Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pagal piko poreikius turi būti įrenginėjamos A juostos, tramvajus, metro ir pan, o ne parenkamas juostų skaičius gatvei

    Dėl prasilenkimo tai juostos panašu bus pakankamai plačios jog prasilenktų du golfai užsilenkę veidrodėlius ir tai yra blogai nes autobusas tilptų ir į pusmetriu siauresnes juostas.

    Jeigu kažkas suges visada galima atbuliniu išvažiuoti. Olandijoje sugeba, sugebės ir pas mus. Arba gana važinėti su kledarais visada ir visur gendančiais

    Ir kitas momentas, kam tas pralaidumas kai paraleliai iš vienos pusės Geležinio Vilko g. miesto greitkelis, o iš kitos pusės Kalvarijų g. su daug viešojo transporto ir tikėkimės greitai atsirasiančiomis A juostomis. Ar gali Vilniuje bent dalis gatvių nedūsti nuo automobilių išmetamųjų dujų?

    Comment


      Parašė themanual Rodyti pranešimą
      Pagal piko poreikius turi būti įrenginėjamos A juostos, tramvajus, metro ir pan, o ne parenkamas juostų skaičius gatvei
      Helsinkis su metro, traukiniais, tramvajais ir t.t. 25% mašinytės, 31% viešasis transportas. Manai mes padarysim geriau, mašinytės artės prie 0% su savo viešuoju transportu - autobusais?

      Parašė themanual Rodyti pranešimą
      Ar gali Vilniuje bent dalis gatvių nedūsti nuo automobilių išmetamųjų dujų?
      Tai galima gal tada išvis pėsčiųjų gatvę buvo padaryti, tada tai jau tikrai nedustų nuo automobilių išmetamųjų dujų, logiška ar ne? Beje, išmetamosios dujos nebebus problema ir palyginti greitai...

      Realiai nesuprantu kam tie kraštitinumai, vieniems reikia autostradų, kitiems vienos juostos kuo siauresnės gatvelės miesto centre.

      Comment


        Parašė Edd Rodyti pranešimą
        Realiai nesuprantu kam tie kraštitinumai, vieniems reikia autostradų, kitiems vienos juostos kuo siauresnės gatvelės miesto centre.
        Lietuvoje prastai su tolerancija ir empatija visose srityje, vieni gyvenantys centre, neturintys vaikų ir nelabai naudojantys auto, nenori jų matyti šalia savo namų, rėkia, kad reikia auto atsisakyti ir visas gatves perdaryti į pėsčiųjų, kiti gyvenantys užmiestyje rėkia ant bet kokių auto ribojimų ir VT vystymo.
        Flickr

        Comment


          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

          Situacijos, kada reikia uždaryti visą gatvę, yra ypač retos, ir sunku jas lyginti su tuo, kada kažkas išsikviečia kokį Uberį, sustoja kažką išleisti, keičia kokį gatvės šviestuvą, tvarko kokius nuotekų vamzdžius ar atvažiuoja kokia greitoji, kuriai nėra laiko parkuotis kažkur už kelių šimtų metrų, tai tokios situacijos yra labai dažnos, t.y. tūkstančius kartų dažnenės, nei kada kažkokia cisterna susprogsta ir reikia uždaryti visą gatvę. Ir nereikia jokių plačių kelkraščių, tie sustojusieji tiesiog apvažiuojami per priešpriešinio eismo juostą. Bet netgi jeigu tos situacijos pasitaikytų ypač retai, aš vis tiek nesuprasčiau koks tikslas daryti blogai, kai galima padaryti gerai. Nesuprantu tos vidurinės juostos paskirties - pėstiesiems ji nieko neduoda, dviratininkams irgi, o mašinoms tik trukdo, tai kam jos apskritai reikia, galima buvo gatvę siauresnę padaryti ir be jokių nereikalingų vidurinių linijų.
          Tai ir yra padaryta gerai - nėra galimybes net fiziškai užparkuoti gatvės kuri neturi būti užparkuota.

          O čia kaip tik šiandienos straipsnis kad automobilistai neįsivaizduotu kad kada nors jiems bus "patogu". Nebus, specialiai yra daroma kad nebūtų.
          https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...etuvos-ateitis

          Parašė Edd Rodyti pranešimą
          Helsinkis su metro, traukiniais, tramvajais ir t.t. 25% mašinytės, 31% viešasis transportas. Manai mes padarysim geriau, mašinytės artės prie 0% su savo viešuoju transportu - autobusais?

          Realiai nesuprantu kam tie kraštitinumai, vieniems reikia autostradų, kitiems vienos juostos kuo siauresnės gatvelės miesto centre.
          Nerandu dabar skaičių, Helsinkis 25%, o Vilnius? Ar tik ne virš 50%

          Vat būtent centre, kur eismas turėtu būti mažiausias ir reikia siaurų gatvių nes ten neturėtum važiuoti automobiliu.

          Comment


            Briuselis musm dar atrodo labiu utopinis variantas, bet bent jau tokie dalykai kaip stovėjimo apmokestinimas būtų labai gerai. Bet aišku tas pas mus neatsiras nebent "europa privers". Net taršos mokesčio įvesti nesugebam.

            Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
            Reikia ir pas mus tokių griežtų ribojimų. Kol kas man automobiliu keliauti daug daug kartų patogiau ir kol taip bus, nieko nekeisiu.
            Na pas mus problema ne tik kad automobiliais patogu bet ir kad alternatyvomis nepatogu. Briuselyje VT geresnis, dviračiu važiuoti reljefas bei infrastruktūra leidžia daug lengviau, etc.

            Comment


              Parašė Edd Rodyti pranešimą
              Beje, išmetamosios dujos nebebus problema ir palyginti greitai...

              O taip, mus išgelbės elektromobiliai ir hyperloopai. Tik jau dabar Europos miestuose didžiąją dalį PM taršos sudaro ne išmetamosios dujos, o padangų, stabžių ir kelio dulkės. Triukšmo skirtumas tarp EV ir ICE virš 40km/h pasidaro niekinis. Žudo žmonės elektromobiliai ir švaisto vietą lygiai taip pat sėkmingai.


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Lietuvoje prastai su tolerancija ir empatija visose srityje, vieni gyvenantys centre, neturintys vaikų ir nelabai naudojantys auto, nenori jų matyti šalia savo namų, rėkia, kad reikia auto atsisakyti ir visas gatves perdaryti į pėsčiųjų, kiti gyvenantys užmiestyje rėkia ant bet kokių auto ribojimų ir VT vystymo.
              Gyventojus kiršina ir problemą gilina miesto savivaldybė, kuri miesto teritorijoje leidžia nevaržomai vystyti "užmiesčius", kurie pritaikyti tik automobiliams. Jeigu visokie Tarandėnai būtų vystomi su pilna miesto infrastruktūra tie horizontalūs daugiabučiai nekainuotų po 150k - kainuotų tiek pat kiek Žvėryne ar Antakalnyje. Užmiesčio sąskaitas apmoka, smarvę ir triukšmą kenčia miesto gyventojai.
              Paskutinis taisė felar; 2021.09.08, 14:06.

              Comment


                Parašė Edd Rodyti pranešimą
                Helsinkis su metro, traukiniais, tramvajais ir t.t. 25% mašinytės, 31% viešasis transportas. Manai mes padarysim geriau, mašinytės artės prie 0% su savo viešuoju transportu - autobusais?


                Tai galima gal tada išvis pėsčiųjų gatvę buvo padaryti, tada tai jau tikrai nedustų nuo automobilių išmetamųjų dujų, logiška ar ne? Beje, išmetamosios dujos nebebus problema ir palyginti greitai...

                Realiai nesuprantu kam tie kraštitinumai, vieniems reikia autostradų, kitiems vienos juostos kuo siauresnės gatvelės miesto centre.
                Rimtai, dviejų juostų gatvė su skiriamaja juosta yra kraštutinumas? Vilniuje yra pilna dviejų juostų gatvių, ar jos irgi kraštutinumas? Ar tai jog gali išvažiuoti į priešpriešinę juostą ir aplenkti tvarkingai stovinčius ir laukiančius prie šviesoforo, nes nėra skiriamosios, daro tokią gatvę jau nebekraštutinumu?

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Lietuvoje prastai su tolerancija ir empatija visose srityje, vieni gyvenantys centre, neturintys vaikų ir nelabai naudojantys auto, nenori jų matyti šalia savo namų, rėkia, kad reikia auto atsisakyti ir visas gatves perdaryti į pėsčiųjų, kiti gyvenantys užmiestyje rėkia ant bet kokių auto ribojimų ir VT vystymo.
                  Situacijos nėra simetriškos: retas miestietis atvažiuoja pasivažinėti į visokius individualių namų kvartalus priemiestyje priminti vietiniams, jog miestiečiai irgi dažnai turi automobilį gebantį ir dujų išmesti ir garsą skleisti

                  Kitą vertus net ir gyvenant mieste su šeima ir dviem automobiliais empatijos nemiestiečiui ne visada natūraliai atsiranda vien dėl to jog jus sieja automobilio turėjimas Čia panašiai kaip su migrantais, kurie atvažiuoja laimės ieškoti. Burnos lyg ir panašios, valgyt abi nori, bet savo gerovę aukoti ir dalintis ne visi nori.
                  Paskutinis taisė themanual; 2021.09.08, 14:51.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                    Nerandu dabar skaičių, Helsinkis 25%, o Vilnius? Ar tik ne virš 50%

                    Vat būtent centre, kur eismas turėtu būti mažiausias ir reikia siaurų gatvių nes ten neturėtum važiuoti automobiliu.
                    Gali būti kad virš 50%, tai tuo labiau, dar teks palaukti 25% Vilniuje. Plius faktas tas kad gatvės projektuojamos ir mašinoms net ir Helsinkyje, nes mašinų gatvėse ten yra žymiai daugiau nei viešojo transporto, nepaisant to kad ten viešasis transportas yra gerokai labiau išvystytas. Priminsiu ką reiškia tie skaičiai. Helsinkio gatvėmis metro tikrai nevažinėja, tai dalis jau atsimeta. Lieka autobusai, tramvajai... ir kiek jie gali pervežti keleivių? Žymiai daugiau nei automobiliu, nepaisant to automobiliais pervežama panašiai ar net daugiau keleivių, kitaip tariant Helsinkio gatvėse mašinų yra žymiai daugiau nei viešojo transporto priemonių, tai kalbos kad projektuojant gatves nereiktų atsižvelgti į juostų skaičiaus poreikį automobiliams yra kiek keistos, ypač Vilniuje kur situacija su viešuoju transportu nekokia. Sutinku, reikia žiūrėti į ateitį, gal kas pateiks skaičiukus kurie įtikins, bet man kolkas atrodo keistai, ypač kai tuo pačiu metu platina lygiagrečias gatves kur nėra tiek vietos.

                    Na Šnipiškės nėra senamiestis, dar ilgai į darbo vietas NMC važiuos automobiliais. Ar yra normalus viešasis transportas Viniuje? Ar yra pakankamai jam A juostų? Ar yra veikianti park & ride sistema Vilniuje? Į visus klausimus atsakymas kaip ir aiškus, tai dabar mes nepaisant viso to tiesim kuo siauresnes gatveles ir vaidinsim Amsterdamą? Pagal visus faktorius niekaip netempiam iki Amsterdamo, na bet perspjausim bent jau padarę siauriausias gatveles ten kur net Amsterdamas galimai to nedarytų?

                    Comment


                      Parašė themanual Rodyti pranešimą

                      Rimtai, dviejų juostų gatvė su skiriamaja juosta yra kraštutinumas? Vilniuje yra pilna dviejų juostų gatvių, ar jos irgi kraštutinumas? Ar tai jog gali išvažiuoti į priešpriešinę juostą ir aplenkti tvarkingai stovinčius ir laukiančius prie šviesoforo, nes nėra skiriamosios, daro tokią gatvę jau nebekraštutinumu?
                      Dviejų juostų gatvė su skiriamaja juosta pati savaime nėra kraštitinumas, komentaras buvo apie tamstos požiūrį apskritai. Dėl gatvės, nesisvaidau žodžiais - kraštitinumas, bet man kyla klausimas ar tikrai tokio pločio gatvės ten pakanka. Miesto centre kur aplink statomi 6+ aukštų daugiabučiai, dideli komerciniai pastatai, ofisai ir aplink visiškai neišvystytas gatvių tinklas... Šalia Linkmenų gatvė užkišta ir ją platinsim... O čia? Dar reikėjo pavingiuoti, vietos ten sočiai, būtų dar moderniau.

                      Comment


                        Linkmenų g. užkimšta, nes veikia induced demand. Nutieskit nors ir 6 juostų Kernavės g., bus vis tiek pilna mašinų. Miesto centras turi būti car-free. Ir dėl prasto VT nesiskųskit, tuoj Kalvarijų gatvė bus su A juostom abiejose pusėse

                        Comment


                          Parašė felar Rodyti pranešimą
                          O taip, mus išgelbės elektromobiliai ir hyperloopai. Tik jau dabar Europos miestuose didžiąją dalį PM taršos sudaro ne išmetamosios dujos, o padangų, stabžių ir kelio dulkės. Triukšmo skirtumas tarp EV ir ICE virš 40km/h pasidaro niekinis. Žudo žmonės elektromobiliai ir švaisto vietą lygiai taip pat sėkmingai.
                          Niekas nesakė kad elektromobiliai išgelbės, tai buvo atsakymas komentarui būtent dėl išmetamųjų dujų, jų nebus, teisingai? Taip. Jei būtų realių alternatyvų, aš už automobilių uždraudimą, deja ne viskas priklauso nuo mano norų, reiktų adekvačiai vertinti dabartinę situaciją ir tuo labiau Vilniuje.

                          Comment


                            Parašė liootas Rodyti pranešimą
                            Linkmenų g. užkimšta, nes veikia induced demand. Nutieskit nors ir 6 juostų Kernavės g., bus vis tiek pilna mašinų. Miesto centras turi būti car-free. Ir dėl prasto VT nesiskųskit, tuoj Kalvarijų gatvė bus su A juostom abiejose pusėse
                            Taip, su tokiu išvystytu gatvių tinklu kaip Šnipiškėse, dabar net prisišaukėm problemą pavadinimu "induced demand" - tiesiog jau taip išvystėm tą tinklą, tokias geras sąlygas padarėm... Reiktų pertvarkyti visas gatves į pėsčiųjų, tada nebus nei vieno automobilio gatvėse.

                            Comment


                              Parašė Edd Rodyti pranešimą

                              Dviejų juostų gatvė su skiriamaja juosta pati savaime nėra kraštitinumas, komentaras buvo apie tamstos požiūrį apskritai. Dėl gatvės, nesisvaidau žodžiais - kraštitinumas, bet man kyla klausimas ar tikrai tokio pločio gatvės ten pakanka. Miesto centre kur aplink statomi 6+ aukštų daugiabučiai, dideli komerciniai pastatai, ofisai ir aplink visiškai neišvystytas gatvių tinklas... Šalia Linkmenų gatvė užkišta ir ją platinsim... O čia? Dar reikėjo pavingiuoti, vietos ten sočiai, būtų dar moderniau.
                              O kuo jau tas mano požiūris kraštutinumas? Aš nesiūlau atsisakyti automobilių ir uždaryti miesto greitkelius, kurie Vilniuje visi yra keturių juostų išskyrus atkarpą Vakarinio aplinkkelio, bet kam prie jokio miesto greitkelio neprijungtai gatvei irgi daugiau nei dvi juostos jeigu piko metu eismas vis tiek stovės? Kad vienu metu galėtų daugiau žmonių kamštyje sedėti?

                              Linkmenų gatvę kam platina nežinau, bet lygtais neplatins jos per visą ilgį (tik tarp šalia esančių sankryžų), o prieš sankryžą su Žalgirio g. ir Kernavės g. taip pat išplatės ir atsiras trys juostos.

                              Ir olandai tikrai nedarytų Kernavės g. platesne (nebent tramvajų per ją paleistų), kai už 500m paraleliai eina gatvė su daug viešojo transporto, o už 500m į kitą pusę paraleliai eina miesto greitkelis, tiksliau jau 40 metų kaip nebedarytų, kažkada darė ir dabar gailis

                              Comment


                                Pirmiausia reikia nustoti tiesti neefektyvią infrastruktūrą, o tada bus pinigų ir viešajam transportui.

                                Comment


                                  Kai Kernavės gatvė bus užsikišusi (o ji bus, net ir su 4 juostom), tada visi tie ofisai ir bus priversti minti dviratį ir eiti pėsčiomis. Centras iš ten ranka pasiekiamas, geresnės lokacijos dviračiams ir pėstiesiems nesugalvosi.

                                  Comment


                                    Parašė liootas Rodyti pranešimą
                                    Kai Kernavės gatvė bus užsikišusi (o ji bus, net ir su 4 juostom), tada visi tie ofisai ir bus priversti minti dviratį ir eiti pėsčiomis. Centras iš ten ranka pasiekiamas, geresnės lokacijos dviračiams ir pėstiesiems nesugalvosi.
                                    Aš pasisakau už racionalų planavimą, įvertinant viską, o ne tiesiog už bandymą visus priversti vaikščioti ir minti dviratį. Didžiosios dalies dirbančiųjų NMC tikslas yra namai kurie dažniausiu atveju bus ne centre, tai pasiūlymas jiems tiesiog eiti pėstiems arba važiuoti dviračiu ir ypač žiemą aš nežinau kiek tai realu.

                                    Comment


                                      Parašė liootas Rodyti pranešimą
                                      Kai Kernavės gatvė bus užsikišusi (o ji bus, net ir su 4 juostom), tada visi tie ofisai ir bus priversti minti dviratį ir eiti pėsčiomis. Centras iš ten ranka pasiekiamas, geresnės lokacijos dviračiams ir pėstiesiems nesugalvosi.
                                      Gyvenantys centre mins, daugelis jų jau ir dabar mina ar eina. Bet miestas stipriai plėsis ir šiaurinėje dalyje (Visoriai, Gulbinai), kur taip lengvai nenuminsi, o su viešuoju kol kas ten irgi liūdna

                                      Comment


                                        Parašė Edd Rodyti pranešimą

                                        Gal priminsiu kad Kernavės gatvė kai baigs ir padarys atkarpėlę prie Tower tiesiogiai jungs Konstitucijos pr. su Žalgirio gatve, kas yra toli gražu ne dviejų eismo juostų gatvės. Taip pat priminsiu kad Šnipiškėse buvo trobelių kaimas, gatvių tinklas yra toks... koks ir būna trobelių kaime, kai tuo tarpu dabar visur aplinkui kiša 6+ aukštų daugiabučius, biurus, daugiaaukščius biurus palei Konstritucijos pr. ir palei Lvovo gatvę. Būtent Kernavės ir Lovo gatvės sankryžoje planuojamas didžiulis multifunkcinis kompleksas (ir su ofisais).. galima vardinti ir vardinti. Na, bet sutiksiu kad yra ir projektų su kuriais tokios gatvės susišaukia - kintų kotedžiukai.
                                        Ir kas tuomet? Žalgirio g. ir Konsitutucijos pr. piko metu nėra kamščių, o Kernavės g. įsilies abejais atvejais be šviesoforų per dviejų lygių sankryžas, jog keturių juostų gatvės srautas būtų sugertas be pasekmių keturių juostų gatvėms, kurioms tas srautas atiteks?

                                        Aš nematau kaip pagerėtų bendra padėtis, jeigu atsiras jų pačių pločio gatvė generuojanti srautą viduryje jų ir tas srautas pagrinde vis tiek bus iš/link paralelinių gatvių (G.V., Kalvarijų) su kuriomis šios gatvės jau ir taip sujungtos.

                                        Jeigu amerikietišku stiliumi būtų pravalyta trasa gatvei iki pat Ozo parko daugiabučių ir įrengtos dviejų lygių sankryžos su Konsitucijos pr., Žalgirio g. ir Ozo g., tuomet tikrai būtų naudos iš keturių juostų gatvės, bet tik laikinai, kol nepristatytų daugiau ofisų NMC ar atsirastų kokia nors jungtis su Vaižganto g., ar tiesiog daugiau žmonių rinktųsi automobilį, kurie jau spėjo persėsti į autobusus.

                                        Daug kartų pigiau ir ekologiškiau pagerinti VT susisiekimą tarp Ozo parko ir NMC nei tiesti dar vieną miesto greitkelį.

                                        O dabar priešingai, įtariu jog padėtis net pablogėtų, nes dėl bandančių alternatyvius maršrutus per Kernavės g. Žalgirio g. taptų visiškai paralyžuota dar ilgesniam laikui ir tai persiduotų toliau link Tuskulėnų ar net Olandų g., o padėtis tik minimaliai pagerėtų Konstitucijos pr..

                                        Man tai neskamba kaip racionalus planavimas, o papildomos jungtys gatvių tinkle nebūtinai gerina situaciją, čia video į temą:

                                        Comment


                                          Parašė Edd Rodyti pranešimą

                                          Aš pasisakau už racionalų planavimą, įvertinant viską, o ne tiesiog už bandymą visus priversti vaikščioti ir minti dviratį. Didžiosios dalies dirbančiųjų NMC tikslas yra namai kurie dažniausiu atveju bus ne centre, tai pasiūlymas jiems tiesiog eiti pėstiems arba važiuoti dviračiu ir ypač žiemą aš nežinau kiek tai realu.
                                          "Racionalus planavimas" yra toliau tiesti magistrales. Vilnius tikrai per didelis, kad vaikščiotum. Kurgi ten eisi 40min pėsčiomis, kai gali tą patį atstumą nuvažiuoti automobiliu per 30min? Nesuprantu ką jie veikia tam Londono Canary Wharf. Neracionalūs bepročiai.

                                          https://www.google.com/maps/@51.4980...7i16384!8i8192

                                          Comment

                                          Working...
                                          X