Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[SE] Tramvajai Švedijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Silber418
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Vandeninliu? Suspaustu oru (vis tiek reikia elektros kompresoriui), trosu po grindiniu (klimatas ne tas ir elektros vis tiek reikia), akumuliatoriniai tramvajai?
    Kol kas tikslios informacijos neradau. 'Alstom' ir 'SL' sukūrė naujojo tramvajaus koncepciją, kuri turėtų atitikti griežtus aplinkosaugos reikalavimus. Visos pateiktose vizualizacijose tramvajai neturi laidų, o keliose nuotraukose pavaizduotose atkarpose šiuo metu kursuoja tramvajai, varomi elektra, tad, galima manyti, jog naujųjų tramvajų varomoji jėga nebus elektra.
    Šiuo metu vizualizacijoje pateiktoje atkarpoje kursuojantys tramvajai atrodo taip:

    (c) flickr
    Paskutinis taisė Silber418; 2011.01.22, 23:10.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vandeninliu? Suspaustu oru (vis tiek reikia elektros kompresoriui), trosu po grindiniu (klimatas ne tas ir elektros vis tiek reikia), akumuliatoriniai tramvajai?

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kuo bus varomas?
    Viskuo, kas neteršia aplinkos ir reikalauja mažiausiai resursų.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kuo bus varomas?

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Iki 2025 metų Stokholmo gatvėmis turėtų riedėti nauji, dviaukščiai, ekologiški tramvajai. Tramvajų talpa bus nedidelė, 170 - 200 keleivių (tai nėra pagrindinė susisiekimo priemonė mieste), tačiau pasižymės įdomia smulkmena - kai kuriose stotelėse į didelių prekybos centrų antruosius aukštus bus galima tiesiai iš tramvajaus, t.y. nenulipant žemyn. Kompanijos 'Alstom' specialistai sukūrė tokio tramvajaus modelį 'Autonomous tram', kuris, beje, nebus varomas elektra:

    (c) Alstom


    (c) Alstom


    (c) Alstom


    (c) Alstom


    (c) Alstom

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    2013 metais Stokholme važinės ne tik nauji metro traukiniai, bet ir bus atnaujintas lengvojo geležinkelio parkas. Kompanija 'Storstockholms Logaltrafik' užsakė naujus tramvajus A35, kurie bus pagaminti Ispanijoje bei Didžioje Britanijoje. Naujieji tramvajai turėtų būti panašūs į Edinburgo ir Sevilijos miestų tramvajus.

    Tramvajus Edinburge:

    (c) Apskraft


    Tramvajus Sevilijoje:

    (c) Apskraft


    Šiuo metu eksploatuojami 'Bombardier Flexity Swift' tramvajai. Sistemoje - nuo 2000 metų:

    (c) railway-technology.com
    Paskutinis taisė Silber418; 2010.11.24, 20:59.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmo lengvojo geležinkelio linijų plėtra

    Kadangi atskiros temos lengviesiems geležinkeliams nėra, įkelsiu šį pranešimą čia. Šiuo metu įgyvendinama arba numatoma lengvojo geležinkelio linijų plėtra Stokholmo mieste ir keli įdomesni projektai yra šie:

    1. Tvärbanan linijos plėtra į Stokholmo priemiestį, Solna, Kista mokslų slėnį ir

    2009 metų rudenį pradėti linijos Alvik - Solna station įrengimo darbai. 7 km ilgio lengvojo geležinkelio ruožas sujunks Alvik terminalą (metro stotelę su parėjimu į lengvojo geležinkelio linijas), Sundbyberg centrą, Solna centrą ir Solna stotį (#77). Šiuo metu darbai vyksta Traneberg, Ulvsunda, Sundbyberg ir Solna komunose. Linijos pradžia yra 800 m ilgio tunelis po Traneberg rajonu, kurio pabaiga bus naujai pastatytas tiltas per Ulvsundasjön ežerą.
    Naujoji linija nusidrieks per svarbius Ulvsunda pramoninį rajoną bei Solna verslo parką ir 'Arenastaden' kompleksą. Darbų pabaiga numatoma 2013 metams.

    Ulvsunda tiltas


    Taip turėtų atrodyti Solna verslo parko stotelė


    Daugiau informacijos galima rasti čia
    .

    2. Tvärbanan linijos plėtra į Kista rajono.

    Miesto valdžia svarsto pratęsti lengvojo geležinkelio liniją nuo Alvik iki Kista rajono, kur šiuo metu plėtojamas technologijų slėnis. Tvärbanan linija nusidrieks per Ulvsunda, Solvalla, Rissne centrus, o vėliau numatoma plėtra iki Helenelund, Sollentuna ir Häggvik priemiesčių, kur įgyvendinami dideli namų statytybos projektai. (žr. žemėlapį):



    Daugiau informacijos galima rasti čia.

    3. Saltsjöbanan linijos modernizavimas ir pratęsimas iki Nacka.

    Šių metų kovo mėnesį buvo nuspręsta modernizuoti istorinę, apie 100 metų egzistuojančią lengvojo geležinkelio liniją, kuri yra svarbiausia viešojo transporto priemonė keliaujant į Saltsjöbaden rajoną. Seni metro traukiniai, kurie buvo keičiami į trumpesnius traukinukus, bus pakeisti naujais bei saltsjöbanan linija bus atnaujinta, o kartu ir pratęsta iki Nacka rajono. Paminėtina, jog naujoji linija neaplenks ir ekomiesto Hammarby sjöstad, kas turės nemažai reikšmės šio naujo urbanistinio centro plėtrai.



    Daugiau informacijos galima rasti čia.

    Informacijos šaltinis: www.sl.se
    Paskutinis taisė Silber418; 2010.10.22, 17:10.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Šiomis dienomis sprendžiama, ar bus plėtojamas tramvajų tinklas 'Spårväg syd' Stokholmo miesto pietiniuose rajonuose ir Huddigne priemiestyje. Tramvajų linijos turėtų sujungti Alsvjö ir Fleminsberg rajonų centrus per Kungens kurva, kur yra 'Heron city' prekybos kompleksas (žr. žemėlapį). Ateityje šios linijos gali būti sujungtos su neseniai atidarytomis 'Språväg City' linijomis.

    Siūlomų tramvajų linijų žemėlapis:


    Tramvajus 'Spårväg city' linijoje:


    Paskutinis taisė Silber418; 2010.10.20, 22:26.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Maloni naujiena iš Noršiopingo (Norrköping), Švedija. Šiame miestelyje artimiausiu metu bus pratęsta tramvajų linija Fridvalla - Ljura iki Kvarnberget (žr. žemėlapį, linija nr.2). Kiek vėliau tramvajų linijos bus dar labiau plečiamos, tačiau šiuo metu apie tolimensius planus daugiau informacijos nerandu.

    Noršiopingo panorama


    Tramvajų linijos

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Neseniai pasibaigusiuose parlamento rinkimuose Švedijoje daugumą Stokholmo grafystėje užsitikrino alijansas. Vienas iš šios partijos remiamų infrastruktūros projektų, kurie bus įgyvendinami iki kadencijos pabaigos, yra Spårväg City - naujų tramvajų linijų tinklo plėtra iki Ropsten ir Hornsberg rajonų Stokholmo mieste (žr. žemėlapį):



    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    /\

    Papildymas:



    Paskutinis taisė Silber418; 2010.08.22, 22:32.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Beje, tramvajaus spalva ir dizainas išrinkti internetinio balsavimo būdu.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Šiandien ištaigiai atidaryta nauja Stokholmo tramvajų lnija: Sergels Torg - Waldemarsudde. Ji apjungė miesto centrą su Djurgården'o salos pakraščiu. Jau nuo pirmadienio tramvajai pradės kursuoti vienomis pagrindinių gatvių, kuriose gausu parduotuvių ir kavinių, o kelionė pasibaiks muziejų saloje, Djurgården'e. Tikimasi, jog šį maršrutą pamėgs turistai, nes vienus įdomiausių muziejų, Vasa, Nationalmuseet ir kt. bus galima pasiekti keliaujant nuo miesto centro greičiau ir paprasčiau.
    Deja, savo nuotraukų įkelti negaliu (fotoaparato laidą palikau Lietuvoje ), tad 5keliu kelias nuotraukos iš šiandienos rengino iš SCC forumo(c) khaan):

    Minia laukia naujojo tramvajaus:




    Ir, štai, pirmoji tramajaus kelionė prasideda








    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Naujiena iš Švedijos, o tiksliau, Stokholmo kur neseniai buvo išbandyta naujai nustiesta tramvajų atkarpa miesto centre. Tai įgyvendinamo projekto 'Spårväg City/Tramvajų miesto' dalis, kuris tėra esamų tramvajų linijų pratęsimas per miesto centrą.
    Nauji tramajai jau turėtų kai kuriems forumo nariams būtų matyti, tai vokiškieji Bombardier Flexity Classic M06 (jeigu neklystu).
    Dviaukščiai tramvajai palikti ateičiai.
    Štai taip atrodo šie kuklūs tramvajai miesto centre:

    Rytoj vyks šio projekto - naujos tramajų atkarpos, jungiančios Stokholmo centrą su muziejų salos, Djurgården'o, pakraščiu, Waldemarsudde muziejumi, atidarymas. Priminsiu, jog anksčiau saloje važinėjo tik istoriniai tramvajai.
    Naujos tramvajų linijos žemėlapis:


    Tramvajus bandomuoju laikotarpiu (nauja i6vaizda bus pristatyta rytoj, ji buvo renkama internetinio balsavimo būdu):


    Tablo stotelėje:

    Paskutinis taisė Silber418; 2010.08.20, 23:06.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Naujiena iš Švedijos, o tiksliau, Stokholmo kur neseniai buvo išbandyta naujai nustiesta tramvajų atkarpa miesto centre. Tai įgyvendinamo projekto 'Spårväg City/Tramvajų miesto' dalis, kuris tėra esamų tramvajų linijų pratęsimas per miesto centrą.
    Nauji tramajai jau turėtų kai kuriems forumo nariams būtų matyti, tai vokiškieji Bombardier Flexity Classic M06 (jeigu neklystu).
    Dviaukščiai tramvajai palikti ateičiai.
    Štai taip atrodo šie kuklūs tramvajai miesto centre:

    Paskutinis taisė Silber418; 2010.08.20, 23:02.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Jeigu kam įdomu, įkeliu dar kelias naujesnes dviauškčio Stokholmo tramvajaus projekto vizualizacijas:

    1) praplėstas linijų skaičius; Kaip matome šiame žemėlapyje (pav. žemiau), naujųjų tramvajų linijos bus nutiestos ne tik miesto centre (šalia Sergels Torg, autobusų (Pasaulio prekybos centro) ir geležinkelių stočių), bet ir atokesniuose vidinio miesto (Inner city) rajonuose. Dviaukščiai tramvajai važinės pagrindinėmis miesto centro gatvėmis, kuriose būna didžiausi žmonių srautai. Atokesnius gyvenamuosius (miegamuosius) rajonus ir verslo centrus bei 30 miesto ribose esančių priemiesčių ir toliau aptarnaus jau daugelį metų egzistuojančios metro ir priemiestinių traukinių bei trmavajų linijos. Dviaukščių tramvajų linijas nuspręsta įrengti, kadangi miesto gyventojų skaičius kasmet padidėja po minimum 20 - 30 tūkstančių naujų gyventojų.


    ir video: http://svtplay.se/v/2006582/stockholm_blir_sparvagsstad

    2) pristatyti ir stotelių maketai. Kaip pavyzdį įkeliu tik vieną vaizdinį, bet jame matyti pati stotelė ir aplinka:


    Tiek šiam kartui

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    &iekt tiek dar informacijos apie Stokholmą, o tiksliau, keli naujesni vaizdeliai iš 'Spårvägcity' ('Tramvajų miesto') projekto įgyvendinimo. Nors Stokholme tramvajai tėra metro sistemos papildymas, kai kuriuose rajonuose tai yra patogi susiekimo priemonė. 'Spårvägcity' yra kelios modernaus tramvajaus linijos, kurios bus nutiestos viena plačia miesto centre esančia gatve (kitų tramvajaus linijų papildymas). Žemiau pateikiu kelias pavekslėlius, kuriuos SSC forume patalpino narys khaan:











    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Kadangi vakar buvau rašęs apie tramvajų/transporto sistemą Stokholmo mieste, noriu pasidlainti dar viena rasta naujųjų tramvajų koncepciją (ko gero, naujesne):


    Taigi, nuo dviaukščių "šeškų" iki "kapsulių", tik įdomu, kaip šie "padarai" atrodys klasikinės architektūros fone.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
    O tai kaip su tramvajais centrinėje dalyje? Gal kas žionote, kodėl nevažiuoja?
    Na, pirmiausia, miesto transporto pagrindu yra metro. Tai iš tiesų patogiausia transporto rūšis susisiekimui su parindiniais miesto centrais. Tramvajai, autobusai, lengvasis geležinkelis ir priemiestiniai traukiniai aptarnauja atokesnes vietas, miegamuosius rajonus ir pan. Visos tranpsorto sistemos suderintos tarpusavyje, todėl, pavyzdžiui, atvykus metro į stotelę (rajono centrą) gaima persėsti į autobusą arba tramvajų ir juo pasiekti reikiamą gatvę.
    Bent taip suprantu trasporto sistemą Švedijoje, kadangi gyvenau keliuose miestuose. Pagrindinis bruožas yra patogumas, todėl kai kurių linijų atsisakoma arba jos pertvrakomos, nes gyventojų srautai kinta.
    P.S. įdomumo dėlei įkeliu visos transporto sistemos Stokholme žemėlapį:


    Gal ne pats geriausias žemėlapis, bet galima pastebėti, kuriose vietose operuoja metro, tramvajai ir rieiestiniai geežinkeliai. Žemėlapyje nepavaizudotos autobusų linijos, o tramvajai priskiriami "light rail" kategorijai.
    Paskutinis taisė Silber418; 2010.05.02, 22:57.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    O tai kaip su tramvajais centrinėje dalyje? Gal kas žionote, kodėl nevažiuoja?

    Komentuoti:

Working...
X