Vakarų Europos miestai - šįkart Briuselis - toliau sėkmingai vykdo vairuotojų genocidą. Gatvių siaurintojų aukomis tapę miestiečiai netenka prigimtinės teisės pasiparkuoti prieš pat parduotuvę ar atvažiuoti pažiūrėti sakurų žydėjimo su savo kibiru.
O po šia sugadinta gatve važiuoja taškant miestiečių pinigus pastatytas tramvajus, kurį ekonaciai perdarinėja į pilnavertę metro liniją. Geriau būtų asfaltą atnaujinę ar kokią estakadą pastatę.
Prieš:
Po:
O po šia sugadinta gatve važiuoja taškant miestiečių pinigus pastatytas tramvajus, kurį ekonaciai perdarinėja į pilnavertę metro liniją. Geriau būtų asfaltą atnaujinę ar kokią estakadą pastatę.
'From grey highway to lively boulevard': Brussels inaugurates redesigned Boulevard Adolphe Max
Continuing the success of Brussels' pedestrian zone, the redesigned Boulevard Adolphe Max in the city centre and its side streets are being inaugurated on Saturday.
About a year after the start of the works, Boulevard Adolphe Max and its side streets (Rue de la Fiancée, Rue du Finistère, Rue du Pont-Neuf, Rue Saint-Pierre and Rue de Malines) look completely new: 16,000 m² of public space has been made future-proof: more nature, less mineral.
https://www.brusselstimes.com/brusse...rd-adolphe-max
Continuing the success of Brussels' pedestrian zone, the redesigned Boulevard Adolphe Max in the city centre and its side streets are being inaugurated on Saturday.
About a year after the start of the works, Boulevard Adolphe Max and its side streets (Rue de la Fiancée, Rue du Finistère, Rue du Pont-Neuf, Rue Saint-Pierre and Rue de Malines) look completely new: 16,000 m² of public space has been made future-proof: more nature, less mineral.
https://www.brusselstimes.com/brusse...rd-adolphe-max
Ir tu tikrai rimtu veidu nori pasakyti, kad didžiausia transporto problema Vilniuje (ypač centre ir aplink jį) šiuo metu yra mokyklos ir darželiai, kai visas Vilnius yra pastatytas mikrorajoniniu principu, kur kiekvienas mikrorajonas turi savo ugdymo įstaigas (nesakau, kad nėra problemų su naujais rajonais)? O kaip dėl kitų traukos taškų? Planuoji perkelti jau susiformavusius verslo rajonus centre į kiekvieną mikrorajoną, kad žmonėms į juos nereiktų kas rytą atvažiuoti? Išskaldysi net mažesnius ofisus į tiek dalių, kiek yra mikrorajonų? Kaip tai padės žmonėms iš kokių Pašilaičių patogiau pasiekti 'centrinę' Vilniaus stotį, kad į Kauną ar Klaipėdą jie važiuotų traukiniu, o ne automobiliu? Ar atvažiuoti iš senamiesčio vakare, kad nereiktų mokėti 15 eurų už Boltą?
Comment