Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    DI

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-10-24 at 08.56.37.png
Views:	568
Size:	2,29 MB
ID:	2226396

    Comment


      Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
      DI
      Beje daug kur autobusai irgi važiuoja centrinėmis tramvajaus juostomis ir stoja tose pačiose stotelėse. Taip gaunasi persėdimo mazgai iš kamieninio į privežamajį, o ir autobusams nereikia maltis kamščiuose.

      Comment


        Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
        DI
        Gaila, kad bortunskas užsiblokinęs nuo komentavimo nuotraukomis facebooke... o gal labiau pikta...

        Comment


          Su 3G vis nepavyksta jiems gerai padaryti.
          Pridėti 2 reisai ryte su išvykimu iš Jurgio Baltrušaičio st.
          Taip pat kosmetiškai pakeisti 5, 49 ir 52 autobusų tvarkaraščiai.

          Comment


            O kas ten blogai su tuo 3G? Vis papildomi du reisai. Aišku įdomu, kodėl ne iškart nuo Skalvių pradeda. Šiaip ir Gedvydžių visai nemažai įlipa.

            Comment


              Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
              Su 3G vis nepavyksta jiems gerai padaryti.
              Pridėti 2 reisai ryte su išvykimu iš Jurgio Baltrušaičio st.
              Taip pat kosmetiškai pakeisti 5, 49 ir 52 autobusų tvarkaraščiai.
              Tai padarykit gerai, ir nusiuskit jiems ,, kaip bus gerai''

              Comment


                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                O kas ten blogai su tuo 3G? Vis papildomi du reisai. Aišku įdomu, kodėl ne iškart nuo Skalvių pradeda. Šiaip ir Gedvydžių visai nemažai įlipa.
                O blogai tas, kad nuvažiavus autobusui nuo Skalvių iki Jurgio Baltrušaičio autobusas jau sausakimšas, o būna, kad net duris negali uždaryti. Todėl tie pridėti reisai skirti Šeškinės gyventojams labiau.

                Comment


                  Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                  Tai padarykit gerai, ir nusiuskit jiems ,, kaip bus gerai''
                  Nėra tiek autobusų, kad daryti gerus grafikus. Šiais metais ganėtinai daug kur kursavimas nukarpytas dėl to (išimtis 3G kur pridėjo net 3 autobusus)

                  Comment


                    3G maršruto reforma geriausias VT krizės Vilniuje ženklas. Idėja nors ir buvo gera, čia jau nebe 2013-ieji, kai buvo galima dar kelis metus išsiversti su trumpais 1G ne piko metu. Iš karto srautai lyg iš "nieko" (t.y. milžiniško daugiabučių rajono, seniau gyvavusio be normalaus VT) tapo milžiniški, tiesiog autobusų transportas nebegali susidoroti su tokia didele paklausa. Žaidžia, žaidžia jau kelis mėnesius su grafikais, papildomais reisais, bet be bėginės transporto priemonės Vilniuje ir YPAČ toje kryptyje (kur, priminsiu, dar statomas stadionas...) nieko nesigaus.

                    Comment


                      Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
                      3G maršruto reforma geriausias VT krizės Vilniuje ženklas. Idėja nors ir buvo gera, čia jau nebe 2013-ieji, kai buvo galima dar kelis metus išsiversti su trumpais 1G ne piko metu. Iš karto srautai lyg iš "nieko" (t.y. milžiniško daugiabučių rajono, seniau gyvavusio be normalaus VT) tapo milžiniški, tiesiog autobusų transportas nebegali susidoroti su tokia didele paklausa. Žaidžia, žaidžia jau kelis mėnesius su grafikais, papildomais reisais, bet be bėginės transporto priemonės Vilniuje ir YPAČ toje kryptyje (kur, priminsiu, dar statomas stadionas...) nieko nesigaus.
                      Kol kas autobusai turi resurso, bet ar ilgam jo užteks?
                      Spėčiau, kad jeigu nebūtų autobusų trūkumo, išleidimas 3G būtų apie 30 autobusu ir intervalas 4 minutės. Galbūt kitais metais mes tai ir pamatysim.
                      Bet kuo toliau, tuo blogiau bus, ateis laikas kai 3-4 min negelbės.

                      O paleidus tramvajų 3G kas 5 min būtų galima keisti tramvajumi kas 10 min. Nes talpa minimum 2x daugiau.
                      Bet aišku kas 10 min sumažintų patrauklumą, dėl to būtų galima eiti su pvz kas 6-7 min.
                      Paskutinis taisė Vinecko; 2025.10.25, 02:43.

                      Comment


                        Click image for larger version

Name:	IMG_3824.png
Views:	342
Size:	1,62 MB
ID:	2226531 Labai gaila, kad DĮ, bet Vilniui tikrai reikėtų tokio

                        Comment


                          O 40 tikrai populiarus Perkūnkiemyje? Neatrodo labai reikalingas. Gal sutrumpinus 40 kaip buvo anksčiau ir paleidus jį dažniau bent šokia tokia pagalba būtų. Arba 52 vėl paleisti iki Centro.

                          Comment


                            Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                            O 40 tikrai populiarus Perkūnkiemyje? Neatrodo labai reikalingas. Gal sutrumpinus 40 kaip buvo anksčiau ir paleidus jį dažniau bent šokia tokia pagalba būtų. Arba 52 vėl paleisti iki Centro.
                            Faktiškai 40 veža prie mokyklų, Akropolio, Centro. Tai suteikia jam tam tikrų srautų. O pagal komentarus po Judu post’ais susidaro įspūdis, kad 40 sausakimšas važinėja.
                            Na pvz buvo rašyta, kad berods 7 ryto Mykolo Lietuvio st. į 40 link Centro neįlipsi.

                            Paleisti 52 iki centro - reikės didinti išleidimą, kai autobusų kritiškai trūksta.

                            Aš manau, kad problema bent jau dalinai išsispręs kitais metais, kai atvažiuos naujų autobusų ir bus galima labiau patikimiau didinti bent kažkiek išleidimą, o ne taip, kaip šiais metais. Troleibusai 181, oi palaukit mums neužtenka, karpom tiesiog vidury tvarkaraščio nestumiant kitų laikų, o poto vėl 181.

                            Comment


                              Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
                              Paleisti 52 iki centro - reikės didinti išleidimą, kai autobusų kritiškai trūksta.

                              Aš manau, kad problema bent jau dalinai išsispręs kitais metais, kai atvažiuos naujų autobusų ir bus galima labiau patikimiau didinti bent kažkiek išleidimą, o ne taip, kaip šiais metais.1.
                              Ir meras svajoja susodinti vilniečius iš mašinų į autobusus...

                              10 proc. persėdę iš automobilių užlenktų VT sistemą...

                              Comment


                                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                Ir meras svajoja susodinti vilniečius iš mašinų į autobusus...

                                10 proc. persėdę iš automobilių užlenktų VT sistemą...
                                Tai jau dabar, srautas vs VT mūšyje srautas nukauna VT.
                                Vidutiniškai srautai auga apie 5-6% per metus. Per 10 metų srautai išaugs drastiškai.
                                Jeigu tramvajų pradedame statyti “dabar”, gal po kokių 6-7 metų pavyksta jį atidaryti ir mes išvengiame kolapso.

                                Comment


                                  Kol Vilnieciu JUDU tr.. i kelnes, ir zaidzia su grafikais, tai Kaunas apsisprende jau seniai, Jokiu ,, pagal keleiviu pageidavima, ar noro su F diagnoze'' todel .jokie grafiku keitimai nevyksta, Standartinis grafikas isskyrus papildymai esant renginiams.

                                  Comment


                                    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                    Kol Vilnieciu JUDU tr.. i kelnes, ir zaidzia su grafikais, tai Kaunas apsisprende jau seniai, Jokiu ,, pagal keleiviu pageidavima, ar noro su F diagnoze'' todel .jokie grafiku keitimai nevyksta, Standartinis grafikas isskyrus papildymai esant renginiams.
                                    Dėl to ir vidutinis užpildymas 20%. KA bando optimizuoti veiklą, nes iš savivaldybės atėjo ženklas.
                                    Na ir tiesiog juokingi KA tikslai, kurie labiau panašūs į fantaziją. Kai miesto VT naudojasi senjorai ir moksleiviai (studentai) kai kurie.

                                    Comment


                                      Straipsniu turbūt labai stebėsis JUDU, jiem gryna "naujiena"
                                      Sostinės viešojo transporto keleiviai neapsikentė savivalės: sako, niekur kitur pasaulyje taip nėra https://www.lrytas.lt
                                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                      Comment


                                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                        Straipsniu turbūt labai stebėsis JUDU, jiem gryna "naujiena"
                                        Sostinės viešojo transporto keleiviai neapsikentė savivalės: sako, niekur kitur pasaulyje taip nėra https://www.lrytas.lt
                                        Gal kas mato kas ten toliau parašyta? Labai įdomu paskaityti Judu komentarą.

                                        Beje vistiek norisi pagirti, kad situacija, palyginus su praeitais metais gan ženkliai pagerėjo. Skundai bent jau verčia VVT nesėdėti rankų sudėjus. Aišku viską galėtų išspręsti JUDU, paskiriant VVT didelę baudą už sąlygų nesilaikymą, bet kaip yra.

                                        Comment


                                          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                          Kol Vilnieciu JUDU tr.. i kelnes, ir zaidzia su grafikais, tai Kaunas apsisprende jau seniai, Jokiu ,, pagal keleiviu pageidavima, ar noro su F diagnoze'' todel .jokie grafiku keitimai nevyksta, Standartinis grafikas isskyrus papildymai esant renginiams.
                                          Tipinio VT vairuotojo komentaras. Pagal juos pagrindinė VT problema yra keleiviai - tai jiems duris visas atidaryk, tai grafikus pagal juos pritaikyk. Nebūtų keleivių, niekas nepistų proto ir būtų ramu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X