Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[SE] Tramvajai Švedijoje
Collapse
X
-
Kadangi turiu ūpo, galiu parašyti informatyvesnį pranešimą. Tačiau teks palūkėti.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Kiek Geoterborge ir Stokholme tramvajaus linijų? Gal yra kažkokios schemos?
Komentuoti:
-
Kiek Geoterborge ir Stokholme tramvajaus linijų? Gal yra kažkokios schemos?
Komentuoti:
-
Kadangi netrukus bus pradėti statybų darbai Skepsbron rajone, šiemet bus pradėti tiesti nauji tramvajų bėgiai nuo Kämpebron iki Stenpiren Geteborge. Bėgiai bus nutiesti Västra Hamngatan, Lilla Torget, Södra Hamngatan ir Stora Badhusgatan gatvėmis.
Stenpiren - tai naujo 1000 kv. m. ploto (įskaitant laukimo salės, kavinių, restorano ir prekybos plotus) transporto terminalo Geteborgo šiaurinėje miesto centro dalyje pavadinimas. Terminale pasiskirstys pėsčiųjų, dviračių, viešojo transporto (lengvojo geležinkelio tramvajų, autobusų, priemiestinių traukinių, keltų) srautai. Tai bus svarus transporto mazgas miesto transporto sistemoje, nes jis apjunks svarbius ateityje įrengiamus infrastruktūros projektus - ties Stenpiren susikirs tramvajų linijų sistemos 'Kringen', požeminės priemiestinių traukinių sistemos 'Västlänken' atšakos.
Planuojama, jog terminalu kasdien pasinaudos po 16.000 keleivių.
Projekto (infrastruktūros) schema:
(c) goteborg.se

(c) gt.expressen.se

Šaltiniai: Vi bygger spårväg till Stenpiren, http://gt.expressen.se/nyheter/1.258...rgs-nya-hjarta.Paskutinis taisė Silber418; 2013.02.25, 21:07.
Komentuoti:
-
T-centralen yra Norrmalm rajone, tarp Sergels torg ir Vasagatan. Kadangi yra keli įėjimai į tunelį (per Centrinę geležinkelio stotį, mėlynoji ir žalioji metro linijos turi atskirus įėjimus iš gatvės), tai šiek tiek glumina. Požemine perėja, esančia po Sergelio aikšte, taip pat galima patekti ir į kelis didelius prekybos centrus.Parašė Gnoss Rodyti pranešimąVakar apsilankiau Stokholme ir susimąsčiau...Man kilo klausimas, kiek toli yra nutolusi T-Centralen metro stotis nuo Sergels Torg aikštės. Man pasirodė, kad aikštė ir jungia tas dvi vietas. Ir, tas atstumas yra trumpas, bet kur tas tramvajus bus nutiestas?
Kaip tik užvakar buvo paskelbta apie planus Klarabergsgatan paversti tramvajų gatve, kurioje bus galimas eismas tik tramvajams, dviratininkams bei pėstiesiems (žr. paveikslėlį).
(c) dn.se

