Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kažin kiek žmonių iš lazdynėlių/lazdynų į tą verslo trikampį važiuotų su 21. Beprasmė tokia trasa mano nuomonė. Daug daugiau žmonių važiuoja dabartinė trasa. Be to kaip siūlot iš savanorių į žemaitės (tiksliau pietario) gatvę pakliūti, jei ten sukti negalima?
    Paskutinis taisė k0fis; 2014.11.24, 20:16.

    Comment


      Parašė hydrex Rodyti pranešimą
      2 maršrutas - kokiu tikslu jis naikinamas? Susisiekimas su IKEA, ir naujuoju, ten statomu prekybos centru, smarkiai pablogėtų. Tiksliau, jo išvis nebeliktų. Būtų galima nuo Naujininkų ar Eišiškių pl. pėdint pėščiomis.
      Neteisingai supratai. Vietoj šio maršruto būtų 13.
      3 maršrutas - koks tikslas jį tiesinti? Siūlymas leisti 41 maršrutą per Meistrų g. nepatiks Užusienio gyventojams. Dėl Melioratorių stotelės, aš pritariu. Autobusas turėtų važiuoti iki ten, apsisukti ir tada važiuoti į Vaidotus ar į miestą. O dėl Parko g., vargu ar ten atsirastų daug keleivių, ir šiaip manau, kad kelias yra per siauras. Važiuojant autobusui, būtų sudėtinga prasilenkti su automobiliu. Aš toje vietoje buvau ir ten vien mikroautobusui važiuojant, sunkoka su automobiliu prasilenkti.
      Šis tiesinimas būtų skirtas Vaidotų ir Salininkų gyventojams, ir tada 42 būtų galima panaikinti. Dėl Parko g. - nežinau, tačiau aš ten buvau ir man pasirodė, kad ten vietos užtektinai.

      13 maršrutas - dėl Dzūkų g. nelabai aš turėčiau ką pridurti, nes ten 58-as važiuoja, ir nežinau pagal srautus, ar ten reikalingas 13-as, tačiau siūlymas, kad maršruto galinė stotelė Tyzenhausų, kvaila. Apie pratesimą iki Rodūnios sodų, išvis net kalbų negali būti, nes ten važiuoja 4 maršrutas ir jo ten pakanka. Dėl Panerių g., kad ten maži srautai, tai dar nereiškia, kad ten autobusas yra nereikalingas.
      Atsiprašau, čia jau mano klaida - 13 važiuotų kaip iki 2013.07.01, t.y. per Pelesos g. ir Dzūkų g. Mano klaida ir dėl tų sodų. Maršrutas turėtų važiuoti iki Oro uosto. Pilna trasa: Žemasis Pavilnys - Markučiai - Stotis - Pelesos g. - Dzūkų g. - Tyzenhausų st. - Vikingų g. - Oro uostas

      21 maršrutas - kaip ir nenuostabu, kad vos atidarius naująją estakadą, atsirado siūlymą kažkurį maršrutą paleisti per ją. Iš vienos pusės siūlymas gal ir geras, iš kitos pusės gal ir kvailas. Nelabai turiu čia nuomonę. Dingtų Lazdynėlių susisiekimas su Vingiu, bet galbūt greičiau pasiektų Pamėnkalnio g., arba ne.
      Estakada tikrai nėra susijusi su šiais pasiūlymais

      22 / 23 maršrutai - aš galbūt 23 autobusą išvis panaikinčiau. Susisiekimas nemanau, kad suprastėtų, nes būtų galima persėsti į 2G ir nuvažiuoti iki Stoties.
      Tačiau Lazdynuose jis gerokai suprastėtų. Todėl Lazdynuose iki Vingio reikia palikti 23 maršruto trasą, o nuo Vingio iki Lukiškių - 22 maršruto trasą.
      40 maršrutas - Koks tikslas? Nereikia išradinėt antro dviračio. 40 trasa dabar yra gera, vienintelė ten problema yra ta, kad trasai įveikti duodama per daug laiko, o apie priešingybę 46-am, yra 43-as iki Lukiškių.
      Ko aš šiandien toks nepastabus Maršrutas būtų vietoj 56 maršruto. Fabijoniškėse 40 maršruto trasa nepasikeistų. Jeigu labai didelis reikalingumas ten, tai tada galima pavažiuoti stotelę 53, 57 ir kt. maršrutais.

      58 maršrutas - išvis protu nesuvokiamas siūlymas, nes Pelesos g. lieka be jokio autobuso. Yra gerai taip, kaip yra dabar. Nesuprantu, kuo šis maršrutas blogas.
      Jau paaiškinau.

      67 maršrutas - šiuo metu, jis yra problematiškas ir su juo kažką sunku sumąstyti, nes jis galima sakyt egzistuoja tik dėl Mickūnų. Sutrumpinus jį iki Parko g., jis manau dažnai tuščias važinėtų, nes į vieną pusę kelionė 13 minučių. Tai maždaug galima įsivaizduot, kad į valandą važiuotų bent 2-3 kartus. Šiaip, manau, jeigu pavyktų susitarti su Vilniaus rajonu, būtų galima 67 maršrutui suteikti tokią trasą: Parko g. - Mickūnai - Skaisteriai. Nežinau, ar ten atsirastų norinčių važiuoti daug, bet pabandymui gal ir tiktų.
      Sutinku.

      75 maršurtas - jis į Santariškes ir taip važiuoja Senuoju Pilaitės keliu. O apie papildomą autobusą, net galvoti nereikia, nes jo ten tikrai nereikia. Ką ten galima būtų pakeisti, tai nebent tai, kad vietoje ilgų autobusų, kuriuos paskiria 2TP, važiuotų trumpi, nes jų ten pakanka. Ir apie jokius papildomus autobusus net kalbos būt negali.
      Kalba apie tai, kad per Senajį Pilaitės kelią važiuotų į abi puses. Taip, papildomo autobuso gal ir nereikia, tačiau kiek matau, tai važiuojant į Pilaitę Sietyno st. labai prisikemša.

      Comment


        3, 41 ir 42 maršrutų modifikacijos siūlomos visiškai nežinant šių maršrutų srautų. Vienintelis dalykas, kuriam pritariu - tai 3 maršruto užsukimas į Melioratorių st. Dar nuo savęs pridėčiau tai, kad 3 savaitgaliais visais reisais turėtų važiuoti tiesiai Eišiškių pl.

        Jeigu 41 būtų paleistas per Metalo g., vienas autobusas niekaip nesusitvarkytų su keleivių srautais. Dabar piko metu 3 maršruto autobusai (intervalas kažkur 40 min.) iš/į Kirtimus važiuoja pilnutėliai. 42 nuo pat Spartos iki Melioratorių st. - irgi pilnut pilnutėliai. Tikrai nereikia šio maršruto naikinti. O ir 41 maršrute pridėti papildomus autobusus nėra geras variantas - nuo Meistrų st. iki Užusienio prasidės oro vežiojimas.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          67 šiuo metu nereikia liesti ne dėl to, kad atkarpoje Mickūnai - Parko g. jis važiuotų tik 13 minučių, o todėl, kad panaikinus jį, lieka tik 115 kartą per valandą atkarpoje Kalno g. - Parko g. Po pamokų 67 būna pilnas, taip kad vaikai netilptų į 115 midibusą.
          67 galima trumpinti ateityje ir padaryti, kad maršrutą aptarnautų privatininkų midibusas. Bet jei būtų mano valia, šią atkarpą perdaryčiau kitaip:

          67 Mickūnai - Parko g. - Rokantiškės (yra gyventojų, kuriems reikia susisiekimo su Naująja Vilnia);
          115 Parko g. - Rokantiškės - Antakalnis (tokiu pat dažniu kaip ir dabar);
          113 Kalno g. - Šiaurės miestelis - Ozo žiedas.

          113 siūlyčiau neleisti į Antakalnį, nes jo keleiviai vis tiek išlipa Klinikų stotelėje ir persėda į kitus maršrutus link Centro. O tie vienetiniai žmonės, kurie važiuoja iki Antakalnio net nevažiuoja 5G, o laukia T10 (priminsiu, kad 115 yra privežamasis prie greitojo maršruto). Taip kad paleidus 113 Bistryčios gatvę, jis išvažiuotų prie Šilo tilto persėdimo taško ir toliau vežtų keleivius iki kito persėdimo taško - Šiaurės miestelio. Tačiau manau, kad tikslingiausia būtų vežti keleivius ir iki trečio persėdimo taško - Pramogų arenos, kur ir tie vienetiniai keleiviai, turės galimybę pasinaudoti ne tik 5G, bet ir 1G, ir kitais maršrutais.

          Comment


            Ar 67 labai reikalingas Rokantiškėse? Tik dar labiau dubliuos 115. Jeigu pastarasis nesusitvarko su keleivių srautais, tuomet reikia, kad dažniau važiuotų iki Naujosios Vilnios.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Kaip supratau, 115 važiuotų tik pilna trasa ir dabartiniu grafiku, t.y. kas 40-50 min. 2 mažos talpos autobusai. Tuomet tikrai logiškas 67-o kursavimas iki Rokantiškių.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Bet reikėtų derinimo 115-o su 67-u. Ar ne taip?
                Daugiau mano nuotraukų >>
                Mano rajonas ir apylinkės >>

                Comment


                  Mano pamąstymai apie senamiesčio ir oro uosto maršrutus:

                  88 Padaryti hibridiniu ekspres marštutu. Nuo oro uosto iki Pamėnkalnio/Tumo-Vaižgando stotelių stotų tik Spartoje ir Čiurliono stotėleje.

                  89 Atgaivinti važiuojant pro Stotį.

                  1 Panaikinti.

                  2 Pervadintį į 1 ir padažninti.

                  Traukinio maršrutas Oro uostas - Gel. Stotis Integruoti į Vilniečio kortelės sistemą.
                  Paskutinis taisė Resutas; 2014.11.27, 18:04.

                  Comment


                    115 reikia daugiau marsutu lieist, piko metu buna taip kad net negalima i neoplana ilipt

                    Comment


                      o 67, nepravoziutu iki stoteles Rokanstiskes tik iki Rokantiskiu sodu

                      Comment


                        1. Neapsimoka, nes šiuo maršrutu naudojasi daug keleivių, ypač vienos profesinės mokyklos mokiniai (tiek vietiniai, tiek atvykėliai, kur yra bendrabutis). Nebent Naujininkų stotelėje daryti jam sustojimą. Bet ir tai Ševčenkos stotelėje yra žmonių, kurie juo naudojasi. Taip pat jį per Stotį galima leisti.

                        2. Variantas gal ir neblogas, tik reikia alternatyvios trasos, nes ankstesnis variantas nelabai pasitarnautų.

                        3. Nematau prasmės naikinti A1. Geriau jau jį padaryti ekspresiniu. A2 nemažai keleivių važiuoja iki Ikea, kai A1 tenka ilgai laukti.
                        Daugiau mano nuotraukų >>
                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                        Comment


                          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                          1. Neapsimoka, nes šiuo maršrutu naudojasi daug keleivių, ypač vienos profesinės mokyklos mokiniai (tiek vietiniai, tiek atvykėliai, kur yra bendrabutis).
                          Čia apie A88? Negi ta pačia trasa nevažiuoja A3G.

                          Dėl A1 gal ir nebloga idėja su ekspresu. Bet visgi, ekspresas yra traukinys (ypač integravus į bendrą bilietų sistemą).
                          A1 trasa yra visiškai aptarnaujama A3G ir A4 . O likus tik A2 maršrutui, ir padažnintus, neturėtų neigiamos įtakos susisiekimui oro uostas - stotis. Plius pagerėtų susisiekimas su IKEA, naujomis slidinėjimo trasomis Liepkalnyje.

                          Comment


                            Na, tuomet Dariaus ir Girėno gatvėje, tose stotelėse, kur nestoja 3G (pvz: F. Vaitkaus st.), liks tik 4, kuris kursuoja tik kartą per valandą. Tad manau, bent jau 1 reiktų palikti kaip yra. Kita vertus, su 88 tai tikrai galima būtų pažaisti, nes dabartine trasa jis tik bereikalingai dubliuoja 3G ir 10/17 troleibusus.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Nepaminėjau, tai, kad siūlau atitinkamai dažninti ir A4 panaikinus A1.

                              Šiaip nesu už panaikinimus, bet tiesiog pasirodė, kad šioje trasoje labai jau daug besidubliuojančiu maršrutų, chaotiška, plius privatūs ekspres autobusai ir traukiniai turintys savo bilietų sistemas.

                              O senamiesčio maršrutai visai prarado savo pirminę funkciją, ypač dabar, kai net jis nevažiuoja per Gedimino pr. Anksčiau drąsiai galima buvo siūlyti juos turistams tingintiems vaikščioti, dabar taip jau nesigauna.

