Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Nebūtinai tiesa.

    Tikrai netiesa. Iš kur tas kvailas įsitikinimas, kad dviratis negali būti transporto priemonė?
    Tai dviratis ir yra transporto priemonė, tik daugumą plentais važinėjančių veikėjų dažniausiai išvažiuoja šiaip sau pasivažinėti. Ir pučia akis, kad turi teisę trukdyti eismą. Nu turi jie tokią teisę trukdyti eismą, bet kam tai daryti šiaip sau? Išardė dvirtakį, pasakė kelininkai, kad jis bus pastatytas tada ir tada, bet vis tiek vat drasko akis, kad jie nori čia ir dabar. Pakentėkit. Pastatys ir galėsit važiuoti. Kur tau? Galvos skylėtos kaip jų šalmai.
    Aš neliūdnas - aš blaivus

    Comment


      Labai įdomu, kad 2024 metais atsiranda žmonių ir dar net forume, kurie dviratį laiko daiktu nuvažiuoti karvių melžti, įsivaizduoja, jog dviratininkai mieste važinėja be tikslo ir dėl vykstančių statybų turi laukti arba žinoti, kad kelionės įvykdyti negalės susisiekimo infrastruktūroje, kuri yra vieša ir privalo būti vienodai pasiekiama
      Paskutinis taisė Kaid; 2024.08.13, 17:00.

      Comment


        Parašė geriantis Rodyti pranešimą

        Tai dviratis ir yra transporto priemonė, tik daugumą plentais važinėjančių veikėjų dažniausiai išvažiuoja šiaip sau pasivažinėti. Ir pučia akis, kad turi teisę trukdyti eismą. Nu turi jie tokią teisę trukdyti eismą, bet kam tai daryti šiaip sau? Išardė dvirtakį, pasakė kelininkai, kad jis bus pastatytas tada ir tada, bet vis tiek vat drasko akis, kad jie nori čia ir dabar. Pakentėkit. Pastatys ir galėsit važiuoti. Kur tau? Galvos skylėtos kaip jų šalmai.
        Aš tai ir su mašina dažnai važiuoju šiaip su pasivažinėt.

        O Nemenčinės plente geriausia dabar važiuot keliu ir dar užsiimt visą juostą. Kad tikrai niekas nebandytų nesaugiai lenkt. Kas skuba pas babą karvių pamelžt - gali važiuot tiesiai į Peru.

        Comment


          Parašė geriantis Rodyti pranešimą

          Tai dviratis ir yra transporto priemonė, tik daugumą plentais važinėjančių veikėjų dažniausiai išvažiuoja šiaip sau pasivažinėti. Ir pučia akis, kad turi teisę trukdyti eismą. Nu turi jie tokią teisę trukdyti eismą, bet kam tai daryti šiaip sau? Išardė dvirtakį, pasakė kelininkai, kad jis bus pastatytas tada ir tada, bet vis tiek vat drasko akis, kad jie nori čia ir dabar. Pakentėkit. Pastatys ir galėsit važiuoti. Kur tau? Galvos skylėtos kaip jų šalmai.
          Ne, plentais važinėjantys veikėjai treniruojasi, populiarina dviračių sportą, gerina savo sveikatą ir investuoja į ateities sveikatos apsaugos biudžetą, o va vaikus vežiojantys į būrelius parketiniais džipais vežioja šiaip sau, gadina kelio dangą, teršia orą ir sudaro kamščius.

          Comment


            Parašė alga Rodyti pranešimą

            Ne, plentais važinėjantys veikėjai treniruojasi, populiarina dviračių sportą, gerina savo sveikatą ir investuoja į ateities sveikatos apsaugos biudžetą,.
            Va viskas ką išvardinai ir vadinasi užsiiminėti xui..nia

            Aš neliūdnas - aš blaivus

            Comment


              Parašė geriantis Rodyti pranešimą
              Va viskas ką išvardinai ir vadinasi užsiiminėti xui..nia
              Aleksio reinkarnavosi?

