Parašė Palpatine
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Vyr. architektės galios ne tokios. O jei tonas keičiasi kur naujų transporto priemonių analizės išvados? kodėl įslaptintos?Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
Kad aš kaip tik girdžiu, kad iš JUDU ir miesto vyr. architektės retorika keičiasi.
Ir vat valdelis trenkė kumsčiu stalan ir atsirado 3G-A per dieną, norėtų tramvajaus irgi trenktų kumsčiu
- 1 patinka
Comment
-
Dėl išvadų negaliu pakomentuoti. O Valdelis trenkia kumščiu tik ant mažai kontraversijų keliančių sprendimų. Tiesa sakant mane stebina, kaip publikavo apie A juostą Pilaitės pr, nes po to iškart prasidėjo automarozų ašaros, kad ir jiems reikia paildomos juostos.Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
Vyr. architektės galios ne tokios. O jei tonas keičiasi kur naujų transporto priemonių analizės išvados? kodėl įslaptintos?
Ir vat valdelis trenkė kumsčiu stalan ir atsirado 3G-A per dieną, norėtų tramvajaus irgi trenktų kumsčiu
- 3 patinka
Comment
-
Automarozų… mandagiau galima būtų.Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
Dėl išvadų negaliu pakomentuoti. O Valdelis trenkia kumščiu tik ant mažai kontraversijų keliančių sprendimų. Tiesa sakant mane stebina, kaip publikavo apie A juostą Pilaitės pr, nes po to iškart prasidėjo automarozų ašaros, kad ir jiems reikia paildomos juostos.
Problema, kad jei kas penkta mašina ryt nevažiuotų, o jos vairuotojas (ir tarkim 1 keleivis) persėstų į VVT, tai VVT užlūžtų.
Ne žmonės nevažiuoja, o VVT vos vos išveža, tiek, kiek yra šiandieną keleivių.
O užlūžus VVT, be paslaugų liktų dalis tų, kas negali turėti automobilio iš principo.
Apie 50 proc. automobilių panaikinimą galime net nekalbėti. Savivaldybė neturi ką pasiūlyti.
- 1 patinka
Comment
-
Aš puikiai suprantu, kad Pilaitėj nebėra resursų persodinti keleivius į VT. Automarozais vadinu dėl mąstymo tipo, kai galvojama tik apie save. Pavyzdžiui užuot reikalavę Benkunsko geresnio VT reikalauja geresnių sąlygų automobiliams, kas tik dar labiau skatintų automobilizmą. Vilniuj jau ir taip jų yra per daug.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Automarozų… mandagiau galima būtų.
Problema, kad jei kas penkta mašina ryt nevažiuotų, o jos vairuotojas (ir tarkim 1 keleivis) persėstų į VVT, tai VVT užlūžtų.
Ne žmonės nevažiuoja, o VVT vos vos išveža, tiek, kiek yra šiandieną keleivių.
O užlūžus VVT, be paslaugų liktų dalis tų, kas negali turėti automobilio iš principo.
Apie 50 proc. automobilių panaikinimą galime net nekalbėti. Savivaldybė neturi ką pasiūlyti.
- 13 patinka
Comment
-
Pripažinsiu buvau skeptiškas kai žadėjo parką atnaujinti.
Bet pavyko!!
Tačiau su tolimesniu gerinimu sudėtinga:
1. ilgina grafikus, nes “babanė nugriuvo”, užsigavo, skundas.
2. kairieji apsaugoti posūkiai “reikia-nereikia” - mažina sankryžų pralaidumą.
3. apsaugotas pėsčiųjų žalias - mažina sankryžų pralaidumą.
4. konkursų laimėtojai išsikalinėja.
5. geri vairuotojai išeina - priima tinginių - išsiprašo grafikų ilginimo.
6. G stoja vis daugiau stotelių. Ten tuoj galės būti troleibusai.
Tokioje aplinkoje reikia galvoti apie naują rūšį - metro ar tramvajų. Vilnius gyventojais aplenkė Rygą, auga toliau ir VVT nebeišveš.
Manau bus prieš rinkimus kitų metų gale idėjų.
- 4 patinka
Comment
-
Kad taip tiesiai Dievui į ausį...Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
Kad aš kaip tik girdžiu, kad iš JUDU ir miesto vyr. architektės retorika keičiasi.
Antras mano įspūdis apie JUDU - jie dar nelabai supranta kas yra miesto planavimas ir kodė apie tai reikia kalbėti anksčiau nei užpuola problemos.
