Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Susidaro toks įspūdis: už šio forumo ribų klesti ekstremistinis požiūris kad reikia kiek tik įmanoma platinti gatves, statyti kuo daugiau kelių lygių sankryžų, tunelius pėstiesiems ir t.t. - tipinis nieko nenusimanančio žmogaus požiūris. Tačiau šiame forume panašu kad irgi pradeda lįsti šioks toks ekstremizmas tik į kitą pusę: reikia visus priversti važiuoti dviračiais/eiti pėstiems/važiuoti viešuoju transportu, gatves siaurinti iki negalėjimo, perspjausim Amsterdamą. Bėda tame kad vakarų Europos miestai kurie daro tokius dalykus realiai jau yra toje stadijoje kai jie gali tą daryti nes jie turi išvystytą infrastruktūrą, viešąjį transportą, park & ride, dviračių takus ir t.t. Vilnius deja visiškai atsilikęs šiose srityse (sparčiau progresuoja tik dviračių takai), tai tam tikri sprendimai atrodo kaip "vežimo statymas priešais arklį" t.y. šiek tiek PRiniai ir ne visai adekvatūs.
    O vienos juostos nepakaks pravažiuoti? Dar kartą patariu pasižiūrėti į žemėlapį. Gatvių tinklas ten itin tankus. Kernavės gatvė bus kaip pagalbinė Linkmenų, Žalgirio Giedraičių ir Kalvarijų gatvėms šiaurės-pietų kryptimis. Visos išvardintos gatvės viena kitą lygiagrečiai dubliuoja kas maždaug 300 metrų. Tai sakot nebus kaip pravažiuoti? Jeigu teks pastovėti piko metu kelias minutes tai blogai? Juokingas argumentas. Naujamiestyje turime panašias kvartalines Algirdo, Mindaugo, Švitrigailos gatves ir labai daug darbo vietų aplink jas. Naujamiestyje nėra tokių arterijų kaip Konstitucijos pr. ir GV. Ir vis tiek dideli kamščiai nesusidaro.

    Klaidingas ir kitas teiginys apie viešąjį transportą. Šnipiškių susisiekimas ko gero vienas geriausių visame mieste. Važiuoja 1G, 3G, 4G, T6, T10, T9, T19, A10, A30, A43, A46, A52, A53, A56, A89, A5, A49, A69. Dviračių takų konkrečiai šitame kvartale irgi itin daug. Ir dar vyks plėtra.

    Comment


      Parašė Blaze Rodyti pranešimą
      Jeigu teks pastovėti piko metu kelias minutes tai blogai? Juokingas argumentas.
      Aha, stovėjimas piko metu kamščiuose yra labai gerai, kuo ilgiau tuo geriau?


      Parašė Blaze Rodyti pranešimą
      Naujamiestyje turime panašias kvartalines Algirdo, Mindaugo, Švitrigailos gatves ir labai daug darbo vietų aplink jas. Naujamiestyje nėra tokių arterijų kaip Konstitucijos pr. ir GV. Ir vis tiek dideli kamščiai nesusidaro.
      O žinokit tose arterijose kaip Konstitucijos pr. ir GV. vistik susidaro tie kamščiai, ar gali būti taip kad jei susiaurintume Konstitucijos pr. ir GV. iki 2-jų juostų, tai tada tie kamščiai išnyktų? Nes juk turim Naujamiesčio pavyzdį kur nėra tokių arterijų ir nėra kamščių.


      Parašė Blaze Rodyti pranešimą
      Klaidingas ir kitas teiginys apie viešąjį transportą. Šnipiškių susisiekimas ko gero vienas geriausių visame mieste. Važiuoja 1G, 3G, 4G, T6, T10, T9, T19, A10, A30, A43, A46, A52, A53, A56, A89, A5, A49, A69.
      Kalba ėjo apie viešąjį transportą Vilniuje apskritai. Bet oho, tikrai įspūdinga, viską išvardinot, nieko nepamiršot?

