Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[SE] Tramvajai Švedijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Silber418
    replied
    Vakar vyko antrasis naujojo Stokholmo tramvajaus CAF A35 testas bandymas naujoje linijoje Alvik - Sundbyberg - Solna Centrum:


    WP_20130716_005 by Gustav Svärd, on Flickr


    WP_20130716_007 by Gustav Svärd, on Flickr


    WP_20130716_008 by Gustav Svärd, on Flickr


    WP_20130716_009 by Gustav Svärd, on Flickr

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Naujas CAF A35, pastebėtas gtavėje:



    Nuotraukos šaltinis

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Naujojo Stokholmo tramvajaus 'CAF' interjeras:



    Nuotraukos šaltinis

    Naujų tramvajų eksterjero nuotraukas galite rasti čia ir čia.

    Faktai apie CAF A35/A36 (pateikti gamintojo interneto svetainėje):

    Composition: Mc-M-Mc (Lidingö salos linijoje kursuos Mc-M-M-Mc (A36))
    Train length (mm): 31.175
    Total passenger capacity: 275
    Maximum speed (km/h): 90
    Cab air conditioning
    Passenger saloon air conditioning
    Audio and visual information for passengers
    Events recorder (black box)
    Control and supervision system
    On board passenger counting system
    Video surveillance.

    (c) caf.es


    Daugiau informacijos: http://www.caf.es/en/productos-servi...talle.php?p=53.

    Naujieji tramvajai neužilgo bus pradėti eksploatuoti naujoje lengvojo geležinkelio linijoje Alvik - Solna centrum. Vėliau ši linija bus pratęsta iki Kista Science city.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Pirmieji Skonės grafystės būsimo regioninio lengvojo geležinkelio eskizai:

    (c) sydsvenskan.se


    (c) sydsvenskan.se


    (c) mynewsdesk.com


    Šaltinis
    Paskutinis taisė Silber418; 2013.06.21, 05:56.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    O aš manau, kad atrodo ne neblogai, o gerai. Stokholmas yra gana konservatyvus miestas, todėl šie tramvajai tinka.

    Komentuoti:


  • A.C.A.B.
    replied
    Atrodo, tai labai neblogai (:

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    (c) caf.es


    Stokholme išbandytas naujasis "CAF" gamybos tramvajus: http://www.svt.se/nyheter/regionalt/...injen-forlangs (video). Pirmiausia, naujieji tramvajai kursuos naujoje linijoje Alvik-Solna Centrum, kuria eismas bus pradėtas neužilgo.
    Paskutinis taisė Silber418; 2013.05.15, 07:01.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Geros naujienos ne tik Stokholmui, bet ir Geteborgui, kuriame yra didžiausia tramvajų sistema Skandinavijoje. Neseniai buvo oficialiai patvirtinta, kad kompanija "Göteborgs Spårvägar" atnaujins dalį turimo tramvajų parko už milijardą Švedijos kronų (~404 mln. Lt). Kol kas neskelbiama, kuri bendrovė pagamins naujus sąstatus.

    Šaltinis: https://sverigesradio.se/sida/artike...rtikel=5529391 (švedų kalba).
    Daugiau informacijos apie tramvajų/lengvojo geležinkelio sistemą Geteborge rasite čia.
    Paskutinis taisė Silber418; 2013.05.10, 02:27.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Stokholmo bėginių (tramvajų, lengvojo geležinkelio, metro, priemiestinių traukinių) VT priemonių tinklo schemą:



    Jau neužilgo šį žemėlapį reikės papildyti keliomis naujomis lengvojo geležinkelio (tvärbanan) linijomis.
    Palyginimui: taip Stokholmo bėginio transporto schema turėtų atrodyti apie 2019 metus, kuomet bus įgyvendinti naujų lengvojo geležinkelio/tramvajų linijų Alvik - Solna Centrum/Kista, Sickla udde - Sickla, T-centralen - Ropsten tiesimo darbai



    Žemėlapyje nepažymėta, tačiau iki 2020 m. bus atnaujinta infrastruktūra specifinėse lengvojo geležinkelio linijose lidingöbanan ir saltsjöbanan. Taip pat nepažymėti metro sistemos (tunnelbana) plėtros projektai (Kungsträdgården - Nacka, linija per naują Hagastaden rajoną).
    Paskutinis taisė Silber418; 2013.05.08, 12:55.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Vakar oficialiai buvo patvirtinta, kad Stokholmo lengvojo geležinkelio sistemos tinklą papildys nauja atšaka iki Kista Science city. (Šaltinis)
    2016 m. bus pradėti šiuo metu įrengiamos linijos Alvik - Solna Centrum pratęsimo darbai.
    Paskutinis taisė Silber418; 2013.05.08, 12:37.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmo bėginių (tramvajų, lengvojo geležinkelio, metro, priemiestinių traukinių) VT priemonių tinklo schemą:



    Jau neužilgo šį žemėlapį reikės papildyti keliomis naujomis lengvojo geležinkelio (tvärbanan) linijomis.
    Paskutinis taisė Silber418; 2013.05.04, 21:34.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Pirma naujų 'CAF' (A35 modelio) tramvajų partija pristatyta į Stokholmą (fotografuota Bromma tramvajų depe):





    Nuotraukų šaltinis.

    Daugiau naujųjų Stokholmo tramvajų nuotraukų galite pamatyti čia.
    Paskutinis taisė Silber418; 2013.05.01, 23:05.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmo lengvojo geležinkelio tvärbanan linija, greičiausiai, bus pratęsta tarp Sickla udde (Hammarby sjöstad) iki Sickla. Šioje stotelėje būtų sujungtos dvi skirtingo tipo lengvojo geležinkelio sistemos (tvärbanan ir saltsjöbanan). Saltsjöbanan sistemos infrastruktūra atnaujinama.

    (c) svt.se


    Šaltinis (švedų kalba)

    Įskaitant biurokratines procedūras, naujos atkarpos tieismo darbai turėtų būti pabaigti iki 2016 m.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Beje, naujieji tramvajai bus eksploatuojami tiek esamose, tiek naujose linijose. Senesni tramvajai "Bombardier Flexity Swift" (žr. nuotrauką), bus eksploatuojami kaip pagalbiniai labiausiai apkrautose linijose. Įdomu ir tai, kad CAF gamykloje gaminami ir nauji specialaus A36 (modifikuotas A35) (žr. nuotraukas aukščiau) modelio tramvajai, pakeisiantys senus tramvajus siauresnės vėžės linijoje, jungiančioje Stokholmo Ropsten rajoną su Lidingö sala.


    http://www.flickr.com/photos/malter/1417761547/

    Komentuoti:


  • Mantas95
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    O štai ir naujųjų Stokholmo tramvajų nuotraukos (papildytas panešimas):

    (c) caf.es
    Atvaizdas


    (c) caf.es
    Atvaizdas


    (c) caf.es
    Atvaizdas


    (c) caf.es
    Atvaizdas


    (c) caf.es
    Atvaizdas


    (c) caf.es
    Atvaizdas


    Daugiau informacijos galite sužinoti apsilankę oficialioje tramvajų gamintojo svetainėje: http://www.caf.es/en/productos-servi...talle.php?p=53.
    Ooo, visai nieko gražūs, galėtų tokie būt Vilniuj, jei būtų žadamos linijos.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    O štai ir naujųjų Stokholmo tramvajų nuotraukos (papildytas panešimas):

    (c) caf.es


    (c) caf.es


    (c) caf.es


    (c) caf.es


    (c) caf.es


    (c) caf.es


    Daugiau informacijos galite sužinoti apsilankę oficialioje tramvajų gamintojo svetainėje: http://www.caf.es/en/productos-servi...talle.php?p=53.
    Paskutinis taisė Silber418; 2013.04.10, 03:12.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Transporto mazgas Johanneshov pietų Stokholme:


    http://www.flickr.com/photos/staffan...taffanwingborg

    Pirmame plane - lengvojo geležinkelio tiltas, kiek aukščiau metro tiltas ir greitkelis, aukščiausiai - greitkelis.
    Paskutinis taisė Silber418; 2013.04.10, 03:01.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Štai filmukas, kuriame vaizduojamas naujų Stokholmo lengvojo geležinkelio sistemos sąstatų koncepcinis variantas (2011 m.):



    Naujieji sąstatai gaminami 'CAF' gamykloje kompanijos SL ('Storstockholms Lokaltrafik') užsakymu.
    Paskutinis taisė Silber418; 2013.03.05, 00:45.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Kiek Geoterborge ir Stokholme tramvajaus linijų? Gal yra kažkokios schemos?
    Geteborgo tramvajų sistema aprašyta šiame pranešime. O Stokholmo tramvajų sistemą aprašysiu vėliau, kadangi tikroji tramvajų sistema šiuo metu atkuriama. Be to, vyksta lengvojo geležinkelio sistemos plėtros darbai. Taip pat miesto transporto sistemoje egzistuoja kelios istorinės nestandartinio pločio linijos, kurios papildo VT sistemą. Žinoma, VT pagrindu šiame mieste yra metro.
    Paskutinis taisė Silber418; 2013.02.26, 00:07.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Tramvajai Geteborge