Jau dabar pasiruošta gatvės dangos atnaujinimui. Beje, gera žinia, kad ir dalies pastatų toje gatvėje neliks, o likusieji jų bus atnaujinti.
Tikiuosi, atsakiau į klausimą.
Beje, kaip tamstai sekėsi kelionė?Paskutinis taisė Silber418; 2013.02.14, 11:04.
Komentuoti:
-
Vakar apsilankiau Stokholme ir susimąsčiau...Man kilo klausimas, kiek toli yra nutolusi T-Centralen metro stotis nuo Sergels Torg aikštės. Man pasirodė, kad aikštė ir jungia tas dvi vietas. Ir, tas atstumas yra trumpas, bet kur tas tramvajus bus nutiestas?Parašė Silber418 Rodyti pranešimąTramvajų (spårvagn) tinklo plėtra mieste numatoma per naująjį rajoną Norra Djurgårdsstaden ir Stokholmo Värtahamnen bei Frihamnen uostus. Darbai vyks tokia eiga (žr. schemą):
- iki 2014 m. vyks senų tramvajų linijos Lidingö saloje atnaujinimo darbai,
- 2014/15 metais bus pabaigti tramvajų linijos No.7 pratęsimo darbai,
- iki 2017 m. bus nutiesta linija Djurgårdsbron-Södra Värtahamnen,
- iki 2018 m. linija bus pratęsta iki Ropsten (Södra Värtahamnen),
- 2018 m. bus pratęsta tramavajų linija No.7 iki T-Centralen.
Atvaizdas
Taip pat iki 2018 m. numatyta pastatyti naują metro/tramvajų tiltą Ropsten.
Komentuoti:
-
Gražus video su senais tramvajais Geteborge, kurie eksploatuojami turistams skirtoje linijoje nuo Centrinės geležinkelio stoties iki atrakcionų parko 'Liseberg' (12 maršrutas). Filmuke galite pamatyti ir kitų tramvajų. Įdomu, kad miesto gatvėmis važiuoja kelių skirtingų kartų sąstatai, tačiau nuo šių metų dalis parko bus atnaujinama. Bendras sistemos ilgis - 190 km. (didžiausia sistema Skandinavijoje), 13 maršrutų (14 svarstomas).
Paskutinis taisė Silber418; 2013.02.13, 13:36.
Komentuoti:
-
Ačiū už temos papildymą. Šiaip, labiausiai apkrautos lengvojo geležinkelio (tvärbanan), matomo dviejose paskutinėse nuotraukose, linijos.
O aukščiau matomos tramvajaus nuotraukos, kuris važiuoja labiau turistiniu maršrutu. Iki 2018 m. vyks tramavajaus bei lengvojo geležinkelio sistemų plėtra. Sąstatai taip pat bus pakeisti.Paskutinis taisė Silber418; 2013.02.06, 21:49.
Komentuoti:
-
Tramvajų (spårvagn) tinklo plėtra mieste numatoma per naująjį rajoną Norra Djurgårdsstaden ir Stokholmo Värtahamnen bei Frihamnen uostus. Darbai vyks tokia eiga (žr. schemą):
- iki 2014 m. vyks senų tramvajų linijos Lidingö saloje atnaujinimo darbai,
- 2014/15 metais bus pabaigti tramvajų linijos No.7 pratęsimo darbai,
- iki 2017 m. bus nutiesta linija Djurgårdsbron-Södra Värtahamnen,
- iki 2018 m. linija bus pratęsta iki Ropsten (Södra Värtahamnen),
- 2018 m. bus pratęsta tramavajų linija No.7 iki T-Centralen.

Taip pat iki 2018 m. numatyta pastatyti naują metro/tramvajų tiltą Ropsten.Paskutinis taisė Silber418; 2013.02.06, 21:13.
Komentuoti:
-
Artimiausiu metu bus įgyvendinami šie Stokholmo lengvojo geležinkelio sistemos (tvärbanan) plėtros šiaurės kryptimi darbai:
- 2013 m. spalio mėn. bus atidaryta nauja atšaka Solna Centrum-Alvik,
- iki 2014 m. gegužės mėnesio linijos Sickla Udde-Alvik ir Alvik-Solna Centrum bus atskiros dėl skirtingų signalų sistemų,
- 2014 m. gegužės - rugpjūčio mėnesiais vyks signalų sistemos atnaujinimo darbai linijoje Sickla Udde-Alvik,
- 2014 m. rugpjūčio mėnesio viduryje bus pradėtas eismas visa linija Sickla Udde-Solna Centrum.
Šaltinis
Taip pat ateityje vyks lengvojo geležinkelio linijų tinklo plėtra pietų kryptimi.

ŠaltinisPaskutinis taisė Silber418; 2013.02.12, 05:37.
Komentuoti:
-
Keletas praeitų metų nuotraukų iš Stokholmo
Labiausiai apkrauta linija:
.jpg)
.jpg)
Piko metu, įlipti į tramvajų ne galinėje stotelėje praktiškai neįmanoma, o ir konduktoriai, bilietų praktiškai neturi galimybių patikrinti
.jpg)
Globe:
.jpg)
Komentuoti:
-
Tramvajai Švedijoje (Šį pranešimą galima patalpinti temos pirmąjame puslapyje.)
Radau daugiau įdomios informacijos apie buvusias ir esamas tramvajų sistemas Švedijoje.
XX a. elektrinių tramvajų sistemos egzistavo 14 miestų. Trylikoje miestų egzistavo nuolatos veikianti sistema, o Ulricehamn tramvajų sistema buvo naudojama bandymų metu. Iki elektrinių tramvajų tinklo plėtros, šešių miestų gatvėmis važiavo ir arkliais tempiami tramvajai.
XX - XXI a. tramvajų sistemos Švedijoje (žr. žemėlapį):

Miestas - miesto, kuriame egzistavo/egzistuoja tramvajų sistema, pavadinimas;
Miestas - miesto, kuriame egzistuoja tramvajų sistema šiomis dienomis, pavadinimas;
Miestas - miesto, kuriame tramvajų sistema šiomis dienomis atkuriama arba vyksta sistemos atnaujinimo darbai, pavadinimas.
Gävle: elektrinis tramvajus; 1909-11-13 - 1956-04-05;
Göteborg: arklinis tramvajus, 1879-09-24 - 1902-10-28, elektrinis tramvajus, 1902-08-18 - iki šių dienų;
Helsingborg: elektrinis tramvajus; 1903-06-11 - 1967-09-02; tinklas kuriamas iš naujo (projektas "Spårvagnar i Skåne");
Jönköping: elektrinis tramvajus; 1907-07-12 - 1958-06-07;
Karlskrona: elektrinis tramvajus; 1910-12-21 - 1949-05-15;
Kiruna: elektrinis miesto tramvajus (1907-10-01 - 1958-05-28), elektrinis muziejinis tramvajus (1984 - 1993-08-14);
Lidingö sala (prie Stokholmo): elektrinis tramvajus, šiaurinė atšaka (Norra Lidingöbanan): 1909-11-01 - 1971-06-12, pietinė atšaka (Södra Lidingöbanan): 1907-10-26 - iki šių dienų;
Limhamn (Malmė): arklinis travajus, 1900-07-01 - 1914-09;
Ljunghusen (prie Malmės): 1905-05 - 1924-08;
Malmköping: muziejinis tramvajus; 1969-06-15 - iki šių dienų;
Malmö: arklinis tramvajus (1887-08-28 - 1907-02-02), elektrinis tra,vajus (1906-12-20 - 1973-04-27), muziejinis tramvajus (1987-08-15 - iki šių dienų); tinklas kuriamas iš naujo (projektas "Spårvagnar i Skåne");
Norrköping: elektrinis tramvajus, 1904-03-10 - iki šių dienų;
Ramlösa (prie Helsingborgo): arklinis tramvajus, 1877-06 - 1890-09; tinklas kuriamas iš naujo (projektas "Spårvagnar i Skåne");
Stockholm: arklinis tramvajus (šiaurinis tinklas: 1877-07-10 - 1905-02-10, pietinis tinklas: 1877-08-11 - 1901-11-15), elektrinis tramvajus (įvairių tipų tramvajai ir įvairios atšakos; 1887-08-11 - 1901-11-15, 1901-09-05 - 1916-12-31, 1901-09-05 - iki šių dienų, 1904-02-13 - 1916-12-31, 1924-04-14 - 1929-03-01);
Stocksund (prie Stokholmo): elektrinis tramvajus, 1911-10-15 - 1966-09-25;
Sundsvall: elektrinis tramvajus, 1910-12-21 - 1952-11-09;
Ulricehamn: bandomoji elektrinio tramvajaus linija, (1911);
Uppsala: elektrinis tramvajus, 1906-09-11 - 1953-10-12.
Šaltinis: Svenska Spårvägsstäder. Paspaudę miesto pavadinimo nuorodą, galite atsisiųsti PDF bylą su detalesne informacija apie tramvajų tinklą tam tikrame mieste (švedų kalba).
Šį pranešimą galima patalpinti temos pirmąjame puslapyje. (išskyrus pirmąjį sakinį)Paskutinis taisė Eimantas; 2013.02.05, 01:49.
Komentuoti:
-
Anksčiau, XX a. viduryje, elektrinių tramvajų tinklas egzistavo ir Jevlės (Gävle) mieste, esančiame apie 100 km. į šiaurę nuo Stokholmo grafystės ribų. Keli tramvajai įmažinti 1946 m. nuotraukoje:

Trams in Gävle 1946 by Stockholm Transport Museum Commons, on Flickr
Stokholmo transporto muziejaus archyvo nuotrauka
Daugiau informacijos apie buvusią tramvajų sistemą neradau, tačiau paieškosiu.
Komentuoti:
-
Lengvojo geležnkelio sistema Skonės grafystėje
Atskleista daugiau detalių apie būsimos Švedijos Skonės regiono lengvojo geležinkelio sistemos koncepciją. Pirmiausia, jungtinės kompanijos 'Spårvagnar i Skåne' siekiami tikslai yra:
Remiantis anksčiau pateiktu planu, iki 2020 metų regiono centre Malmėje bei artimiausiuose miestuose Lund ir Helsingborg bus įrengiami lengvojo geležinkelio infratstruktūros objektai:Spårvagnar i Skåne (Trams in Skåne) is a joint organization with main objectives to:
procure energy efficient light rail in the region of Skåne – sustainable development
optimize the cooperation of the partners involved – save time and money
investigate common questions – create synergy
collectively communicate the project – open source
Malmėje
linijų skaičius: 2,
linijų ilgis: 10.8 ir 9.6 km. 18.9 km. ilgio dvigubų bėgių,
stotelių skaičius: 40 (21 vienoje linijoje ir 19 - kitoje, 5 - bendros),
tramvajų skaičius: 23;
Helsingborge
linijų skaičius: 1,
linijų ilgis: 9.5 km.,
stotelių skaičius: 13,
tramvajų skaičius: 11;
Lunde
linijų skaičius: 1,
linijų ilgis: 7 km.,
stotelių skaičius: 9,
tramvajų skaičius: 8.
Visos naujos linijos bus sujungtos tarpusavyje bei susietos bendra regioninio geležinkelio sistema.

Daugiau informacijos Sparvagnariskane, Spårvagnskoncept för Skåne (PDF byla, švedų kalba).
Komentuoti:
-

Reikia pastebėti, kad kartu su tinklo plėtra, šiuo metu Stokholmo LRT sistemoje naudojami tramvajai Bombardier Flexity Swift bus palaipsniui (nuo 2013 m.) keičiami talpesniais CAF Urbos 3 serijos tramvajais. Senesnis CAF Urbos serijos tramvajus:

ŠaltinisPaskutinis taisė Silber418; 2012.10.24, 01:16.
Komentuoti:
-
'Spårväg syd' - LRT sistemos plėtra pietinėje Stokholmo dalyje
Pagaliau patvirtintas Stokholmo lengvojo geležinkelio (tvärbanan) sistemos plėtros projektas 'Spårväg syd' pietų kryptimi. Ruošiamasi tiesti 17 km. ilgio bėgių iki Flemingsberg, Kungens kurva/Skärholmen ir Älvsjö. Numatoma kaina: 5 mlrd. SEK.
(c) sverigesradio.se

Daugiau informacijos: http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=5312047 (švedų kalba).

YIMBY
Nauja LRT linija bus sujungti svarbiausi viešojo transporto mazgai pietinėje Stokholmo dalyje, o taip pat ir nauji traukos centrai gretimoje Huddinge savivaldybėje. 'Spårväg syd' funkcionuos kaip jungtis tarp dviejų metro raudonosios linijos atšakų bei priemiestinių traukinių pendeltåg sistemos ir metro.
Pirmojo etapo įgyvendinimo metu bus statomi bėgiai tarp Skärholmen ir Flemmingsberg.
Priminsiu, jog šiuo metu vyksta LRT tinklo plėtra šiaurės kryptimi - į Solna, Sundbyberg, Kista.
Komentuoti:
-
Lengvojo geležnkelio sistema Skonės grafystėje
Kaip ir buvo anksčiau minėta bei pažymėta Švedijos Malmės miesto ir Skonės (Skåne) regiono viešojo transporto plėtros plane/strategijoje, iki 2020 m. ruošiamasi gerinti susisiekimą tarp regiono centro ir didesnių aplinkinių miestų. Vienas iš užsibrėžtų tikslų - bendros lengvojo geležinkelio sistemos tarp Malmės (Malmö), Lundo (Lund) ir Helsingborgo (Helsingborg) steigimas. Neseniai buvo paviešintas numatytų darbų/tiksl planas, siekiant plėtoti LRT sistemą tarp šių urbanistinių teritorijų:
(c) sparvagnariskane.se

Šaltinis
Kaip matome, parengiamieji darbai pradedami šiemet. Bėgių tinklas kiekviename mieste bus pradėtas plėtoti atskirai, o iki 2020 m. sistemos bus sujungtos. Taip pat ši sistema papildys priemiestinių traukinių linijų tinklą.
Projekto įgyvendinimas sietinas ir su kai kurių teritorijų urbanizacija Malmės aglomeracijoje iki minėtojo laikotarpio.
Komentuoti:
-
Leiskit paklaust, ar man atrodo, ar čia rimtai nuo bėgių tramvajus nuvažiavęs?Parašė trilobitas Rodyti pranešimą
Komentuoti:
Komentuoti: