Parašė dondc
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Būčiau nerašęs, bet prieš tai dar vieną "sušėriau", tai kažkaip užsivedžiau. 
 P. S. Dėl dažymo būčiau nerašęs, bet tas ženklas, tai triggerina.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ten darbuotojai ir taip prisjuokia, pvz. "Tvarkau miestą" - Neries fotkė - problema "Ką čia leidžia kad taip putoja?"Parašė alga Rodyti pranešimą
 Jie ten ir taip legit duobes ir šiukšlynus nagrinėja du mėnesius, o tu dar jiems šeri beprasmiško darbo.-
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ir kas nors nuo to nukentėtų?Parašė alga Rodyti pranešimą
 Man tai šitas žemėlapiukas primena ilgalaikės vizijos gerus norus. Kaip BP 15 metų perspektyvai ar DJMP dešimtmečiui. Kai kur atrodo visai nerealistikškai. Pavyzdžiui, kaip padaryti A juostą Kęstučio gatvėj? Nebent uždraudžiant viešąjį eismą bent viena kryptim, kaip Pylimo g.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš tai abiem rankom už automobilių eismo ribojimus, bet nemanau, kad valdžiai pakaks cojones.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 Ir kas nors nuo to nukentėtų?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip jums nenusvyra rankos registruoti pranešimus? Juk į tokius niekad nereaguoja.Parašė dondc Rodyti pranešimąBūčiau nerašęs, bet prieš tai dar vieną "sušėriau", tai kažkaip užsivedžiau. 
 P. S. Dėl dažymo būčiau nerašęs, bet tas ženklas, tai triggerina.Lietuva visiems.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tokių sarkastiškų ir galimai įžeidžių anksčiau neteikdavau, bet kažkokį procentą vis tiek išspręsdavo. Kuo daugiau siūlai – nors išsprendimų prcentas toks pat mažas – bet problemų vis tiek mažėja. - Neblogai suveikia, kai galimai pagrasini arba nurodai pažeidžiamą įstatymą. Pvz.: L. Asanavičiūtės g. įrengė dvirtakį, žadėjo bus lygiagretus parkingas, bet paliko įstrižinį, tai mašinos "užparkuodavo" naują dvirtakį savo bamperiais, tai galimai pagrasinau apkaltinti lėšų švaistymu, jog įrengė netinkamą infrą. Pareikalavau ratų atmušėjų, tai vis gi nutarė juos įrengti (nors planuose aišku nebuvo). Įrengė blogai, per arti ir nors per kelis kartus, bet ne visose vietose, nes trukdė priparkuotos mašinos.
 
 - Justiniškių g. rekonstruojant Zuoko dviratkį į raudoną, įbedė ženklą per arti ne pagal STR, tai galimai pagrasinau pranešti, jog ženklo perkėlimas iš pievos į šaligatvį nepatvirtintas policijos. Labai greit nupjovė ir įbedė į seną vietą.
 - Architektų g. nors po 5 m. pertraukos baigė žymėt punktyyrus likusioje dalyje. Ten pranešiau pakartotinai (atrodo jau skyriaus vadovui), nes į pirminį pranešimą nieks net neatsakė.
 
 
 - Buvau prašęs apgenėti medžius. Negenėjo. Kitą kartą nurodžius STR aukščio virš galvos normatyvus, apgenėjo.
 ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
 - 7 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Asfaltas užtikrins Benkunsko perrinkimą. Garantuoju 100%. Ir jis pats puikiai tai supranta. Vilniečių, kuriems reikia daugiau parkovkių ir platesnių gatvių turbūt daugiau nei 90%.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
 aisku kad nepasikeis, kodel galetu? Nepasikeis ir su sekanciu meru, kuris bus ir vel Benkunskas. Na arba Zuokas.
 - 10 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Asfalto ir parkovkių reikia priemiesčių kaimiečiams, miestui reikia bėgių. Manyčiau kad kandidatas eidamas į rinkimus su tramo geru projektu būtų pakankamai konkurentabilus rinkimuose. Gatvių humanizavimas ir pasibaigs ties naujamiersčio riba, nes yra baisi nesąmonė humanizuoti kalvarijų gatvę, ar laisvės prospektą, nekalbant apie humanizmo atėjimą į komiblokų rajonus. Ten sugrūstas automobilių kiekis parkovkėse savaime užhumanizuoja visas gatves, nes realiai neina greitai pravažiuoti.Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
 Asfaltas užtikrins Benkunsko perrinkimą. Garantuoju 100%. Ir jis pats puikiai tai supranta. Vilniečių, kuriems reikia daugiau parkovkių ir platesnių gatvių turbūt daugiau nei 90%.Aš neliūdnas - aš blaivus
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Humanizavimas lygus mašynų nepatogumui ar greičio mažinimui? Jei toks mentalitetas, tai gal ir nematyti, kad humanizuojant sutvarkomos teritorijos taip, kad jose tampa įmanoma būti. Bet manau, kad didžioji dalis žmonių dalinasi tamstos suvokimu, tad tas pats tramvajus būtų žiūrimas tik kaip kliūtis mašynoms, tad nepopuliarus sprendimas.Parašė geriantis Rodyti pranešimą
 Asfalto ir parkovkių reikia priemiesčių kaimiečiams, miestui reikia bėgių. Manyčiau kad kandidatas eidamas į rinkimus su tramo geru projektu būtų pakankamai konkurentabilus rinkimuose. Gatvių humanizavimas ir pasibaigs ties naujamiersčio riba, nes yra baisi nesąmonė humanizuoti kalvarijų gatvę, ar laisvės prospektą, nekalbant apie humanizmo atėjimą į komiblokų rajonus. Ten sugrūstas automobilių kiekis parkovkėse savaime užhumanizuoja visas gatves, nes realiai neina greitai pravažiuoti.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pala pala - mano manymu gatvių humanizavimas yra, kad auto juda nedideliu greičiu, kas saugo pėsčiųjų gyvybes. Kas tas žodžių junginys - įmanoma būti? Neskaitau humanizavimo kaip kaimo atitempimo į miestą, kur žydi pievos ir sodai. Man humaniškas miestas, tai geras VT, gera architektūra, koncertų salės, stadionai, universitetai ir t.t. Pasiilgsti kaimo - išsinuomuoji kaimo turizmo sodybą ir ilsiesi.Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
 Humanizavimas lygus mašynų nepatogumui ar greičio mažinimui? Jei toks mentalitetas, tai gal ir nematyti, kad humanizuojant sutvarkomos teritorijos taip, kad jose tampa įmanoma būti. Bet manau, kad didžioji dalis žmonių dalinasi tamstos suvokimu, tad tas pats tramvajus būtų žiūrimas tik kaip kliūtis mašynoms, tad nepopuliarus sprendimas.Aš neliūdnas - aš blaivus
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Iš diskusijų įvairiuose ratuose, toks vaizdas, kad kaimiečiai kaip aš labiau norėtume tramvajaus nuo artimiausios P+R aikštelės nei miestiečiai sau panosėj. Nes negražu, bomažai smirda, lėta ir dar n+k panašių argumentų.Parašė geriantis Rodyti pranešimą
 Asfalto ir parkovkių reikia priemiesčių kaimiečiams, miestui reikia bėgių. Manyčiau kad kandidatas eidamas į rinkimus su tramo geru projektu būtų pakankamai konkurentabilus rinkimuose.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nifiga. Turiu automobilį, kuriuo naudojuosi tik savaitgaliais (dažniausiai), o darbo savaitę važinėju VT. VT bomžai pasitaiko itin retai, o dėl lėtumo ir talpumo, tai tikrai bėgiai pagelbėtų.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
 Iš diskusijų įvairiuose ratuose, toks vaizdas, kad kaimiečiai kaip aš labiau norėtume tramvajaus nuo artimiausios P+R aikštelės nei miestiečiai sau panosėj. Nes negražu, bomažai smirda, lėta ir dar n+k panašių argumentų.Aš neliūdnas - aš blaivus
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sakau kokius argumentus pagrinde girdžiu. Tai vargu ar ta miesčioniška publika balsuotų už merą tramvajistą.Parašė geriantis Rodyti pranešimą
 Nifiga. Turiu automobilį, kuriuo naudojuosi tik savaitgaliais (dažniausiai), o darbo savaitę važinėju VT. VT bomžai pasitaiko itin retai, o dėl lėtumo ir talpumo, tai tikrai bėgiai pagelbėtų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Norėjau į sporto temą dėt, bet čia aktualiau. Tiems, kam žiemą į darbą dviračiu nesivažiuoja. 2030 m. bus žiemos olimpiadoje naujas sportas:
 https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02uABzaePeYtqszPkAWv L5mQDd6mMVpuAxWnMyAuyciieJJ6HYex63uQeovQo6eySbl&id =100044376911383&__cft__[0]=AZXSz92rimc4txftibkj4wX_HM5-wAQb0mLxbnfLk7M91DSo6IcOrQP16eIqopEGudKm-5Jdb0V9WBUjm9ZshcP0DZaJflejTHoV4BB1eEn6jsc7P1ggXS7 h-FOVL9dewmN8NYr5-0YfdzgX_o4IEevdfUJfemGRLhfAsJsZH0T0nRD43ZtIeH36JQA OFkHCE4HXnya7R65GnGggwDuWEhh0SRStHt4KeY0PgzRVGk07v A&__tn__=%2CO%2CP-R
 ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dviratis žiemą, jei sveikata leidžia, daug daugiau komforto nei vielabraukis. Nesveika fantazija yra važiuot pergrūstam viešam transporte ir apsimest, kad tai labai džiugina. Realiai VT skirtas tiems, kas neturi sveikatos arba neįperka dviračio.Parašė Al1 Rodyti pranešimąViena yra tuo užsiimti dėl malonumo ar sporto, o kas kita normaliai keliauti. Kaip normalus keliavimo būdas tai nebent iš ubagiškumo arba nesveikos fantazijos...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Yra dar toks dalykas kaip nuosavos mašinosParašė mantasm Rodyti pranešimą
 Dviratis žiemą, jei sveikata leidžia, daug daugiau komforto nei vielabraukis. Nesveika fantazija yra važiuot pergrūstam viešam transporte ir apsimest, kad tai labai džiugina. Realiai VT skirtas tiems, kas neturi sveikatos arba neįperka dviračio.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Žiūrint kokia ta žiema. Jei kokia britiška ar prancūziška, tai galima. Jei lietuviška - nesąmonė. Aš ir pats vaikystėje važinėjau dviračiu žiemą, bet ne tam, kad kažkur važiuoti, o kaip vaikui, pasivažinėti. Ir kažkur važiuoti dviračiu žiemą - nesąmonė. Didelė traumų tikimybė, nes slidu.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
 Dviratis žiemą, jei sveikata leidžia, daug daugiau komforto nei vielabraukis. Nesveika fantazija yra važiuot pergrūstam viešam transporte ir apsimest, kad tai labai džiugina. Realiai VT skirtas tiems, kas neturi sveikatos arba neįperka dviračio.
 - 5 patinka
 Comment








Comment