      Comment


        Parašė Edd Rodyti pranešimą
        Jau kiek tingiu tęsti beprasmes diskusijas... Jungiam nauja gatve Žalgirio g. su Konstitucijos pr. ir tokiu būdu darom netranzitinį privažiavimą vietiniams? Sėkmės. Beje, o kokiu būdu šita nauja gatvė yra pritaikyta greitesniam VT, kur prioritetas VT?

        O Dieve, 4 eismo juostų autostrada, greitkelis Vakarų Europos mieste ir dar tarp kelių aukštų namukų, ką jie sau galvoja? Gal reiktų pasiųsti šio forumo ekstremistų kad paprotintų?:

        Man rodos akivaizdu jog kai aš kalbu apie keturių juostų miestų greitkelius tikrai neturiu omeny dviejų juostų gatvių su papildomomis A juostomis, nes normalios A juostos turėtų veikti kaip tramvajaus bėgiai tai ir tokios gatvės artimesnės dviejų juostų gatvėms, jeigu diskutuojama apie gatvės naudą asmeniniam transportui.

        Jeigu siūlote Kernavės gatvėje A juostas tai taip ir sakykite, nes tai visiškai nebuvo aišku iš jūsų ankstesnių pranešimų. Jos ten galėtų būti naudingos jeigu tikrai važiuotų kažkoks VT, bet klausimas kokie ten maršrutai bus, kiek jų bus ir ar jie išvis bus, jog vertėtų aukoti aplinką didinant asfalto plotus dėl galimai mažos pridetinės vertės ar juostų tapimo parkingu jei niekas jomis nesinaudos. Bent jau VT plėtros plane nepažymėta niekas.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          Tik reikia prisiminti kad tai ką mes vadiname spūstymis betkuris normalaus didmiesčio gyventojas išjuoktu. Nėra vilniuje kamščių.
          Tikrai taip. 18 valandą nuo Gariūnų iki Šeškinės per 17 min. net nepavadinčiau piko valandomis.

          Comment


            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

            Tikrai taip. 18 valandą nuo Gariūnų iki Šeškinės per 17 min. net nepavadinčiau piko valandomis.
            40 minučių nuo Pedagoginio iki Pilaitės arba valanda nuo Oro Uosto iki Europos aikštės, skaitosi kaip piko valandos?

            Comment


              Parašė Edd Rodyti pranešimą

              Taip, reikia nuo dabartinio Vilniaus varianto, priartėti prie Helsinkio 25%, kame problema? Gal tame kad ištraukiat kažką iš konteksto ir tada nesuprantat apie ką eina kalba? Konkrečiai apie mažinimą iki 0% buvo atsakyme į themanual komentarus su mano manymu kraštutiniu požiūriu, tai toks ir atsakymas, manau akivaizdu kad iki 0% nesumažinsim.




              Nes tam Vilniuje yra puikiausios sąlygos... Ar vistik ne?




              Vėlgi kalba ėjo ne apie susisiekimą pačiam miesto centre, o apie atvažiavimą iki miesto centro, NMC, tai mano pastaba ir buvo kad nelabai realu priversti visus važiuoti dviračiais/eiti pėstiems iš tolimesnių vietų, o ypač žiemą.
              Problema kad jūs aiškinote kad mes norim iki 0% priartėti, kai to niekada nebuvo sakyta. Manual to nesakė. Dar problema, kad prie 25% tikrai nepriartėsim jeigu centre statysim greitkelius.

              Aišku kad salygos nėra puikios, taigi tuos pinigus kurie būtų išleisti 2 juostų statybos geriau skirti VT.

              Na ka žinau, skandinavai kažkaip sugeba ir žiema dviračiais važiuoti, tai gal ir realu. O šiaip tai tolimesnėm kelionėms yra VT.

