Parašė Silber418
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[SE] Tramvajai Švedijoje
Collapse
X
-
Bet švedai modernizuoja savo infrastruktūrą tik tada kai yra tam poreikis, o ne taip kaip pas mus...
Komentuoti:
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimą/\ Kaip gerai, bus galima iki kelto i Ryga su tramu davaziuot
Komentuoti:
-
Nemanau, kad jau švedai viską daro tik dėl to, kad nėr kur pinigų dėti...
Tiesiog gal prioritetai geriau sudėlioti. Ir mažiau gal klausoma visokių rėksnių-politikanų.
Komentuoti:
-
Kam verkti, jei pinigų yra. O Vilnius jokio kito kelio, kaip tik lįsti į skolas ir sukurti privatų monopolininką-monstrą, kuris po to kasmet rytų po kelis šimtus milijonų neturi.
Komentuoti:
-
Prašau, ir metro vystomas, ir tramvajus, ir niekas neverkia dėl "keleivių trukumo", niekas tų dalykų nesupriešina ir panašiai... Gaila, kad Vilnius dėl kvailų kažkieno ambicijų prarado 5 metus, jei ne daugiau...
Komentuoti:
-
Rugpjūčio mėnesio pabaigoje Stokholmo viešojo transporto plėtros komitetas suteikė leidimą kompanijai SL ('Storstockholms Lokaltrafik') tęsti naujų tramvajų linijų tinklo plėtrą miesto centre. Naujos projekto 'Spårväg City' tramvajų linijos bus nutiestos nuo Sergels Torg iki Gåshaga, prie Lidingö. Tuo pat metu Lidingö salos lengvojo geležinkelio infrastruktūra bus atnaujinta ir pakeista.
Naujosios tramvajų linijos bus nutiestos ir į naująjį gyvenamąjį ir verslo rajoną, Norra Djurgårdsstaden.
Tramvajus 'Spårväg city' linijoje:
(c) sl.se
Paskutinis taisė Silber418; 2011.10.09, 23:16.
Komentuoti:
-
Stokholmo lengvojo geležinkelio naujos tvärbanan linijos tiesimo darbai ties Sundbyberg.
Tiesiamas bėgių ruožas ties Sundbyberg. Matome kraną 'Demag CC6800' :
(c) SSC, mess
(c) SSC, mess
Uploaded with ImageShack.us
Projekto planas:
(c) SSC, mess
Uploaded with ImageShack.us
Šaltinis: http://www.skyscrapercity.com/showpo...&postcount=965Paskutinis taisė Silber418; 2011.10.01, 19:35.
Komentuoti:
-
Parašė Grillz Rodyti pranešimąVidus iš pažiūros atrodo itin jaukiai ir patogiai.
O šiaip, transporto sistema Stokholme man patinka - nesunku rasti VT stotelę betkurioje metro area vietoje, lengva persėsti į kitą transporto priemonę (suderinti tvarkaraščiai). Geteborge taip pat teko išmėginti viešąjį transportą ir nenuvilė.
Didžiausias trūkumas - bilietų, ypač ilgesniam laikotarpiui, kainos.
Komentuoti:
-
Stokholmo lengvasis geležinkelis ir trmavajai "Bombardier Flaxity Swift":
1. Alvik stotelėj - terminalas - vienos linijų galutinė stotelė:
(c) SSC, Falubaz
2. Gullmarsplan:
(c) SSC, Falubaz
(c) SSC, Falubaz
Šaltinis: http://www.skyscrapercity.com/showpo...&postcount=171Paskutinis taisė Silber418; 2011.08.25, 18:45.
Komentuoti:
-
Tos pačios 7 linijos Bellmansro stotelė (prie Italijos ambasados, Jūrgordene), ji yra pirmoji važiuojant Sergel torg (Stockholmo centro link):
Komentuoti:
-
Stockholmo 7 (ir vienintele) klasikinio gatves tramvajaus linija (Djurgårdslinjen) Sergel torg - Waldemarsudde. Naudojami Bombardier Flexity sekcijiniai vagonai. Linijoje nepiko metu 5 vagonai, vienas "ratas" apie 30 min, t.y. kas 6 min atvaziuoja tramvajus, žinoti tvarkarasti nera prasmes nors jis ir kabo. Nuotraukoje matosi raudonas autobusas kuris naudoja fiziškai atskirtą nuo kitų transporto priemonių tramo kelią ir stotelę savo keleivių į/išlaipnimui:
Komentuoti:
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąMorta, ar turėjai omenyje toje pačioje linijoje operajamus "Bombardier" tramvajus...
Komentuoti:
-
Morta, ar turėjai omenyje toje pačioje linijoje operajamus "Bombardier" tramvajus (kurio vieno fragamentas matomas vinoje iš tamstos pateiktų nuotraukų)?
Komentuoti:
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąPasiziurekite atidziau kiek jie uzima vietos. O kazkas cia juos siulo paleisti kalvariju gatve...:-)
Komentuoti:
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
Pasiziurekite atidziau kiek jie uzima vietos. O kazkas cia juos siulo paleisti kalvariju gatve...:-)
Komentuoti:
-
Gražios nuotraukos, Morta. Įdomu, ar pavyko įamžinti ir 'Bombardies Flexity Classic' tramvajų? Nuotraukose matomų senensių tramvajų nėra daug.
Komentuoti:
Komentuoti: