Vidus iš pažiūros atrodo itin jaukiai ir patogiai.
Taip, ir salonuose dominuoja geltona ir mėlyna spalvos tiek metro, tiek tramvajuose, autobusuose.
O šiaip, transporto sistema Stokholme man patinka - nesunku rasti VT stotelę betkurioje metro area vietoje, lengva persėsti į kitą transporto priemonę (suderinti tvarkaraščiai). Geteborge taip pat teko išmėginti viešąjį transportą ir nenuvilė.
Didžiausias trūkumas - bilietų, ypač ilgesniam laikotarpiui, kainos.
Stockholmo 7 (ir vienintele) klasikinio gatves tramvajaus linija (Djurgårdslinjen) Sergel torg - Waldemarsudde. Naudojami Bombardier Flexity sekcijiniai vagonai. Linijoje nepiko metu 5 vagonai, vienas "ratas" apie 30 min, t.y. kas 6 min atvaziuoja tramvajus, žinoti tvarkarasti nera prasmes nors jis ir kabo. Nuotraukoje matosi raudonas autobusas kuris naudoja fiziškai atskirtą nuo kitų transporto priemonių tramo kelią ir stotelę savo keleivių į/išlaipnimui:
Morta, ar turėjai omenyje toje pačioje linijoje operajamus "Bombardier" tramvajus...
Ne, norejau atkreipti demesi i balta dviguba istisine linija nupaisyta tarp tramvaju keliu. Aisku ji neskirta tramvajams. praievis (kaip visada) mato tik juodaja puse. Furos vairuotojui sunku suprasti kad gatves skirtos ne vien furoms, o pagrinde zmonems. Zmones veza VT ir butent jis turi viespatauti gatvese, o ne asmenines skarbonkes, kaip mano didele dalis lietuviu. Stockholme tap ir yra. Tramvaju juosta, kur tai imanoma, fiziskai atskirta nuo skarbonkiu kelio. Tramvajai sharina savo kelia ir savo stoteles su autobusais (raudonais ir melynais). Dviguba, jei ne triguba nauda. Vaziavau Bombardieru (7 linija) (fotkes bus veliau) nuo vieno galo (Sergel torg) iki kito galo/ziedo (aplink italijos ambasados, Jurgordene) per 15 minuciu. Tramvajus buvo pilnas zmoniu, ne kaik silkes backoj bet pakankamai. Tramas vaziuoja pagal KET, jam galioja visi sviesoforai, kelio zenklai, jis vaziuoja gatve kartu su visu trafiku, kerta kitas gatves, persirikiuoja... bet veza greitai. Va, ko truksta Vilniuje.
Morta, ar turėjai omenyje toje pačioje linijoje operajamus "Bombardier" tramvajus (kurio vieno fragamentas matomas vinoje iš tamstos pateiktų nuotraukų)?
Taip pat Stokholme bus keičiami lengvojo geležinkelio tramvajai (tvärbanan, nokebybanan ir kt. linijose). 'Bombardier Flexity Swift' bus pakeisti talpesniais 'CAF' (http://www.caf.net/ingles/productos/...d=649&sec=desc).
Kaip minėjau Stokholmo lengvojo geležinkelio linijose tramvajai bus pakeisti naujais "CAF". Šiame kompanijos "SL" filmuke galite pamatyti naujų transporto priemonių koncepciją:
Taip išeina kiekviena linija turi savo pavadinimą? Ar ne taip? Tavo fotkese Tvärbanan yra 22 linija? Ir kas yra mėlyni autobusai, kuo jie skiriasi nuo raudonų? Greitesni?
Taip, priklausomai nuo krypties, kuria vykstama. Tiesą sakant, nežinau, kuri konkrečiai yra nauja tvärbanan linija (pagal žemėlapį).
Mėlyni autobusai kursuoja tik centre (Inner staden), raudoni - centre ir miegamuosiuose rajonuose, apylinkėse (Storstockhom).
Taip išeina kiekviena linija turi savo pavadinimą? Ar ne taip? Tavo fotkese Tvärbanan yra 22 linija? Ir kas yra mėlyni autobusai, kuo jie skiriasi nuo raudonų? Greitesni?
Komentuoti: