Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
- kelią humanizuoti nuimant tvoreles tarp juostų, įrengiant daug vieno lygio perėjų, sumažinant greitį ir pan.
- atiduoti bent dvi juostas (per visą ilgį) viešajam transportui (greičiausiai vidurines) sukuriant naują VT standartą mieste (greičiausiai Light Rail, nes sąlygos - idealios ir geresnių nebūna)
- sukurti galimybę statyti arčiau gatvės užpildant tarpus tarp namų ir kuriant jaukią komerciją pirmuosiuose aukštuose
Vietoje to, nebuvo padaryta nieko, o pėstiesiems sąlygos buvo dar labiau pablogintos. Bet kuriame ES mieste tai būtų laikoma katastrofa, Vilniuje tokie sprendimai - kasdienybė.
Ir tu tikrai rimtu veidu nori pasakyti, kad didžiausia transporto problema Vilniuje (ypač centre ir aplink jį) šiuo metu yra mokyklos ir darželiai, kai visas Vilnius yra pastatytas mikrorajoniniu principu, kur kiekvienas mikrorajonas turi savo ugdymo įstaigas (nesakau, kad nėra problemų su naujais rajonais)? O kaip dėl kitų traukos taškų? Planuoji perkelti jau susiformavusius verslo rajonus centre į kiekvieną mikrorajoną, kad žmonėms į juos nereiktų kas rytą atvažiuoti? Išskaldysi net mažesnius ofisus į tiek dalių, kiek yra mikrorajonų? Kaip tai padės žmonėms iš kokių Pašilaičių patogiau pasiekti 'centrinę' Vilniaus stotį, kad į Kauną ar Klaipėdą jie važiuotų traukiniu, o ne automobiliu? Ar atvažiuoti iš senamiesčio vakare, kad nereiktų mokėti 15 eurų už Boltą?
Comment