              Parašė Edd Rodyti pranešimą
              Susidaro toks įspūdis: už šio forumo ribų klesti ekstremistinis požiūris kad reikia kiek tik įmanoma platinti gatves, statyti kuo daugiau kelių lygių sankryžų, tunelius pėstiesiems ir t.t. - tipinis nieko nenusimanančio žmogaus požiūris. Tačiau šiame forume panašu kad irgi pradeda lįsti šioks toks ekstremizmas tik į kitą pusę: reikia visus priversti važiuoti dviračiais/eiti pėstiems/važiuoti viešuoju transportu, gatves siaurinti iki negalėjimo, perspjausim Amsterdamą. Bėda tame kad vakarų Europos miestai kurie daro tokius dalykus realiai jau yra toje stadijoje kai jie gali tą daryti nes jie turi išvystytą infrastruktūrą, viešąjį transportą, park & ride, dviračių takus ir t.t. Vilnius deja visiškai atsilikęs šiose srityse (sparčiau progresuoja tik dviračių takai), tai tam tikri sprendimai atrodo kaip "vežimo statymas priešais arklį" t.y. šiek tiek PRiniai ir ne visai adekvatūs.
              Tai Vilnius ir bus atsilikęs jeigu pinigai toliau eis naujų autostradų vidinėse rajono gatvėse statymui kaip jūs norite.

              Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

              Na kam čia reikia meluoti, kad stovėti draudžiantys ženklais 'ne tik neveikia, bet išvis neveikia'. Suprantama, pasitaiko pažeidėju, kaip jų pasitaiko ir su bet kuriuo kitu kelio ženklu, bet absoliuti dauguma tų kelio ženklų laikosi. Galbūt dažniau nesusimoka už stovėjimą, bet ten kur stovėjimas draudžiamas pažeidėjų retai būna. Mes savo infrastruktūros negalima kurti taip, kad jinai būtų adaptuota ne taisyklių besilaikančiai daugumai, o tai mažumai, kurie jas pažeidinėja, galiausiai yra modernių sprendimų šitą problemą spręsti - vietoj tos nereikalingos ir problemų keliančios skiriamosios juostos galima pastatyti kameras, kurios fiksuotų neleistinoje vietoje mašinas statančius pažeidėjus.
              Na turbūt tie šimtai pranešimu kuriuos dariau visi buvo padirbti ir realiai niekas ten nestovi, ane? O gal geriau pasižiurėkite toliau senamiesčio ir pamatysite kaip gerai "veikia" ženklai. Absoliuti dauguma tų ženklų nesilaiko ir tau akis drasko jeigu prašai laikytis.

              Problema tame ir yra kad taisyklių pažeidinėjantys yra dauguma ir pas mus veši visiškas nebaudžiamumas. O kur bus buadžiamumas jeigu pati policija važinėja dviračių takais (šiandien mačiau).

              Kameros jau yra, dvikojės, ir aukoja savo laiką tvarkyti tokias problemas.

              Parašė Mettal Rodyti pranešimą

              30-60 min. vėlavimai didžiojoje dalyje maršrutų tiek rytinio, tiek vakarinio piko metu yra daug ir nėra normalu. Tvarkaraščiai kamščiams buvo pritaikyti ir sudarymo principas nuo 2019-ų nelabai keitėsi.
              VT vėluoja dėl VT infrastruktūros (A juostų, šviesaforų) nebuvimo. Na dar ir dėl tokių vairavimo ypatybių kaip žaliojo tilto žiede ne lygis leisti autobusui susisukti, būtinai reikia užlysti (beje šalia stovintis policininkas apsimeta, kad nemato). VT kamščiai turėtu būti išvis neaktualūs nes VT juos apvažiuotų.

              Parašė Gator Rodyti pranešimą

              Nu, nes kamštis tai tik tai kas maksimaliausia.
              Gal pas mus ir ežerų nėra, nes Baikalo žmonės išjuoktų.
              Nereikia maksimaliausia, bet kai per vieną šviesaforo ciklą nepravažiavimą ir reikėjima palaukti antro laikome kamščiu tai gal tada ir kieme iškasta prūdą laikom ežeru.

              Parašė Edd Rodyti pranešimą
              O žinokit tose arterijose kaip Konstitucijos pr. ir GV. vistik susidaro tie kamščiai, ar gali būti taip kad jei susiaurintume Konstitucijos pr. ir GV. iki 2-jų juostų, tai tada tie kamščiai išnyktų? Nes juk turim Naujamiesčio pavyzdį kur nėra tokių arterijų ir nėra kamščių.
              O gal problema - per daug automobilių?

              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

              40 minučių nuo Pedagoginio iki Pilaitės arba valanda nuo Oro Uosto iki Europos aikštės, skaitosi kaip piko valandos?
              Matyt kokia avarija buvo, nuo pedagoginio iki pilaitės 10-15 min paprastai užtrunka (irgi apie 18:00). Buvo kažkada sugedęs antroje juostoje tai taip, irgi apie 40 min užtrukau.

              Comment


                Parašė spekas Rodyti pranešimą
                Jei jau suges ten auto, argi negalima jos pastumti iki artimiausio įvažiavimo į pvz kiemą?
                Tai vienaip ar kitaip išspręs tą situaciją, tik ar to reikėjo. Po visų diskusijų ir apmąstymų mano asmenine nuomone turbūt geriausias variantas būtų buvęs 4-ių eismo juostų gatvė, iš kurių dvi būtų A juostos, kad ir su tokia juosta viduryje (tuo atveju gal net geriau būtų su tokia juosta viduryje, kaip mano pateiktam pavyzdyje UK). Bet aš tikrai ne specialistas, nei viešojo transporto maršrutus galiu įvertinti, nei gatvių apkrovas, tai tik mano nuomonė bandant viską įvertinti ir jei viešasis transportas pas mus prioritetas (kuo tikrai turėtų būti). Manau kad žiūrint į ne vieną infrastruktūros projektą, darosi akivaizdu kad tai daugiau ne specialistų, o daugeliu atvejų politiniai sprendimai. Būtų kita valdžia būtų kitokie ir sprendimai, nors specialistai, projektuotojai greičiausiai liktų tie patys (ir galimai dar blogesni sprendimai, perlenkiantys viską į kitą pusę, dėl to nesiginčysiu).

                Comment


                • Lettered
                  Lettered commented
                  Editing a comment
                  Parašė Edd Rodyti pranešimą

                  Tai vienaip ar kitaip išspręs tą situaciją, tik ar to reikėjo. Po visų diskusijų ir apmąstymų mano asmenine nuomone turbūt geriausias variantas būtų buvęs 4-ių eismo juostų gatvė, iš kurių dvi būtų A juostos, kad ir su tokia juosta viduryje (tuo atveju gal net geriau būtų su tokia juosta viduryje, kaip mano pateiktam pavyzdyje UK). Bet aš tikrai ne specialistas, nei viešojo transporto maršrutus galiu įvertinti, nei gatvių apkrovas, tai tik mano nuomonė bandant viską įvertinti ir jei viešasis transportas pas mus prioritetas (kuo tikrai turėtų būti). Manau kad žiūrint į ne vieną infrastruktūros projektą, darosi akivaizdu kad tai daugiau ne specialistų, o daugeliu atvejų politiniai sprendimai. Būtų kita valdžia būtų kitokie ir sprendimai, nors specialistai, projektuotojai greičiausiai liktų tie patys (ir galimai dar blogesni sprendimai, perlenkiantys viską į kitą pusę, dėl to nesiginčysiu).
                  Sakantys, kad užtenka 2 juostų, turbūt nesinaudoja VT, nes jei naudotųsi ir autobuse prastovėtų kamštyje pvz. Linkmenų gatvėje kelių šimtų metrų atkarpoje maždaug pusvalandį, taip nekalbėtų.

                • abruo
                  abruo commented
                  Editing a comment
                  Veikiausiai nebus ten jokio VT, nes nėra prasmės jam ten būti. Tiek ir dėl to, kad tektų stovėti kamštyje kaip Linkmenų g., tiek ir dėl to, kad jis kursuotų kur kas rečiau nei VT Konstitucijos ir Kalvarijų g. ir nelabai kas norės jo laukti gerą pusvalandį. Taip pat stotelės įrengtos nelogiškose vietose, o be jungties su Konstitucijos pr. jam reiktų sukinėtis per Lvovo g.

                Parašė abruo Rodyti pranešimą
                Veikiausiai nebus ten jokio VT, nes nėra prasmės jam ten būti.
                Tiek ir dėl to, kad tektų stovėti kamštyje kaip Linkmenų g., tiek ir dėl to, kad (...)
                Apsilankius gatvės trasoje darosi aišku kad dėl gatvės siaurumo tai visiškai nevykęs projektas - net labiau, nei šioje temoje cituotas Panevėžio aplinkkelis 2+1. ten bent pateisinimas, kad bus greičiau nes nereikės užsiimti žemės procedūromis.
                O čia yra pakankamai vietos ir profesionalūs gatvių siaurintojai padarė eilinę nesąmonę.

                Tai yra absurdas išduoti krūvą leidimų biurų ir gyvenamųjų pastatams sukurti didžiulius traukos objektus, bet nepasirūpinti nei parkavimu, nei gatvių intrastruktūra, net nei viešuoju transportu. Ne visi NMC biurų darbuotojai gyvena Šnipiškėse ir Saltoniškėse. Likusieji darbuotojai nevažiuos iš Pašilaičių, Pilaitės ir kitų naujų rajonų paspirtukais ir dviračiais - ypač žiemą ar lyjant.

                Dar nenutiesus aišku, kad tą projektą reikės perdaryti. Net gatvę tiesiantys darbininkai stebisi, kokias nesąmones tenka daryti. Bet kelininkai bent turės darbo netrukus perdarinėdami šį nevykusį projektą..

                Kernavės gatvė užsikimš nuo antro darbo dienos vakaro, kai NMC darbuotojai sužinos, kad atsirado nauja gatvė. Užuojauta Kernavės aveniu ir K17 gyventojams (savininkams ir ypač nuomininkams), kuriems po langais darbo dienomis popiet bus ištisinis kamštis,

                Net nuotraukose matosi, kiek ten ten yra daug vietos, o gatvė net vizualiai yra siaura ir nejauki.


                Kernavės gatvės projekto vieta turėtų būti yra čia:


                Bus ir daugiau Šnipiškių gatvių nuotraukų

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą

                  Net nuotraukose matosi, kiek ten ten yra daug vietos, o gatvė net vizualiai yra siaura ir nejauki.
                  Net savotiškai džiugu, kad šio forumo vyr. automobilizmo apologetui gatvė yra nejauki. Vadinasi tokie projektavimo principai net neatsiradus objektui jau pasiekia bent dalį keliamų tikslų.

                  Nors iš dalies suprantu sentimentą automobiliui, bet reik suprasti, kad esant tokiai ekologinei tendencijai kokia ji yra, panašaus "blogo" projektavimo ateityje bus vis daugiau ir pamažu priprasime. Klausimas tik ar turime laiko pratintis pamažu.

                  Comment


                    Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                    Vadinasi tokie projektavimo principai net neatsiradus objektui jau pasiekia bent dalį keliamų tikslų.
                    Keletą metų teko dirbti NMC ir stovėti kamščiuose. Todėl gerai įsivaizduojju, kas ten dedasi po darbo, kai NMC pastatyti dar keli biurų pastatai.
                    Dėl parkavimo - ten jau dabar yra daug problemų. Kai Šnipiškėse nustatytatas normatyvas 1 parkingas 2 butams, tai nesunkiai galima numatyti, kad šio forumo parkavimo fotografai ten turės daug darbo, kai bus baigti statyti tie namai.

                    NMC ir Šnipiškės yra puiki pasivaikščiojimo vieta, kai savaitgalį pačiam nereikia stovėti kamščiusoe ar ieškoti parkavimo - ten nuolat kažkas keičiasi.
                    Užuojata ten dirbantiems ir gyvenantiems.

                    Comment


                      Cirkas, niekur centre pasauli su tackom privaziuoti negalima.
                      "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                      - George W. Bush President of the USA

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        Apsilankius gatvės trasoje darosi aišku kad dėl gatvės siaurumo tai visiškai nevykęs projektas - net labiau, nei šioje temoje cituotas Panevėžio aplinkkelis 2+1. ten bent pateisinimas, kad bus greičiau nes nereikės užsiimti žemės procedūromis.
                        O čia yra pakankamai vietos ir profesionalūs gatvių siaurintojai padarė eilinę nesąmonę.

                        Tai yra absurdas išduoti krūvą leidimų biurų ir gyvenamųjų pastatams sukurti didžiulius traukos objektus, bet nepasirūpinti nei parkavimu, nei gatvių intrastruktūra, net nei viešuoju transportu. Ne visi NMC biurų darbuotojai gyvena Šnipiškėse ir Saltoniškėse. Likusieji darbuotojai nevažiuos iš Pašilaičių, Pilaitės ir kitų naujų rajonų paspirtukais ir dviračiais - ypač žiemą ar lyjant.

                        Dar nenutiesus aišku, kad tą projektą reikės perdaryti. Net gatvę tiesiantys darbininkai stebisi, kokias nesąmones tenka daryti. Bet kelininkai bent turės darbo netrukus perdarinėdami šį nevykusį projektą..

                        Kernavės gatvė užsikimš nuo antro darbo dienos vakaro, kai NMC darbuotojai sužinos, kad atsirado nauja gatvė. Užuojauta Kernavės aveniu ir K17 gyventojams (savininkams ir ypač nuomininkams), kuriems po langais darbo dienomis popiet bus ištisinis kamštis,

                        Net nuotraukose matosi, kiek ten ten yra daug vietos, o gatvė net vizualiai yra siaura ir nejauki.
                        Iš piršto laužti argumentai.... Kokie dar siaurinimo profesionalai, gal metas paskaityti Lietuvoje galiojančius normatyvus?
                        Liepkalnio g. iki rekonstrukcijos buvo 3 juostų, dabar turim net 6 juostas ir net (kai kur) platesnes eismo juostas. Ar nuo tokio platinimo sumažėjo grūstys?

                        Apie perdarymą sapaliojimai labai primena vakarykščio mitingo dalyvių mintis... Trūksta komentarų...

                        Labai gerai, kad aplink gatvę yra daug vietos, bus vietos želdiniams, kurie sugers tą menamą nesibaigiantį kamščių triukšmą ir taršą.


                        Comment


                          Darnų judrumą šiuo metu įtakoja covid. Dalis VT naudotojų arba dirba iš namų, arba naudojasi kažkuo kituo nes bijo gauti deltą pergrūstame autobuse.

                          Po covid grįšime prie įprastų problemų. Gyvena Visoriuose, nepilnamečiams mokyklą gauna Žvėryne, dirba Antakalnyje. Su VT neįmanoma. Nes miesto infrastruktūra nuvaryta kaip senas kuinas. Nėra mokyklų, darželių, būrelių, stadijonų ir visi malasi piešdami trikampius. Visoriai-Žvėrynas-Antakalnis. Pilaitė-Centras-Baltupiai ir pan.

                          Comment


                            Net nuotraukose matosi, kiek ten ten yra daug vietos, o gatvė net vizualiai yra siaura ir nejauki.
                            Šitą tai verta ant sienos pasikabint.

                            Comment


                              Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                              Apie perdarymą sapaliojimai labai primena vakarykščio mitingo dalyvių mintis... Trūksta komentarų...

                              Labai gerai, kad aplink gatvę yra daug vietos, bus vietos želdiniams, kurie sugers tą menamą nesibaigiantį kamščių triukšmą ir taršą.
                              Nereikia pykti už "profesionalius siaurintojus". Šiame mieste per dvi kadencijas nenutiesta nė viena rimtesnė Bendrajame plane numatyta gatvė. Minėtas Liepkalnio mazgas - Kelių direkcijos projektas.
                              Tuo tarpu susiaurints ar bus siaurinamos Naugarduko, Kavoliuko, Didlaukio, Šaltkalvių, Žvalgų gatvės. Bet apie tai yra kitos temos. Prašom nepriimt asmeniškai, jei teko prisdėti prie to siaurinimo. Tikrai profesionaliai susiaurinta.
                              ​​​​​​
                              Kažko susinervino "darnaus ​​​​​​judumo" šalininkai.
                              Kai nelieka argumentų, prasideda įžeidinėjimai
                              ​​​​​​
                              Nedaug laiko liko įsitikinti, ar Kernavės gatvėje bus kamščiai.
                              Būtų be galo malonu, jei jų ten neatsirastų.

