Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[SE] Tramvajai Švedijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mørtã
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Arba metro, arba pendeltåg'u.
    Tramas privaziuos daaaug arciau

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Bet švedai modernizuoja savo infrastruktūrą tik tada kai yra tam poreikis, o ne taip kaip pas mus...

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    /\ Kaip gerai, bus galima iki kelto i Ryga su tramu davaziuot
    Arba metro, arba pendeltåg'u.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Nemanau, kad jau švedai viską daro tik dėl to, kad nėr kur pinigų dėti...
    Tiesiog gal prioritetai geriau sudėlioti. Ir mažiau gal klausoma visokių rėksnių-politikanų.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kam verkti, jei pinigų yra. O Vilnius jokio kito kelio, kaip tik lįsti į skolas ir sukurti privatų monopolininką-monstrą, kuris po to kasmet rytų po kelis šimtus milijonų neturi.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Prašau, ir metro vystomas, ir tramvajus, ir niekas neverkia dėl "keleivių trukumo", niekas tų dalykų nesupriešina ir panašiai... Gaila, kad Vilnius dėl kvailų kažkieno ambicijų prarado 5 metus, jei ne daugiau...

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    /\ Kaip gerai, bus galima iki kelto i Ryga su tramu davaziuot

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Rugpjūčio mėnesio pabaigoje Stokholmo viešojo transporto plėtros komitetas suteikė leidimą kompanijai SL ('Storstockholms Lokaltrafik') tęsti naujų tramvajų linijų tinklo plėtrą miesto centre. Naujos projekto 'Spårväg City' tramvajų linijos bus nutiestos nuo Sergels Torg iki Gåshaga, prie Lidingö. Tuo pat metu Lidingö salos lengvojo geležinkelio infrastruktūra bus atnaujinta ir pakeista.
    Naujosios tramvajų linijos bus nutiestos ir į naująjį gyvenamąjį ir verslo rajoną, Norra Djurgårdsstaden.

    Tramvajus 'Spårväg city' linijoje:



    (c) sl.se
    Paskutinis taisė Silber418; 2011.10.09, 23:16.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmo lengvojo geležinkelio naujos tvärbanan linijos tiesimo darbai ties Sundbyberg.

    Tiesiamas bėgių ruožas ties Sundbyberg. Matome kraną 'Demag CC6800' :

    (c) SSC, mess


    (c) SSC, mess
    Uploaded with ImageShack.us


    Projekto planas:

    (c) SSC, mess
    Uploaded with ImageShack.us








    Šaltinis: http://www.skyscrapercity.com/showpo...&postcount=965
    Paskutinis taisė Silber418; 2011.10.01, 19:35.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Grillz Rodyti pranešimą
    Vidus iš pažiūros atrodo itin jaukiai ir patogiai.
    Taip, ir salonuose dominuoja geltona ir mėlyna spalvos tiek metro, tiek tramvajuose, autobusuose.
    O šiaip, transporto sistema Stokholme man patinka - nesunku rasti VT stotelę betkurioje metro area vietoje, lengva persėsti į kitą transporto priemonę (suderinti tvarkaraščiai). Geteborge taip pat teko išmėginti viešąjį transportą ir nenuvilė.
    Didžiausias trūkumas - bilietų, ypač ilgesniam laikotarpiui, kainos.

    Komentuoti:


  • Grillz
    replied
    Vidus iš pažiūros atrodo itin jaukiai ir patogiai.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmo lengvasis geležinkelis ir trmavajai "Bombardier Flaxity Swift":

    1. Alvik stotelėj - terminalas - vienos linijų galutinė stotelė:

    (c) SSC, Falubaz


    2. Gullmarsplan:

    (c) SSC, Falubaz


    (c) SSC, Falubaz


    Šaltinis: http://www.skyscrapercity.com/showpo...&postcount=171
    Paskutinis taisė Silber418; 2011.08.25, 18:45.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Čia Stockholmo tramvajų depas Jūrgordene:





    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Tos pačios 7 linijos Bellmansro stotelė (prie Italijos ambasados, Jūrgordene), ji yra pirmoji važiuojant Sergel torg (Stockholmo centro link):





    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Stockholmo 7 (ir vienintele) klasikinio gatves tramvajaus linija (Djurgårdslinjen) Sergel torg - Waldemarsudde. Naudojami Bombardier Flexity sekcijiniai vagonai. Linijoje nepiko metu 5 vagonai, vienas "ratas" apie 30 min, t.y. kas 6 min atvaziuoja tramvajus, žinoti tvarkarasti nera prasmes nors jis ir kabo. Nuotraukoje matosi raudonas autobusas kuris naudoja fiziškai atskirtą nuo kitų transporto priemonių tramo kelią ir stotelę savo keleivių į/išlaipnimui:

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Morta, ar turėjai omenyje toje pačioje linijoje operajamus "Bombardier" tramvajus...
    Ne, norejau atkreipti demesi i balta dviguba istisine linija nupaisyta tarp tramvaju keliu. Aisku ji neskirta tramvajams. praievis (kaip visada) mato tik juodaja puse. Furos vairuotojui sunku suprasti kad gatves skirtos ne vien furoms, o pagrinde zmonems. Zmones veza VT ir butent jis turi viespatauti gatvese, o ne asmenines skarbonkes, kaip mano didele dalis lietuviu. Stockholme tap ir yra. Tramvaju juosta, kur tai imanoma, fiziskai atskirta nuo skarbonkiu kelio. Tramvajai sharina savo kelia ir savo stoteles su autobusais (raudonais ir melynais). Dviguba, jei ne triguba nauda. Vaziavau Bombardieru (7 linija) (fotkes bus veliau) nuo vieno galo (Sergel torg) iki kito galo/ziedo (aplink italijos ambasados, Jurgordene) per 15 minuciu. Tramvajus buvo pilnas zmoniu, ne kaik silkes backoj bet pakankamai. Tramas vaziuoja pagal KET, jam galioja visi sviesoforai, kelio zenklai, jis vaziuoja gatve kartu su visu trafiku, kerta kitas gatves, persirikiuoja... bet veza greitai. Va, ko truksta Vilniuje.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Morta, ar turėjai omenyje toje pačioje linijoje operajamus "Bombardier" tramvajus (kurio vieno fragamentas matomas vinoje iš tamstos pateiktų nuotraukų)?

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
    Pasiziurekite atidziau kiek jie uzima vietos. O kazkas cia juos siulo paleisti kalvariju gatve...:-)
    Pasiziurek tu atiziau, nieko nepastebi?

    Komentuoti:


  • praeivis
    replied
    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą

    Pasiziurekite atidziau kiek jie uzima vietos. O kazkas cia juos siulo paleisti kalvariju gatve...:-)

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Gražios nuotraukos, Morta. Įdomu, ar pavyko įamžinti ir 'Bombardies Flexity Classic' tramvajų? Nuotraukose matomų senensių tramvajų nėra daug.

    Komentuoti:

Working...
X