Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Paprastai ir aiškiai, kodėl gatvių platinimas nesprendžia eismo problemų ir kas tas "induced demand"
    https://youtu.be/CHZwOAIect4?si=qCTSQPY7E1kGYwMx

    Comment


      Parašė dondc Rodyti pranešimą
      Click image for larger version  Name:	Screenshot (10).png Views:	265 Size:	1,50 MB ID:	2104666
      Dėl dvirjuosčių naikinimo Kęstučio g. bei A juostos atsiradimo joje ir Sėlių g.:
      1. 2023-10-29 SĮ "Susimovimo paslaugos":
        Aktualioje atkarpoje maršrutinio transporto juostos įrengimas numatytas Vilniaus miesto darnaus judumo plane trečiu (iš trijų) A juostų įrengimo etapu, iki 2030 m.
      2. Vilniaus miesto savivaldybėje 2023-11-20 buvo gautas Jūsų paklausimas el. paštu,
        kuriame prašote Jus informuoti ar Vilniaus miesto savivaldybės administracija sutinka su Jūsų
        siūlymais ir juos ketina nedelsiant įgyvendinti: įrengti viešojo transporto juostą Sėlių g. kryptimi iš
        rytų į vakarus bei įrengti viešojo transporto juostą Kęstučio g. kryptimi iš pietų nuo Liubarto g. į
        šiaurę iki Sėlių g. <...>

        Vilniaus miesto savivaldybės administracija, vadovaudamasi <...> Vilniaus miesto savivaldybės darnaus judumo plano nuostatais, sudariusi I etapo viešojo transporto eismo juostų įrengimą pagrindinėse gatvių tinklo ašyse. Nusistatytas laikotarpis iki 2025 metų.

        Šiame aptariame laikotarpyje išreitinguota vienuolika miesto gatvių, kuriose yra aktualiausia įrengti viešajam transportui skirtas eismo juostas. Paminėsime pagrindinius vertinimo
        (reitingavimo) rodiklius: keleivių skaičius, viešojo transporto skaičius, ekonominis efektyvumas, stotelių apyvarta, keleivių, priemonių sraute skaičius ir kitos.

        2022 – 2023 metais įrengtos viešojo transporto juostos Ozo, Kareivių, Kalvarijų gatvėse, Pilaitės prospekte. Pirmaeiliai darbai pagal prioritetus vykdomi (techninės dokumentacijos rengimas) su Buivydiškių, V. Kudirkos, Šeimyniškių ir kitomis gatvėmis. Siūlomos prioretizuoti Sėlių ir Kęstučio gatvės, kuriose jau šiais metais reikėtų įrengti viešojo transportui skirtas juostas, neturi vertinamų rodiklių reikšmių. Todėl į prioritetinį viešojo transporto eismo juostų įrengimo sąrašą nepateko. Dviračių juostos Kęstučio g. su infrastruktūros pertvarkymu tobulintinos. Atsižvelgiant į miesto planus koreguoti esamas dviračių juostas Kęstučio gatvėje artimiausiu metu nenumatome.
      3. Kadangi be 5 d. prireikė 3 mėn. kol atsakė į praeitų metų užklausą bei nepakako daugiau nei 2 mėn. ir nebuvo sureaguota įtraukti tas gatves į priroritetą sekantiems, t. y. 2024 m., tai juostų dar nebus. Visgi terminas jau kažkaip sutrumpėjo 5 m.
      4. Į jau šių metų pranešimus tiesiog naikinti (o ne pertvarkyti) ne pagal STR įrengtas dvirjuostes ir parkingą bei šaligatvio praplatinimą turi atsakyti iki šiandien. Įdomu ar spės. Tikras saspensas.
      ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

      Comment


        O kaip su tais greičio kalneliais, ar dar ilgai troleibusai turės per juos važinėti? Gal kada nors pagaliau nulups tą nesusipratimą? Kiek ten važiuoju (leistinu greičiu, beje), tiek galvoju apie Lietuvos kaimus ir miestelius viduryje sostinės.

        Comment


          Londone atėmė tiltą iš aftamašynistų ir sako su dvirka dvigubai greičiau nei viešuoju.

