nėra išasfaltuota (?) Jaunystės gatvės dalis tarp J. Vaičiūnaitės g. ir Vėjo g., taip pat nėra išasfaltuota dalis Vėjo gatvės.

                        4) Kaip jau daugelis minėjo, reikalingas 26 maršruto nukreipimas į Visorius. Papildoma alternatyva 34 maršrutui.

                        5) Vienas midibusas, kuris šiuo metu aptarnauja trasą Antakalnis – Kalno g., nukreipiamas kitur ir jam priskiriamas naujas numeris.
                        Maršrutas būtų Kalno g. – Dvarčionys – S. Kerbedžio g. – Antakalnis. Maršruto trasa: Kalno g., Rokantiškių g., Pupojų g., Keramikų g., Pupojų g., S. Kerbedžio g., Moliakalnio g., Mileišiškių g., Žolyno g., Antakalnio g.
                        Tokiu būdu būtų atkartota visa buvusio „Almiro“ 115 mikroautobuso trasa. Maršrutu važinėtų 1 midibusas.

                        6) Suradau dar vieną labai gerą privežamąjį maršrutą Mettal pasiūlymuose, tačiau reikėtų kiek pakeisti trasą pačiame mieste. Maršrutas Antežeriai – Sūduvių g. – Šeškinė. Maršruto trasa: Šeškinės g., Dūkštų g., Buivydiškių g., Rygos g., Talino g., Sūduvių g., Zujūnų g., Ežero g.

                        7) 87 maršruto pratęsimas iki Riešės irgi būtų visai įmanomas, tik reikėtų viską derinti su Vilniaus rajonu.

                        8) Siūlyčiau keisti 65 maršruto trasą ir maršrutas būtų: Didieji Gulbinai – Pagubė – Bireliai – Balsių g. – Naujieji Verkiai – Ožkiniai. Maršruto trasa būtų: Didžiųjų Gulbinų g., Padvarės g., Didžiųjų Gulbinų g., Pagubės g., Sakališkių g., Birelių g., Sakališkių g., Žaliųjų ežerų g., Balsių g., Bubilo g., Ragučio g., Didžiųjų ežerų g., Popieriaus g., Ožkinių g.
                        Pliusas: aptarnaujami Didieji Gulbinai, kurie šiuo metu neturi susisiekimo.
                        Minusas: reikia 10 minučių užvažiavimui į Birelius.

                        Comment


                          Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                          2) Siūlau keisti 60 maršruto trasą ir maršrutą aptarnauti midibusais. Siūlomas maršrutas: Avižieniai – Bukiškės – Bajorai – Visorių Sodai – Fabijoniškės. Maršruto trasa būtų: kelias 171, Mokyklos g., Draugystės g., Šaulio g., Mokslininkų g., Noragiškių g., Visorių Sodų g., Visorių g., Ateities g., Kaimelio žiedas.
                          Atrodo Noragiškių gatvė jau yra pilnai išasfaltuota, todėl ja galima leisti viešąjį transportą. Šiuo metu šita Visorių sodų dalis yra atskirta nuo miesto, nes Baltupio gatve važiuojantys autobusai yra ganėtinai toli, plius juos skiria judri Geležinio Vilko gatvė. 60 maršrutas bus toks pat privežamasis, kaip ir 57 maršrutas. Visgi, manau, nėra tikslinga Bukiškių maršrutą leisti net iki miesto centro, tuo labiau, kad dalyje trasos yra 52 maršrutas. Bukiškių stotelė būtų naikinama, tačiau ji būtų įrengta Draugystės gatvėje.
                          Jeigu Vilniaus rajonas uždraustų kursuoti Avižieniuose, trasa būtų trumpinama iki žiedinės sankryžos Bukiškėse.

                          8) Siūlyčiau keisti 65 maršruto trasą ir maršrutas būtų: Didieji Gulbinai – Pagubė – Bireliai – Balsių g. – Naujieji Verkiai – Ožkiniai. Maršruto trasa būtų: Didžiųjų Gulbinų g., Padvarės g., Didžiųjų Gulbinų g., Pagubės g., Sakališkių g., Birelių g., Sakališkių g., Žaliųjų ežerų g., Balsių g., Bubilo g., Ragučio g., Didžiųjų ežerų g., Popieriaus g., Ožkinių g.
                          Pliusas: aptarnaujami Didieji Gulbinai, kurie šiuo metu neturi susisiekimo.
                          Minusas: reikia 10 minučių užvažiavimui į Birelius.
                          2 pasiūlumo reikėtų žemėlapio schemos. O 8 pasiūlymą būtent nr. 65 apie 2009 m., siūliau aš
                          Siūlyčiau 36 nuo Pagubės pratęsti, o Didieji Gulbinai nepriskirti Balsių Mokykla, o 65 labiau orientuotas į pamokų pradžią ir į pabaigą tai yra į 1 pamoką, o po to, kai baigiasi 4, 5, 6 pamokos, nes tada važiuoja namo pasidėti kuprinių ir grįžta į būrelius. Bet pagal mane laisvai gali užvažiuoti į Didžiuosius Gulbinus.
                          Paskutinis taisė Mettal; 2014.05.11, 09:30. Priežastis: Sutrumpinta citata
                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                          Comment


                            Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                            2 pasiūlumo reikėtų žemėlapio schemos

                            Comment


                              Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                              Nesimato viso maršruto. Aš piešiu www.arcgis.com ir padarau viešą nuorodą.
                              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                              Comment


                                3 pasiūlymas:


                                8 pasiūlymas:


                                Tikiuosi tie, kas išmano Vilniaus žemėlapį nesusidurs su problemomis kaip susidūrė autobusas36.

