Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[SE] Tramvajai Švedijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Silber418
    replied
    Lengvojo geležnkelio sistema Skonės grafystėje

    Atskleista daugiau detalių apie būsimos Švedijos Skonės regiono lengvojo geležinkelio sistemos koncepciją. Pirmiausia, jungtinės kompanijos 'Spårvagnar i Skåne' siekiami tikslai yra:

    Spårvagnar i Skåne (Trams in Skåne) is a joint organization with main objectives to:

    procure energy efficient light rail in the region of Skåne – sustainable development

    optimize the cooperation of the partners involved – save time and money

    investigate common questions – create synergy

    collectively communicate the project – open source
    Remiantis anksčiau pateiktu planu, iki 2020 metų regiono centre Malmėje bei artimiausiuose miestuose Lund ir Helsingborg bus įrengiami lengvojo geležinkelio infratstruktūros objektai:

    Malmėje

    linijų skaičius: 2,
    linijų ilgis: 10.8 ir 9.6 km. 18.9 km. ilgio dvigubų bėgių,
    stotelių skaičius: 40 (21 vienoje linijoje ir 19 - kitoje, 5 - bendros),
    tramvajų skaičius: 23;

    Helsingborge

    linijų skaičius: 1,
    linijų ilgis: 9.5 km.,
    stotelių skaičius: 13,
    tramvajų skaičius: 11;

    Lunde

    linijų skaičius: 1,
    linijų ilgis: 7 km.,
    stotelių skaičius: 9,
    tramvajų skaičius: 8.

    Visos naujos linijos bus sujungtos tarpusavyje bei susietos bendra regioninio geležinkelio sistema.



    Daugiau informacijos Sparvagnariskane, Spårvagnskoncept för Skåne (PDF byla, švedų kalba).

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied


    Reikia pastebėti, kad kartu su tinklo plėtra, šiuo metu Stokholmo LRT sistemoje naudojami tramvajai Bombardier Flexity Swift bus palaipsniui (nuo 2013 m.) keičiami talpesniais CAF Urbos 3 serijos tramvajais. Senesnis CAF Urbos serijos tramvajus:


    Šaltinis
    Paskutinis taisė Silber418; 2012.10.24, 01:16.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    'Spårväg syd' - LRT sistemos plėtra pietinėje Stokholmo dalyje

    Pagaliau patvirtintas Stokholmo lengvojo geležinkelio (tvärbanan) sistemos plėtros projektas 'Spårväg syd' pietų kryptimi. Ruošiamasi tiesti 17 km. ilgio bėgių iki Flemingsberg, Kungens kurva/Skärholmen ir Älvsjö. Numatoma kaina: 5 mlrd. SEK.

    (c) sverigesradio.se


    Daugiau informacijos: http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=5312047 (švedų kalba).


    YIMBY

    Nauja LRT linija bus sujungti svarbiausi viešojo transporto mazgai pietinėje Stokholmo dalyje, o taip pat ir nauji traukos centrai gretimoje Huddinge savivaldybėje. 'Spårväg syd' funkcionuos kaip jungtis tarp dviejų metro raudonosios linijos atšakų bei priemiestinių traukinių pendeltåg sistemos ir metro.
    Pirmojo etapo įgyvendinimo metu bus statomi bėgiai tarp Skärholmen ir Flemmingsberg.
    Priminsiu, jog šiuo metu vyksta LRT tinklo plėtra šiaurės kryptimi - į Solna, Sundbyberg, Kista.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Lengvojo geležnkelio sistema Skonės grafystėje

    Kaip ir buvo anksčiau minėta bei pažymėta Švedijos Malmės miesto ir Skonės (Skåne) regiono viešojo transporto plėtros plane/strategijoje, iki 2020 m. ruošiamasi gerinti susisiekimą tarp regiono centro ir didesnių aplinkinių miestų. Vienas iš užsibrėžtų tikslų - bendros lengvojo geležinkelio sistemos tarp Malmės (Malmö), Lundo (Lund) ir Helsingborgo (Helsingborg) steigimas. Neseniai buvo paviešintas numatytų darbų/tiksl planas, siekiant plėtoti LRT sistemą tarp šių urbanistinių teritorijų:

    (c) sparvagnariskane.se

    Šaltinis

    Kaip matome, parengiamieji darbai pradedami šiemet. Bėgių tinklas kiekviename mieste bus pradėtas plėtoti atskirai, o iki 2020 m. sistemos bus sujungtos. Taip pat ši sistema papildys priemiestinių traukinių linijų tinklą.
    Projekto įgyvendinimas sietinas ir su kai kurių teritorijų urbanizacija Malmės aglomeracijoje iki minėtojo laikotarpio.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė trilobitas Rodyti pranešimą
    /\

    1:05 min nulenkė šoninį veidrodį

    .jpg]Atvaizdas


    .jpg]Atvaizdas
    Leiskit paklaust, ar man atrodo, ar čia rimtai nuo bėgių tramvajus nuvažiavęs?

