Parašė Valdemar
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
VT nunyko ne dėl gyventojų tankio, o dėl VT žlugdymo ir apleidimo, standartų nebuvimo. Reikia koncentruoti miestų plėtrą palei VT ašis ir gerinti VT kokybę, sukurti geležinkelio stuburą Vilnius–Kaunas–Panevėžys–Šiauliai–Klaipėda su dažnu kursavimu. Didžiuosiuose miestuose ir net daugelyje regioninių centrų yra gana geros sąlygos užtikrinti judėjimą be automobilio pagerinant VT ir dviračių takų situaciją. Tiesti šimtus kilometrų naujų magistralių yra kvailystė, tik dar didesnis atsisėdimas ant automobilio adatos.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Papildomas argumentas. Dėl mažo gyventojų tankio nunyko VT, todėl automobilis tapo butinybe. Atitinkamai, kas įves mokestį - nebeišrinks. Vienoje gali suktis su 1 mašina šeima, ar net be jos. O kokioje Utenoje - bus 2/3 mašinos šeimoje.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 9 patinka
Comment
-
Šeimai norint nuvykti į Palangą / Juodkrantę ar Druskininkus - su VT yra brangu. Pvz. Šveicarijos metinė kelių vinjetė yra ~40 Eur. Tai per pirmą kelionę, jei toks mokestis būtų Lietuvoje, vinjetė jau atsipirktųParašė taccido Rodyti pranešimąsukurti geležinkelio stuburą Vilnius–Kaunas–Panevėžys–Šiauliai–Klaipėda su dažnu kursavimu. Didžiuosiuose miestuose ir net daugelyje regioninių centrų yra gana geros sąlygos užtikrinti judėjimą be automobilio pagerinant VT ir dviračių takų situaciją.
Ir geležinkeliu (kas būtų komfortiška) tai nelabai įmanoma. Reikalinga bolto ieškoti ir pan.
Comment
-
Tai pirmiausia reikia koncentruotis į automobilius su 1-2 žmonėmis, kurie užkiša kelius. Pradinis tikslas – tvarkyti miestus taip, kad šeimose užtektų 1 automobilio.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Šeimai norint nuvykti į Palangą / Juodkrantę ar Druskininkus - su VT yra brangu. Pvz. Šveicarijos metinė kelių vinjetė yra ~40 Eur. Tai per pirmą kelionę, jei toks mokestis būtų Lietuvoje, vinjetė jau atsipirktų
Ir geležinkeliu (kas būtų komfortiška) tai nelabai įmanoma. Reikalinga bolto ieškoti ir pan.
Antras dalykas – tarpmiestiniame VT NĖRA jokių mėnesinių, metinių abonementų, nėra jokių patogių pasiūlymų, nes viskas veikia 90-tųjų turgaus pagrindu (važiuoji Zigmo autobusu – moki Zigmui vienkartinį mokestį, nesvarbu, ar važinėji 20 metų kasdien, ar pirmą kartą per 20 metų). Net ir toje pačioje Šveicarijoje yra abonementas su 50 % nuolaida visiems bilietams arba neribotas abonementas, taip pat kiti pasiūlymai (kombinacija traukiniai+viešbučiai/muziejai, traukiniai+slidinėjimas ir kt.), miesteliuose viešbučiuose apsigyvenant iškart gauni nemokamą važiavimą tos vietovės VT ir panašiai. Austrijos ir Vokietijos pavyzdžiai rodo, kad esant metiniam fiksuotam abonementui galima pritraukti daug keleivių, Austrijos pagrindiniame šalies ruože (Westbahn) mačiau ir nemažai šeimų, ten valstybinis ir privatus vežėjai konkuruoja dėl keleivių savo siūlomais patogumais (kava, užkandžiai, vietų rezervacijos)! Lietuvoje nėra ABSOLIUČIAI nieko! Nėra net vienos programėlės ar internetinio puslapio, kur pasižiūrėti, kaip važiuoti iš Vilniaus į Šiaulius. Daugelį dalykų įgyvendinti kainuotų ne tiek ir daug...100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 11 patinka
Comment
-
Vilniuje reikia 3G-A maršrutui atidaryti 7 ilgų autobusų ir jų nėra. Taip, septynių ilgų autobusų. Tai apie kokį persodinimą galima kalbėti?Parašė taccido Rodyti pranešimą
Tai pirmiausia reikia koncentruotis į automobilius su 1-2 žmonėmis, kurie užkiša kelius. Pradinis tikslas – tvarkyti miestus taip, kad šeimose užtektų 1 automobilio.
Jei rytoj Vilniuje kas dešimtas persėstų iš mašinos į VT, VT būtų kolapsas.
Turime džiaugtis ir didžiuotis, kad žmonės įperka mašinas, kurą, parkavimą, nes tik dėl to, tie, kas dėl sveikatos nevairuoja, gali turėti galimybę pasinaudoti VT vykstant į darbą, mokyklą, polikliniką, sodą.
- 1 patinka
Comment
-
Žiauru, kad VT nepaliekamas nei viena kryptimi ir didelė dalis Senamiesčio liks neaptarnaujama jokio VT ilgą laiką, nors ir vyks bendras automobilių eismas viena kryptimi ir net įrengiamos papildomos laikinos parkavimo vietos. Kai būtų galima kaip tik užtikrinti, kad VT važiuos abejomis kryptimis ir skatinti rinktis jį, kol bus įvesti eismo ribojimai.Parašė giuffro Rodyti pranešimą<...>
Kompensuojant dalį laikinai panaikintų stovėjimo vietų, bus sudaryta galimybė parkuoti automobilius Šventaragio g. abiejose gatvės pusėse.
<...>
Dėl vykdomų darbų ir laikinai įvedamų eismo ribojimų, 10, 11, 33 ir 89 maršrutų autobusai abiem kryptimis kursuos apylankomis. Laikinai nebus aptarnaujamos stotelės Arkikatedra, Bernardinų sodas, Dailės akademija ir Užupio st.
<...>
O dviračių taką jaučiu darys, kaip ir originaliai siūlė B. Radvilaitės g. pusėje, kur jis daug mažiau patogus nei parko pusėje.
Beje, per eglutės įžiebimo šventę VT taip pat važiuos apylanka, kai bus draudžiamas visas eismas aplinkinėse Katedros gatvėse, tačiau tokiomis progomis, kai renginiai nevyksta pačioje gatvėje (pvz. maratonas), VT būtų galima padaryti išimtį ir leisti važiuoti tarp Maronio g. ir Mindaugo tilto.
Paskutinis taisė Bluefox; Šiandien, 00:31.
Comment
-
Jei leidžia VT važiuoti, prasideda skundai kitoje Forumo temoje, kad VT begėdiškai vėluoja
Apskritai, "nematoma ranka", nuardė kontaktinį tinklą iš Gedimino, Maironio ir pan. gatvių. Liko nišiniai autobusai.
Finale senamiestis patogus tik ten gyvenantiems (apsistojantiems). Nes miestiečiui, tarkime grįžtant iš kažkur (darbas, mokslai, susitikimas), pėdint nuo Didžiosios g. iki Karaliaus Mindaugo tilto st. NET 13 min yra nemažai (plius užsidedi 4-5 min ateiti iki grafiko), gaunasi nuo pradėjimo eiti iki įsėdimo 17-18 min. Visas tas 17-18 min reikia kentėti oro sąlygas - vėjas, lietus ir pan.
Tuomet iki stotelės, tarkim "Tverečiaus", dar 13 min su VVT (ačiū už 30 min bilieto "panaikinimą") ir tarkime dar 7 min paeiti. Finale gaunasi beveik 40 min į vieną pusę. Mašina tarkim 10-15 min. Ir jei reikalas trumpas - kirpykla/biblioteka/susitikimas. Neapsimoka su VVT dėl laiko sąnaudų. Nes net pėškom gaunasi 4,9 km, jei įpratus, per kokias 55 min, (tik kad oro sąlygos, ir sukaitimas).
Todėl stipriai laimi mašinos/Bolt.
Comment
Comment