Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[SE] Tramvajai Švedijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Silber418
    replied
    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    O kas yra Stockholme "Lokalbana"?
    sl.se schemoje toks transporto tipas yra...
    Tai ir yra lengvasis geležinkelis, tik pavadintas vienu pavadinimu (Nockebybanan, Lidingöbanan, Tvärbanan, Saltsjöbanan).
    Paskutinis taisė Silber418; 2011.08.10, 18:18.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Taip pat Stokholme bus keičiami lengvojo geležinkelio tramvajai (tvärbanan...
    O kas yra Stockholme "Lokalbana"?
    sl.se schemoje toks transporto tipas yra...

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Taip pat Stokholme bus keičiami lengvojo geležinkelio tramvajai (tvärbanan, nokebybanan ir kt. linijose). 'Bombardier Flexity Swift' bus pakeisti talpesniais 'CAF' (http://www.caf.net/ingles/productos/...d=649&sec=desc).

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmo legvojo geležinkelio linijos (tvärbanan) iki Solna station tiesimo darbai:

    1. Sundbyberg centrum, Landsvägen:

    (c) SSC, Michau


    (c) SSC, Michau


    Gatvės gale esantis naujo regioninės geležinkelio linijos Mälarbanan fragmentas (T - būsima metro stotelė, J - priemiestinių traukinių stotelė):

    (c) SSC, Michau


    (c) SSC, Michau


    (c) SSC, Michau


    Vaizdas tilto link nuo Solna Business Park:


    (c) SSC, Michau


    Šaltinis: http://www.skyscrapercity.com/showpo...&postcount=837

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Perdaryti iš tramvajaus metro?
    Kai kuriuose ruožuose - taip, o kai kuriuose ruožuose tramajai papildytų metro. Tiesą sakant, šiuo klausimu daug nesidomėjau, nes yra svarbesni kiti projektai.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Perdaryti iš tramvajaus metro?

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Brangoka bus.
    Brangoka plėtoti metro sistemą, tačiau ir ji bus (bent planai yra).

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Brangoka bus.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Norėjosi pasakyti man : O ka,ten tramvajaus dar nėra?
    Seniai yra (pirmoji linija įkurta 1879 m.), tačiau miesto centre jų eismas bus perkeltas į tunelius.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Norėjosi pasakyti man : O ka,ten tramvajaus dar nėra?

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Įdomus projektas.
    Taip. Seniai vykdomas, o aš apie jį mažai ką žinojau.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Įdomus projektas.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Tramvajų/lengvojo geležinkelio tunelių sistema 'StorKringeng' Geteborge

    Vieta: Švedija, Geteborgas;
    Projekto pavadinimas: "StorKringen";
    Projektą vykdo: 'Traffikverket', 'Västtrafik';
    Paskirtis: susiekimo tramvajais miesto centre pagerinimas;
    Infrastruktūra: tuneliai su 2 bėgių poromis;
    Ypatybės: po Geteborgo miesto centru įrengiamia žiedo formos tramvajų tunelių sistema; 6 tuneliai su požeminėmis stotelėmis sujunks svarbiausius Geteborgo miesto centro traukos taškus: Geteborgo Centrinę stotį, Brunnsparken, Aveniu (Avenyn), Haga, Järntorget, Lindholmen, Hjalmar Branting platsen, Svinegln, Körsvägen, Linnéplatsen, Marklansgatan, Masthuggstorget; taip pat ateityje numatoma įrengti tunelį, sujungsiantį "Chalmers" Universitetą ir "Sahlgrenska" ligoninę.
    Įdomi detalė: "Storkringen" projektas taip pat bus sujungtas su "Västlänken" priemiestinių traukinių linijomis;
    Kaina: -;
    Darbų pradžia: 199-;
    Numatoma darbų pabaiga: -.
    Šaltinis: www.trafikverket.se, www.västtrafik.se
    Projekto žemėlapis: (punktyrine linija pažymėtos dar neįrengtos tunelių atkarpos):

    (c) SSC, Krm500
    Paskutinis taisė Silber418; 2011.06.03, 21:30.

    Komentuoti:


  • Kosovo
    replied
    Parašė music Rodyti pranešimą
    Na va, net Klaipėdos dydžio ar tik truputį didesni miestai Europoje stato S-Bahn'us/U-Bahn'us
    300 t. gyv. - Nieko sau Klaipėdos dydžio miestas, o paėmus priemiesčius gaunasi gerokai virš 600 t.
    Beje, iš Pabaltijo valstybių tik Taline yra S-Bahn
    Paskutinis taisė Kosovo; 2011.06.01, 23:56.

    Komentuoti:


  • music
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Neseniai pristatyme Malmės miesto plėtros plane iki 2030 m. apžvelgiamų projektų tarpe paminėti ir svarbiausi viešojo transporto sistemos plėtros planai. Vienas svarbiausių transporto plėtros projektų šiuo metu yra lengvojo geležinkelio (spårväg) sistemos diegimas. Jau suplanuotos miesto (spårväg, renodlad stadslinje) ir regioninės (spårväg, regional linje) linijos, kurios papildys autobusų (kurių naujos linijos taip pat plaunuojamos) ir priemiestinių traukinių linijas (järnväg; bus papildyta 'Citytunneln' sistema bei suformuota Malmöringen - žiedo formos linija):

    (c) ÖpPlanstrategi
    Atvaizdas


    Svarbu pastebėti, jog Malmės, Lundo, Helsingborgo lengvojo geležinkelio linijos bus sujungtos į bendrą sistemą ir kai kuriuose, naujai statomuose rajonuose, bus įrengti nauji VT terminalai. Prie viso to dar reikėtų nepamiršti paminėti ir tiesiamų dviračių greitkelių.
    Na va, net Klaipėdos dydžio ar tik truputį didesni miestai Europoje stato S-Bahn'us/U-Bahn'us

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Neseniai pristatyme Malmės miesto plėtros plane iki 2030 m. apžvelgiamų projektų tarpe paminėti ir svarbiausi viešojo transporto sistemos plėtros planai. Vienas svarbiausių transporto plėtros projektų šiuo metu yra lengvojo geležinkelio (spårväg) sistemos diegimas. Jau suplanuotos miesto (spårväg, renodlad stadslinje) ir regioninės (spårväg, regional linje) linijos, kurios papildys autobusų (kurių naujos linijos taip pat plaunuojamos) ir priemiestinių traukinių linijas (järnväg; bus papildyta 'Citytunneln' sistema bei suformuota Malmöringen - žiedo formos linija):

    (c) ÖpPlanstrategi


    Svarbu pastebėti, jog Malmės, Lundo, Helsingborgo lengvojo geležinkelio linijos bus sujungtos į bendrą sistemą ir kai kuriuose, naujai statomuose rajonuose, bus įrengti nauji VT terminalai. Prie viso to dar reikėtų nepamiršti paminėti ir tiesiamų dviračių greitkelių.
    Paskutinis taisė Silber418; 2011.05.30, 08:59.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Keli video su tramvajais Stokholme:

    'Bombardier Flexity Classic', naudojami Spårväg city sistemoje (vėliau bus pakeisti dar naujesniais):



    'Flexity Swift' tvärbanan lengvojo geležinkelio linijoje (taip pat bus pakeisti):





    Dažnai sukabinami 2, 3 sąstatai.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Pabaigtas pirmasis Stokholmo lengvojo geležinkelio, tvärbanan, linijos iki Traneberg tiesimo darbų etapas:

    http://www.tv4play.se/nyheter_och_de...ideoid=1536592

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Kadangi atskiros temos lengviesiems geležinkeliams nėra, įkelsiu šį pranešimą čia. Šiuo metu įgyvendinama arba numatoma lengvojo geležinkelio linijų plėtra Stokholmo mieste ir keli įdomesni projektai yra šie:

    1. Tvärbanan linijos plėtra į Stokholmo priemiestį, Solna, Solna Business Park ir Kista mokslų slėnį:

    2009 metų rudenį pradėti linijos Alvik - Solna station įrengimo darbai. 7 km ilgio lengvojo geležinkelio ruožas sujunks Alvik terminalą (metro stotelę su parėjimu į lengvojo geležinkelio linijas), Sundbyberg centrą, Solna centrą ir Solna stotį (#77). Šiuo metu darbai vyksta Traneberg, Ulvsunda, Sundbyberg ir Solna komunose. Linijos pradžia yra 800 m ilgio tunelis po Traneberg rajonu, kurio pabaiga bus naujai pastatytas tiltas per Ulvsundasjön ežerą.
    Naujoji linija nusidrieks per svarbius Ulvsunda pramoninį rajoną bei Solna verslo parką ir 'Arenastaden' kompleksą. Darbų pabaiga numatoma 2013 metams.

    Informacijos šaltinis: www.sl.se
    Šis projektas oficialiai patvirtintas ir laukiama darbų pradžios. (www.nyhetskanalen.se)

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Kol kas tikslios informacijos neradau. 'Alstom' ir 'SL' sukūrė naujojo tramvajaus koncepciją, kuri turėtų atitikti griežtus aplinkosaugos reikalavimus. Visos pateiktose vizualizacijose tramvajai neturi laidų, o keliose nuotraukose pavaizduotose atkarpose šiuo metu kursuoja tramvajai, varomi elektra, tad, galima manyti, jog naujųjų tramvajų varomoji jėga nebus elektra.
    Geresnsės ir "žalesnės" alternatyvos elektrai nėra. Tik tos linijos tramvajams elektra gali būti gaminama atskirai kokioje nors "žalioje" elektinėje. Akumuliatorių naudojimas nėra "žalesnis" už elektros naudojimą iš tinklo.

    Komentuoti:

Working...
X