              Comment


                Man geriančio retorika taip pat nepatinka, bet dėl vieno dalyko jis teisus - plentinių dviratininkų (taip vadinamų aptemptakelnių) arogancija. Ne visų suprantama (nenoriu absoliutinti), bet kiek teko susidurti tai deja, masinis reiškinys. Dažnai su jais iš viso susikalbėti neįmanoma, nes jaučiasi tarsi gelbėja pasaulį, dėl ko jiems tokios smulkmenos kaip KET negalioja.

                Comment


                  Mane irgi kartais stebina pagrindiniais A keliais su daug mašinų ir fūrų eismo besimalantys lykriniai plentininkai. Tiesiog why? Tai yra ementariai pavojinga tiek jiems patiems, tiek kitiems. Kam elgtis taip, nuo ko visiems blogiau?
                  Esu tokių bepročių ir A1 bei A2 matęs.

                  Comment


                    Tų 'aptemptakelnių' yra tiek mažai (ypač jei kalbame apie visus metus, ne tik vasarą), kad jų egzistavimas visiškai neturėtų įtakoti bendros diskusijos apie miestų planavimą ir dviračių infrastruktūros plėtrą. Kiekvienam sutiktam užknisančiam aptemptakelniui tenka dešimtys tūkstančių per greitai važinėjančių marozų, dešimtys tūkstančių juodus dūmus skleidžiančių automobilių ir tt. Tad neapsimeskime, kad keliamų problemų mastai yra panašūs.

                    Comment


                      pympakelniai yra tokie patys bimbalus vairuojantys avtomarozai kaip Romka, kurie savaitgaliais islekia prasilekt su 6000 kainuojanciu dviraciu bolidu

                      Comment



                        Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                        Man geriančio retorika taip pat nepatinka, bet dėl vieno dalyko jis teisus - plentinių dviratininkų (taip vadinamų aptemptakelnių) arogancija. Ne visų suprantama (nenoriu absoliutinti), bet kiek teko susidurti tai deja, masinis reiškinys. Dažnai su jais iš viso susikalbėti neįmanoma, nes jaučiasi tarsi gelbėja pasaulį, dėl ko jiems tokios smulkmenos kaip KET negalioja.
                        Nebūtnai aptemptakelniai. Va prieš kelias dienas važiavau civilio rūbais ir "miesto" dviračiu antra juosta*, jau buvau joje, tada privažiavo išsukanti jaunuolio Honda Civic sedanas. Pristabdė, apsidairė mašinų, pamatė, kad aš antroj juostoj, pradėjo judėt, pasitraukiau pilnai prie punktyrų, kad nekabintų Honda, pridėjau jėgos, o jis irgi užriaumojo varikliu, įstrižai artėdamas į mane per 30 cm. Kadangi būvau greitesnis, ir atsitraukiau per 20 cm į šoną tai nekabino, bet nesitraukiau per punktyrus į pirmą juostą. Kai apvažiavau, iš galo jau nebandė partrenkt, tai atsisukau ir spjoviau į asfaltą** išlaikant akių kontaktą.

                        Dėl pasidevėjusios dviračio transmisijos ir maksimalios jėgos "pašaudė" simplex'as, tai buvo dideli "šaudymo" garsai, taip pat nuo mašinos sūkių atsisuko perėja priekyje einantys paaugliai, nesupratę kas vyskta. Apsilenkiau juos priešpriešiniu eismu per dvigubą išsisinę, nes jau buvau išsibegėjęs ir vadyla iš galo artėjo. Apvažiavo Laisvės pr. ramiai, buvau A juostoj, bet kol stovėjo prie raudonos ties Spaudos rūmų estakada, apvažiavau tarp juostų prilėtinęs, kad nesugalvotų durų atidaryt piktavališkai. Dar sugebėjo aprėkt.
                        Click image for larger version  Name:	Screenshot (7).png Views:	1 Size:	1,87 MB ID:	2146399
                        * Taip, būti antroj juostoj legalu sukant sankryžoj.

