Parašė Stadionas
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 nes kelių siaurinimas yra "woke", o čia yra NS arkliukas.Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
 Gaila tik kad tie nacionalsocialistai labai efektyviai išnaudoja gyventojų besipiktinimą saviems tikslams, komunikuoja tinkluose, kai tuo tarpu visos "tradicinės" partijos opozicijoje šiuo klausimu miega.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ta pareigybė taip vadinasi atėjus nuostatai iš ES. Kaimuose irgi tokia pareigybė atsirado.
 
 Algirdo g. darė VMS'o "Vilniaus planas", viešinta 2018-02-27. Vyr. inžinieriaus pareigybė atsirado 2019 m. pabaigoj. Antonas sedėjo "Susisiekimo paslaugose", dar ne VMS"e. Net jei jis ten pasivaideno, vis tiek labiausiai už rezultatą gali dėkoti dviratininkų bendruomenei. Būtų gerai žinoti kas tas Autocadas, nes tais metais galimai ant servetėlės nebent pieštukais schemas braižė. Pamenam, kaip "netyčiai" dingdavo buvę lietaus latakai pvz. Justiniškių g. arba kaip pats minėjo per klaidą palikta pakopa Justiniškių g., kurią žadėjo, kad "statybininkai turės panaikinti", taip suversdamas jiems kaltę nors kaltas pats ten turbūt net nebuvęs prieš schemos rengimą ir neatlikęs korekcijų buvusiems sprendiniams: https://www.google.lt/maps/@54.70461...8192?entry=ttuParašė rmss Rodyti pranešimą
 Kad niekaip nepanašūs palyginimai. Reiktų gal pasikelti kokios ten pareigybės nurodytos tai pozicijai, bet jei kalbėsim tik apie gatvių SiAuRiNiMą, tai jis ten labiau buvo atsakingas už bendrą viziją. Na ir dar daug dalyvavo diskusijose su vietiniais, bent Algirdo g. projekte. Tikrai ne su autocadu brėžinius darė, ar tuo labiau, klojo eksvaldą.
 
 Ir va, turim tokią ironišką situaciją, kai nekvalifikuotas hipsteris stumia moderniausius gatvių projektus miesto istorijoj. Kai pažiūri SuSiAuRiNtą Algirdo g., tai žymiai labiau vakarų Europos vaibas, nei koks ištisai išeksvalduotas Vilniaus/Goštauto mazgas. Tai kyla klausimas, ar tas VGTU proftechninės diplomas turi kokios naudos šiuo atveju.
 
 
 
 Meluoji: „Vyriausybės atstovas A. Nikitino paskyrimo į vyr. inžinieriaus poziciją teisėtumą vertino jau trečią kartą." Bandymą dangstyti galima nesunkiai įžvelgti. Tos atostogos būtent dabar irgi labai patogios tolimesnei galimo dangstymo strategijai parengti.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
 Čia tu kalbi apie faktą, kad pareigybe susidomėta tik tada, kai ji parūpo politikui opoziconieriui. Tris metus kažkaip niekam tai nerūpėjo. Tikra rytietiška sistema.Paskutinis taisė dondc; 2023.10.12, 16:27.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kalbu apie situaciją kaip šitas „inžinierius“ atsidūrė savo poste. Matyt tik dabar su NS atsirado kažkokia opozicija kuriai norisi oponuot. Kodėl ankstesnei opozicijai nerūpėjo - nežinau.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
 Čia tu kalbi apie faktą, kad pareigybe susidomėta tik tada, kai ji parūpo politikui opoziconieriui. Tris metus kažkaip niekam tai nerūpėjo. Tikra rytietiška sistema.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 pirmus du kartus pasakė, kad viskas okParašė dondc Rodyti pranešimąMeluoji: „Vyriausybės atstovas A. Nikitino paskyrimo į vyr. inžinieriaus poziciją teisėtumą vertino jau trečią kartą." Bandymą dangstyti galima nesunkiai įžvelgti. Tos atostogos būtent dabar irgi labai patogios tolimesnei galimo dangstymo strategijai parengti. 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nepamenu ar dalinausi kažkada. Tvarkau bookmark'us interneto naršyklėje, užsilikusi ir kiek pamenu labai gera knygutė padėjusi įsivažiuoti į važiavimo ritmą bei supratimą, kaip veikia pats eismas, kiti naujokams nežinomi patarimai kas ir kaip. Čia, kad atrasti daguiau drąsos, tiems kas net susiaurintoje gatvėje vietoj gatvės ima šaligatvį ir ne tik. Reik spaudinėt ant tų chapter'ių: https://www.bikexprt.com/streetsmarts/usa/index.htm
 
 
 
 
 ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bikeless in Berlin: Europe’s cycle backlash has begun
 Įdomus straipsnis iš POLITICO. Pas mus dviračių kultūra nespėjo labai išvešėti, bet vis tiek įdomu, kaip Berlyne visa tai atsisuko prieš buvusią kairiųjų valdžią ir buvo opozicijos išnaudota laimėti miesto rinkimusConservative parties are turning cars into a major culture war issue.
 Across the Continent, popular discontent with efforts to curb cars in cities has brought cycling into the culture wars, with politicians seizing on the issue to proclaim themselves on the side of working-class drivers.
 
 In Berlin, the newly elected conservative city government is going further. Since coming into power earlier this year, the governing coalition led by the center-right Christian Democratic Union (CDU) party has rolled back a host of bike-friendly measures agreed by its left-leaning predecessor,suspending all bike infrastructure projects that "endanger" existing car lanes or parking spaces and putting an ambitious plan to add thousands of kilometers to the city's cycling network on hold.
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Estai panuoja nuo 2024m vasaros įsivesti mokesčius automobilio registracijai ir eksplotacijai. Kol kas tik juodraštis, bet atrodo labai neblogai. Jei tik mes turėtume tokią valdžią, kuri nebijotų nepopuliarių sprendimų - VT populiarumas išaugtų kartais, atsirastų finansavimo šaltinis, nebebūtų parkingo ir kamščių problemų:
 
 
 Šaltinis: https://news.err.ee/1609126832/eston...tially-planned
 
 - 9 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vairuotojų genocydas ir golokaustas vienameParašė evil Rodyti pranešimąEstai panuoja nuo 2024m vasaros įsivesti mokesčius automobilio registracijai ir eksplotacijai. Kol kas tik juodraštis, bet atrodo labai neblogai. Jei tik mes turėtume tokią valdžią, kuri nebijotų nepopuliarių sprendimų - VT populiarumas išaugtų kartais, atsirastų finansavimo šaltinis, nebebūtų parkingo ir kamščių problemų:
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Lietuvoje dešiniųjų valdžia, kuri prieš didelius mokesčius. Pius nei tiem kas važinėja su Cayenneis būtų problema sumokėti tą 1000 Eur per metus, nei paprastiems žmonėms su naujais passatais ir corollomis tuos 100-200 Eur, vien visokie draudimai per metus daugiau pabrangsta nei tie mokesčiai.Parašė John Rodyti pranešimąO tai ko Lietuva laukia? ES nevožtėls už delsimą? Paskutinis taisė Lettered; 2023.10.27, 12:51. Paskutinis taisė Lettered; 2023.10.27, 12:51.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Maždaug panašią įsivaizdavau Lietuvoje, bet kietakakčiai pasirodė skystakia..iais.Parašė evil Rodyti pranešimąEstai panuoja nuo 2024m vasaros įsivesti mokesčius automobilio registracijai ir eksplotacijai. Kol kas tik juodraštis, bet atrodo labai neblogai. Jei tik mes turėtume tokią valdžią, kuri nebijotų nepopuliarių sprendimų - VT populiarumas išaugtų kartais, atsirastų finansavimo šaltinis, nebebūtų parkingo ir kamščių problemų:
 
 Dabar - rinkimų.Parašė John Rodyti pranešimąO tai ko Lietuva laukia? ES nevožtėls už delsimą?
 Taip, kad kol kas šansų nėra.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įrašyt gal į Shindlerio sąrašą?Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
 Vairuotojų genocydas ir golokaustas viename
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip visada labiausiai nukentės paprastas žmOgus. Nes perkančiam naują kajeną nebus jokios bėdos užregistruoti jį LT ar LV (prisiminkite krabo ferarį su EE numeriais), o kaimo Jüris už savo dyzelinį pasatą mokės tiek kiek valdžia lieps.Parašė evil Rodyti pranešimąEstai panuoja nuo 2024m vasaros įsivesti mokesčius automobilio registracijai ir eksplotacijai. Kol kas tik juodraštis, bet atrodo labai neblogai.
 
 
 
 It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Krabų su Ferrariais yra labai nedaug ir tos galimybės registruoti kažkur kitur labai raukiasi. Tas pats krabas nuo kitų metų turės mokėt kaip estas. Kažkaip Danijoj su jų įspudingais mokesčiais dauguma Ferrarių važinėja su daniškais numeriais.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
 Kaip visada labiausiai nukentės paprastas žmOgus. Nes perkančiam naują kajeną nebus jokios bėdos užregistruoti jį LT ar LV (prisiminkite krabo ferarį su EE numeriais), o kaimo Jüris už savo dyzelinį pasatą mokės tiek kiek valdžia lieps.
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Iš vienos pusės gerai, kad dviračiai pas mus nėra tiek politizuota tema, kad rimtos partijos sakytų "mes nestatysime dviračių takų", tie takai, kad ir kaip beburbėtume, yra statomi. (Kol niekas nesikeičia į blogą automobilistams, tol yra gerai).Parašė liootas Rodyti pranešimąBikeless in Berlin: Europe’s cycle backlash has begun
 
 
 Įdomus straipsnis iš POLITICO. Pas mus dviračių kultūra nespėjo labai išvešėti, bet vis tiek įdomu, kaip Berlyne visa tai atsisuko prieš buvusią kairiųjų valdžią ir buvo opozicijos išnaudota laimėti miesto rinkimus
 Be to, Berlyne, norint pastatyti dviračių taką, reikia išimti iš gatvės arba eismo, arba parkavimo juostą, kas natūralu kad supykdė nemažai vairuotojų. Kaip ir minima straipsnyje, nepasiteisino ir Friedrichstrasse uždarymas. Taip pat visokie atvejai, kai dėl klimato aktyvistų protesto kilusio kamščio negalėjusiame pravažiuoti greitosios pagalbos automobilyje mirė moteris. Galiausiai, Vokietijoje dešinė labai smarkiai ėmėsi strategijos kategoriškai prieštarauti siūlymams apriboti greitį autobahnuose, įvesti 30 kmh limitą urbanizuotose teritorijose. CDU Berlyne stumia autostrados žiedo (A100) pratęsimą ir taip pat atšaukė bet kokių dviračių takų statybą, jei nuo to nukenčia automobilių eismas. Buvo atšaukti ir jau pradėti statyti projektai, kas yra gan absurdiška ir tipinė Berlyno, kuris ir taip garsėja Vokietijoje savo chaosu ir betvarke, problema.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai, kad 70% Lietuvos teritorijos asmeninis transportas ir atstoja VT. Ar jūs laikote, kad vieną kartą per savaitę trečiadienį važiuojantis autobusas yra VT? O parkingo ir kamščių problema, tai čia iš viso tik kokį 12% Lietuvos įtakoja.Parašė evil Rodyti pranešimąEstai panuoja nuo 2024m vasaros įsivesti mokesčius automobilio registracijai ir eksplotacijai. Kol kas tik juodraštis, bet atrodo labai neblogai. Jei tik mes turėtume tokią valdžią, kuri nebijotų nepopuliarių sprendimų - VT populiarumas išaugtų kartais, atsirastų finansavimo šaltinis, nebebūtų parkingo ir kamščių problemų:
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Lygiai tas pats galioja ir Estijai. Daugybei žmonių EE provincijoje automobilis yra vienintelė transporto priemonė leidžianti išgyventi ne natūrinio ūkio sąlygomis.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
 Tai, kad 70% Lietuvos teritorijos asmeninis transportas ir atstoja VT. Ar jūs laikote, kad vieną kartą per savaitę trečiadienį važiuojantis autobusas yra VT? O parkingo ir kamščių problema, tai čia iš viso tik kokį 12% Lietuvos įtakoja.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ar tikrai? Regionai tuštėja, didmiesčiai pildosi. Vien Vilnius-Kaunas-Klaipėda yra 37% šalies gyventojų.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąTai, kad 70% Lietuvos teritorijos asmeninis transportas ir atstoja VT. Ar jūs laikote, kad vieną kartą per savaitę trečiadienį važiuojantis autobusas yra VT? O parkingo ir kamščių problema, tai čia iš viso tik kokį 12% Lietuvos įtakoja.
 - 1 patinka
 Comment












Comment