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Haha, įdomus pastebėjimas. Šiaip, šie "Bombardier" bus keičiami kitais traukinukais.

    Komentuoti:


  • trilobitas
    replied
    /\

    1:05 min nulenkė šoninį veidrodį



    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    /\

    Bandomasis važiavimas linijoje Alvik - Solna Centrum:

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Naujos lengvojo geležinkelio linijos, tvärbanan, bėgiai jau nutiesti Sundbyberg (Stokholmo rajonas):





    Šaltinis

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Taip pat Stokholme bus keičiami lengvojo geležinkelio tramvajai (tvärbanan, nokebybanan ir kt. linijose). 'Bombardier Flexity Swift' bus pakeisti talpesniais 'CAF' (http://www.caf.net/ingles/productos/...d=649&sec=desc).
    Naujų (užsakytų) Stokholmo tramvajų 'CAF' charakteristikos:

    Basic details:

    Carbody structure: Aluminium with steel underframes
    Consist: Three articulated carbodies over four bogies
    Doors clearance (mm): 1300 (double doors)
    Doors per side: 3
    Exterior width (mm): 2650
    Height of floor (mm): 355
    Length between bodyends (mm): 30800
    Supply (Vdc. catenary): 750
    Vehicle height (mm): 3600

    Performance:

    Maximum speed (Km/h): 90
    Seating places per streetcar: 72 (2 PRMs)
    Standing places per streetcar (7p/m2): 203
    Start up acceleration (m/s2): 1.2

    Equipment:

    Audio and visual information for passengers
    Breathalyzer
    Cab air conditioning
    Control and supervision system
    Event Recorder (OTMR)
    On board passenger counting system
    Passenger saloon air conditioning
    Video surveillance
    Wi-Fi Train-Ground Communication System

    Vehicle Type

    Bidirectional, UIC (1435 mm) LRV with two driver cabs, made up of 3 carbodies, articulated between each other, supported on four motor bogies.
    This LRV offers 85% low floor with access at 350 mm over the rail and a nominal vehicle floor height of 425 mm. It is fitted with four priority seat places and two places for wheelchairs, bicycles and pushchairs.
    LRV access is through 3 large double doors which are virtually at platform height. The vehicle interior has been designed to facilitate user movement within the vehicle with the removal of any obstacles that could hinder passenger movement.
    The units are prepared to operate in extreme weather conditions (-35ºC) and all the equipment is fitted with the appropriate protections for these operating conditions offering passenger a high degree of comfort.

    Bogies

    Bogies are based on the traditional bogie concept and permit a high degree of relative carbody-bogie turning with the ensuing improvement of wheel-rail interference.
    Motor bogies have two motors, one over each axle, mounted in longitudinal direction and entirely suspended. Equipped with resilient wheels, rubber primary and secondary suspension. They are also equipped with hydraulic and electromagnetic rail brakes.

    Šaltinis: http://www.caf.es/ingles/productos/p...c=desc&pais=40.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmo lengvojo geležinkelio, tvärbanan, linijos tiesimo iki Solnos centro ir naujos geležinkelio stoties darbų grafikas:

    (c) sl.se


    Šiais metais:
    • baigiami tiesti bėgiai atkarpoje tarp Bromma ir Sundbyberg

    • vyksta baigiamiegi infrastruktūros parengimo darbai Solnoje

    • šią vasarą bus atliekami atkarpos tarp Alvik ir Solna centrum testavimo darbai

    • rudenį bus pabaigtos įrengto laukimo paviljonai Solnoje ir naujoje Solnos stotyje. Taip pat bus pabaigti šiuo metu vykdomi atkarpos tarp Solnos centro ir stoties tiesimo darbai (įrengiami du tuneliai, montuojami bėgiai bei laukimo paviljonai).


    Šaltinis: http://www2.sl.se/Templates/PageWide.aspx?id=14299.
    Paskutinis taisė Silber418; 2012.04.24, 01:52.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmas toliau nesnaudžia. Be šių jau vykdomų projektų, siūloma plėtoti lengvojo geležinkelio sistemą aglomeracijos šiaurinėje dalyje. Kompanijos 'Kollektivtrafikant Stockholm' darbuotojo David Tiberg siūlymu, dabar tiesiamas lengvojo geležinkelio (tvärbanan) linijas iki Kista ir Solna rajonų, būtų tikslnga pratęsti iki Arlanda oro uosto, o vėliau - ir iki Upsalos centro šiaurėje, Bålsta ir Västerås bei Sollentuna ir Täby, visas linijas sujungiant į bendrą sistemą pavadinimu 'Norrortsbanan', kuri būtų miesto viešojo transporto dalis (žr. žemėlapį).



    Pastaba.: pilka spalva pažymtos nagrinėjamame regione egzistuojančios metro ir regioninio geležinkelio (pendetåg) linijos.

    Numatoma darbų kaina ~7 mlrd. SEK.

    Šaltinis: http://www.dn.se/sthlm/dyrbar-tid-at...varbana-i-norr
    Paskutinis taisė Silber418; 2012.01.10, 00:25.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Neseniai Geteborgo miesto valdžia ir viešojo transporto kompanija 'Västtrafiken' patvirtino, jog susitarta dėl tramvajų linijos nr. 2 (Högsbotorp – Krokslätt) maršruto pratęsimo iki Mölndal Centrum. Bėgių tiesimo darbai bus pradėti už kelių savaičių.
    Nors Mölndal oficialaus miesto ribose, šiame rajone įkurtas svarbus traukos centras - 'Astra Zeneca' medicinos mokslų slėnis bei daug žmonių kasdien vyksta mesto centro linkme. Viso projekto įgyvendinimo kaina - 17 milijonų Švedijos kronų.

    1. Tramvajus Geteborgo mieste:

    Gothenburg: Trams by jacobchristensen, on Flickr

    Šaltiniai: http://www.gp.se/nyheter/molndalharr...-ny-vandslinga, www.goteborg.se.

    Taip pat neseniai pradėti naujos tramvajų linijos nuo Järntorget iki Lilla torget per Skeppsbron įrengimo darbai. Viso iki 2019 metų Geteborgo mieste planuojama išleisti apie 40 milijardų Švedijos kronų infrastruktūros projektų įgyvendinimui.

    Šaltinis: http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1....uren-tar-stryk

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Nemanau, kad jau švedai viską daro tik dėl to, kad nėr kur pinigų dėti...
    Tiesiog gal prioritetai geriau sudėlioti. Ir mažiau gal klausoma visokių rėksnių-politikanų.
    Ne tą turėjau omenyje. Jie daro tai pagal galimybes ir poreikį. O ne taip kaip pas mus.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    /\ Senos infrastrūkturos visi rezervai išsemti, atsiranda poreikis keisti ja i nauja.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Prašau, ir metro vystomas, ir tramvajus, ir niekas neverkia dėl "keleivių trukumo", niekas tų dalykų nesupriešina ir panašiai... Gaila, kad Vilnius dėl kvailų kažkieno ambicijų prarado 5 metus, jei ne daugiau...
    Keleivių trūkumo tiesiog nėra. Miestas, o ypač metro area, išskaidytas į subcentrus, kurie jau dabar sujungti be priekaištų. Tačiau augant gyventojų skaičiui keleivių srautai tik didėja, o tam reikia ir metro pertvarkymo didesniems keleivių srautams, ir naujų VT rūšių plėtojimo, ir srautų apkrautuose ruožuose paskirstymo.
    Kita vertus, infastruktūra yra ir gera investicija, mastant apie ateities perspektyvas.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    Bet švedai modernizuoja savo infrastruktūrą tik tada kai yra tam poreikis, o ne taip kaip pas mus...
    O ką, pas mus nėra poreikio jos modernizuoti?
    Ką tu apskritai vadini "poreikiu"?

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Arba metro, arba pendeltåg'u.
    Tramas privaziuos daaaug arciau

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Bet švedai modernizuoja savo infrastruktūrą tik tada kai yra tam poreikis, o ne taip kaip pas mus...

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    /\ Kaip gerai, bus galima iki kelto i Ryga su tramu davaziuot
    Arba metro, arba pendeltåg'u.

    Komentuoti:

Working...
X