Parašė Palpatine
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Vyr. architektės galios ne tokios. O jei tonas keičiasi kur naujų transporto priemonių analizės išvados? kodėl įslaptintos?Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
Kad aš kaip tik girdžiu, kad iš JUDU ir miesto vyr. architektės retorika keičiasi.
Ir vat valdelis trenkė kumsčiu stalan ir atsirado 3G-A per dieną, norėtų tramvajaus irgi trenktų kumsčiu
- 1 patinka
Comment
-
Dėl išvadų negaliu pakomentuoti. O Valdelis trenkia kumščiu tik ant mažai kontraversijų keliančių sprendimų. Tiesa sakant mane stebina, kaip publikavo apie A juostą Pilaitės pr, nes po to iškart prasidėjo automarozų ašaros, kad ir jiems reikia paildomos juostos.Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
Vyr. architektės galios ne tokios. O jei tonas keičiasi kur naujų transporto priemonių analizės išvados? kodėl įslaptintos?
Ir vat valdelis trenkė kumsčiu stalan ir atsirado 3G-A per dieną, norėtų tramvajaus irgi trenktų kumsčiu
- 2 patinka
Comment
-
Automarozų… mandagiau galima būtų.Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
Dėl išvadų negaliu pakomentuoti. O Valdelis trenkia kumščiu tik ant mažai kontraversijų keliančių sprendimų. Tiesa sakant mane stebina, kaip publikavo apie A juostą Pilaitės pr, nes po to iškart prasidėjo automarozų ašaros, kad ir jiems reikia paildomos juostos.
Problema, kad jei kas penkta mašina ryt nevažiuotų, o jos vairuotojas (ir tarkim 1 keleivis) persėstų į VVT, tai VVT užlūžtų.
Ne žmonės nevažiuoja, o VVT vos vos išveža, tiek, kiek yra šiandieną keleivių.
O užlūžus VVT, be paslaugų liktų dalis tų, kas negali turėti automobilio iš principo.
Apie 50 proc. automobilių panaikinimą galime net nekalbėti. Savivaldybė neturi ką pasiūlyti.
- 1 patinka
Comment
-
Aš puikiai suprantu, kad Pilaitėj nebėra resursų persodinti keleivius į VT. Automarozais vadinu dėl mąstymo tipo, kai galvojama tik apie save. Pavyzdžiui užuot reikalavę Benkunsko geresnio VT reikalauja geresnių sąlygų automobiliams, kas tik dar labiau skatintų automobilizmą. Vilniuj jau ir taip jų yra per daug.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Automarozų… mandagiau galima būtų.
Problema, kad jei kas penkta mašina ryt nevažiuotų, o jos vairuotojas (ir tarkim 1 keleivis) persėstų į VVT, tai VVT užlūžtų.
Ne žmonės nevažiuoja, o VVT vos vos išveža, tiek, kiek yra šiandieną keleivių.
O užlūžus VVT, be paslaugų liktų dalis tų, kas negali turėti automobilio iš principo.
Apie 50 proc. automobilių panaikinimą galime net nekalbėti. Savivaldybė neturi ką pasiūlyti.
- 9 patinka
Comment
-
Pripažinsiu buvau skeptiškas kai žadėjo parką atnaujinti.
Bet pavyko!!
Tačiau su tolimesniu gerinimu sudėtinga:
1. ilgina grafikus, nes “babanė nugriuvo”, užsigavo, skundas.
2. kairieji apsaugoti posūkiai “reikia-nereikia” - mažina sankryžų pralaidumą.
3. apsaugotas pėsčiųjų žalias - mažina sankryžų pralaidumą.
4. konkursų laimėtojai išsikalinėja.
5. geri vairuotojai išeina - priima tinginių - išsiprašo grafikų ilginimo.
6. G stoja vis daugiau stotelių. Ten tuoj galės būti troleibusai.
Tokioje aplinkoje reikia galvoti apie naują rūšį - metro ar tramvajų. Vilnius gyventojais aplenkė Rygą, auga toliau ir VVT nebeišveš.
Manau bus prieš rinkimus kitų metų gale idėjų.
- 3 patinka
Comment
-
Kad taip tiesiai Dievui į ausį...Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
Kad aš kaip tik girdžiu, kad iš JUDU ir miesto vyr. architektės retorika keičiasi.
Antras mano įspūdis apie JUDU - jie dar nelabai supranta kas yra miesto planavimas ir kodė apie tai reikia kalbėti anksčiau nei užpuola problemos.
- 2 patinka
Comment
Comment