    Geteborgo tramvajų tinklas (dažnai vadinamas lengvuoju geležinkeliu) yra miesto viešojo transporto sistemos dalis, valdoma 'Göteborgs Spårvägar AB', kuri kontroliuojama 'Västtrafik' (miesto ir regiono viešojo transporto organizacijos).
    Bendras tramvajų tinklo ilgis yra 190 km ir tai yra didžiausias tramvajų tinklas Skandinavijoje. Viso yra 15 linijų (5 eksploatuojamos visą parą), kurios aptarnaujamos daugiau negu 200 tramvajų.
    Kasdien Geteborgo tramvajai atlieka 2000 reisų ir važiuoja 30000 km. Tačiau šie rodikliai turėtų būti didesni įgyvendinus antrąjį projekto 'Kringen' Kringen (Kollektivringen; viešojo transporto mazgas po miesto centru) etapą.
    Tramvajų sistema yra Geteborgo miesto viešojo transporto sistemos pagrindas, kurį papildo miesto bei regioniai autobusai ir traukiniai.
    Tramvajų ir ilgųjų autobusų (stombuss; BRT) schema (2009 m., yra pakeitimų):


    Šaltinis

    Geteborgo tramvajų linijos žymimos spalvų sistema (tiek stotelėse, tiek ant pačių tramvajų):

    Tynnered – Östra Sjukhuset (15.59 km., 33 stotelės)

    Högsbotorp – Mölndal (10.10 km., 22 stotelės)

    Marklandsgatan – Kålltorp (12.68 km., 30 stotelių)

    Mölndal – Angered (19.26 km., 21 stotelė)

    Östra Sjukhuset – Länsmansgården (13.78 km., 29 stotelės)

    Länsmansgården – Kortedala (24.55 km., 46 stotelės)

    Tynnered – Bergsjön (21.05 km., 35 stotelės)

    Frölunda – Angered (21.31 km., 25 stotelės)

    Kungssten – Angered (18.98 km., 21 stotelė)

    Guldheden – Eketrägatan/Biskopsgården (8.79 km., 17/23 stotelių (-ės))

    Saltholmen – Bergsjön (21.83 km., 38 stotelės)

    Planuojama linija (Norra älvstranden); anksčiau buvo turtistinė tramvajų linija Centralstationen – Liseberg

    Sahlgrenska–Brämaregården (17.3 km., 10 stotelių)

    Centralstationen - Krokslätt (planuojami pakeitimai)

    Turistinė linija tarp Centrinės geležinkelio stoties ir Liseberg pramogų parko (Centralstationen – Liseberg)

    Šiuo ženklu žymimi tramvajai, kurie testuojami bandymo arba vairuotojų apmokymų metu. Taip pat taip pažymimi papildomi tramvajai svarbių renginių metu.
    Kai kurios tramvajų stotelės yra požeminės.

    Tramvajų modeliai šiuo metu važinėjantys mieste:

    Geteborgo mieste galima pamatyti tramvajų, reprezentuojančių kelias kartas. Tramvajų modeliai:

    M28, ASJL 1965–1967, 701–711, 713–763, 766, 767;
    M29, Hägglund 1969–1972, 801–838, 840–857, 859, 860;
    M31 (anksčiau M21 ASEA 1984–1992, modifikuoti į žemgrindžius), ASEA/MGB 1998–2003, 300–379;
    M32 Sirio, AnsaldoBreda 2005–, (as of December 2006) 401-440;

    Nauja M32 tramvajų partija buvo pristatyta 2012 metais. Šių tramvajų numeriai 441-465. Ateityje dalis senensių tramvajų bus pakeisti.

    Vienas iš kelių tipų tramvajų, eksploautojamų turtistiniame maršrute:


    Göteborg Sweden 13th September 2008 by loose_grip_99, on Flickr


    Old Tram, Gothenburg (Lisebergs Linjen) by Arto Katajamaa, on Flickr

    M29 tipo tramvajus (šiemet jų atsisakoma):


    Västtrafik 809 [Göteborg / Gothenburg tram] by hpulling, on Flickr

    M31 ASEA tramvajus:


    Västtrafik 327 [Göteborg / Gothenburg tram] "Sophus Petersen" by hpulling, on Flickr

    M32 tipo tramvajus:


    http://www.flickr.com/photos/grandmookster/7147601291/

    Video:



    Svarbiausi planai/projektai:

    Kringen/Kollektivringen - požeminis viešojo transporto mazgas po miesto centru.

    Laipsniškas sistemos pertvarkymas į metro.

    Daugiau informacijos: www.goteborgssparvagar.se, www.vasttrafik.se.
    Paskutinis taisė Silber418; 2013.02.25, 22:52.

    Komentuoti:

Working...
X