Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

    Leis autobusus kas 30 sekundžių ir VSM toliau rėks kad nėra keleivių, dirvožemis smėlingas, Baltarusija per arti, pilnaties skaičius nepakankamas, miestas per biednas tas pats kas jau vyko dešimtmetį žodžiu. Vilniaus fronte nieko naujo
    Kad aš kaip tik girdžiu, kad iš JUDU ir miesto vyr. architektės retorika keičiasi.

    Comment


      Parašė sindiktas Rodyti pranešimą

      Kad aš kaip tik girdžiu, kad iš JUDU ir miesto vyr. architektės retorika keičiasi.
      Vyr. architektės galios ne tokios. O jei tonas keičiasi kur naujų transporto priemonių analizės išvados? kodėl įslaptintos?
      Ir vat valdelis trenkė kumsčiu stalan ir atsirado 3G-A per dieną, norėtų tramvajaus irgi trenktų kumsčiu

      Comment


        Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

        Vyr. architektės galios ne tokios. O jei tonas keičiasi kur naujų transporto priemonių analizės išvados? kodėl įslaptintos?
        Ir vat valdelis trenkė kumsčiu stalan ir atsirado 3G-A per dieną, norėtų tramvajaus irgi trenktų kumsčiu
        Dėl išvadų negaliu pakomentuoti. O Valdelis trenkia kumščiu tik ant mažai kontraversijų keliančių sprendimų. Tiesa sakant mane stebina, kaip publikavo apie A juostą Pilaitės pr, nes po to iškart prasidėjo automarozų ašaros, kad ir jiems reikia paildomos juostos.

        Comment


          Parašė sindiktas Rodyti pranešimą

          Dėl išvadų negaliu pakomentuoti. O Valdelis trenkia kumščiu tik ant mažai kontraversijų keliančių sprendimų. Tiesa sakant mane stebina, kaip publikavo apie A juostą Pilaitės pr, nes po to iškart prasidėjo automarozų ašaros, kad ir jiems reikia paildomos juostos.
          Automarozų… mandagiau galima būtų.

          Problema, kad jei kas penkta mašina ryt nevažiuotų, o jos vairuotojas (ir tarkim 1 keleivis) persėstų į VVT, tai VVT užlūžtų.

          Ne žmonės nevažiuoja, o VVT vos vos išveža, tiek, kiek yra šiandieną keleivių.

          O užlūžus VVT, be paslaugų liktų dalis tų, kas negali turėti automobilio iš principo.

          Apie 50 proc. automobilių panaikinimą galime net nekalbėti. Savivaldybė neturi ką pasiūlyti.

          Comment


            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

            Automarozų… mandagiau galima būtų.

            Problema, kad jei kas penkta mašina ryt nevažiuotų, o jos vairuotojas (ir tarkim 1 keleivis) persėstų į VVT, tai VVT užlūžtų.

            Ne žmonės nevažiuoja, o VVT vos vos išveža, tiek, kiek yra šiandieną keleivių.

            O užlūžus VVT, be paslaugų liktų dalis tų, kas negali turėti automobilio iš principo.

            Apie 50 proc. automobilių panaikinimą galime net nekalbėti. Savivaldybė neturi ką pasiūlyti.
            Aš puikiai suprantu, kad Pilaitėj nebėra resursų persodinti keleivius į VT. Automarozais vadinu dėl mąstymo tipo, kai galvojama tik apie save. Pavyzdžiui užuot reikalavę Benkunsko geresnio VT reikalauja geresnių sąlygų automobiliams, kas tik dar labiau skatintų automobilizmą. Vilniuj jau ir taip jų yra per daug.

            Comment


              Pripažinsiu buvau skeptiškas kai žadėjo parką atnaujinti.
              Bet pavyko!!

              Tačiau su tolimesniu gerinimu sudėtinga:
              1. ilgina grafikus, nes “babanė nugriuvo”, užsigavo, skundas.
              2. kairieji apsaugoti posūkiai “reikia-nereikia” - mažina sankryžų pralaidumą.
              3. apsaugotas pėsčiųjų žalias - mažina sankryžų pralaidumą.
              4. konkursų laimėtojai išsikalinėja.
              5. geri vairuotojai išeina - priima tinginių - išsiprašo grafikų ilginimo.
              6. G stoja vis daugiau stotelių. Ten tuoj galės būti troleibusai.

              Tokioje aplinkoje reikia galvoti apie naują rūšį - metro ar tramvajų. Vilnius gyventojais aplenkė Rygą, auga toliau ir VVT nebeišveš.

              Manau bus prieš rinkimus kitų metų gale idėjų.

              Comment


                Parašė sindiktas Rodyti pranešimą

                Kad aš kaip tik girdžiu, kad iš JUDU ir miesto vyr. architektės retorika keičiasi.
                Kad taip tiesiai Dievui į ausį...

                Antras mano įspūdis apie JUDU - jie dar nelabai supranta kas yra miesto planavimas ir kodė apie tai reikia kalbėti anksčiau nei užpuola problemos.

                Comment

                Working...
                X