          Prieš: https://www.google.lt/maps/@51.48858...6656?entry=ttu
          Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	352
Size:	2,48 MB
ID:	2113316

          Po: https://youtu.be/DqC4hxpgG8s?t=202
          Click image for larger version

Name:	Screenshot.png
Views:	347
Size:	999,6 kB
ID:	2113315
          ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

          Comment


            Aš kažkada panašiai sūliau padaryti su senuoju Žvėryno tiltu, tik ten kiek mažiau traumuojančią praktiką: automobiliams palikti vieną juostą į kurią nors pusę.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Aš kažkada panašiai sūliau padaryti su senuoju Žvėryno tiltu, tik ten kiek mažiau traumuojančią praktiką: automobiliams palikti vieną juostą į kurią nors pusę.
              su dabartiniu meru galime siūlyti tik dviračius uždrausti per tiltą

              Comment


                Dviračių gatvė nuo Vytauto g. iki Goštauto g. irgi galėtų būti sprendimas.

                Comment


                  Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                  O reikėtų pagaliau griežtai NMC, Šnipiškėse, visame mieste ir net priemiesčiuose stabdyti bet kokius projektus, kurie niekaip nėra derinami su viešojo transporto plėtra. Vilniui skubiai reikia „transit-oriented development“, kol dar ne per vėlu. Nors gali būti per vėlu.

                  Iš šitų peržiūrų, suprantama, nieko gero nesitikiu.
                  VT supratimas labai platus. Taksi irgi yra VT, kaip turbūt ir Boltas su CityBee bei pan. Tai VT plėtra gali formaliai apsiriboti Taksi stovėjimo aikštele.

                  Comment


                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                    Londone atėmė tiltą iš aftamašynistų ir sako su dvirka dvigubai greičiau nei viešuoju.
                    vietoje 5 automobilių važiuoja 1 dviratis. Tai bent efektyvumas.

                    -

                    Comment


                      IMHO mūsų Liubarto tiltu vietos užtektų visiems atskirai: automobiliams+VT+dviračiams+pėstiesiems. Tik kad jis nėra patogioje vietoje.
                      Su Lazdynų tiltu kažką reiktų galvoti, nes ten tragedija.
                      Paskutinis taisė Sula; 2024.02.26, 16:59.

                      Comment


                        Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                        vietoje 5 automobilių važiuoja 1 dviratis. Tai bent efektyvumas.
                        Už kadro 20 dviratininkų važiuoja (gal).
                        Laikas laikui nelygus

                        Comment


                          Kaip jau buvo nuskambėję, mero dar nenurašyčiau. Paasfaltavo, tai paasfaltavo, bet masiškai dabar keičia pvz. laiptus Rygos g. 40 m. neliestus. Nemenčinės pl. sužymėjo, kur dviratininkams irgi pagerės viskas. Dviratininkų kol kas dar niekaip nenuskriaudė. Rodiklis bus ar per 2024 m. sureaguos į tą siūlymą dėl Latvių g. nudažymo dviračių gatve su Upės g. "jungtuku".

                          Žvėryno tilto aktualumas visiškai nukris, jei tikrai pastatys tą tiltą nuo Seimo į miesto vakarinius rajonus. Procesai ten lyg nesustoję.

                          Liubarto tilto aktualumo nėra, nes pastačius Litexpo tiltą, norintiems tranzitu per Vingio parką į Lazdynus mint, jie lįstų po Liubarto ir važiuotų Goštauto esamu taku. Nors įkalnė ten tikrai nelegali.

                          Prie Lazdynų tilto nelįs, nes motyvuos rekonstruojamu esamu tiltu į Elektrinės g. ir tuo Litexpo. Visgi būtume užsienis, tai atimtume dešinę mašinų juostą šiaurėj, tada gal net saugiau būtų mašinoms, nes dabar 2 juostos nusukimui į Laisvės pr., tai jei varai pirma juosta, sugalvojus, kad nori tiesiai link Oslo g., reikia persirikuot per dvi, o iš kairės nuo Tūkstantmečio g. atskrenda norintys nusukti į Laisvės, tai daug maišalynės šiaip. Kamščių lyg ir nebūna vakarų kryptimi.