                              Kai tiesiama gatvė, ji atlieka konkrečią funkciją. Dabar Kernavės gatvės charakteristikos visiškai nesiskiria nuo projektuojamų Krokuvos ir Daugėliškio gatvių. Tos dvi bus kvartalinės ir skirto privažiavimai - su jomis viskas tvarkoje.

                              Kernavės gatvė pradžioje buvo numatyta nuo tilto (kurio taip ir nebus) iki Ozo gatvės.
                              Dabar liko tik jungtis nuo Lvovo iki Žalgirio gatvių. Net ir sutrumpinta gatvė jungia du traukos centrus - daugybę darbo vietų NMC biuruose ir svarbią gatvę,
                              ​​​​​
                              Jei Kernavės gatvės tiesimo tikslas būtų buvęs sumažinti kamščius Lvovo, Linkmenų ir Kalvarijų gatvėse (pastaroji susiaurėja perpus), ji turėjo būti platesnė.

                              Jei norėjosi pasekti dar vieną pasaką apie "darnią aplinką", tai reikėjo nutiesti vienpusio eismo Giedraičių gatvės analogą, kur dvirtakis pločiu prilygsta važiuojamąją daliai:
                              - Nebus sukurtas "induced demand" automobiliams
                              - Jei visi persėstų ant paspirtukų ir dviračių, liktų vietos platinti dvirtakius.
                              ​​​​ - Būtų dar daugiau vietos lauko kavinėms.ir želdiniams.

                              Netrukus išaiškės, kokiai funkcijai iš tikrųjų skirta nauja Kernavės gatvės atkarpa - susisiekimui pagerinti ar tik dėl grožio.

                              Comment


                                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                Net gatvę tiesiantys darbininkai stebisi, kokias nesąmones tenka daryti. Bet kelininkai bent turės darbo netrukus perdarinėdami šį nevykusį projektą..
                                Žmonės baigė 10 klasių, tikrai geriau žino apie miesto planavimą, urbanizaciją ir panašiai, čia tas pats, kad aš dirbdamas tik su Excel sakyčiau, kad dirbtinis intelektas yra nesamanė.

                                Comment


                                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                  Darnų judrumą šiuo metu įtakoja covid. Dalis VT naudotojų arba dirba iš namų, arba naudojasi kažkuo kituo nes bijo gauti deltą pergrūstame autobuse.

                                  Po covid grįšime prie įprastų problemų. Gyvena Visoriuose, nepilnamečiams mokyklą gauna Žvėryne, dirba Antakalnyje. Su VT neįmanoma. Nes miesto infrastruktūra nuvaryta kaip senas kuinas. Nėra mokyklų, darželių, būrelių, stadijonų ir visi malasi piešdami trikampius. Visoriai-Žvėrynas-Antakalnis. Pilaitė-Centras-Baltupiai ir pan.
                                  reiškia reikia uždrausti vaikams eiti į visai kitame rajone, nei gyvenamas, esančias mokyklas,darželius. būtent dėl vaikų vežiojimo kyla didžiausi kamščiai

                                  Comment


                                    Reikia uždraust judėjimą į kitą rajoną be leidimo, nes dėl to apskritai kyla visos įmanomos problemos.

                                    Comment


                                      daug paprasciau aplamai uzdraust judejima

                                      Comment


                                        Parašė Premier Rodyti pranešimą

                                        reiškia reikia uždrausti vaikams eiti į visai kitame rajone, nei gyvenamas, esančias mokyklas,darželius. būtent dėl vaikų vežiojimo kyla didžiausi kamščiai
                                        Ai, tai pvz.: Visoriuose, Bajoruose ir Perkūnkiemyje, kur statoma daug daugiabučių ir kraustosi jaunos šeimos, vaikai išvis liks be išsilavinimo, nes mokyklų šiuose rajonuose elementariai nėra ?

                                        Comment

                                        Working...
                                        X