                              Comment


                                Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                                Čia apie A88? Negi ta pačia trasa nevažiuoja A3G.
                                Taip, A88 turiu omenyje. O ta profesinė mokykla yra prie Centro poliklinikos (Jogailos - Islandijos gatvių kampas). Pats ten mokausi ir žinau, kas iš kur važiuoja.
                                Daugiau mano nuotraukų >>
                                Mano rajonas ir apylinkės >>

                                Comment


                                  Mano siūlymai:
                                  3 autobusų maršrutui grąžinti senąją trasą
                                  82 autobusų maršrutą abejomis kryptimis nukreipti per Eišiškių pl. (pro Panerių girininkiją)
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                    Mano siūlymai:
                                    3 autobusų maršrutui grąžinti senąją trasą
                                    Visiškai nesutinku. Vaidotai turi bent kažkokį susisiekimą su Stotimi ir pietine centro dalimi, nenormalu, kai maršrutas iš periferijos tęsiasi ne į centrą/Stotį, o į kitą periferiją.
                                    82 autobusų maršrutą abejomis kryptimis nukreipti per Eišiškių pl. (pro Panerių girininkiją)
                                    Galbūt ir nieko pasiūlymas. Tada 42 būtų galima drąsiai naikinti (arba grąžinti į Pagirius). Beje, ar Raistelių g. dalis tarp Eišiškių pl. ir Salininkų g. yra asfaltuota?

                                    Comment


                                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                      Visiškai nesutinku. Vaidotai turi bent kažkokį susisiekimą su Stotimi ir pietine centro dalimi, nenormalu, kai maršrutas iš periferijos tęsiasi ne į centrą/Stotį, o į kitą periferiją.
                                      Jei teisingai supratau, po vakarinių vairuotojų pietų nuo Salininkų į Vaidotus ir iš jų prasideda oro vežiojimas.

                                      Galbūt ir nieko pasiūlymas. Tada 42 būtų galima drąsiai naikinti (arba grąžinti į Pagirius). Beje, ar Raistelių g. dalis tarp Eišiškių pl. ir Salininkų g. yra asfaltuota?
                                      Neapsimoka, nes Pagiriai turi 78-ą. Nuo Salininkų būtų oro vežiojimas. 42-as už A3 kursuoja dažniau + pagrindinis srautas eina nuo Melioratorių st.
                                      Raistelių gatvė (senasis Juodšilių kelias) yra pilnai asfaltuotas.
                                      Daugiau mano nuotraukų >>
                                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                                      Comment


                                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                        Tada 42 būtų galima drąsiai naikinti
                                        Apie tai jau esu sakęs. Vakarinio piko metu į Salininkus važiuoja pilnutėliai autobusai. Lygiai taip pat galima 4G naikinti tada.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                          Visiškai nesutinku. Vaidotai turi bent kažkokį susisiekimą su Stotimi ir pietine centro dalimi, nenormalu, kai maršrutas iš periferijos tęsiasi ne į centrą/Stotį, o į kitą periferiją.
                                          Mano draugui tenka dažnai važiuoti 3 maršrutu tai keletas jo pastebėjimų:

                                          Važiuojant iš Vaidotų į Stotį, Salininkuose ir Dilgynėje (Metalo, Elektros g.) dažniausiai niekas (iš įlipusių nuo Vaidotų iki Raistelių) neišlipa, tik piko metu gal koks 1 žmogus.
                                          Lygiai taip pat Važiuojant iš stoties į Vaidotus, 0-1 žmogus įlipa Dilgynėje ar Salininkuose ir važiuoja iki B. Vokės ar Vaidotų.

                                          Atsižvelgiant į tai, mano nuomone žymiai logiškiau būtų pratęsti 41 maršrutą iki Vaidotų (Neužsukant į Salininkus), O 3 maršrutui sugrąžinti senąją trasą, arba palikti iki Salininkų.

                                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                          Galbūt ir nieko pasiūlymas. Tada 42 būtų galima drąsiai naikinti (arba grąžinti į Pagirius). Beje, ar Raistlių g. dalis tarp Eišiškių pl. ir Salininkų g. yra asfaltuota?
                                          Taip ta gatvė asfaltuota, bet kelio būklė labai bloga, "lopai ant lopų".
                                          Dear Sir,

                                          Comment

                                          Working...
                                          X