                        ** Kartą irgi iš antros juostos, apsjoviau pačią mašiną, tai sustojus tame pačiame parkinge priėjo su grasinimais primušti, tai įkalbėjau policiją kviest. Atvažiavo 3 su apsaugomis ant sanarių, pastovėjom, tuom ir baigės.


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Mane irgi kartais stebina pagrindiniais A keliais su daug mašinų ir fūrų eismo besimalantys lykriniai plentininkai. Tiesiog why? Tai yra ementariai pavojinga tiek jiems patiems, tiek kitiems. Kam elgtis taip, nuo ko visiems blogiau?
                        Esu tokių bepročių ir A1 bei A2 matęs.
                        Jei tarpmiestyje, tai nenormalu, bet aplink Vilnių įvažiuojant / išvažiuojant iš jo yra trumpos atkarpos, kur nesigauna nesinaudoti greitkeliu. Tiesiog baigiasi šūdinai suprojektuoti dvirtakiai:
                        1) Iš Trakų važiuojant naudojama daug kelių, kad paįvairinti važiavimą, tai ties ež. Didžiulis, jei būtų asfaltuotas autostradai lygiagretus kelias ten šiauriau, tai niekas autostrada nevažiuotų, bet ten žvyras ir "riedulinis" senovinis kelias, tai rieduliai plentui dar visai prikolas, bet žvyras nelabai. Kur siaura geltona linija – ten nelegalu, bet yra tuščia avarinė juosta, tai visai cool ten važiuot:
                        Click image for larger version  Name:	Screenshot (5).png Views:	1 Size:	2,07 MB ID:	2146397

                        2) Molėtų pl. LAKD sugalvojo nepadaryti pravažiuojamo viaduko, kur dvirtakis keičia kelio puses. Tai ne lochai važiuoja trumpą atkarpą nelegaliai iš Vilniaus, kol vėl neišsuka, o į Vilnių tada galima imt išbombarduotus esamus keliukus nelendant į intensyvų kelią (nors atgal ženklų lyg ir nėra draudžiančių). Siaura geltona – po draudžiamuoju ženklu:
                        Click image for larger version  Name:	Screenshot (6).png Views:	1 Size:	1,69 MB ID:	2146398

                        3) Iš Vilniaus Pašilų trumpą atkarpą irgi būna pavažiuoja A2 iki nusukimo į Senajį Ukmergės kl., ar Sudervę. Dvirtakis yra, bet siauras, slidus smėlis, išdaužymai, nematomos zonos pro nepermatomas VT stoteles. Nors asmeniškai pats dvirtakį ten imu, bet su daugiau draugų žymiai saugiau su mašinomis.

                        Parašė ALV77 Rodyti pranešimą
                        pympakelniai yra tokie patys bimbalus vairuojantys avtomarozai kaip Romka, kurie savaitgaliais islekia prasilekt su 6000 kainuojanciu dviraciu bolidu
                        Tiesos yra, nors neretai dabartiniai 30 m. ir vyresni net neturi vairuotojo teisių. Kita vertus, jei nuolat leist šikt ant galvos, tai ir būtum apšiktas, todėl taranuojančią Hondą, praktiškai atitaranavau atgal.
                        ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

                        Comment


                          Aš niekada nesakiau kad nėra automobilių vairuotojų marozų, bet prieš juos yra nors kažkoks instrumentas kovoti - yra registratoriai, yra valstybiniai numeriai. O dviratininkai yra nebaudžiami ir tą patys puikiai žino, dėl to išdarinėja ką nori. Vakar pvz važiavau Kudirkos gatve žemyn, link Gedimino prospekto, stovėjau ant šviesaforo su Pamėnkalnio gatve ir vos tik įsijungė žalias, mane iš kairės (!!!) pusės aplenkė du dviratininkai su sportine apranga, prieš mano mašinos nosį nusuko į dešinę ir numynė toliau Pamėnkalnio gatvės šaligatviu. Gerai dar kad nespėjau pradėti važiuoti, nes būtų sužalojimų. Nu ir ką tu jiems padarysi, net jei nufilmuosi?
                          Paskutinis taisė Maalinauskas; 2024.08.15, 13:21.

                          Comment


                            Tai suprantu iš aukščiau aprašytos situacijos, kad trūksta infrastruktūros, tai ir reikalaukit dvirtakių tinklo, o ne piktinkitės, kad naudodamiesi automobiline inratruktūra patenkat į keblias situacijas. Nes dviratis automobilinėje infrastruktūroje yra kliūtis. Kai atsiranda kliūtis ne visada pavyksta jos išvengti. O kai kuriems vairuotojams net nervinis tikas atsiranda dėl kartais tikrai bereikalingų kliūčių ir papildomų avarinių situacijų susidarymo
                            Aš neliūdnas - aš blaivus

                            Comment


                              Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                              Aš niekada nesakiau kad nėra automobilių vairuotojų marozų, bet prieš juos yra nors kažkoks instrumentas kovoti - yra registratoriai, yra valstybiniai numeriai. O dviratininkai yra nebaudžiami ir tą patys puikiai žino, dėl to išdarinėja ką nori. Vakar pvz važiavau Kudirkos gatve žemyn, link Gedimino prospekto, stovėjau ant šviesaforo su Pamėnkalnio gatve ir vos tik įsijungė žalias, mane iš kairės (!!!) pusės aplenkė du dviratininkai su sportine apranga, prieš mano mašinos nosį nusuko į dešinę ir numynė toliau Pamėnkalnio gatvės šaligatviu. Gerai dar kad nespėjau pradėti važiuoti, nes būtų sužalojimų. Nu ir ką tu jiems padarysi, net jei nufilmuosi?
                              Registratorius reikalingas ne tik kitos mašinos numerius pamatyt, bet ir save apsaugot būtent nuo tokių kamikadzių. Nutrenktum šitaip, neturėtum registratoriaus, tai paskui tektų atsakyti kaip už gerą. Nors man ir gaila savos mašinos, bet tokių begalvių nesaugau - turi pats pirmiausia saugotis ir tiesiog važiuoti kartu su kitais

                              Comment


                                Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                                Gerai dar kad nespėjau pradėti važiuoti, nes būtų sužalojimų.
                                Nebūtų. Pamatę, kad pradedi važiuoti, o jie vėluoja pasukt, tai tiesiog nuvažiuotų lygiagrečiai su tavimi tiesiai. "Atlėkę", turėjo greičio, vadinasi švelniai užlįstų tau prieš nosį sankryžos vidury ir nuvažiavę tiesiai pasuktų kitoj sankryžoj. Jei vėluotų dar labiau, neužlįstų, o atsiliktų ir lįstų tarp tavęs ir kitos mašinos gale į tarpą, nes mašinų pajudėjimai turi vėlavimą, tai atsiranda tarpas. Spėtų įlįst, kol iš priešais atvažiuotų priešpriešinis srautas. Kažkada Antakalnio g. važiuodamas ant ištisinių apvažiuojant dvi stovinčias mašinų juostas ir užsidegus žaliai, anksčiau nei norėjau pajudėjo priešpriešinis eismas, nebuvo tą kartą vietos įlįst tarp stovinčių mašinų (dažniausiai pavyksta), tai tiesiog prisišlieji arčiau nuo linijos toliau atitolusios mašinos, o iš priešais atvažiuojantis irgi padaro keliasdešimš cm vietos, tai prasilenki jau blogiausiu atveju. Minėtas atvejis mažiau saugus, kad ėmė pro kairę, bet pro dešinę dažniau būna mažiau vietos dėl borto, o kairėj galėjo nebūti mašinų eismo (nepriklausomai ar važiuota juosta ta pat kryptimi ar net esant priešpriešiniam).

                                Visi laimingi, kam nervuotis be reikalo? Jei variavimas kelia stresą, tai galima troleibusu važiuot toj Kudirkos g.
                                ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

                                Comment


                                  Va video, kur kaip tik į kairę per dvi ištisines išrieda normalus "civilinis" žmogus. Nieko tragiško matyt nenutiko nei jam, nei poršui, nei policijos autobusui kadre:
                                  Click image for larger version

Name:	Screenshot (8).png
Views:	723
Size:	927,4 kB
ID:	2146432

                                  Savišvietai siūlau pažiūrėt visiems. Anglas pasakoja, kad mašinos – šūdas, nevairuoja jau 15 m., nors yra iš "mašininio" miesto. Visas video iš Korėjos. Parodo infrą, pora užeigų ir ką valgo.
                                  ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

                                  Comment


                                    Anksčiau, kai eismas buvo neintensyvus, dviračiais važiuoti ir gatvėmis buvo normalu. Aš irgi važinėjau. Dabar dviračiais važiuoti daugelyje gatvių turėtų būti visiškai uždrausta ir dviračiu važiuoti turėtų būti privaloma tik ten, kur pažymėta. Priešingu atveju dviratininkas pats kaltas dėl to, kad kas jam nutiks. Jis turėtų būti paskirtas įstatymiškai kaltu dėl eismo įvykio ten, kur jam važiuoti draudžiama. Be jokio ten teismo ir teisinės masturbacijos, tiriant įvykį. Lygiai analogiški teisės aktai turėtų būti taikomi ir visokiems elektriniams paspirtukinikams ir pan. Nachen, visokie Wolt'ai Bolt'ai su savo elektriniais monstrais (ir keturračiais) važinėja bet kur, šaligatviais taip pat. Ir yra nebaudžiami.
                                    Važiuoti arkliais praktiškai visur draudžiama miestuose, traktoriais taip pat labai ribotai. Dviračiams turėtų būti analogiška. Tik ten, kur leidžiama. Draudimas turėtų galioti visuose dideliuose miestuose, mažuose jis nereikalingas.
                                    Ir visa tai pačių dviratininkų ir kitų eismo dalyvių naudai, sveikatai ir gyvybei.
                                    Paskutinis taisė Al1; 2024.08.15, 18:56.

                                    Comment


                                      Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                      Visi laimingi, kam nervuotis be reikalo? Jei variavimas kelia stresą, tai galima troleibusu važiuot toj Kudirkos g.
                                      Nu afigiet, vos pavyko išvengti avarijos o čia tamsta "visi laimingi, kam nervuotis be reikalo"? Tai ko tada forumiečiai piktinasi kai automobilistai lenkia neleistinoje vietoje, viršija greitį, nesilaiko saugaus atstumo ir kitaip sukelia avarines situacijas? Tokie dalykai 99 proc. atvejų taip pat baigiasi laimingai. Kas čia per dvigubi standartai, kad vieniems galima, o kiti jau automatiškai "marozai"? Ir čia kaip esantis abiejose barikadų pusėse kalbu, vasarą praktiškai nevažinėju automobiliais, tik dviračiu, bet tokio elgesio ir požiūrio nepalaikau ir niekada netoleruosiu.

                                      Comment


                                        Parašė dondc Rodyti pranešimą


                                        taranuojančią Hondą, praktiškai atitaranavau atgal.
                                        nestabilios psichikos dviračius kelių chuliganus reiktų bausti namų areštu ir konfiskuoti nusikaltimo priemonę.

                                        -

                                        Comment


                                          Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                                          nestabilios psichikos dviračius kelių chuliganus reiktų bausti namų areštu ir konfiskuoti nusikaltimo priemonę.
                                          Ar galite paaiškinti (šiuo konkrečiu atveju) kodėl? Ar čia turite omeny Hondos vairuotoją?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X