Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

    Leis autobusus kas 30 sekundžių ir VSM toliau rėks kad nėra keleivių, dirvožemis smėlingas, Baltarusija per arti, pilnaties skaičius nepakankamas, miestas per biednas tas pats kas jau vyko dešimtmetį žodžiu. Vilniaus fronte nieko naujo
    Kad aš kaip tik girdžiu, kad iš JUDU ir miesto vyr. architektės retorika keičiasi.

    Comment


      Parašė sindiktas Rodyti pranešimą

      Kad aš kaip tik girdžiu, kad iš JUDU ir miesto vyr. architektės retorika keičiasi.
      Vyr. architektės galios ne tokios. O jei tonas keičiasi kur naujų transporto priemonių analizės išvados? kodėl įslaptintos?
      Ir vat valdelis trenkė kumsčiu stalan ir atsirado 3G-A per dieną, norėtų tramvajaus irgi trenktų kumsčiu

      Comment


        Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

        Vyr. architektės galios ne tokios. O jei tonas keičiasi kur naujų transporto priemonių analizės išvados? kodėl įslaptintos?
        Ir vat valdelis trenkė kumsčiu stalan ir atsirado 3G-A per dieną, norėtų tramvajaus irgi trenktų kumsčiu
        Dėl išvadų negaliu pakomentuoti. O Valdelis trenkia kumščiu tik ant mažai kontraversijų keliančių sprendimų. Tiesa sakant mane stebina, kaip publikavo apie A juostą Pilaitės pr, nes po to iškart prasidėjo automarozų ašaros, kad ir jiems reikia paildomos juostos.

        Comment


          Parašė sindiktas Rodyti pranešimą

          Dėl išvadų negaliu pakomentuoti. O Valdelis trenkia kumščiu tik ant mažai kontraversijų keliančių sprendimų. Tiesa sakant mane stebina, kaip publikavo apie A juostą Pilaitės pr, nes po to iškart prasidėjo automarozų ašaros, kad ir jiems reikia paildomos juostos.
          Automarozų… mandagiau galima būtų.

          Problema, kad jei kas penkta mašina ryt nevažiuotų, o jos vairuotojas (ir tarkim 1 keleivis) persėstų į VVT, tai VVT užlūžtų.

          Ne žmonės nevažiuoja, o VVT vos vos išveža, tiek, kiek yra šiandieną keleivių.

          O užlūžus VVT, be paslaugų liktų dalis tų, kas negali turėti automobilio iš principo.

          Apie 50 proc. automobilių panaikinimą galime net nekalbėti. Savivaldybė neturi ką pasiūlyti.

          Comment


            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

            Automarozų… mandagiau galima būtų.

            Problema, kad jei kas penkta mašina ryt nevažiuotų, o jos vairuotojas (ir tarkim 1 keleivis) persėstų į VVT, tai VVT užlūžtų.

            Ne žmonės nevažiuoja, o VVT vos vos išveža, tiek, kiek yra šiandieną keleivių.

            O užlūžus VVT, be paslaugų liktų dalis tų, kas negali turėti automobilio iš principo.

            Apie 50 proc. automobilių panaikinimą galime net nekalbėti. Savivaldybė neturi ką pasiūlyti.
            Aš puikiai suprantu, kad Pilaitėj nebėra resursų persodinti keleivius į VT. Automarozais vadinu dėl mąstymo tipo, kai galvojama tik apie save. Pavyzdžiui užuot reikalavę Benkunsko geresnio VT reikalauja geresnių sąlygų automobiliams, kas tik dar labiau skatintų automobilizmą. Vilniuj jau ir taip jų yra per daug.

            Comment


              Pripažinsiu buvau skeptiškas kai žadėjo parką atnaujinti.
              Bet pavyko!!

              Tačiau su tolimesniu gerinimu sudėtinga:
              1. ilgina grafikus, nes “babanė nugriuvo”, užsigavo, skundas.
              2. kairieji apsaugoti posūkiai “reikia-nereikia” - mažina sankryžų pralaidumą.
              3. apsaugotas pėsčiųjų žalias - mažina sankryžų pralaidumą.
              4. konkursų laimėtojai išsikalinėja.
              5. geri vairuotojai išeina - priima tinginių - išsiprašo grafikų ilginimo.
              6. G stoja vis daugiau stotelių. Ten tuoj galės būti troleibusai.

              Tokioje aplinkoje reikia galvoti apie naują rūšį - metro ar tramvajų. Vilnius gyventojais aplenkė Rygą, auga toliau ir VVT nebeišveš.

              Manau bus prieš rinkimus kitų metų gale idėjų.

              Comment


                Parašė sindiktas Rodyti pranešimą

                Kad aš kaip tik girdžiu, kad iš JUDU ir miesto vyr. architektės retorika keičiasi.
                Kad taip tiesiai Dievui į ausį...

                Antras mano įspūdis apie JUDU - jie dar nelabai supranta kas yra miesto planavimas ir kodė apie tai reikia kalbėti anksčiau nei užpuola problemos.

