Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ifl
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Konkrečiai Balsių atveju tema yra ne apie centro pasiekimą, o bendrai miestą „už miško“. Pasiekt Santariškių žiedą jau pusė darbo jei ne daugiau
    Tai koks siūlymas? Žaliųjų ež. gatvę paverst tranzitine?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Poreikį važiuoti į centrą, tam kad galėtų pasiekti kitas miesto dalis, nes jų suburbanijoje nėra darbo vietų.

    Tam, kad pasiektų Vilniaus pietus, pvz. stotį, Balsių ir šalia esančių rajonų gyventojai turėtų važiuoti pro M. Lietuvio gatvę ir Vakarinį aplinkelį, o ne Kalvarijų gatve.

    Tam, kad pasiektų rytinę dalį per Nerį ties Ožkiniais turėtų atsirasti tiltas link Nemenčinės plento.
    Konkrečiai Balsių atveju tema yra ne apie centro pasiekimą, o bendrai miestą „už miško“. Pasiekt Santariškių žiedą jau pusė darbo jei ne daugiau

    Liekant prie VT temos, dabar sumažės maršrutų važiuojančių „per mišką“ ir atsiras papildomas persėdimas. Pirma - pavažiuot iš savo užkampio, antra - persėst į važiuojantį per mišką maršrutą, trečia - persėst į 1G, 2G ar dar kažką pagal kryptį.

    Beje, įdomu, kad vienas maršrutas baigsis Kurklių stotelėje. T.y. ties žalia/sena mokykla ir dabartiniais bendruomenės namais. Ten žiedo nėra. Tėra žvyruota išdaužyta stovėjimo aikštelė. Kuri vasarą būna pilna miestiečių atvažiavusių į mišką mašinų. Įdomu kaip ten apsisukinės. Ar braukysis atbuliniu Žaliųjų ežerų gatvėje Ar važiuos tuščias iki Santariškių žiedo.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kalba buvo apie priemiesčių gyventojų poreikį važiuot į centrą.

    Mykolo Lietuvio gatvė atsiremia į sankryžą su Molėtų plentu. Toliau Šiaurinis aplinkelis eina nebent Molėtų plentu ir 108 keliu. Nebent norisi plaukti per Nerį.
    Poreikį važiuoti į centrą, tam kad galėtų pasiekti kitas miesto dalis, nes jų suburbanijoje nėra darbo vietų.

    Tam, kad pasiektų Vilniaus pietus, pvz. stotį, Balsių ir šalia esančių rajonų gyventojai turėtų važiuoti pro M. Lietuvio gatvę ir Vakarinį aplinkelį, o ne Kalvarijų gatve.

    Tam, kad pasiektų rytinę dalį per Nerį ties Ožkiniais turėtų atsirasti tiltas link Nemenčinės plento.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Vietoj normalaus šiaurinio aplinkelio per Mykolo Lietuvio gatvę?
    Kalba buvo apie priemiesčių gyventojų poreikį važiuot į centrą.

    Mykolo Lietuvio gatvė atsiremia į sankryžą su Molėtų plentu. Toliau Šiaurinis aplinkelis eina nebent Molėtų plentu ir 108 keliu. Nebent norisi plaukti per Nerį.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Faktinis šiaurinis aplinkelis yra 108 kelias. Tai ir siūlau Balsiams ir t.t. palikti tik išvažiavimą į aplinkelį.
    Vietoj normalaus šiaurinio aplinkelio per Mykolo Lietuvio gatvę?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Čia kaip suprast? Kad kelias pro Kaliną jums šiaurinis Vilniaus aplinkelis?
    Faktinis šiaurinis aplinkelis yra 108 kelias. Tai ir siūlau Balsiams ir t.t. palikti tik išvažiavimą į aplinkelį.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Sakyčiau reiktų užtvert kelius betono blokais. Tiek Žaliųjų ežerų gatvę, tiek kelią per Kaliną į Molėtų plentą. Jei kažkam labai reikia - tegu važiuoja per Nemenčinę.
    Čia kaip suprast? Kad kelias pro Kaliną jums šiaurinis Vilniaus aplinkelis?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    tokiose apkrautose gatvese VT be savo atskiros juostos nekazka
    į kitą pusę važiuojant tooje vietoje yra VT juosta. Tiesa, ten VT taip pat nevažiuoja greitai, nes automobiliai galvoja kad jiems ten tiesiog trečia juosta.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Nereikia pamiršti kad Riešė, Gulbinai ir Balsiai ir kiti jūsų paminėti rajonai yra nevaldomos suburbanizacijos pasekmė ir dažnas maršrutų užtikrinimas suburbijoje kainuoja neproporcingai daug. Nežinau, ar bent vienas miestas išsprendė suburbijos ir maršrutų dažnumo joje problemą. Geriausia būtų, kad suburbijos gyventojams išvis nereiktų į miesto centrą.
    Sakyčiau reiktų užtvert kelius betono blokais. Tiek Žaliųjų ežerų gatvę, tiek kelią per Kaliną į Molėtų plentą. Jei kažkam labai reikia - tegu važiuoja per Nemenčinę.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Šioje vietoje tai autobusas laukia raudono ir net nebando lysti: https://www.google.com/maps/@54.7213...8192?entry=ttu

    Kai prilėtinu išleisti autobusą čia pasitaiko gale ir mikrsėjimų ir signalo ir net bandymo apvažiuoti mane per autobuso juostą.
    tokiose apkrautose gatvese VT be savo atskiros juostos nekazka

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Vis minima VVT, kad blogai įrengtos stotelės, blogas kursavimas ir t.t. Nereiktų maišyt, VVT yra paslaugos pirkėtas-teikėjas kaip Transrevis ar Kautra. Visos strėlės turi skrist “Susisiekimo paslaugom” aka JUDU, kurie užsiima organizavimu.
    Tada dar tiksliau VMS, nes visi sprendimai priimami tarybos.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Šioje vietoje tai autobusas laukia raudono ir net nebando lysti: https://www.google.com/maps/@54.7213...8192?entry=ttu

    Kai prilėtinu išleisti autobusą čia pasitaiko gale ir mikrsėjimų ir signalo ir net bandymo apvažiuoti mane per autobuso juostą.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Vis minima VVT, kad blogai įrengtos stotelės, blogas kursavimas ir t.t. Nereiktų maišyt, VVT yra paslaugos pirkėtas-teikėjas kaip Transrevis ar Kautra. Visos strėlės turi skrist “Susisiekimo paslaugom” aka JUDU, kurie užsiima organizavimu.
    Paskutinis taisė Garbanius; 2024.01.08, 08:07.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Daug kur reikėtų keisti stotelių įrengimą. Ne tik naikinti įvažas, bet ir perkelti pačias stoteles arčiau traukos objektų, šviesoforų (dabar matosi ištrypta žolė, kai žmonės kerta kampus), įrengti saleles, kad automobiliai negalėtų aplenkti autobuso ir pan.
    Nesvajokime. Lygiai kaip ir tvarkarasčiai, taip ir sustojimų vietos dažniausiai įrengiamos kaip patogiau ir parasčiau VVT. Dauguma stotelių likę nuo sovietmečio, o miestas keičias ir kartais atrodo, kad kas antra stotelė yra wtf vietoje. Tai vidur laukų stotelė, tada prie namų kvartalo ar mokyklos sustojimo nėra.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Prisidėsiu. Labai maža dalis praleidžia. Dažniausiai autobusų vairuotojai labai agresyviai lenda, nes praleidžia geriausiu atveju, kas dešimtas.
    Daug kur reikėtų keisti stotelių įrengimą. Ne tik naikinti įvažas, bet ir perkelti pačias stoteles arčiau traukos objektų, šviesoforų (dabar matosi ištrypta žolė, kai žmonės kerta kampus), įrengti saleles, kad automobiliai negalėtų aplenkti autobuso ir pan.

    John įdėta vieta puikus pavyzdys. Maximos pusėje esančią stotelę atkelti prieš šviesoforą (bus arčiau parduotuvės ir tako į mokyklą). Kitoje pusėje irgi perkelti stotelę prieš pat šviesoforą.
    Perėjoje padaryti salelę, kad nevyktų autobusų aplenkimai. Voila

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Biškį šiaip pastebėjimas apie vieną Vilniaus VT problemą. nesusijęs su paskutinėmis diskusijomis.

    Autobusų išvažiavimas iš stotelių su įvažomis. Norėjau įkelti video iš dashcamo, bet rupūžė spėjo overwritinti, kol pasivarginau persikopijuoti failus, tai turėsit tiesiog tikėti tuo, ką sakau
    Veiksmo vieta: Gelvonų stotelė, Gelvonų g. Tipiška VT stotelė su įvažą, va čia: https://maps.app.goo.gl/vYz4B83QeZ8KpJfW8
    Autobusas rodo pusūkį, norėdamas išvažiuoti iš įvažos. Eismo intensyvumas nemažas, nors ir ne kamštis. Pro posūkį rodantį autobusą, bandantį išlįsti į eismo juostą, pravažiuoja ir jo nepraleidžia viena lengvoji mašina, antra, trečia, ketvirta, penkta, šešta, septinta... ir t.t. Aš sulėtinu, autobusas išvažiuoja. Turiu pagrindo galvoti, kad čia tikrai nėra one-off'as ir kad šita stotelė tikrai nėra kokia nors užkeikta. Vairuotojai elementariai bukai neišlėidžia autobusų iš tų įvažų, nors pagal KET privalo tą daryti.
    Prisidėsiu. Labai maža dalis praleidžia. Dažniausiai autobusų vairuotojai labai agresyviai lenda, nes praleidžia geriausiu atveju, kas dešimtas.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą
    Greitas praėjimas per stops.lt tvarkaraščius ir tokia statistika:
    7 val. darbo dieną
    važiuoja 1 k./val. 17 maršrutų
    važiuoja 2 k./val 28 maršrutai
    Iš viso Vilniuje yra 86 autobusų maršrutai (atmetus greituosius ir troleibusus). Tai daugiau nei 50% maršrutų net piko metu nekursuoja bent 3 kartų per valandą. !!!! Karlai. Man atrodo, mes kalbam kalbam kokia apverktina Vilniaus VT situacija, bet net patys nesuprantam, ant kiek viskas blogai.

    Tokie maršrutai niekada nebus populiarūs, nes ne žmonės turi taikytis prie VT, o VT prie žmonių. Porą greitų minčių, iš dalies pratęsiant, ką čia kiti diskutavo:
    • Mažiems priemiesčiams galima palikti 2 k./val. dažnumą (pvz. 9, 37)
    • Dideli priemiesčiai (Riešė, Balsiai ir pan.) nusipelno 4 k./val. piko metu. Dabar situacija apgailėtina, 35, 66, 76 piko metu (7 val. ryto) kursuoja tik 1 k.
    • Miesto viduryje - min. 4 k./val. taktas, t.y. kas 15 min. Važiuojantys 1-2 k./val. maršrutai yra resursų švaistymas. Tokius maršrutus kaip 48 šalinti, jeigu negalima užtikrinti jo dažnumo.
    Tad aš labai skeptiškai žiūriu į naujų maršrutų paleidimą. Kam reikalingi dar n mašrutų, kurie nekursuoja žmogišku dažnumu...

    Pabaigai - patiko šitas atradimas. 26 maršrutas piko metu: 7:48, sekantis 9:14. Nice. Visa Riešė ir Gulbinai turi sutilpti į tą vieną midibusą. Kitiems, matyt, lieka tik paspirtukai.
    Dar svarbu paminėti, kad dažnai būna, kad vienoje atkarpoje kursuoja daugiau maršrutų. Tai su idealiu taktiniu tvarkaraščiu tuos išvykimus būtų galima padalinti tolygiai, jei du maršrutai važiuoja kas pusvalandį, tai stotelėje jie gali apsilankyti kas 15 min pakaitomis. (:00, :30 ir :15, :45). Jau geriau turėti mažiau maršrutų, bet daugiau transporto priemonių jose ir dažnesnius kursavimo laikus.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Biškį šiaip pastebėjimas apie vieną Vilniaus VT problemą. nesusijęs su paskutinėmis diskusijomis.

    Autobusų išvažiavimas iš stotelių su įvažomis. Norėjau įkelti video iš dashcamo, bet rupūžė spėjo overwritinti, kol pasivarginau persikopijuoti failus, tai turėsit tiesiog tikėti tuo, ką sakau
    Veiksmo vieta: Gelvonų stotelė, Gelvonų g. Tipiška VT stotelė su įvažą, va čia: https://maps.app.goo.gl/vYz4B83QeZ8KpJfW8
    Autobusas rodo pusūkį, norėdamas išvažiuoti iš įvažos. Eismo intensyvumas nemažas, nors ir ne kamštis. Pro posūkį rodantį autobusą, bandantį išlįsti į eismo juostą, pravažiuoja ir jo nepraleidžia viena lengvoji mašina, antra, trečia, ketvirta, penkta, šešta, septinta... ir t.t. Aš sulėtinu, autobusas išvažiuoja. Turiu pagrindo galvoti, kad čia tikrai nėra one-off'as ir kad šita stotelė tikrai nėra kokia nors užkeikta. Vairuotojai elementariai bukai neišlėidžia autobusų iš tų įvažų, nors pagal KET privalo tą daryti.

    Komentuoti:


  • UAB Susisiekimas
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Rašo, kad jie neturi jokių sutarčių.
    Klausiau štai ko:

    Click image for larger version  Name:	Ekrano nuotrauka iš 2024-01-06 22-11-34.png Views:	79 Size:	79,1 kB ID:	2102110
    Rašo, kad SĮ "Susisiekimo paslaugas" pavedė komunikuoti su paspirtukų dalijimosi platformomis. Tai ir yra atsakymas, kodėl Judu.lt internetinėje svetainėje nurodomos platformos: Bolt paspirtukai, Cyclocity, Scoot 911. Tas komunikavimas kaip suprantu ir yra tarsi bendradarbiavimas.
    Paskutinis taisė UAB Susisiekimas; 2024.01.07, 20:05.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Nežinau kiek išsprendė, bet miestuose, kuriam gerai oragnizuojamas VT, nebijoma persėdimų priemiesčių maršrutuose, persėdama į talpesnį ir dažniau kursuojama trasportą artimiausiam didesniam transporto mazge

    Komentuoti:

Working...
X