                                Comment


                                  Šitie siūlymai yra labiau rajono, ne miesto transportui.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                    3 pasiūlymas:
                                    Atvaizdas


                                    8 pasiūlymas:
                                    Atvaizdas


                                    Tikiuosi tie, kas išmano Vilniaus žemėlapį nesusidurs su problemomis kaip susidūrė autobusas36.
                                    8 pasiūlyme 65 maršruto vietoje Balsių g., jį yra numatyta nuo šios vasaros nukreipti visą Bubilo g., Kryžiokų g., Užpalių g., Austėjos g., st. Balsiai, toliau senąją trasa.

                                    65 siūloma šiam sezonui http://www.balsiai.org/susisiekimo-t...utai-5506.html



                                    Ametistui:
                                    D.Gulbinai priklauso tiek Vilniaus miestui ir rajonui.
                                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                    Comment


                                      Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                      Benaršant kelių metų pranešimus šioje temoje, suradau Mettal pasiūlymus (failas Vilnius_light). Manyčiau, kad kai kurie pakeitimai galėtų pasitarnauti ir šiandien. Pateikiu geriausius Mettal pasiūlytus maršrutus, kurie, mano manymu, pasitarnautų Vilniuje su kai kuriais pakoregavimais.
                                      Malonu matyti, kad kažkam buvo vertingos tos fantazijos Tiesa, dėl suprantamų priežasčių, Žaliųjų ežerų žemėlapyje nebuvau įtraukęs. Jeigu įdomu, galėsiu persiųsti pilną versiją (rašykit AŽ).

                                      Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                      Šitie siūlymai yra labiau rajono, ne miesto transportui.
                                      Ne paslaptis, kad viskas, kas yra "rajono transportas", populiarumu nepasižymi. Nėra blogai, kai miesto transportas aptarnauja rajoną. Riba miestas-rajonas egzistuoja tik popieriuose ir visokiuose biurokratiniuose procesuose. Paprastam žmogui reikalingas patogus susisiekimas, už kurį nereikia permokėti.
                                      Antai, 112 maršrutas dabar tapo tokiu nepopuliariu, kad piko metu nebeliko 2-o autobuso, o vakare paskutiniai reisai yra 19:50 d.d. ir 19:20 p.d. 77 maršruto laikais paskutinis reisas būdavo po 21-22 val. Ir viskas pagrinde dėl to, kad nebegalima važiuoti su miesto terminuotais bilietais.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                        Ne paslaptis, kad viskas, kas yra "rajono transportas", populiarumu nepasižymi. Nėra blogai, kai miesto transportas aptarnauja rajoną. Riba miestas-rajonas egzistuoja tik popieriuose ir visokiuose biurokratiniuose procesuose. Paprastam žmogui reikalingas patogus susisiekimas, už kurį nereikia permokėti.
                                        Antai, 112 maršrutas dabar tapo tokiu nepopuliariu, kad piko metu nebeliko 2-o autobuso, o vakare paskutiniai reisai yra 19:50 d.d. ir 19:20 p.d. 77 maršruto laikais paskutinis reisas būdavo po 21-22 val. Ir viskas pagrinde dėl to, kad nebegalima važiuoti su miesto terminuotais bilietais.
                                        Taip, su tuo visiškai sutinku. Todėl ir norėjau išprovokuoti pokalbį apie rajono/miesto VT. Dabar, kaip ir sakai, liko tik popierinis skirstymas, nes iš esmės tiek miesto, tiek rajono maršrutai persipynę tarpusavyje ir jau nebėra tos aiškios ribos. Kaune dar kažkaip gana aiškiai ta riba nustatyta, o su Vilniumi jau bėdos atskirti. Manau, kad bręstama prie Vilniaus miesto ir rajono transporto reformos, apjungiant visus rajono maršrutus prie miesto. Bet yra bėda, kad tokio žingsnio miestas nelabai norėtų, nes tai reikštų dideles papildomas savivaldybės išlaidas dėl skiriamų lengvatinių nuolaidų (rajono transporte netaikomos kai kurios nuolaidos, kurios taikomos miesto).
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                          Taip, su tuo visiškai sutinku. Todėl ir norėjau išprovokuoti pokalbį apie rajono/miesto VT. Dabar, kaip ir sakai, liko tik popierinis skirstymas, nes iš esmės tiek miesto, tiek rajono maršrutai persipynę tarpusavyje ir jau nebėra tos aiškios ribos. Kaune dar kažkaip gana aiškiai ta riba nustatyta, o su Vilniumi jau bėdos atskirti. Manau, kad bręstama prie Vilniaus miesto ir rajono transporto reformos, apjungiant visus rajono maršrutus prie miesto. Bet yra bėda, kad tokio žingsnio miestas nelabai norėtų, nes tai reikštų dideles papildomas savivaldybės išlaidas dėl skiriamų lengvatinių nuolaidų (rajono transporte netaikomos kai kurios nuolaidos, kurios taikomos miesto).
                                          O tai kas neleistų savivaldybei įvesti, tarkim, zonas, kur galiotų ne visos lengvatos?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X