                Comment


                  Tai dabar jau praspyrė arba pats prasispyrė vienas skyriaus vadovų. Kaip suprantu jis buvo atsakingas bendrai už visas judumo grupes, nuo pėsčiųjų iki VT:
                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                  JUDU paskirtas naujas transformacijos vadovas einantis pareigas laikinai.
                  Buvo Jonas Damidavičius. Prieš tai buvęs / ir galbūt esamas Viešojo transporto organizavimo vadovas Arnas Misiūnas dabar Judumo transformacijos vadovas (l.e.p.).
                  ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

                  Comment


                    Vilniečiai pratrūko: nauja 3G numeracija sukėlė žmonių nepasitenkinimą

                    <...> „3G-A skamba kaip savidestrukcijos spiralės multiplikavimas”, – ironizuoja komentatoriai. <..>

                    Comment


                      Jau įsivaizduoju, kas bus kai keis visą numeraciją.

                      Paleis “Holistinius Softpower failus”.

                      Comment


                        Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
                        Įdomu ar yra kažkas galvojama daryt su Žaliojo tilto st. butelio kakliuku. Jei važiuojant iš centro, stotelės ilgis yra sąlyginai pakankamas, tai važiuojant centro link kur telpa max du ilgi autobusai jau yra problema, o dar prisidės naujas maršrutas... Ne vieną kartą teko matyt ir pačiam pajaust kai privažiavimas prie stotelės ir išvažiavimas iš jos užima net du šviesoforo ciklus (vienas ciklas 2min???), o jei dar paskaičiuot pagal grafiką 4-5min kelionės trukmę link Vinco Kudirkos st. tai perspektyvos neatrodo labai smagiai.
                        Šiaip jau kai atvyks naujieji ilgi troleibusai, tai problemų turbūt kils ir kitose stotelėse. Pvz Islandijos st. stos ilgi T2, T6, T7, 53, 1G. Reformatų, Mo muziejaus ir galimai kitose stotelėse irgi trūks vietos.

                        Comment


                          Parašė Blaze Rodyti pranešimą

                          Šiaip jau kai atvyks naujieji ilgi troleibusai, tai problemų turbūt kils ir kitose stotelėse. Pvz Islandijos st. stos ilgi T2, T6, T7, 53, 1G. Reformatų, Mo muziejaus ir galimai kitose stotelėse irgi trūks vietos.
                          Bloga bus Stoties mazgui.
                          Ten bus tiesiog didžiulis kiekis maršrutų, kur dirbs ilgos TP.
                          O būtent: T2, T7, T16(?), A12, A16, A19, A31, A42, A53, A74, A78, 1G, 2G (13!!! maršrutų kur dirbs, bent jau d.d TIK ILGI). O dar nepamirštam 12m TP, kurių irgi daug: A2, A3, A4, A34, A54, A61*, A82, T1, T20. Pridedame tai, kad dalis maršrutų negali normaliai išvažiuoti iš Stoties mazgo dėl labai bukai sureguliuoto šviesoforo, o beveik nepertraukiamas pėsčiųjų eismas verčia (kaip ir Jogailos/Gedimino/Vilniaus) brautis po truputį, kad pravažiuoti. Štai receptas, kaip garantuotai gauti neadekvačius vėlavimus lygioje vietoje.

                          Comment


                            Visai neseniai atsitiko tokia situacija kai prie pat sankryžos, sodų g. buvo sustojes troleibusas, trukdant aplinkiniam eismui, dėl nelegaliai parkuoto automobilio, bet argi tikrai troleibusas negalėjo jo apvažiuoti, ar jie neturi galimybės važiuoti atbulom? Apie minutę mačiau šį troleibusą, bet per tą laiką jis nepajudėjo.

                            Tuo metu buvo mažai eismo tai keli autobusai galėjo jį aplenkti, bet jei būtu pikas, tai visas VT eismas prie stoties būtų galėjas labai lengvai visiškai sustoti.
                            Click image for larger version  Name:	20251119_173330.jpg Views:	0 Size:	1,81 MB ID:	2231130
                            Paskutinis taisė ne robotas; Vakar, 22:34.

                            Comment


                              Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                              Bloga bus Stoties mazgui.
                              Apie stotį kol kas siūlau patylėti.


                              Informacija dalintis nenoriu ir negaliu.

                              Comment


                                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                Apie stotį kol kas siūlau patylėti.


                                Informacija dalintis nenoriu ir negaliu.
                                Jeigu kalbama apie aikštes rekonstrukciją, tai jos laukti ilgiau, negu pirmų ilgų troleibusų. Geriausiu atveju baigs 2028-2029, o pirmi troleibusai jau kitais metais.

                                Comment


                                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                                  Apie stotį kol kas siūlau patylėti.
                                  Informacija dalintis nenoriu ir negaliu.
                                  Tai pats ir tylėk.

                                  Comment

                                  Working...
                                  X