                          Kėsintis į tiltą link Gariūnų jau nepavyktų, tai turbūt racionaliausias variantas statyti dviračių tiltą šiaurėj (be pėsčiųjų), ir padaryti mini tuneliukus pervažiavimui iš kitos gatvės pusės esamų dvirtakių. Vienoj pusėj, jei gautųsi pigiau, būtų galima apsieiti su esamu Titnago g. žvyrkeliu jį asfaltuojant ir pritaikant dviračiams. 2 tiltus abipus būtų jau per brangu tokiam kely į užmiestį. Į Pilaitę statys 2, bet ten normalus miestas. Žalia – esami dvirtakiai:

                          Click image for larger version  Name:	Screenshot (2).png Views:	0 Size:	1,23 MB ID:	2113421
                          Paskutinis taisė dondc; 2024.02.26, 19:38.
                          ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

                          Comment


                            Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                            VT supratimas labai platus. Taksi irgi yra VT, kaip turbūt ir Boltas su CityBee bei pan. Tai VT plėtra gali formaliai apsiriboti Taksi stovėjimo aikštele.
                            Mano supratimu, viešojo transporto nėra be tam tikro reguliarumo (nustatytų maršrutų, važiavimo pagal tvarkaraščius ir pan.). Taksi įprastai nėra viešojo transporto dalis, nors galimi hibridai (pvz., taksi važiuoja tam tikru maršrutu su didesne keleivių grupe, bet nesilaiko tvarkaraščio, ir surenka/išleidžia keleivius, kur jiems prireikia).

                            Comment


                              Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                              Mano supratimu, viešojo transporto nėra be tam tikro reguliarumo (nustatytų maršrutų, važiavimo pagal tvarkaraščius ir pan.). Taksi įprastai nėra viešojo transporto dalis, nors galimi hibridai (pvz., taksi važiuoja tam tikru maršrutu su didesne keleivių grupe, bet nesilaiko tvarkaraščio, ir surenka/išleidžia keleivius, kur jiems prireikia).
                              Yra maršrutinis VT ir yra VT bendrai. Taksi yra bendro VT dalis. Beje pagal moderniausias vizijas maršrutinis VT yra atgyvena, kuri turėtų būti pakeista VT pagal individualius poreikius. Tik dar nepavyko tokios sukurti.

                              Comment


                                Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                                Yra maršrutinis VT ir yra VT bendrai. Taksi yra bendro VT dalis. Beje pagal moderniausias vizijas maršrutinis VT yra atgyvena, kuri turėtų būti pakeista VT pagal individualius poreikius. Tik dar nepavyko tokios sukurti.
                                Skamba absurdiškai, tiesą sakant. Nesu matęs, kad kas nors rimtai vadintų taksi viešojo transporto dalimi, nes tai visiškai nesisteminis reiškinys. Toks kalbėjimas veikiau tėra priedanga VMS neįgalumui VT srityje. Tačiau gal jau sugrįžikime prie NMC reikalų.

                                Comment


                                  Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                                  Skamba absurdiškai, tiesą sakant. Nesu matęs, kad kas nors rimtai vadintų taksi viešojo transporto dalimi, nes tai visiškai nesisteminis reiškinys. Toks kalbėjimas veikiau tėra priedanga VMS neįgalumui VT srityje. Tačiau gal jau sugrįžikime prie NMC reikalų.
                                  Tai pati šimašinė VMS labai mėgo prie viešojo transporto priskirt CityBee, Spark, Bolt ir dviračius

                                  Comment


                                    O kas yra "viešas" jeigu ne tai, kuo naudojasi dauguma žmonių? Tai nėra masinio transporto priemonės, bet jos yra viešos. Ar mokėti už paspirtuką ar už troleibusą toks ir tėra skirtumas.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      O kas yra "viešas" jeigu ne tai, kuo naudojasi dauguma žmonių? Tai nėra masinio transporto priemonės, bet jos yra viešos. Ar mokėti už paspirtuką ar už troleibusą toks ir tėra skirtumas.
                                      Čia paaiškinimas: Public transport - Wikipedia

                                      Tl;Dr: autobusai, troleibusai, traukiniai/tramvajai.

                                      Nėr už ką.

                                      Comment


                                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                        Nutariau papresinguoti "Susisiekimo paslaugas". Neįsivaizduoju ar yra įmanoma atsakyti logiškai nepriimant siūlymų naikint dviračių juostas ir parkingą, kurio anksčiau nebuvau prašęs naikinti. Visą "Tvarkau miesto" trilogiją galima pavadinti "Saugokis automobilio"

                                        https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/342761

                                        https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/342765

                                        https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/342769

                                        Click image for larger version

Name:	Screenshot (10).png
Views:	1234
Size:	1,50 MB
ID:	2104666
                                        Seimo kontrolė priėmė skundą prieš VMS. Vakar vakare VMS teikėsi pateikti atsakymus. Labiausiai patiko, kad pėsčiųjų poreikių nesiruošia atliepti, nes parkingas įrengtas 2014 m. Pateikiau prašymą pridėti tolimesnius mano išaiškinimus (9 lapai su foto) prie dar vis nagrinėjamo pačio skundo. Pasirodo VMS dar pažeidė vieną įstatymą, pvz., tai, kad privalo panaikinti lietaus šulinių dangčius dviračių juostose, išsiimti / atitraukti arba nužeminti bortus iki 7 cm, o šaligatvio pločio neriboti – visa tai privalo būti daroma nedelsiant:

                                        LIETUVOS RESPUBLIKOS
                                        SAUGAUS EISMO AUTOMOBILIŲ KELIAIS
                                        ĮSTATYMAS
                                        7. Kelio savininkas (valdytojas) privalo:
                                        1) užtikrinti, kad kelias būtų tinkamas transporto priemonių ir pėsčiųjų eismui bei atitiktų teisės aktų reikalavimus;
                                        3) užtikrinti, kad nedelsiant būtų panaikintos kliūtys, trukdančios eismui ir keliančios pavojų, o jei to padaryti neįmanoma, užtikrinti, kad pavojingose vietose būtų įrengtos atitinkamos techninės eismo organizavimo priemonės tol, kol šios kliūtys bus panaikintos.
                                        Sutinku, kad ta geltona juokinga lentelė galėtų būti traktuotina, kaip tech. eismo organizavimo priemonė, kol šios kliūtys bus panaikintos [deja terminas neribojamas ], bet net nesant mašinų pastatas yra per arti šaligatvio, nes nėra apsaugos zonų, dvirtakyje bortai šone per arti ir per aukšti ir yra lietaus šuliniai, tad važiuojamosios dalies pločio neužtenka. Užginčiję, jog parkingas ne gatvėje (na suprask, kelyje), tai apskundžiau, kad patys jie VT ir A juostas traktuoja skirtingai savo pačių dokumentuose.

                                        Įdomu ką "spragėsiu kepėjai" dabar.

                                        Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	487
Size:	1,84 MB
ID:	2113902

                                        Rašo, jog juostos pasiteisino. 7dien pramyniau užmiesty 94 km, buvau visas purvinas nuo šlapio asfalto ir lietaus, bet šiomis juostomis naudojausi tik 5 cm nuo ištisinės, nes viskas kas link borto tiesiog tešlos-purvo sluoksnis. Numečiau ir vaikų pavyzdį, kad ir švariomis vidurvasary nelabai naudojosi, kol nebuvo fiziškai priversti dėl per siauro šaligatvio (sumečiau visą seriją, kaip važiavo ilgoj atkarpoj šaligatviu):

                                        Click image for larger version

Name:	Screenshot (2).png
Views:	483
Size:	1,94 MB
ID:	2113903
                                        ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

                                        Comment


                                          Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                          vietoje 5 automobilių važiuoja 1 dviratis. Tai bent efektyvumas.
                                          Londone daugiau kelionių atliekama dviračiais, negu automobiliais.

                                          City Streets 2023 summary report


                                          Click image for larger version

Name:	Fiksavimas.PNG
Views:	435
Size:	64,7 kB
ID:	2113941
                                          If a lion could speak, we could not understand him.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X