Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • egiscrypth
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Negali visiškai nepriklausyti. Juk temperatūra salone klimato kontrolėje nustato ir joje AC įjungia arba išjungia ne šventoji dvasia.

    Iš mechaninės pusės aišku ne nuo vairuotojo priklauso. Įlipus į transporto priemones labai matosi, kad trūksta elementarios einamosios priežiūros. Vien pažiūrėjus į oro padavimo/ištraukimo groteles ir matant kiek ten ir ant filtrų yra dulkių, tai nieko keisto, kad sistema negali veikti efektyviai.
    Gali būti ir taip ir ne. Priklausyti nuo vairuotojo visiškai galimybė įjungti išjungti pamazinti padidinti, yra kur aplamai nepriklauso tiesiog pagal salono temperatūrą bando palaikyti apie +25C.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Man vairuotojas pasakojo, kad kondicionieriaus veikimas nelabai nuo vairuotojo priklauso.
    Negali visiškai nepriklausyti. Juk temperatūra salone klimato kontrolėje nustato ir joje AC įjungia arba išjungia ne šventoji dvasia.

    Iš mechaninės pusės aišku ne nuo vairuotojo priklauso. Įlipus į transporto priemones labai matosi, kad trūksta elementarios einamosios priežiūros. Vien pažiūrėjus į oro padavimo/ištraukimo groteles ir matant kiek ten ir ant filtrų yra dulkių, tai nieko keisto, kad sistema negali veikti efektyviai.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Jau lendu
    Šiaip nesinori kartotis, tai iš esmės to paties nerašysiu, bet kaip ir ne kartą sakiau - lyginimui reikia imti objektyvius kriterijus, o ne emocijas "apsistojau prie metro stotelės, tai ten VT važiuoja prie pat "namų", kai Vilniuje gyvenų "Laukymių terasose", kur iki VT 4 kilomterai, o iki asfalto - trys".
    Pas mus VT (ypač VVT) turi daug problemų, kurias visi matome. Bet reikia tas problemas ir įvardinti, bei spausti VMS būtent jas ir spręsti. Kaip šiuo atveju su A/C, nes turbūt ne vienas atvejis bus, kad ne AC neveikia, o tiesiog nekvalifikuotas vairuotojas jo nesugeba įjungti. O ne generalizuojant sakyti "VT šūdas" ir paistyti, kad reikia tramvajų, metro ir tada jau viskas išsispręs. Taip ir matau, kad visuose troleibusuose ims pūsti atvėsintas vėjelis, vien todėl, kad buvo iškasta tunelių už milijardą. Tada kaip tik tuneliams tikriausiai nukeliautų visas biudžetas, kurio šaltnešio papildymui tikrai nebeliktų.
    Man vairuotojas pasakojo, kad kondicionieriaus veikimas nelabai nuo vairuotojo priklauso. Dažniausiai kondicionieriai įjungti ir pilnu pajėgumu, tačiau jie net taip veikia blogai. O jeigu autobusas dirba tik piko metu ir tą dieną kokie 30-32 laipsniai, tai be šansų atvėsinti saloną. (Po bandymo jį atvėsinti kondicionierius tiesiog nustojo veikti ir teko važiuoti be kondicionieriaus su atidarytomis visomis orlaidėmis, 6 mažos 18m Solaris, na ir aišku, tapo dar blogiau. Ačiū, kad bent pateikus paraišką per naktį kondicionierius buvo pataisytas ir dabar veikia gerai)
    Paskutinis taisė Vinecko; 2025.07.09, 09:48.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Tuoj sleader išlys ir pradės aiškinti kad jūs nieko nesuprantate ir kad mūsų VT lyginant su vakarais yra ne toks ir blogas ir kad visi neveikiantys kondicionieriai yra ekscesas.
    Jau lendu
    Šiaip nesinori kartotis, tai iš esmės to paties nerašysiu, bet kaip ir ne kartą sakiau - lyginimui reikia imti objektyvius kriterijus, o ne emocijas "apsistojau prie metro stotelės, tai ten VT važiuoja prie pat "namų", kai Vilniuje gyvenų "Laukymių terasose", kur iki VT 4 kilomterai, o iki asfalto - trys".
    Pas mus VT (ypač VVT) turi daug problemų, kurias visi matome. Bet reikia tas problemas ir įvardinti, bei spausti VMS būtent jas ir spręsti. Kaip šiuo atveju su A/C, nes turbūt ne vienas atvejis bus, kad ne AC neveikia, o tiesiog nekvalifikuotas vairuotojas jo nesugeba įjungti. O ne generalizuojant sakyti "VT šūdas" ir paistyti, kad reikia tramvajų, metro ir tada jau viskas išsispręs. Taip ir matau, kad visuose troleibusuose ims pūsti atvėsintas vėjelis, vien todėl, kad buvo iškasta tunelių už milijardą. Tada kaip tik tuneliams tikriausiai nukeliautų visas biudžetas, kurio šaltnešio papildymui tikrai nebeliktų.
    Paskutinis taisė sleader; 2025.07.09, 08:48.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Per paskutines 10 dienų su >20 kelionių dar neteko pamatyti veikiančio kondicionieriaus.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
    Po šios dienos kelionių po Vilnių viešuoju transportu artimiausiu metu apsvarstysiu automobilio pirkimą, ir skatinsiu visus savo pažįstamus naudotis išskirtinai tik automobiliu ir užkimšti gatves.
    Tiesiog VVT yra tokios apverktinos būklės.
    Per šiandien važiavau 5, 7, 55, 59, 4G autobusais ir 9 yroleibusu. Visos naujos transporto priemonės, niekur neveikė kondicionieriai, viduje karšta kaip pirty, prakaito tvaikas ir prie kūno limpanti maikutė. N**** tokį transportą.
    Tuoj sleader išlys ir pradės aiškinti kad jūs nieko nesuprantate ir kad mūsų VT lyginant su vakarais yra ne toks ir blogas ir kad visi neveikiantys kondicionieriai yra ekscesas.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Troleibusais netenka važinėt, bet autobusuose tą pastebėjau, nei "naujuose" Soliariuose, nei MANuose beveik niekada neveikia. Iš akies sakyčiau, koks 1/8 būna, kad veiktų. Bet čia paprasčiausiai yra Benkunkensko ir visos dabartinės VMS požiūris į VT. Prie Šimašeus kažkodėl net 7700 Volvuose pradėjo AC veikti, tai matomai, kad tuometinė VMS kažkam VVT'e buvo prižnybusi kiaušinius susitvarkyti. O dabar vėl palaida bala liko.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
    Po šios dienos kelionių po Vilnių viešuoju transportu artimiausiu metu apsvarstysiu automobilio pirkimą, ir skatinsiu visus savo pažįstamus naudotis išskirtinai tik automobiliu ir užkimšti gatves.
    Tiesiog VVT yra tokios apverktinos būklės.
    Per šiandien važiavau 5, 7, 55, 59, 4G autobusais ir 9 yroleibusu. Visos naujos transporto priemonės, niekur neveikė kondicionieriai, viduje karšta kaip pirty, prakaito tvaikas ir prie kūno limpanti maikutė. N**** tokį transportą.
    O 9 trūlas buvo senas ar naujas?
    Nauji trūlikai Vilniuje tai nėra gerinimas, bet tiesiog dalies suplyšusių ir bomžų prišiktų triusikų pakeitimas. ne visų dar.
    Apie švarius, neprakaituotus kol kas galima tik svajoti.
    Beje kai vasarą vidurdienį dabar krenta elektros kaina, tai kondicionieriai trūluose veiktų kaip ir už dyką. škec

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Po šios dienos kelionių po Vilnių viešuoju transportu artimiausiu metu apsvarstysiu automobilio pirkimą, ir skatinsiu visus savo pažįstamus naudotis išskirtinai tik automobiliu ir užkimšti gatves.
    Tiesiog VVT yra tokios apverktinos būklės.
    Per šiandien važiavau 5, 7, 55, 59, 4G autobusais ir 9 yroleibusu. Visos naujos transporto priemonės, niekur neveikė kondicionieriai, viduje karšta kaip pirty, prakaito tvaikas ir prie kūno limpanti maikutė. N**** tokį transportą.

    Apie kitus dalykus, kaip veikiančios švieslentės, net nekalbu. Eilinis pavyzdys Lvivo stotelėj:

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Taip pat nesuprantu kas jūs stebina? Taip, popieriniai kelialapiai, kurie priduodami grįžus į parką. O ką siūlote vietoj popierinių? Kokia sistema skaitmeninė tai pakeistų?
    Kokia apsauginio funkcija? Paspausti mygtuką? Tai daro belenkuri parkingo valdymo sistema. Surišus su parko valdymo sistema, nūtų išleidžiamos tik tos TP, kurios paruoštos darbui.

    Bet tai yra kosTmosas ir VVT vairuotojai ir toliau kompostiruos kartoninius talonėlius.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Ok, ten yra 4 vartai, dvieji įvažiuoti, dvieji išvažiuoti. Mano klausimas, kodėl reikia dviejų vartų kiekviena kryptimi.
    O dėl popierinių kelialapių...hm...jei tik egzistuotų kokios skaitmeninės sistemos su TP sekimu ir pan.
    T.y. žmogus iš gatvės gali matyti GPS poziciją, o VVT - ne?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Ok, ten yra 4 vartai, dvieji įvažiuoti, dvieji išvažiuoti. Mano klausimas, kodėl reikia dviejų vartų kiekviena kryptimi.
    O dėl popierinių kelialapių...hm...jei tik egzistuotų kokios skaitmeninės sistemos su TP sekimu ir pan.
    Tokių sistemų egzistuoja sočiai. Fūras stebi bile kur, ....

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Ok, ten yra 4 vartai, dvieji įvažiuoti, dvieji išvažiuoti. Mano klausimas, kodėl reikia dviejų vartų kiekviena kryptimi.
    O dėl popierinių kelialapių...hm...jei tik egzistuotų kokios skaitmeninės sistemos su TP sekimu ir pan.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą

    Kaip Putinas, vos išsižiojat, ir susišaudot sau į kojas. 2025 metai. Pildomi POPIERINIAI kelialapiai? Wtf? Ar A juostos skirtos stovėti, ar judėti?
    O per vienus vartus 18m technika nepravažiuoja? Plotis vartų gi standartinis, tik kodėl jie turi būti dveji ir pėstieji turi kirsti keliasdešimt metrų eismo juostų.
    Aš nekenčių ne VVT, o kiek atsilikusi ir apsileidusi ši kontora yra. Nuo vadovų, gyvenime nevažiavusių viešuoju, iki legendinių Janinų ir kreivarankių meistrelių. Tas depas atrodo kaip metalo laužo sąvartynas, tiek technika, tiek statiniai, vartai, tvoros ir kt.
    Vieni vartai skirti įvažiuoti, kiti skirti tam, kad išvažiuoti. Padaryti viską per 1 vartus negalima, tokiu atveju važiuojant iš parko tektų specialiai eiti pas apsauginį rodyti kelialapį, vietoj to, kad iškišti jį iš lango, o tai užima papildomą laiką (vietoj 15 sek -> 1 min).
    Asmeniškai nematau jokių problemų su tuo, kad yra 2 vartai. Vistiek tuo laiku, kai vaikšto dauguma, ten niekas nevažiuoja ir jokios grėsmės pėstiesiems tai nekelia.

    Taip pat nesuprantu kas jūs stebina? Taip, popieriniai kelialapiai, kurie priduodami grįžus į parką. O ką siūlote vietoj popierinių? Kokia sistema skaitmeninė tai pakeistų?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė kaziukas_jonas Rodyti pranešimą

    Berods buvo ankščiau info apie popierinius talonėlius?
    Pakeistas dizainas, sakyčiau net į blogesnę pusę.

    Komentuoti:


  • kaziukas_jonas
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Info apie bilietus pakeista. Gal kas atpažins kas pasikeitė apart kainų?
    Berods buvo ankščiau info apie popierinius talonėlius?

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Štai, kaip gali būti. Nieko ypatingo, bet kaip viskas tvarkinga. Pažiūrėkit vien kiek kolonėlių pačiam parke, o ne viena kitapus gatvės kaip Viršilų g.
    https://maps.app.goo.gl/oAMbhx3vywBh6mq2A

    Click image for larger version

Name:	war.png
Views:	649
Size:	8,74 MB
ID:	2208846

    Mūsų, ypatingu keliu einantis VVT. Nei ženklinimo, aslfatas iš mėnulio, senos technikos šrotas.
    Click image for larger version

Name:	vir.png
Views:	638
Size:	4,83 MB
ID:	2208847

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Už ką jūs VVT nekenčiat? Ten stotelės zona, kur išlaipinami keleiviai ir vykdomi kai kurie reikiami darbai (pildomas kelialapis, o būtent info apie reisą iki parko ir jeigu kažkur praleista, pildoma ir tas). Jeigu nebūtų tos fiktyvios A juostos jūs keistumėte viską, kad pravažiuoti neduoda.

    Dėl įvažiavimo ir išvažiavimo iš parko tai jų dydis atitinka ir viskas su tuo gerai, nepamirškite, kad yra 18m technika, kuriai reikia daugiau vietos.
    Kaip Putinas, vos išsižiojat, ir susišaudot sau į kojas. 2025 metai. Pildomi POPIERINIAI kelialapiai? Wtf? Ar A juostos skirtos stovėti, ar judėti?
    O per vienus vartus 18m technika nepravažiuoja? Plotis vartų gi standartinis, tik kodėl jie turi būti dveji ir pėstieji turi kirsti keliasdešimt metrų eismo juostų.
    Aš nekenčių ne VVT, o kiek atsilikusi ir apsileidusi ši kontora yra. Nuo vadovų, gyvenime nevažiavusių viešuoju, iki legendinių Janinų ir kreivarankių meistrelių. Tas depas atrodo kaip metalo laužo sąvartynas, tiek technika, tiek statiniai, vartai, tvoros ir kt.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą

    Pločio dviračiams ten buvo per akis, o ir gatvė nėra labai naudojama pesčiųjų. Taip, dabar kiek tvarkingiau, bet nei jaukumo, nei saugumo tokioje gatvėje nėra. Pagrinde, ačiū VVT už nenaudojamą A juostą, didžiulio pločio DVIGUBUS įvažiavimus ir surūdijusias tvoras per visą kvartalą.
    Už ką jūs VVT nekenčiat? Ten stotelės zona, kur išlaipinami keleiviai ir vykdomi kai kurie reikiami darbai (pildomas kelialapis, o būtent info apie reisą iki parko ir jeigu kažkur praleista, pildoma ir tas). Jeigu nebūtų tos fiktyvios A juostos jūs keistumėte viską, kad pravažiuoti neduoda.

    Dėl įvažiavimo ir išvažiavimo iš parko tai jų dydis atitinka ir viskas su tuo gerai, nepamirškite, kad yra 18m technika, kuriai reikia daugiau vietos.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Info apie bilietus pakeista. Gal kas atpažins kas pasikeitė apart kainų?

    Komentuoti:

Working...
X