Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Žiūrint kokia ta žiema. Jei kokia britiška ar prancūziška, tai galima. Jei lietuviška - nesąmonė. Aš ir pats vaikystėje važinėjau dviračiu žiemą, bet ne tam, kad kažkur važiuoti, o kaip vaikui, pasivažinėti. Ir kažkur važiuoti dviračiu žiemą - nesąmonė. Didelė traumų tikimybė, nes slidu.
    Dviračiams būna šipuotos padangos. Jei to neužtenka - tada ir pėsčiom bus pavojinga.

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Kartais nuosavas automobilis yra daug darniau už viešą transportą. Pavyzdžiui kokiam vienkiemy gyvenant.
      Visada yra išimtis iš taisyklės. Bet ne visada pro vienkiemius nevažiuoja VT.

      Comment


        Aš tai pabandžiau įsivaizduoti: standartinė mūsų žiema, lauke -7, ledinis vėjas, pusto į veidą kad nieko nematyt, o tu sau mini visas šlapias nuo prakaito (nes kur ant vėjo prasisegsi) iki darbo į kalną 10 km. Slidinėji, mašinos taško nuo kelio ant tavęs pliurzą, dviratis visas purvinas (į namus paskui neaišku kaip įsitempti), po to dar gausi kažkur plauti nuo druskų, kad nebūtų korozijos. Veidas visas išraudęs, antakiai apšalę, akiniai (jeigu turi) visi aprasoję ir nieko nesimato, gauni kas pora minučių sustoti ir apvalyti. Ir dar keliesi 40 minučių anksčiau, nes atvažiavus į darbą reikės į dušą bei persirengti.
        Grįžtant dar gausi sustoti parduotuvėje - reikia partempti didžiulę kuprinę produktų visai šeimynai (maistas, vaistai bei pampersai), o tuo pačiu dar ir dviratį užsitempti į savo kažkelintą aukštą (liftai ir dviračių parkingai yra toli gražu ne visur).
        Atsiprašau, bet aš vis dėl to pasirinksiu viešąjį.

        Comment


          Parašė thomcius Rodyti pranešimą

          Visada yra išimtis iš taisyklės. Bet ne visada pro vienkiemius nevažiuoja VT.
          Nereikia ir vienkiemio. Pavyzdžiui iš aplinkinių rajono centrų į Alytų niekas net nesvarsto važiuoti VT važiuojančiu nuo 2 iki 3 kartų per parą.

          Comment


            Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
            Aš tai pabandžiau įsivaizduoti: standartinė mūsų žiema, lauke -7, ledinis vėjas, pusto į veidą kad nieko nematyt, o tu sau mini visas šlapias nuo prakaito (nes kur ant vėjo prasisegsi) iki darbo į kalną 10 km.
            šiaip visas centras dobei, tai į kalną tik namo, o 10km tai čia Grigiškės, Salininkai?

            Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
            Grįžtant dar gausi sustoti parduotuvėje - reikia partempti didžiulę kuprinę produktų visai šeimynai (maistas, vaistai bei pampersai), o tuo pačiu dar ir dviratį užsitempti į savo kažkelintą aukštą (liftai ir dviračių parkingai yra toli gražu ne visur).
            Atsiprašau, bet aš vis dėl to pasirinksiu viešąjį.
            o tai viska iškart reik daryt, po darbo jau nespęsi į parduotuvę? manau tiek Grigiškėse tiek Salininkuose yra parduotuvių, kad nebūtina iš miesto viso temptis.

            Comment


              Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
              šiaip visas centras dobei, tai į kalną tik namo, o 10km tai čia Grigiškės, Salininkai?
              Buvęs bendradarbis nuo Pilaitės iki Kirtimų bandė važinėt. Jis šiaip jau beveik profesionalas, ne vieną prizą nuskynęs.
              Tai spjovė į šį reikalą žiemos metu. Gal ne taip dramatiškai kaip Maalinauskas aprašė, bet panašiai.
              Jeigu darbas dar būtų kokiose statybose ar kiemsargiu, tai gal. Bet kaip pastebėjau, statybininkai dviračiais beveik nevažinėja

              Comment


                Kauno senamiestyje nuo rugpjūčio pradeda veikti sumažintos taršos zona
                https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...box=1721991063
                Už kiekvieną pravažiavimą per Sumažintos taršos teritoriją bus taikomas 2 eurų mokestis.
                ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

                Comment


                  Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                  Aš tai pabandžiau įsivaizduoti: standartinė mūsų žiema, lauke -7, ledinis vėjas, pusto į veidą kad nieko nematyt, o tu sau mini visas šlapias nuo prakaito (nes kur ant vėjo prasisegsi) iki darbo į kalną 10 km. Slidinėji, mašinos taško nuo kelio ant tavęs pliurzą, dviratis visas purvinas (į namus paskui neaišku kaip įsitempti), po to dar gausi kažkur plauti nuo druskų, kad nebūtų korozijos. Veidas visas išraudęs, antakiai apšalę, akiniai (jeigu turi) visi aprasoję ir nieko nesimato, gauni kas pora minučių sustoti ir apvalyti. Ir dar keliesi 40 minučių anksčiau, nes atvažiavus į darbą reikės į dušą bei persirengti.
                  Grįžtant dar gausi sustoti parduotuvėje - reikia partempti didžiulę kuprinę produktų visai šeimynai (maistas, vaistai bei pampersai), o tuo pačiu dar ir dviratį užsitempti į savo kažkelintą aukštą (liftai ir dviračių parkingai yra toli gražu ne visur).
                  Atsiprašau, bet aš vis dėl to pasirinksiu viešąjį.
                  Kraštutinį atvejį įsivaizduojat su labai daug prielaidų, tokiomis sąlygomis net labiausiai užkietėję dviratistai kažin ar važiuoja (ledinis vėjas, šlapdriba klijuojanti akis ir mašinų taškomas purvas. Bet grįžtant į realybę, net jei reikia 10km mint į kalną (nežinau kokiose Vilniaus alpėse tokios sąlygos yra, bet tebūnie), yra ir tam sprendimų, pvz. el. varikliuko dviračiui (praktiškai bet kurį dviratį dabar galima elektrifikuoti). Pats su tokiu važinėju, tai net karštą vasaros dieną realiai ne tai, kad neprakaituoju, bet net šalta būna nuo vėjo. Tai sporto jokio, bet kaip transporto priemonė veikia puikiai ir jokie kalnai nebaisūs. Nereikia nei dušo, nei persirenginėjimo, nei tuo labiau keltis 40 minučių anksčiau
                  Dėl pirkinių parduotuvėje vėl tas pats - arba turi patogią bagažinę, arba telpa į kuprinę, arba sugalvoji kažką, kad nereikėtų kasdien to daryti. Barborą užsisakai, nžn. Dėl dviračio tempimo į kažkelintą aukštą.. nu tai vėl, jei ten ne kažkoks karboninis už 10k, tai galima ir paprastesnių sprendimų rasti, kad ir rūsyje laikyti ar bendrame požeminiame parkinge. Žodžiu, sugalvojot kraštutinę situaciją, kurios realiame gyvenime praktiškai nebūna.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    Nuo Pilaitės iki Kirtimų bandė važinėt.
                    Spėju anksčiau nei 2018 m.? Mašina gaunasi 12,7 km, imant per aplink dvirtakiais būtų 14,7 km, bet vis tiek net šiai dienai 50 % atstumo be dviračių takų. Aš tiek net vasara nevažiuočiau net geru oru.

                    Kita istorija būtų nuo pvz. Koralų iki Panerių, kad ir atokiausių gamyklų, iki kurių yra asfaltuotas takas dviračiams. Dabar net atsirado atšaka skersai į Fermentų g. Dvirtakiai net nuo Pašilaičių važiuojant galėtų sudaryti 100 % tiesiu keliu. Vienintelis iššūkis pakilt į Gariūnų kalną plikledžio metu arba leidžiant susidaryti ledo sluoksniui nevalant sniego. Į Narbuto kalną plikledžio metu kildavau per veją, bet Gariūnų takai iš vienos pusės turi tvoras (toliau vandens latakus ir iškart šlaitą), iš kitos veja gal įmanoma, bet sustatyti stulpai, tai nežinia ar įmanoma tilpt.

                    Dėl -7°C, teko kartą būtent į darbą mint prie tiek, tai slidininko striukė ant maikutės. Aukštas kaklas, vidiniai striukės rankogaliai prigludę nepraleidžia vėjo į vidų. Nepatogumas tik storos slidininko pirštinės, nes įprastomis būtų per šalta. Nepatogu, nes reikia dviem pirštais laikyti už stabdžių rankenėlių, nes dėl pirštinių storumo nepavyktų greitai paimt už rankenėlių, o vieno piršto negalima laikyt, nes rankenėlė nepasispaus atsirėmusi į vidurinį nuleistą pirštą. Didesnio sukaitimo prie tokio minuso nėra, nes tokia striukė turi atsegamas vengiliacijas šonuose (gi slidinėjimui, t. y. sportui sukurta). Prie -20 ir -25°C teko matyt, tai su slidininko akiniais mina. Nerasoja, nes irgi skirti sportui ir turi ventiliacijas. Veidą ir prie nedidelio pliuso būtina pasitepti kremu.

                    Dvirtakiais važiuojant, pliurza nieks netaško.

                    ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

                    Comment


                      Parašė dondc Rodyti pranešimą

                      Spėju anksčiau nei 2018 m.?

                      Dvirtakiais važiuojant, pliurza nieks netaško.
                      Apie 2018 m. ir bus.
                      Dvirtakiais irgi neaišku. Šią žiemą visą savaitę nevalė į Grigiškes ir A. Panerius. Tiesiog - pusnis.
                      O ir valo, patys tikriausiai žinote, kaip. Pėsčiomis vaikštau, bet dviračiu tikrai nerizikuočiau, nebent koks spec, dygliuotom padangom.

                      Comment


                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                        Norėjau į sporto temą dėt, bet čia aktualiau. Tiems, kam žiemą į darbą dviračiu nesivažiuoja. 2030 m. bus žiemos olimpiadoje naujas sportas:
                        Baidarės taip pat olimpiadoje yra bet Nerimi į darbą neplauksiu.
                        Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
                        o tai viska iškart reik daryt, po darbo jau nespęsi į parduotuvę? manau tiek Grigiškėse tiek Salininkuose yra parduotuvių, kad nebūtina iš miesto viso temptis.
                        Tai žinoma. Niekas atskirai neis į parduotuvę ir negaiš laiko jeigu galima pakeliui užsukti.

                        Comment


                          Plauksi, kai Vilniuje tuoj trūlikai "užsirauks".

                          PUBLIC TRANSPORTATION ON WATER, CASE STUDY LISBON
                          https://toknowpress.net/ISBN/978-961...s/ML13-316.pdf
                          One of the alternatives for the passengers that are using public transportation vehicles is to travel using water buses or ferries. This way of transportation can be seen in many capitals and big cities around the world such as: Amsterdam, Budapest, Lisbon, Paris, Rotterdam, Venice and many others.
                          P. S. Pro patarimas: kažkokios "Continental" padangos yra, kurios mišinys tarsi geriau kabina nei metaliniai dygliai. Kalbant bendrai, tai ledui tinkamiausias padangos raštas yra "deimantukai" (kartu, skaitosi ir žvyrui skirtos). Teoriškai siūlyčiau "deimantų" raštą centre ir grubius atsikišimus šonuose, pvz. "Challenge Chicane" 33 mm. Nors pats pirkau "WTB Crosswolf" 32 mm (dar buvo pasirinkimas minštesnio mišinio to pat modelio) grynai "didžiausiai tešlai (pilnai purvui)" skirtas. Tai nors 32 mm, bet gerai pro sniegą "aria".