- 4 patinka
Comment
-
Tai dabar jau praspyrė arba pats prasispyrė vienas skyriaus vadovų. Kaip suprantu jis buvo atsakingas bendrai už visas judumo grupes, nuo pėsčiųjų iki VT:
Parašė dondc Rodyti pranešimąJUDU paskirtas naujas transformacijos vadovas einantis pareigas laikinai.
Buvo Jonas Damidavičius. Prieš tai buvęs / ir galbūt esamas Viešojo transporto organizavimo vadovas Arnas Misiūnas dabar Judumo transformacijos vadovas (l.e.p.).♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
-
Vilniečiai pratrūko: nauja 3G numeracija sukėlė žmonių nepasitenkinimą
<...> „3G-A skamba kaip savidestrukcijos spiralės multiplikavimas”, – ironizuoja komentatoriai. <..>
- 1 patinka
Comment
-
Šiaip jau kai atvyks naujieji ilgi troleibusai, tai problemų turbūt kils ir kitose stotelėse. Pvz Islandijos st. stos ilgi T2, T6, T7, 53, 1G. Reformatų, Mo muziejaus ir galimai kitose stotelėse irgi trūks vietos.Parašė Konstantin Rodyti pranešimąĮdomu ar yra kažkas galvojama daryt su Žaliojo tilto st. butelio kakliuku. Jei važiuojant iš centro, stotelės ilgis yra sąlyginai pakankamas, tai važiuojant centro link kur telpa max du ilgi autobusai jau yra problema, o dar prisidės naujas maršrutas... Ne vieną kartą teko matyt ir pačiam pajaust kai privažiavimas prie stotelės ir išvažiavimas iš jos užima net du šviesoforo ciklus (vienas ciklas 2min???), o jei dar paskaičiuot pagal grafiką 4-5min kelionės trukmę link Vinco Kudirkos st. tai perspektyvos neatrodo labai smagiai.
Comment
-
Bloga bus Stoties mazgui.Parašė Blaze Rodyti pranešimą
Šiaip jau kai atvyks naujieji ilgi troleibusai, tai problemų turbūt kils ir kitose stotelėse. Pvz Islandijos st. stos ilgi T2, T6, T7, 53, 1G. Reformatų, Mo muziejaus ir galimai kitose stotelėse irgi trūks vietos.
Ten bus tiesiog didžiulis kiekis maršrutų, kur dirbs ilgos TP.
O būtent: T2, T7, T16(?), A12, A16, A19, A31, A42, A53, A74, A78, 1G, 2G (13!!! maršrutų kur dirbs, bent jau d.d TIK ILGI). O dar nepamirštam 12m TP, kurių irgi daug: A2, A3, A4, A34, A54, A61*, A82, T1, T20. Pridedame tai, kad dalis maršrutų negali normaliai išvažiuoti iš Stoties mazgo dėl labai bukai sureguliuoto šviesoforo, o beveik nepertraukiamas pėsčiųjų eismas verčia (kaip ir Jogailos/Gedimino/Vilniaus) brautis po truputį, kad pravažiuoti. Štai receptas, kaip garantuotai gauti neadekvačius vėlavimus lygioje vietoje.
Comment
-
Visai neseniai atsitiko tokia situacija kai prie pat sankryžos, sodų g. buvo sustojes troleibusas, trukdant aplinkiniam eismui, dėl nelegaliai parkuoto automobilio, bet argi tikrai troleibusas negalėjo jo apvažiuoti, ar jie neturi galimybės važiuoti atbulom? Apie minutę mačiau šį troleibusą, bet per tą laiką jis nepajudėjo.
Tuo metu buvo mažai eismo tai keli autobusai galėjo jį aplenkti, bet jei būtu pikas, tai visas VT eismas prie stoties būtų galėjas labai lengvai visiškai sustoti.
Paskutinis taisė ne robotas; Vakar, 22:34.
- 1 patinka
Comment
-
Apie stotį kol kas siūlau patylėti.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Bloga bus Stoties mazgui.
Informacija dalintis nenoriu ir negaliu.
Comment
-
Jeigu kalbama apie aikštes rekonstrukciją, tai jos laukti ilgiau, negu pirmų ilgų troleibusų. Geriausiu atveju baigs 2028-2029, o pirmi troleibusai jau kitais metais.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Apie stotį kol kas siūlau patylėti.
Informacija dalintis nenoriu ir negaliu.
Comment
-
Tai pats ir tylėk.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąApie stotį kol kas siūlau patylėti.
Informacija dalintis nenoriu ir negaliu.
Comment
Comment