Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Beje daug kur autobusai irgi važiuoja centrinėmis tramvajaus juostomis ir stoja tose pačiose stotelėse. Taip gaunasi persėdimo mazgai iš kamieninio į privežamajį, o ir autobusams nereikia maltis kamščiuose.Parašė liudasbar Rodyti pranešimąDI
- 8 patinka
Comment
-
Gaila, kad bortunskas užsiblokinęs nuo komentavimo nuotraukomis facebooke... o gal labiau pikta...Parašė liudasbar Rodyti pranešimąDI
Comment
-
Tai padarykit gerai, ir nusiuskit jiems ,, kaip bus gerai''Parašė Vinecko Rodyti pranešimąSu 3G vis nepavyksta jiems gerai padaryti.
Pridėti 2 reisai ryte su išvykimu iš Jurgio Baltrušaičio st.
Taip pat kosmetiškai pakeisti 5, 49 ir 52 autobusų tvarkaraščiai.
Comment
-
O blogai tas, kad nuvažiavus autobusui nuo Skalvių iki Jurgio Baltrušaičio autobusas jau sausakimšas, o būna, kad net duris negali uždaryti. Todėl tie pridėti reisai skirti Šeškinės gyventojams labiau.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąO kas ten blogai su tuo 3G? Vis papildomi du reisai. Aišku įdomu, kodėl ne iškart nuo Skalvių pradeda. Šiaip ir Gedvydžių visai nemažai įlipa.
Comment
-
Nėra tiek autobusų, kad daryti gerus grafikus. Šiais metais ganėtinai daug kur kursavimas nukarpytas dėl to (išimtis 3G kur pridėjo net 3 autobusus)Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Tai padarykit gerai, ir nusiuskit jiems ,, kaip bus gerai''
Comment
-
3G maršruto reforma geriausias VT krizės Vilniuje ženklas. Idėja nors ir buvo gera, čia jau nebe 2013-ieji, kai buvo galima dar kelis metus išsiversti su trumpais 1G ne piko metu. Iš karto srautai lyg iš "nieko" (t.y. milžiniško daugiabučių rajono, seniau gyvavusio be normalaus VT) tapo milžiniški, tiesiog autobusų transportas nebegali susidoroti su tokia didele paklausa. Žaidžia, žaidžia jau kelis mėnesius su grafikais, papildomais reisais, bet be bėginės transporto priemonės Vilniuje ir YPAČ toje kryptyje (kur, priminsiu, dar statomas stadionas...) nieko nesigaus.
- 13 patinka
Comment
-
Kol kas autobusai turi resurso, bet ar ilgam jo užteks?Parašė lanxtot Rodyti pranešimą3G maršruto reforma geriausias VT krizės Vilniuje ženklas. Idėja nors ir buvo gera, čia jau nebe 2013-ieji, kai buvo galima dar kelis metus išsiversti su trumpais 1G ne piko metu. Iš karto srautai lyg iš "nieko" (t.y. milžiniško daugiabučių rajono, seniau gyvavusio be normalaus VT) tapo milžiniški, tiesiog autobusų transportas nebegali susidoroti su tokia didele paklausa. Žaidžia, žaidžia jau kelis mėnesius su grafikais, papildomais reisais, bet be bėginės transporto priemonės Vilniuje ir YPAČ toje kryptyje (kur, priminsiu, dar statomas stadionas...) nieko nesigaus.
Spėčiau, kad jeigu nebūtų autobusų trūkumo, išleidimas 3G būtų apie 30 autobusu ir intervalas 4 minutės. Galbūt kitais metais mes tai ir pamatysim.
Bet kuo toliau, tuo blogiau bus, ateis laikas kai 3-4 min negelbės.
O paleidus tramvajų 3G kas 5 min būtų galima keisti tramvajumi kas 10 min. Nes talpa minimum 2x daugiau.
Bet aišku kas 10 min sumažintų patrauklumą, dėl to būtų galima eiti su pvz kas 6-7 min.Paskutinis taisė Vinecko; 2025.10.25, 02:43.
Comment
-
Faktiškai 40 veža prie mokyklų, Akropolio, Centro. Tai suteikia jam tam tikrų srautų. O pagal komentarus po Judu post’ais susidaro įspūdis, kad 40 sausakimšas važinėja.Parašė Blaze Rodyti pranešimąO 40 tikrai populiarus Perkūnkiemyje? Neatrodo labai reikalingas. Gal sutrumpinus 40 kaip buvo anksčiau ir paleidus jį dažniau bent šokia tokia pagalba būtų. Arba 52 vėl paleisti iki Centro.
Na pvz buvo rašyta, kad berods 7 ryto Mykolo Lietuvio st. į 40 link Centro neįlipsi.
Paleisti 52 iki centro - reikės didinti išleidimą, kai autobusų kritiškai trūksta.
Aš manau, kad problema bent jau dalinai išsispręs kitais metais, kai atvažiuos naujų autobusų ir bus galima labiau patikimiau didinti bent kažkiek išleidimą, o ne taip, kaip šiais metais. Troleibusai 181, oi palaukit mums neužtenka, karpom tiesiog vidury tvarkaraščio nestumiant kitų laikų, o poto vėl 181.
Comment
-
Ir meras svajoja susodinti vilniečius iš mašinų į autobusus...Parašė Vinecko Rodyti pranešimąPaleisti 52 iki centro - reikės didinti išleidimą, kai autobusų kritiškai trūksta.
Aš manau, kad problema bent jau dalinai išsispręs kitais metais, kai atvažiuos naujų autobusų ir bus galima labiau patikimiau didinti bent kažkiek išleidimą, o ne taip, kaip šiais metais.1.
10 proc. persėdę iš automobilių užlenktų VT sistemą...
- 7 patinka
Comment
-
Tai jau dabar, srautas vs VT mūšyje srautas nukauna VT.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Ir meras svajoja susodinti vilniečius iš mašinų į autobusus...
10 proc. persėdę iš automobilių užlenktų VT sistemą...
Vidutiniškai srautai auga apie 5-6% per metus. Per 10 metų srautai išaugs drastiškai.
Jeigu tramvajų pradedame statyti “dabar”, gal po kokių 6-7 metų pavyksta jį atidaryti ir mes išvengiame kolapso.
- 3 patinka
Comment
-
Dėl to ir vidutinis užpildymas 20%. KA bando optimizuoti veiklą, nes iš savivaldybės atėjo ženklas.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąKol Vilnieciu JUDU tr.. i kelnes, ir zaidzia su grafikais, tai Kaunas apsisprende jau seniai, Jokiu ,, pagal keleiviu pageidavima, ar noro su F diagnoze'' todel .jokie grafiku keitimai nevyksta, Standartinis grafikas isskyrus papildymai esant renginiams.
Na ir tiesiog juokingi KA tikslai, kurie labiau panašūs į fantaziją. Kai miesto VT naudojasi senjorai ir moksleiviai (studentai) kai kurie.
Comment
-
Straipsniu turbūt labai stebėsis JUDU, jiem gryna "naujiena"
Sostinės viešojo transporto keleiviai neapsikentė savivalės: sako, niekur kitur pasaulyje taip nėra https://www.lrytas.ltNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Gal kas mato kas ten toliau parašyta? Labai įdomu paskaityti Judu komentarą.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąStraipsniu turbūt labai stebėsis JUDU, jiem gryna "naujiena"
Sostinės viešojo transporto keleiviai neapsikentė savivalės: sako, niekur kitur pasaulyje taip nėra https://www.lrytas.lt
Beje vistiek norisi pagirti, kad situacija, palyginus su praeitais metais gan ženkliai pagerėjo. Skundai bent jau verčia VVT nesėdėti rankų sudėjus. Aišku viską galėtų išspręsti JUDU, paskiriant VVT didelę baudą už sąlygų nesilaikymą, bet kaip yra.
- 3 patinka
Comment
-
Tipinio VT vairuotojo komentaras. Pagal juos pagrindinė VT problema yra keleiviai - tai jiems duris visas atidaryk, tai grafikus pagal juos pritaikyk. Nebūtų keleivių, niekas nepistų proto ir būtų ramu.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąKol Vilnieciu JUDU tr.. i kelnes, ir zaidzia su grafikais, tai Kaunas apsisprende jau seniai, Jokiu ,, pagal keleiviu pageidavima, ar noro su F diagnoze'' todel .jokie grafiku keitimai nevyksta, Standartinis grafikas isskyrus papildymai esant renginiams.
- 7 patinka
Comment
Comment