                          https://www.bikeradar.com/reviews/co...ss-tire-review
                          Click image for larger version  Name:	Screenshot (4).png Views:	0 Size:	473,5 kB ID:	2143523
                          https://www.wtb.com/products/cross-wolf
                          Click image for larger version  Name:	Screenshot (5).png Views:	0 Size:	125,2 kB ID:	2143522
                          ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

                          Comment


                            Šiaip jau Vilniuje reguliarus vandens maršrutas Žirmūnai - Žvėrynas su keletu sustojimų pakeliui galbūt visai ir pasiteisintų. Man rodos net ir bendrajame plane buvo kažkas ta tema numatyta. Gal tik "vežėjo" trūksta, bet su kažkokiom subsidijom koks nors elektrinis laivelis gal ir įsivažiuotų per porą metų. Tik reikia kad būtų mažiau pramoga daugiau nauda (kamščių išvengimas, patogumas). Nu bet čia jau kita tema, nors ir prie darnaus judumo

                            Comment


                              Parašė dondc Rodyti pranešimą
                              Plauksi, kai Vilniuje tuoj trūlikai "užsirauks".
                              Jei užsirauks VT Vilniuje tai persėsiu į auto ir miesto kelionėms.

                              Comment


                                Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
                                šiaip visas centras dobei, tai į kalną tik namo, o 10km tai čia Grigiškės, Salininkai?

                                .
                                Baltupiai - Naujininkai arba atvirkščiai. Butų ir darbų yra ir ten ir ten.

                                duobĖJe. Nedėkokite.
                                -

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                  Bet kaip pastebėjau, statybininkai dviračiais beveik nevažinėja
                                  Senovėje, kai užtekdavo medinėje dėtuvėje turėti plaktuką, pjūklą, kaltą ir reples vinims, buvo galima ir dviračiu statybininkui.
                                  Dabar statybininkai prisikrovę elektrinių (ir ne tik) įrankių, medžiagų, kad neužtektų ir dviračio su priekaba.
                                  Reiktų organizuotis, kad vienas su furgonu vežiotų visus įrankius, stakles ir medžiagas, kiti iš paskos su dviračiais iš Nemenčinės į Žaslius, aerouosto statyti.
                                  -

                                  Comment


                                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                    Senovėje, kai užtekdavo medinėje dėtuvėje turėti plaktuką, pjūklą, kaltą ir reples vinims, buvo galima ir dviračiu statybininkui.
                                    Dabar statybininkai prisikrovę elektrinių (ir ne tik) įrankių, medžiagų, kad neužtektų ir dviračio su priekaba.
                                    Reiktų organizuotis, kad vienas su furgonu vežiotų visus įrankius, stakles ir medžiagas, kiti iš paskos su dviračiais iš Nemenčinės į Žaslius, aerouosto statyti.
                                    Turiu viziją, kad dviračiai (triračiai ar kažkas įmantresnio) pakeistų statybinę techniką, savivarčius, ekskavataorius, buldozerius...

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      Turiu viziją, kad dviračiai (triračiai ar kažkas įmantresnio) pakeistų statybinę techniką, savivarčius, ekskavataorius, buldozerius...
                                      Teisingai, piramides ne tik be automobilių ir ekskavatorių, netgi ir be dviračių pastatė.
                                      -

                                      Comment


                                        Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                                        Reiktų organizuotis, kad vienas su furgonu vežiotų visus įrankius, stakles ir medžiagas, kiti iš paskos su dviračiais iš Nemenčinės į Žaslius, aerouosto statyti.
                                        Tai taip ir yra, sunkvežimis atveža yranga, mikriukas arba automobiliai atveža darbuotojus? ar jūs įsivaizduojate kad statybininkai yra visi meistrai su savo įrankiais?

                                        Comment


                                          Istatysiu sava trigrasi del commuting dviraciu. Kai dirbau frankonijoje, vazinejau i darba kasdien kazkur 12-13km viena kriptym. Kai sausa nesvarbu karsta ar baisiai salta - viskas ok, apart tuo kad prakaituoji bet is ryto net kavos nereikia. Bet jai lyja bei slapia arba plikledis - priesui nepalinkesi! Joks asfaltas nepadeda - visas kaip apsiktas, o jai per miskeli mini - visiskas pizdec. Per plikledi karta taip "pizdanulsia" kad per plauka likau gyvas. Del distancijos - optimaliausias lankas paprastam zmogui ne daugiau uz 5-6km, tokiam jackass kaip as 10-15 ir tik profams 25 ir daugiau.
                                          Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2024.07.31, 11:12.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X