Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kol jūs čia ginčyjates apie VT užpildymą, tramvajus ir kt. Klaipėda įveda nemokamą stovėjimą senamiestyje.

    Netolimoje ateityje laukia ir dar viena naujovė – nemokamas parkavimas pietų metu. Siekiant klaipėdiečius paskatinti aktyviau lankytis senamiestyje, nuo sausio 1 dienos, kiekvieną dieną nuo 12.00 val. iki 14.00 val. numatyta atsisakyti rinkliavos senamiestyje ir centrinėje miesto dalyje nuo Danės upės iki Liepų ir Naujojo Sodo gatvių. Šie pakeitimai numatyti įvertinus Klaipėdos verslininkų senamiesčio sąjungos bei Klaipėdos viešbučių ir restoranų asociacijos pasiūlymus.
    LRT https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...tovejimo-zonos

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Vilniuje vos 600 tūkst. Aglomeracijoje, jei ją galima taip vadinti, įtraukiant visą Vilniaus rajoną, Letvarį, Trakus, dalį Šalčininkų rajono gal ir susidarys apie 800-850 tūkst.
      800 tūkst. nesusidarys, nes tiek gyvena visoje Vilniaus apskrityje įskaitant Ukmergės ir Švenčionių raj., Elektrėnų sav. kurių tikrai Vilniaus priemiesčiais nepavadinsi. kaip ir Trakų, Šalčininkų raj. didesnės dalies. realiai su priemiesčiai apie 700 tks. gal ir bus.
      O dėl mokesčio, kodėl turi būti įvestas mokestis jeigu savivaldybės nesugeba užtikrinti susisiekimo rajono centruose. Čia kaip nesena istorija, kai sena moteris negali šeštadienį nuvažiuoti iš rajono centro į seniūnijos centrą aplankyti kapų, nes autobusai važiuoja tik darbo dienomis. Ir autobusų parko direktorius pakomentavo, kad šeštadieniais autobuso ir nebus nes neapsimoka dėl 4-6 keleivių jo leisti, kai atstumas į vieną pusę 40 km.

      Comment


        Vikipedija Vilniaus aglomeracijai duoda dar daugiau nei 800 tūkst. Ką jie įskaičiuoja, nesidomėjau. Vilnius oficialiai apie 600 tūkst. Aglomeracija tai ne priemiestis.

        Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą
        Kol jūs čia ginčyjates apie VT užpildymą, tramvajus ir kt. Klaipėda įveda nemokamą stovėjimą senamiestyje.



        LRT https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...tovejimo-zonos
        Čia tiems, kurie mano, kad vien tik persodinus dalį į VT ir vien tik apribojus, apmokestinius automobilių naudojimą, bus viksas OK su susisiekimu. Ne, kol nebus sustabdyta ekstensyvi urbanizacija, tol bet koks automobilių transporto presavimas ves prie dar didesnės ektensyvios plėtros ir verslo, įstaigų, o vėliau ir gyventojų bėgimo iš senamiesčio ir centrinių miestų dalių...
        Paskutinis taisė Al1; 2024.09.17, 20:30.

        Comment


          Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

          800 tūkst. nesusidarys, nes tiek gyvena visoje Vilniaus apskrityje įskaitant Ukmergės ir Švenčionių raj., Elektrėnų sav. kurių tikrai Vilniaus priemiesčiais nepavadinsi. kaip ir Trakų, Šalčininkų raj. didesnės dalies. realiai su priemiesčiai apie 700 tks. gal ir bus.
          Planuojant eismą tikrai reikėtu priskaičiuoti. Pvz pažystu ne vieną kuris iš Trakų kasdien į darbą Vilniuje važinėja.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            Planuojant eismą tikrai reikėtu priskaičiuoti. Pvz pažystu ne vieną kuris iš Trakų kasdien į darbą Vilniuje važinėja.
            Lentvaryje, Trakų raj. važiuoja netgi VVT autobusas.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Ne, kol nebus sustabdyta ekstensyvi urbanizacija, tol bet koks automobilių transporto presavimas ves prie dar didesnės ektensyvios plėtros ir verslo, įstaigų, o vėliau ir gyventojų bėgimo iš senamiesčio ir centrinių miestų dalių...
              Koks kieno reikalas kur žmogus nori gyventi, jei jis sumoka adekvačius kaštus už savo norą? Reikia kelio? Nusitiesk. Asfaltuoto? Sumokėk, išasfaltuos. Reikia su savo auto atvažiuoti iki kontoros durų? Stovėjimas 5€/val.

              Comment


                Aš jau seniai apie tai kalbu, kad priemiesčiuose gyvenantys turėtų kaip nors mokėti už savo automobiliais užkišamas miestų gatves. Nes dėl jų asmeninio patogumo (visada patogiau gyventi be kaimynų, su privačia BBQ ir pievute) kenčia tankiau gyvenantys miestiečiai.

                Comment


                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                  Koks kieno reikalas kur žmogus nori gyventi, jei jis sumoka adekvačius kaštus už savo norą? Reikia kelio? Nusitiesk. Asfaltuoto? Sumokėk, išasfaltuos. Reikia su savo auto atvažiuoti iki kontoros durų? Stovėjimas 5€/val.
                  Nebūtų ir diskusijos, jei nebūtų "jei".

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                    Nebūtų ir diskusijos, jei nebūtų "jei".
                    Būtų. Dalis norėtų paaiškinti kur gyventi be jokių galimybių susimokėt už kitokį gyvenimo būdą.

                    Comment


                      Įdomumo dėlei įdedu auto srautų 2023 09 žemėlapį ir trūkstamų jungčių schemą.
                      https://portal.sisp.lt/portal/apps/w...b631a2aac31b15
                      Attached Files
                      Paskutinis taisė spekas; 2024.09.18, 16:54.

                      Comment


                        Mano manymu trūkstamos VT jungtys (ilgai negalvojau tad gali būti ko nereikia arba vertėtų kitaip daryti).
                        https://vplanas.maps.arcgis.com/apps...0623e2dae4f516
                        Attached Files

                        Comment


                          Oho, tai neseniai projektavo Helsinkio g. atkarpą, dabar stato, numatė ten VT įvažas, bet šituose oficialiuose planuose net nėra numatytas VT nei Helsinkio, nei Talino g. Trūlikus retina, o čia leis autobusus, kur net nenumatyta pagal planą.
                          ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

                          Comment


                            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                            Koks kieno reikalas kur žmogus nori gyventi, jei jis sumoka adekvačius kaštus už savo norą? Reikia kelio? Nusitiesk. Asfaltuoto? Sumokėk, išasfaltuos. Reikia su savo auto atvažiuoti iki kontoros durų? Stovėjimas 5€/val.
                            Didelis. Jie su savo noru gyventi kažkur už miesto ar pakraštyje niekada nebus priversti susimokėti visos kainos. Tai viena medalio pusė. Yra ir kita - verslo kėlimasis į periferiją irgi yra blogis. Ir visą tai reikia spręsti kompleksiškai valstybės mastu, kad nebūtų tokio bardako kaip dabar, o pavyzdžių Europoje kaip reikia daryti, yra pakankamai. Ir daugiau nei taip, kaip nereikia.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                              Didelis. Jie su savo noru gyventi kažkur už miesto ar pakraštyje niekada nebus priversti susimokėti visos kainos. Tai viena medalio pusė. Yra ir kita - verslo kėlimasis į periferiją irgi yra blogis. Ir visą tai reikia spręsti kompleksiškai valstybės mastu, kad nebūtų tokio bardako kaip dabar, o pavyzdžių Europoje kaip reikia daryti, yra pakankamai. Ir daugiau nei taip, kaip nereikia.
                              Verslas keliasi ten, kur jis gali optimizuoti savo sąnaudas. Žmonės irgi.

                              Skirtumas tas, kad verslas yra pajėgus susikurti sau reikiamą infrastruktūrą ir ją išlaikyti, o į patvores pabėgę žmonės - ne.

                              Comment


                                Maža ko nori verslas ar žmonės. Yra dar viešas interesas. Tam ir yra valstybė, kad apribotų savanaudiškus interesus.

                                Comment


                                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                  Verslas keliasi ten, kur jis gali optimizuoti savo sąnaudas. Žmonės irgi.

                                  Skirtumas tas, kad verslas yra pajėgus susikurti sau reikiamą infrastruktūrą ir ją išlaikyti, o į patvores pabėgę žmonės - ne.
                                  Toli gražu ne visur ir verslas pajėgus.
                                  Eiliniai pvz.:
                                  https://maps.app.goo.gl/ZCQbuydsLHHmvaP59
                                  https://maps.app.goo.gl/vZjwDvud9cUVHe9LA
                                  https://maps.app.goo.gl/k6BWScbAezTk2z377

                                  Comment


                                    Aš irgi galiu pateikti daug skvotinimo pavyzdžių. Kalba apie tuos verslus, kurie patys keliasis, o ne kurie buvi išstumti ar bando patekti į rinką.

                                    Pasivaikštom:
                                    https://www.google.com/maps/@54.8029...oASAFQAw%3D%3D

                                    https://www.google.com/maps/@54.7326...oASAFQAw%3D%3D

                                    https://www.google.com/maps/@54.8043...oASAFQAw%3D%3D

                                    Comment


                                      Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                                      Aš jau seniai apie tai kalbu, kad priemiesčiuose gyvenantys turėtų kaip nors mokėti už savo automobiliais užkišamas miestų gatves. Nes dėl jų asmeninio patogumo (visada patogiau gyventi be kaimynų, su privačia BBQ ir pievute) kenčia tankiau gyvenantys miestiečiai.
                                      Tai galima padaryti per mokesčius ( čia kai kurie persidengia, bet išvardinu tam , kad būtų aiškiau matyti, kiek yra tų priemonių ):
                                      * Didinant kuro akcizą
                                      * Įvedant kelių mokestį visiems auto ( kaip yra uk )
                                      * Įvedant kasmetinį kasmetinį auto taršos mokestį
                                      * Mieste įvedant mažos taršos ir kamščių mokestį ( Londono congestion charge )
                                      * Adekvatus parkavimo mokestis mieste ( t.y. didelis ir be didelių išimčių )

                                      Comment


                                        Parašė bim_bam Rodyti pranešimą

                                        Tai galima padaryti per mokesčius ( čia kai kurie persidengia, bet išvardinu tam , kad būtų aiškiau matyti, kiek yra tų priemonių ):
                                        * Didinant kuro akcizą

                                        sutinki pats papildomai daugiau susimokėti už prekes ir paslaugas, kad ale sumažėtų įvažiuojančių į Vilnių? Tai gal dar pasiūlyk ir vandens kainą padidinti visiems vartotojams. Nebeplaus mašinų, bus gėda į mietą įvažiuoti
                                        Paskutinis taisė digital; 2024.09.19, 14:57. Priežastis: pridėtas uždarantis [/quote]

                                        Comment


                                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                          Aš irgi galiu pateikti daug skvotinimo pavyzdžių. Kalba apie tuos verslus, kurie patys keliasis, o ne kurie buvi išstumti ar bando patekti į rinką.
                                          Dėkui!
                                          Norėjau tik pasakyti, kad ir su gyventojais ne viskas taip vienareikšmiška.
                                          Bet tai gal kitos temos objektas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X