Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[SE] Tramvajai Švedijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Silber418
    replied
    Tramvaji važinėja Djurgården'e, tačiau jie yra labiau atrakciniai, kadangi Djurgården'as yra muziejų sala ir jame yra atrakconų parkas, Gröna Lund. Djurgården'e važinėjantys tramvajai atrodo taip:

    http://upload.wikimedia.org/wikipedi...2006-08-14.jpg

    Taip pat yra dar kelios tramvajų linijos, priskiriamos lengviesiems geležinkeliams (light-rail): Nockebybanan ir Tvärbanan bei Lidingöbanan linijos, kuriose važinėja tokie tramvajai:

    Nockebybanan: http://upload.wikimedia.org/wikipedi...nneln_2009.jpg

    Lidingöbanan: http://upload.wikimedia.org/wikipedi...dis-Madrid.JPG

    O visoje miesto transporto sistemoje yra metro (7 linijos, 100 stotelių), lengvasis geležinkelis (light-rail), operuojantis tam tikrose salose, autobusai bei daug reikšmės susisiekimui su artimiausiais 30 priemiesčių, kurie pasiekiami nei ilgiau negu per 1 valandą nuo miesto centro, turintys priemiestiniai traukiniai (5 linijos, t.y. 3 Pendeltåg, Saltsjöbanan ir Roslagsbanan).
    Nežinau, kaip dėl kitų vietų, et miesto centre tiesama nauja modernaus tramvajaus linija. jau neužilgo netoli Sergelstorg aikštės turėtų važinėti dviaukščiai tramvajai: http://www.antipodean.org/images/ent...kholm_tram.jpg
    Tai tiek trumpai apie Stokholmo transporto sistemą.
    Ačū už įdomias nuotraukas, Sovijau.
    Paskutinis taisė Silber418; 2010.05.02, 22:29.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Kai vaikštinėjau po Stokhomą mačiau tramvajų linijas su kontaktiniais laidais, tačiau nė vieno tramvajaus, bėgiai aprūdiję.
    Toks įspūdis, kad arba jo atsisakoma, arba rekonstruos (nors vykdomų darbų niekur nemačiau).
    Vyksta kažkokie gatvių tvrakymo darbai prie "Vazos" muziejaus, link Skanseno




    Tramvajaus linijomis kursuoja autobusai (Narvos gatvės gale)
    Paskutinis taisė Salvijus; 2010.05.02, 22:32.

    Komentuoti:


  • Lincas
    replied
    Švedija

    Norrkoping - visi tramvajai pirki iš Vokietijos. Linijos jei neklystu trys, bent jau tiek teko matyt. Naudojausi valandiniu bilietu, tai ratą apvažiuoti užtenka laiko. Konduktoriaus nėra, tai visi moka už pravažiavimą geranoriškai.









    Stockholm - nauji, modernūs riedmenys. Kiek teko važiuoti, visuose tramvajuose važinėja konduktorius, taip kad be bilieto nepavažiuosi net stotelės. Bilietai bendri su visomis likusiomis viešojo transporto rūšimis. Galima įsigyti ir valandinį, bet kelių dienų labiau apsimoka.


    Komentuoti:


  • satrebla
    replied
    .. Stokholme tramvajaus Greitają pagalbą
    5.


    6.
    Paskutinis taisė Eimantas; 2012.11.26, 11:00.

    Komentuoti:


  • x21
    replied
    [SE] Tramvajai Švedijoje

    Stockholm

    Komentuoti:


  • x21
    pradėjo temą [SE] Tramvajai Švedijoje

    [SE] Tramvajai Švedijoje

    Radau daugiau įdomios informacijos apie buvusias ir esamas tramvajų sistemas Švedijoje.
    XX a. elektrinių tramvajų sistemos egzistavo 14 miestų. Trylikoje miestų egzistavo nuolatos veikianti sistema, o Ulricehamn tramvajų sistema buvo naudojama bandymų metu. Iki elektrinių tramvajų tinklo plėtros, šešių miestų gatvėmis važiavo ir arkliais tempiami tramvajai.
    XX - XXI a. tramvajų sistemos Švedijoje (žr. žemėlapį):



    Miestas - miesto, kuriame egzistavo/egzistuoja tramvajų sistema, pavadinimas;
    Miestas - miesto, kuriame egzistuoja tramvajų sistema šiomis dienomis, pavadinimas;
    Miestas - miesto, kuriame tramvajų sistema šiomis dienomis atkuriama arba vyksta sistemos atnaujinimo darbai, pavadinimas.

    Gävle: elektrinis tramvajus; 1909-11-13 - 1956-04-05;
    Göteborg: arklinis tramvajus, 1879-09-24 - 1902-10-28, elektrinis tramvajus, 1902-08-18 - iki šių dienų;
    Helsingborg: elektrinis tramvajus; 1903-06-11 - 1967-09-02; tinklas kuriamas iš naujo (projektas "Spårvagnar i Skåne");
    Jönköping: elektrinis tramvajus; 1907-07-12 - 1958-06-07;
    Karlskrona: elektrinis tramvajus; 1910-12-21 - 1949-05-15;
    Kiruna: elektrinis miesto tramvajus (1907-10-01 - 1958-05-28), elektrinis muziejinis tramvajus (1984 - 1993-08-14);
    Lidingö sala (prie Stokholmo): elektrinis tramvajus, šiaurinė atšaka (Norra Lidingöbanan): 1909-11-01 - 1971-06-12, pietinė atšaka (Södra Lidingöbanan): 1907-10-26 - iki šių dienų;
    Limhamn (Malmė): arklinis travajus, 1900-07-01 - 1914-09;
    Ljunghusen (prie Malmės): 1905-05 - 1924-08;
    Malmköping: muziejinis tramvajus; 1969-06-15 - iki šių dienų;
    Malmö: arklinis tramvajus (1887-08-28 - 1907-02-02), elektrinis tra,vajus (1906-12-20 - 1973-04-27), muziejinis tramvajus (1987-08-15 - iki šių dienų); tinklas kuriamas iš naujo (projektas "Spårvagnar i Skåne");
    Norrköping: elektrinis tramvajus, 1904-03-10 - iki šių dienų;
    Ramlösa (prie Helsingborgo): arklinis tramvajus, 1877-06 - 1890-09; tinklas kuriamas iš naujo (projektas "Spårvagnar i Skåne");
    Stockholm: arklinis tramvajus (šiaurinis tinklas: 1877-07-10 - 1905-02-10, pietinis tinklas: 1877-08-11 - 1901-11-15), elektrinis tramvajus (įvairių tipų tramvajai ir įvairios atšakos; 1887-08-11 - 1901-11-15, 1901-09-05 - 1916-12-31, 1901-09-05 - iki šių dienų, 1904-02-13 - 1916-12-31, 1924-04-14 - 1929-03-01);
    Stocksund (prie Stokholmo): elektrinis tramvajus, 1911-10-15 - 1966-09-25;
    Sundsvall: elektrinis tramvajus, 1910-12-21 - 1952-11-09;
    Ulricehamn: bandomoji elektrinio tramvajaus linija, (1911);
    Uppsala: elektrinis tramvajus, 1906-09-11 - 1953-10-12.

    Šaltinis: Svenska Spårvägsstäder. Paspaudę miesto pavadinimo nuorodą, galite atsisiųsti PDF bylą su detalesne informacija apie tramvajų tinklą tam tikrame mieste (švedų kalba).

    Šį pranešimą galima patalpinti temos pirmąjame puslapyje. (išskyrus pirmąjį sakinį)
    Paskutinis taisė Eimantas; 2013.02.05, 01:49.
Working...
X